Entertainment alle pijlers

Overleden in showbizzland - deel 3

28-11-2018 22:49 3050 berichten
Alle reacties Link kopieren
...of overleden in andere publieke functies..

Nieuw topic dan maar? Sinds een half uur open!

Voor andere recent overledenen, check deel 2: entertainment/overleden-in-showbizzland ... ges/306633
Such fun!1
Hoor het net op de radio jong zeg :nooo:
Relax we're all crazy, it's not a competition
TheeMetChocolade schreef:
05-05-2021 14:56
Nick Kamen is overleden. 59 pas. Wij oude fossielen roepen nu allemaal "uit onze jeugd!"
https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... -overleden
Huh? :O
Nick Kamen is overleden. 59 pas. Wij oude fossielen roepen nu allemaal "uit onze jeugd!"
:-o
Jeetje. Het was nooit mijn muziek maar ik kan die hitjes nog letterlijk meezingen, en die Levi's reclame vergeet ik ook nooit meer.
Over het algemeen vind ik het niet erg om ouder te worden, maar dit vind ik er wel heel kut aan: dat het nu echt gaat beginnen dat leeftijdsgenoten doodgaan :(
Nothing happens for a reason
Ooh wat was ik als puber toch verliefd op die man.. wat triest zo jong nog :(

Las net dat hij ook Nederlands bloed had. En zijn broer is ook niet oud geworden, beiden waren model.
Jeetje. In mijn hoofd was hij nog die jonge god. En hij was van dezelfde leeftijd als Madonna. Wat vliegt de tijd.
Ik lees net dat de doodsoorzaak van Prins Philip ( 99) bekend is gemaakt: Ouderdom

Toch even een glimlach dat ze daar achter zijn gekomen een maand na zijn dood ;-)
Jeetje Nick Kamen. Was ik ook verliefd op in the 80’s! Zo jong nog, ik schrik ervan.
It's 5 o'clock somewhere
ahhh Nick Kamen, ja de reclame idd niet weer vergeten.
was ik als puber helemaal weg van. Wat jong nog :'(
Stressed is just desserts spelled backwards
pearle schreef:
05-05-2021 16:30
Ik lees net dat de doodsoorzaak van Prins Philip ( 99) bekend is gemaakt: Ouderdom

Toch even een glimlach dat ze daar achter zijn gekomen een maand na zijn dood ;-)
Breaking news :)
Nick Kamen was laatst nog geplakt in een knappe mannentopic. Weer een jaren 80 idool overleden.
KamilleT schreef:
05-05-2021 16:54
Nick Kamen was laatst nog geplakt in een knappe mannentopic. Weer een jaren 80 idool overleden.
Ja, door mij! Ik lees het nieuws nu pas en ik schrik me dood! Wat erg en wat jong.
Am Yisrael Chai!
Ach Nick Kamen. Die Levi's reclame in de wasserette zal ik me altijd wel blijven herinneren. :)
Maar wat naar dat hij al op zijn 59-ste is overleden. :(
Olijk, guitig, jofel, koddig, schrander, schalks en hip.
Nick Kamen leed de afgelopen twee jaar aan beenmergkanker, volgens de Daily Mail. Erg hoor, zo jong.
Nick Kamen, jaren ‘80/‘90 artiest van onder anderen ‘I promissed myself’ is op 59 jarige leeftijd overleden.
biekoe schreef:
05-05-2021 20:17
Nick Kamen, jaren ‘80/‘90 artiest van onder anderen ‘I promissed myself’ is op 59 jarige leeftijd overleden.
Niettttttttttt?????!
zandlopertje schreef:
05-05-2021 19:35
Nick Kamen leed de afgelopen twee jaar aan beenmergkanker, volgens de Daily Mail. Erg hoor, zo jong.
Erg!
zandlopertje schreef:
05-05-2021 19:35
ach wat verdrietig.. En zijn broer is ook jong overleden? :(
Ah dat was denk ik wel een van mijn eerste echte crushes.
Ik vond Nick Kamen vroeger zoooo knap, maar ja wie niet. Stom genoeg schrik ik van zijn jonge leeftijd terwijl ik me tegelijkertijd bedenk dat mijn vader óók 59 was toen hij stierf. Van vreemden klinkt het altijd nog jonger. Mijn vader was mijn vader, een 'oude' wijze man.
Die helemaal niet oud was natuurlijk. Moeilijk uitleggen wat ik bedoel.
meisje22 schreef:
05-05-2021 20:24
Ik vond Nick Kamen vroeger zoooo knap, maar ja wie niet. Stom genoeg schrik ik van zijn jonge leeftijd terwijl ik me tegelijkertijd bedenk dat mijn vader óók 59 was toen hij stierf. Van vreemden klinkt het altijd nog jonger. Mijn vader was mijn vader, een 'oude' wijze man.
Die helemaal niet oud was natuurlijk. Moeilijk uitleggen wat ik bedoel.
Ik snap precies wat je bedoelt, ik heb hetzelfde gevoel.
Het is ook als je zelf ouder wordt, dat je steeds weer gaat verleggen wat nog jong is.
72Jelle schreef:
05-05-2021 21:01
Het is ook als je zelf ouder wordt, dat je steeds weer gaat verleggen wat nog jong is.
Ja dat is ook zo, maar toen mijn vader stierf was ik 31 en hij 59. Nu ben ik 40. Toen ik 31 was, was 59 ook al jong. Dat realiseerde ik me ook goed, maar als ik dan over vreemden hoor die zo jong overlijden dan klinkt het nog jonger ofzo.
meisje22 schreef:
05-05-2021 20:19
Niettttttttttt?????!
Huh? Ik zag dat nog nergens staan. Nu zie ik er een heleboel berichten over voordat ik het plaatste :facepalm:
biekoe schreef:
05-05-2021 20:17
Als je had gelezen, had je gezien dat dit vanmiddag al gepost was
Beetje slordig
Frankly my dear, I don"t give a damn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven