Uitgerekend tweede helft december

09-04-2021 12:49 473 berichten
Voor iedereen die nét positief getest heeft en uitgerekend is in de tweede helft van December!

Het wachtwoord van dit account is te verkrijgen bij de schrijvers, door in te loggen op dit account kan je zelf de tabel bijwerken.

NaamLeeftijdKind#UDEchoAfsprakenBijzonderheden
Ronja30217-1230 juli termijnechobegin augustus vk :heart: mk okt '20, 3 cp's '21
Wolkje8437220-12?- :heart:
Ivf1.0
Preggie9030216-12/17-1226-05- termijnecho 26-05/15:30 - mk '19
Boterbloem3029131-1222-07 pretecho. 12-08 20 weken echo30-7 hartje luisteren-
Miesje9327125-1202-0724-06mk okt '20
Selin2631#226-1216/06 NIPT en termijnecho- :heart: ronde 4 cryo tp IVF
Burg2334#114-1231-05- :heart: ISCI 2.1 (biochemische jan '21 ICSCI 1.1)
momoff332428-123-06 termijnecho- mk dec '20
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Naamxx/xx#xx-xxxx-xx- -
Viviette :rose:
Mevrouw_Pluis :rose:
anoniem_64b7cf16a15f3 wijzigde dit bericht op 19-07-2021 13:51
38.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alles was goed hierzo! 2,5 cm groot en al volop aan het bewegen en ook het hartje horen kloppen :D! Termijn klopte, 9w3dagen. Binnen 3-tal weken de NIPT test! Moet nog een afspraak maken.
Super Selin! Krijg je dan weer een echo met de NIPT? Had je nu eigenlijk een echo tussendoor en dan bij de NIPT de termijn?
Super Selin! Wat mega fijn!
Wat fijn Selin! Genieten!
Hier ook een goede echo gehad, naar voren gezet naar 13 december (pas ik morgen aan)! Was al flink aan het bewegen en aan het glijden.
Fijn weer 2 goede echo's vandaag :heart: :heart:
Yesss super nieuws weer meiden! :high5:
Jaaaa! Superfijn dat alles goed was bij jullie :cheer:
Wat fijn Preggie! Gefeliciteerd :)
Ja op 16juni krijg ik dan de 12 weken echo en aansluitend Nipt test!
Hier was het ook al volop aan het bewegen 😁 toch weer speciaal om mee te maken :heart:
Ja super bijzonder hè! Wij hadden de echo ook met 9+3 en ook beweging, zo gek om te zien, want kan me nog helemaal niet voorstellen dat er een baby in mij groeit 😍
Wat heerlijk Preggie! Ook voor jou lekker genieten!
Hi meiden,

Ik heb vandaag gesprek gehad met de internist. Ik mag naar de eerste lijn :heart:
Maandag laatste echo in het ziekenhuis, en dan mag ik ook naar de verloskundige. Ik heb ons zojuist meteen aangemeld.

Hoe gaat ‘t verder met iedereen?

Mevrouw Pluis ook spannend maandag echo! Hoe ver ben jij dan? En hoe laat mag jij? Ik mag pas einde dag. Heb een weekje vrij volgende week dus dat is wel lekker :-D
Wat fijn Burg!

Hier momenteel heel druk, spanning loopt ook weer iets op richting de termijnecho as woensdag.
Fijn dat je naar de eerste lijn mag Burg.
Volgende week 5 echo's zag ik, is dat voor iedereen de termijnecho?

Hier gaat het op de vermoeidheid na heel goed, wat mij ook wel extra onzeker maakt, omdat ik behalve vermoeidheid nergens last van heb. Hopelijk kan ik na de volgende echo echt gaan genieten.
Ow wat super fijn die goede echo's weer!

Ja volgende week hier termijn echo. Ben dan normaal pas 10+3 dagen ofzo.. dus we gaan het zien.

Hier is de misselijkheid helaas iets meer toegenomen. Ik hang nu werkelijk wel boven de pot met momenten... top..... niet echt maar goed.
Hopelijk snel minder hahaa
Hier ook vermoeidheid en toch ook nog steeds misselijk de hele dag. Gelukkig niet dat ik boven de pot hang maar wel de hele dag sluimerend misselijk en een vieze smaak in mijn mond.

16 juni heb ik termijnecho en nipt!
Oh wat fijn Burg dat je dan gewoon naar de verloskundige mag. Is toch een fijnere ervaring dan het ziekenhuis, lijkt mij!

Ik moet eerlijk zeggen dat de spanning voor maandag mij behoorlijk hoog zit. Je leest zoveel vreselijke verhalen op internet (waar ik echt mee moet ophouden ze op te zoeken). Maar ik probeer er vanuit te gaan dat alles goed is!

Voor mij is het dan ook de termijnecho, ben volgens mijn eigen berekening dan 11+3. Heb de echo om 12 uur s middags, lekker tijdens lunchpauze! Daarna volgt de NIPT test. Wel zonder nevenbevindingen.
Succes vandaag Burg en mevrouw pluis!!
Wat lief boterbloem! Was tot gisteren heel chill, maar voel nu wel de zenuwen door m’n lijf. Net ook (weer) bod op huis gedaan en dat horen we ook vanmiddag, dus misschien is het een combi :-$
Oh jeetje, dubbele spanning dus! Ik duim op 2x positief nieuws!
Helaas hebben wij slecht nieuws gekregen. Het hartje is al rond de 7/8 weken gestopt en de baby is niet meer gegroeid. Er was weinig te zien op de echo, behalve een lege vruchtzak...

M'n lichaam heeft het er blijkbaar niet vanzelf uitgewerkt dus ik ga zo snel mogelijk een afspraak maken bij de gyneacoloog. Heel onwerkelijk dit, maar ergens had ik een voorgevoel. :cry:
mevrouw Pluis. Dit nieuws wil je niet horen. Heel veel sterkte, ook voor je partner :hug:
Oh wat vreselijk! :( Heel veel sterkte!
He Mevrouw Pluis wat ontzettend k*t!!! En ook heel herkenbaar, had dit voor deze zwangerschap. Rond 11-12 weken ontdekt, bij 10 weken gestopt. Wil je niet afwachten? Bij mij begon het alsnog spontaan een paar dagen na de echo, ik denk omdat mijn hoofd het toen ook wist zeg maar.. Veel sterkte

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven