Singles unite, derde editie 2021 deel 8 🖖
zaterdag 10 april 2021 om 22:49
Daar zijn we weer: single, niet single, to date or not to date. Feel free to join. Jwz.
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
Ter nagedachtenis aan Aurelius.
En waar we het uiteindelijk allemaal voor doen:
wij slapen nooit.
dinsdag 25 mei 2021 om 19:31
Hij is inderdaad ziek de woningmarkt.mats schreef: ↑25-05-2021 18:49De woningmarkt in NL is ziek!
Ik ben eind vorig jaar gaan kijken naar iets anders ( en ik ben niet vies van een klusproject ) maar ik was min of meer al te laat.
Best een aardig inkomen en bovenal een absurde overwaarde op mijn huidige woning, doorstromer dus.
Ik heb de zoektocht maar uit ellende gestaakt omdat ik uit principe geen 30K of meer ga overbieden, zeker niet op huizen waar nog 100k in gestoken moet worden.
En ik heb het over de regio tussen Venray en Nijmegen in, niet eens de duurdere gebieden dus.
Ik blijf lekker zitten waar ik zit, sluit de hypotheek over en investeer in kunstof kozijnen, tegen lagere maandlasten dan wat ze nu zijn.
Ik ben blij dat ik in de mogelijkheid ben dat het kan.
Ik heb serieus te doen met mensen die graag willen maar niet meer kunnen.
Ps. Snapchat foto’s zijn net zo erg als duckfases ( brrr )
Toen mijn relatie stopte zei ik...jij wil weg dus zoek jij maar een ander huis.
Een vriend van hem regelde de dat voor hem. Goedkope particuliere huurwoning. (Eerst 5 maanden bij hem op een slaapkamer )
Na een paar jaar eigenlijk pas de woning te koop gezet, want de prijzen werden niet beter. Met 50.000 verlies verkocht in 2017.
Nu heeft mijn oude buurman zojuist zijn huis verkocht. 150.000 boven onze prijs.
Vraagprijs werd met 50.000 overboden
Gewoon een klein huis.

dinsdag 25 mei 2021 om 19:43
Jazeker, ik ben nooit van nick gewisseld. Ik heb vele meetings gehad, lang geleden dus dat zou zomaar kunnen! Maar ik weet niet wie jij bent adhv je nick.

dinsdag 25 mei 2021 om 19:46
Pfff ja dit ken ik ook. In 2015 verkocht met restschuld. Als we een jaar of 2 gewacht hadden dan hadden we nu overwaarde gehad. Maar ja.Julia_20 schreef: ↑25-05-2021 19:31Hij is inderdaad ziek de woningmarkt.
Toen mijn relatie stopte zei ik...jij wil weg dus zoek jij maar een ander huis.
Een vriend van hem regelde de dat voor hem. Goedkope particuliere huurwoning. (Eerst 5 maanden bij hem op een slaapkamer )
Na een paar jaar eigenlijk pas de woning te koop gezet, want de prijzen werden niet beter. Met 50.000 verlies verkocht in 2017.
Nu heeft mijn oude buurman zojuist zijn huis verkocht. 150.000 boven onze prijs.
Vraagprijs werd met 50.000 overboden
Gewoon een klein huis.
dinsdag 25 mei 2021 om 20:06
Achteraf....
Maar dan had ik nog langer financieel aan mijn ex vastgezeten.
Toen we het verkochten waren we al ruim 3 jaar uit elkaar.

dinsdag 25 mei 2021 om 20:35
dinsdag 25 mei 2021 om 20:37
Klopt was aan zijn kant ook zo. Dus na 2 jaar hebben we het te koop gezet en na ruim een jaar verkocht.
Kan je je nu niet meer voorstellen...na ruim een jaar verkocht
dinsdag 25 mei 2021 om 20:40
dinsdag 25 mei 2021 om 21:31
dinsdag 25 mei 2021 om 21:46
Oh wat jammer Dido!dido68 schreef: ↑25-05-2021 21:31Hallo allemaal hoop niet dat ik nu wel erg herkenbaar word... ik ben weer single![]()
Wil niet teveel in details treden maar het was hem toch niet en ik was niet verliefd. Wilde misschien te graag dat het werkte.
Ik geloof er ff niet meer in dat hij bestaat.
Sorry dat ik niet met beter nieuws kom.

dinsdag 25 mei 2021 om 21:49
Ik zou een mooi Belle Epoque huis aan de kust of in Antwerpen of Gent of Brugge ook best leuk vinden.

dinsdag 25 mei 2021 om 21:50
Heh neee. Wat enorm jammer! Waarom zou je herkenbaar zijn?dido68 schreef: ↑25-05-2021 21:31Hallo allemaal hoop niet dat ik nu wel erg herkenbaar word... ik ben weer single![]()
Wil niet teveel in details treden maar het was hem toch niet en ik was niet verliefd. Wilde misschien te graag dat het werkte.
Geen sorry hoor, ik vind het rot voor je. Ik snap dat je nu teleurgesteld bent en er niet meer in gelooft, maar als dit hem niet was dan is er een betere match. Over een tijdje heb je vast zin om het daten weer op te pakken.

dinsdag 25 mei 2021 om 21:51

dinsdag 25 mei 2021 om 21:53
Niet normaal he? Je kunt als single en met modaal inkomen nu echt niet kopen. Tenzij je een flinke zak met geld meeneemt.RedRoseThorn schreef: ↑25-05-2021 20:40Het is ook echt totaal absurd. Buurman van een paar huizen verderop heeft het huis direct verkocht (vanwege nieuwe relatie) en die heeft er 95.000 meer voor gekregen dan ik mijn huis voor gekocht heb. Ietsie luxere uitvoering maar toch. Zo veel verschil in weinig tijd
dinsdag 25 mei 2021 om 22:00
Knuffeldido68 schreef: ↑25-05-2021 21:31Hallo allemaal hoop niet dat ik nu wel erg herkenbaar word... ik ben weer single![]()
dinsdag 25 mei 2021 om 22:46
Sterkte Dido, nooit fijn zo iets.
Men gaat hier ook al de grens met Duitsland over, vrijstaand met garage voor €325... tja, 700 reacties...
Ben blij dat ik altijd zelf heb kunnen kopen, heb ge-lat maar ik zie het wel hoe de zaken gaan lopen als het ooit zo ver komt met iemand.
Eerst maar eens actief worden online.
Heb mijn huis in een gunstige tijd gekocht en het is het dubbele waard geworden in krap 6 jaar tijd, absurd gewoon.
Men gaat hier ook al de grens met Duitsland over, vrijstaand met garage voor €325... tja, 700 reacties...
Ben blij dat ik altijd zelf heb kunnen kopen, heb ge-lat maar ik zie het wel hoe de zaken gaan lopen als het ooit zo ver komt met iemand.
Eerst maar eens actief worden online.
Heb mijn huis in een gunstige tijd gekocht en het is het dubbele waard geworden in krap 6 jaar tijd, absurd gewoon.
woensdag 26 mei 2021 om 02:59
Didodido68 schreef: ↑25-05-2021 21:31Hallo allemaal hoop niet dat ik nu wel erg herkenbaar word... ik ben weer single![]()

Oh en mijn 1e exvrouw ook zo belachelijk verliefd op geweest, op 2e een stuk minder. En nu, ik weet het niet, ik weet het echt niet.
fietsen varen vrouwelijk doen