Date neemt afstand ?
dinsdag 8 juni 2021 om 20:44
Hoi,
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
Ik heb nu een tijdje contact met een man ( ongeveer 2 weken ). We hebben app contact, 2 keer elkaar telefonisch gesproken en elkaar afgelopen vrijdag maar liefst xx uur gesproken via face time ( videobellen ). We hebben xx uur lang gebabbeld over van alles en nog wat, en het was een super leuk gesprek en leuke klik van mijn kant in ieder geval.
Nu had ik teveel gedronken ( was eerder op de avond uit met vriendinnen ) en flink aangeschoten.
De volgende ochtend appte hij mij met goedemorgen sms’je enz en daarna had ik het gevoel dat hij afstand nam.
Heb hem gister uit mezelf geappt hoe z’n dag was. Aan het eind appte hij slaap lekker, ik lig nu in bed helemaal naakt. Waarop ik reageerde of het kan kloppen dat hij een verkeerd beeld van mij heeft.
Vanochtend reactie : vorige week hebben wij nog gevideobeld en toen vroeg je mij dingen te laten zien, dus grapje was wel op zijn plaats. Jammer dan , fijne dag nog.
Ik reageerde met : oké als je er zo in staat duidelijk dan. En heb niks meer gehoord tot nu
We hadden volgende week afgesproken en wil wel weten hoe hij er nu in staat. Of het contact niet meer hoeft of wat.
Wat denken jullie? Laten gaan of nog even duidelijkheid vragen
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 09-06-2021 10:12
Reden: Herkenbaarheid
Reden: Herkenbaarheid
4.83% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 23:47
Weer zo’n zeur reactie. Doe gewoon ff leuk, luchtig, opgewekt.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:44Wat zouden jullie aanraden te appen dan ?
Wat ik op m’n tong heb liggen, maar natuurlijk niet ga doen is :
Ik dacht dat je niet van spelletjes hield, ik ook niet. We hebben een afspraak staan, dus waarom weet je het niet als ik vragen mag ? Vind je een leuke man en ontmoet je graag, als je interesse hebt leuk, zo niet hoor ik dat ook graag eerlijk
-
dinsdag 8 juni 2021 om 23:47
dinsdag 8 juni 2021 om 23:48
Zal wel een opluchting zijn dat je het nu in in ieder geval zo hebt weten te manipuleren dat (in jouw hoofd) hij de eikel is en jij nu de keuze hebt om hem toch nog een kans te geven.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:39Ik vind hem wispelturig. Ook raar dat je tussen 08:00 in de ochtend en half 11 in de avond je telefoon niet checkt, terwijl hij daarvoor altijd wel appte. En zodra z’n nummer verwijderd is opeens wel appen haha. Wat een zielige spelletjes
App dit maar.communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:44Wat zouden jullie aanraden te appen dan ?
Wat ik op m’n tong heb liggen, maar natuurlijk niet ga doen is :
Ik dacht dat je niet van spelletjes hield, ik ook niet. We hebben een afspraak staan, dus waarom weet je het niet als ik vragen mag ? Vind je een leuke man en ontmoet je graag, als je interesse hebt leuk, zo niet hoor ik dat ook graag eerlijk
Dan weet je zeker dat het over is.
Hij speelt geen spelletjes. Jij wel.
Word volwassen.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:49
Het is luchtig bedoeld, met zelfspot. Als je totaal andere humor hebt/dat er niet in leest, kan het ms weird overkomen. Maar dat komt TO nu sowieso al.
aviendha wijzigde dit bericht op 08-06-2021 23:50
13.65% gewijzigd
Forget about what I said; the lights are gone and the party's over
dinsdag 8 juni 2021 om 23:49
Tjongejonge, jullie hebben elkaar nog niet eens ontmoet en nu is het al drama.
Als je drank nodig hebt om je onzekerheid te maskeren en vervolgens misplaatst stoer gaat doen om je eigen stommiteiten te overschreeuwen, heb je alle ingrediënten om een relatie om zeep te helpen voordat die überhaupt een kans krijgt. En dit is vast niet de eerste keer. Wedden?
Als je drank nodig hebt om je onzekerheid te maskeren en vervolgens misplaatst stoer gaat doen om je eigen stommiteiten te overschreeuwen, heb je alle ingrediënten om een relatie om zeep te helpen voordat die überhaupt een kans krijgt. En dit is vast niet de eerste keer. Wedden?
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:50
Het komt op mij nogal onzeker en kinderachtig over.
Het laat zien dat je hem direct blokkeert als hij even niet reageert zoals jij wilt en als hij dan appt dan wil je hem toch nog wel een kans geven want 'hihihihi dacht dat ik het verpest had'.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:51
dinsdag 8 juni 2021 om 23:53
Fascinerend. Ik was ook geen datewonder, maar het lukte me toch altijd wel om zonder kleerscheuren een eerste date te bereiken. Zo moeilijk is dat niet. Gewoon een gesprekje gaande houden met whatever er voorbij komt.
anoniem_65537e7f5e90c wijzigde dit bericht op 08-06-2021 23:54
0.61% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 23:53
Morgenochtend kan ik appen :
Je lijkt me een leuke, sympathieke man en ontmoet je graag. Jij ook nog zin om af te spreken ?
Is dat goed ..
anoniem_648481e1deb69 wijzigde dit bericht op 08-06-2021 23:56
2.10% gewijzigd
dinsdag 8 juni 2021 om 23:54
Hahaha dat is zo. Maar hij weet nu toch al dat dit gebeurd is (nr verwijderd), kan je het beter gewoon ownen (eigenaarschap nemen).minnimouse schreef: ↑08-06-2021 23:50Het komt op mij nogal onzeker en kinderachtig over.
Het laat zien dat je hem direct blokkeert als hij even niet reageert zoals jij wilt en als hij dan appt dan wil je hem toch nog wel een kans geven want 'hihihihi dacht dat ik het verpest had'.
Ik zou in elk geval luchtig reageren met een grapje, niet krampachtig gaan doen.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:56
Ja! Gewoon duidelijk zonder gezeur/gedoecommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:53Morgenochtend kan ik appen :
Je lijkt me een leuke, sympathieke man en ontmoet je graag. Jij ook nog zin?
Is dat goed ..
dinsdag 8 juni 2021 om 23:57
Jouw reactie zou kunnen zijn: ‘In een dronken bui heb ik je nummer gewistcommunicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:26Nou ik heb een update zojuist ontvangen :
Ik heb Z’n nummer verwijderd. Niet geblokkeerd maar gewoon verwijderd want zou toch niks meer gaan sturen. 2 minuten nadat ik z’n nummer had verwijderd appte hij op de vraag of we nog aan afspreken :
Hoigeen idee eerlijk gezegd, wat wil jij? Je hebt m’n nummer al gewist zie ik. Ik kon niet eerder reageren vandaag. Slaap lekker
Of is dat te logisch?
dinsdag 8 juni 2021 om 23:58
Zet dat er maar bij dan voordat hij denkt dat het over jou gaat en dat hij dan zegt dat hij zin heeft in je en jij tegen het plafond schiet en weer z'n nummer verwijdert. Want dat schiet dan niet op hè.
dinsdag 8 juni 2021 om 23:58
Alsof ik elke avond dronken ben. Ben geen alcoholistStardustZiggy schreef: ↑08-06-2021 23:57Jouw reactie zou kunnen zijn: ‘In een dronken bui heb ik je nummer gewist. Het was gezellig om met je te facetimen. Daar wil ik meer van. Slaap lekker +zijn naam’
Of is dat te logisch?
dinsdag 8 juni 2021 om 23:59
Alwéér dronken?StardustZiggy schreef: ↑08-06-2021 23:57Jouw reactie zou kunnen zijn: ‘In een dronken bui heb ik je nummer gewist. Het was gezellig om met je te facetimen. Daar wil ik meer van. Slaap lekker +zijn naam’
Of is dat te logisch?
woensdag 9 juni 2021 om 00:01
Het is een géíntje. Hij snapt ook wel dat je gewoon boos was en daarom het nr hebt gewist. Met een geintje maak je het wat luchtiger. Maar als dat totaal niet bij je past om te doen is jouw suggestie (de tweede) ook prima
woensdag 9 juni 2021 om 00:02
Haha, plagen heet dat. De knipoog smiley staat erachter, als in neem jezelf niet zo serieus.
woensdag 9 juni 2021 om 00:02
Dat wellicht niet, maar je zet natuurlijk wel een nukkig portret van jezelf neer voor je date-kandidaat.
Ik zou m'n reserves hebben, als ik hem was.
woensdag 9 juni 2021 om 00:04
Lol, wat vermakelijk en dat samen met de nicknaam, geniaal.
woensdag 9 juni 2021 om 00:08
communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 21:36Ik vind hem zeker leuk, ik heb geappt hoe hij in het contact staat en of hij vrijdag nog wil afspreken
communicatiekind schreef: ↑08-06-2021 23:36Hij vraagt wat ik wil. Raar want als er een afspraak staat dan staat dat. Heb geen zin in wispelturig gedoe.
Wow serieus?
Jij bent echt doodvermoeiend. Je houdt niet van spelletjes, maar je speelt zelf de grootste rol. Je draait alles om. Klein beetje eng zelfs.
Tijd voor zelfreflectie meid. Denk dat je blij mag zijn als hij je nog wil zien na deze drama, wat je zelf hebt gemaakt overigens.