Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

maandag 3 mei 2021 om 18:52
Ik vond deel 1 beter. Maar deel 2 ook de moeite waard.
Deel 3 was slecht.
maandag 3 mei 2021 om 18:59
Zeker, ik vind die dame een slechte actrice, hoe heet ze ook al weer: Jessica Biel.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

maandag 3 mei 2021 om 19:02
Die zat dus in seizoen 1. Niet in seizoen 3.viva-amber schreef: ↑03-05-2021 18:59Zeker, ik vind die dame een slechte actrice, hoe heet ze ook al weer: Jessica Biel.
maandag 3 mei 2021 om 19:13
Seizoen 3 was ook slecht, maar om andere reden.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
dinsdag 4 mei 2021 om 00:24
dinsdag 4 mei 2021 om 11:33
Even doorzetten. De eerste aflevering vond ik ook een beetje taai, maar ik zit er helemaal in. Voor mij is dit weer sinds lange tijd een serie die ik zo snel mogelijk wil uitkijken of eigenlijk ook niet, want anders weer lang wachten. Ik ben inmiddels bij aflevering 6 en de motieven van een aantal hoofdrolspelers zijn mij compleet nog onduidelijk.Minto schreef: ↑24-04-2021 21:10Al iemand begonnen in de serie Shadow and Bone?
De verfilming van een trilogie.
Yes! Weer een multiculti cast. Hoofdpersoon met een Chinees uiterlijk. Andere hoofdpersonen met Indiaas uiterlijk, Afro-American, enz. Er komt een tijd dat we het normaal vinden om een diverse cast te zien.
De namen van de hoofdpersonen zijn Russisch of Russisch-achtig.
Schitterende geborduurde kleding en decors.
De decorbouwers hadden zeker een partij kroonluchters op de kop getikt. Hoeveel kroonluchters kan je aan plafonds hangen.
De eerste aflevering was zo donker, dat ik thuis de zware gordijnen heb gesloten om nog iets op het scherm te zien.
En ik zat aan de helderheid van de t.v. te draaien.
Als je - zoals ik- geen biet snapt van de landindeling (Fjerda, Ravka, Shu han, Unsea),
zoek op Google op: shadow and bone map.
Dat is de landkaart die voor in de boeken zit.
Verder begrijp ik nog niet alles van de verhaallijnen.

dinsdag 4 mei 2021 om 19:58
Jij vond het slecht bedoel je.
dinsdag 4 mei 2021 om 21:43
AJ & the queen begon leuk maar ik vond het einde echt slecht en AJ was ook schijt irritant, RPDR is wel echt leuk, heb het laatst nog weer helemaal opnieuw gekeken

Relax we're all crazy, it's not a competition

zondag 9 mei 2021 om 22:48
Wat een rare logica. Moet ik nou ook al in de OP zetten dat je ook niet over andere series en films spoilert.
Serieus?
Kappen met spoileren!!! Tenzij ergens staat dat het een spoilertopic is.

zondag 9 mei 2021 om 22:49
Ik vond geheel een vreemde post.PoezzinBoots schreef: ↑09-05-2021 22:48Wat een rare logica. Moet ik nou ook al in de OP zetten dat je ook niet over andere series en films spoilert.
Serieus?
Kappen met spoileren!!! Tenzij ergens staat dat het een spoilertopic is.

zondag 9 mei 2021 om 22:51
Ook dat.
Maar van spoileren word ik pislink. Ook als het om een film gaat die ik vanzijnlangzalzeleven niet wil kijken.

zondag 9 mei 2021 om 22:57
Haha! Ik zal nooit voor een ander spoileren, maar ik ben precies omgekeerd. Vaak ga ik tijdens een film vast het plot lezen om te weten hoe het afloopt, anders zit ik niet lekker. Ik wil altijd vast weten hoe het verder gaat.
Helemaal bij series wil ik weten welke kant het op gaat.
Helemaal bij series wil ik weten welke kant het op gaat.
anoniem_404358 wijzigde dit bericht op 09-05-2021 23:05
11.42% gewijzigd