Uitgerekend Mei 2009 Deel 2

18-03-2009 16:54 5111 berichten
Alle reacties Link kopieren
http://zwangeremeimeiden.forumup.nl/groupcp.php?g=3

Zwanger! Nick Lftd. Kindje UD Afspraken/BD Bijzonderheden Watertje 33 1e BD 24 nov Liv Mimidepimi 29 3e BD 24 jan Maas Candy15 24 1e en 2e 1 mei BD 8 apr Liam (2275 gr) Liv (2770 gr) Deerne 31 1e 27 apr BD 15 apr Julius (3430 gr) Rozerood 27 1e 10 mei BD 17 apr Tirza (3010 gr) Verwachtingsvol 27 1e 6 mei BD 24 apr Daisy Helemi 32 1e 6 mei BD 25 apr Ishan (3700 gr) Kaatje_82 26 2e 30 april BD 27 apr Lukas (4280 gr) Snok 37 1e 2 mei BD 27 apr Binck (3880 gr) Sanne069 39 1e 4 mei BD 30 april Tess (3880 gr) Chicaa 32 2e 3 mei BD 5 mei Jolijn (3895 gr) NetjeNetje 30 1e 12 mei BD 6 mei Tim Wenny74 35 1e 2 mei BD 13 mei Tim (4010 gr) Doggie 33 1e 7 mei BD 14 mei Tim (4120 gr) Visje1 31 2e 7 mei BD 14 mei Norah (3210 gram) Foxymama 2e 10 mei BD 14 mei Anne (3980 gr) HippiechickNYC 38 3e 23 mei BD 14 mei Tess (3340 gr) Jackie30 30 1e 10 mei BD 14 mei Jens (3870 gr) Janets 34 4e 11 mei BD 15 mei Watse (3620 gr) Fien1 35 1e 12 mei BD 15 mei Abby (3620 gr) Luna2006 26 1e 9 mei BD 17 mei Raphaell (3965 gr) Elza35 39 1e 3 mei BD 18 mei Joy-Anna (4090 gr) Guusje 35 3e 10 mei BD 18 mei Rein Suzzel 26 1e 12 mei BD 19 mei Lucas (3870 gr) Potsiedikkie 31 3e 19 mei BD 24 mei Mieke (4050 gr) Julia1979 30 1e 23 mei BD 25 mei Eline (4215 gr) Twinkel 33 2e 20 mei BD 26 mei Suze (4500 gr) Midejo 40 4e 16 mei BD 26 mei Rick (4500 gr) Schabolleke 34 1e 22 mei BD 28 mei Mayka Maike1 27 3e 29 mei BD 8 juni Fenne (3620 gr)
Hee Doggie...aardig nachtje dus achter rug....

Ja ik heb geen klagen....

Over dat lampje. Kreeg gisteren van een vriendin zon lampje....dat je in stopcontact steekt. Echt super ding....had er wel eens voor gekeken maar ziet er allemaal niet uit (euh vind ik dan hahaha). allemaal kleurtjes, beertjes etc. Zij kwam met eentje uit Parijs aanzetten...limoges porselein ofzo>? Zegt me niets maar helemaal wit en super stylie whahahah waar gaat dit over maar toch.....

'

Kaat die vent van jou groeit ook heerlijk zeg...8 weken? whahahah Hier ook een ventje wat lekker aan het groeien is zo op het oog.....ben benieuwd volgende keer....

Wat voor maat draagt Lukas inmiddels>? HIer nog wel 56 maar merk wel dat hij langer wordt ...dus denk dat het niet lang duurt voor ik 62 aan kan gaan doen....en dan vooral onderkant......

\

Fijn te lezen dat jullie ook gewoon die regelmaat erin houden en laten slapen op bedje (waar het voor bedoeld is hahah). Vond mezelf al zo streng...en dacht hij slaapt en eet alleen maar....maar tja das wat babys doen he?
quote:Snok schreef op 27 mei 2009 @ 10:18:

en dacht hij slaapt en eet alleen maar....maar tja das wat babys doen he?
Zometeen komt mijn beste vriendin en als hij dan wakker is na het voeden, mag hij echt wel ff beneden met haar knuffelen hoor! Maar dan meteen zijn bed weer in als ie moe wordt.
Lukas draagt nog steeds 56, maar past sommige shirtjes van maat 62 al wel. Maar die vallen denk ik gewoon wat klein, want ik heb ook shirtjes van maat 62 waar ie in verzuipt.

Even een tip, vandaag is de zomeruitverkoop op www.olliewood.nl begonnen. 50% korting op de zomercollectie van 2009, heb net even lekker ingeslagen. Schattig jurkje van Jottum voor dochterje, en voor Lukas leuke polootjes van Pointer, echt schattig!
Hé, nog niks van Midejo...huh ?

Zeker druk met knuffelen

Hier ook een prima nacht, alleen vanmorgen heel vroeg ff wat obstakels...had Tess om 9 uur naar d'r bedje gebracht gisteravond en sliep vrij snel...om half 12 gevoed en ze werd om half 5 weer wakker, toen weer gevoed maar wilde toen niet meer slapen....klaarwakker !

Nou hadden Snok en Helemi dat van de week volgens mij ook dus heb haar er maar uitgepakt en tussen ons in gelegd...heeft ze een half uurtje liggen grappen en grollen (niet huilen dus) en vanmorgen ging de wekker en toen lag ze nog tussen ons in....gewoon met z'n 3en in slaap gevallen.

Ze had ook gister overdag bijna continue geslapen dus ze was gewoon uitgeslapen denk ik

Nu is ze de hele ochtend ook alweer wakker....ze zit prinsesheerlijk in d'r wippertje met speen en ze zit de hele tijd te lachen en leuke geluidjes te maken....

Zijn volgens mij echt geen stuiptrekkingen meer hoor...ik vind dit echt duidelijk lachen...vooral als je een beetje gek met haar doet.

12 uur ga ik haar voeden en dan leg ik haar in d'r bedje.

Merkte net ook bij rompertje maatje 56 dat ze wat aan de kleine kant worden....morgen naar cons. buro dus ben benieuwd hoeveel ze is aangekomen....zo te zien genoeg

Oh madam geeft zelf al aan dat ze honger heeft....tot laterrrrrr
nog een tip.....had m van iemand anders hier...littelabel.nl....echt super spul ....goede pasvorm en blijft heel mooi.....lekker basic voor erbij...

Ok dan kaat....was ff nieuwsgierig...hier nog echt 56.,

Ja Doggie lach maar....t klinkt zo saai he als je vertelt dat jouw baby alleen maar slaapt en eet whhhahaahhaha

Sanne klopt....zo gaat het bij ons soms ook hoor

Pak dan gewoon matras uit wieg en leg m tussenin...iedereen blij en wordt er tenminste geslapen....
Hey nog geen nieuws van Midejo?! Hmm ik hoop maar de ze allemaal ontzettend aan het genieten zijn en dat de bevalling goed is verlopen!

Vannacht... nou....... ze wilde echt voordurend aan de borst, veel huilen, niet willen slapen, op een gegeven moment was ik dus leeg!! hebben we een flesje gegeven, madam leek wel een budha, zo volgevroten! ;) Weer in wiegje, weer huilen.... er weer uit... er weer in... niks hielp.

Op een gegeven moment, om 12 uur, heeft lief haar met wiegje op haar eigen kamertje gezet (ENGGGGGG) en omdat ik vervolgens niet kon slapen van onrust, hebben we de babyfoon erbij gezet (we hebben er een met camera zodat ik elk moment kon kijken of ze er goed bij lag) en wat denken jullie, direct stil.. slapen tot we haar er uithaalde om half 7 omdat mijn borsten vreselijk begonnen te lekken. We hielden elkaar dus duidelijk wakker bij ons op de kamer.

Vandaag is ze weer voorbeeldig!! Gisteren was dus een regeldag, kraam gaf ook aan dat dit heel goed kon. Nou ja, hebben we die gehad. (?)

Oh over maten; ze heeft vandaag een noppies pakje aan maat 62... hmmmm valt klein en zit ruim, maar toch!! Weer gegroeid (60gram) mevrouw is nu 4200 gram.

Heb wel wat last van een slechte stoelgang trouwens, is elke keer weer een bevalling..

Potsie, klinkt idd een beetje als een drama, jouw bevalling.. neem je tijd, rust, houd als je dat wilt iedereen lekker buiten de deur, en we horen tzt wel hoe het is gegaan.

Sanne, wat schattig, dat lachen van Tess! Joy heeft ook lachjes, maar dat zijn echt nog wel reflexen, maar zooooo cute!!!

ah ik ga even kijken op die site van Kaatje, voorlopig kan ik toch niet irl shoppen.
Oh ja... het is vandaag de sterfdag van mijn moeder.. en ik ben fysiek niet in staat om naar het graf te gaan.. wil ook zo graag daar heen met Joy-Anna... klote keizersnee.

Maaar... volgens mij ga ik nu wel een beetje opknappen, voel me een stuk beter geloof ik!
Trouwens ook klote forum... word er weer steeds afgeknikkerd!
Nee, beetje vreemd geen nieuws nog van Midejo toch ?

Hoop maar dat alles goed is gegaan !

Goed te horen dat je wat opknapt Elza !

Spannend hé, Joy op haar eigen kamertje....wij hebben Tess laatst ook op haar eigen kamertje neergelegd...meer omdat WIJ niet konden slapen van alle "dierengeluiden" die ze maakt voordat ze iedere avond in slaap valt.

Ik heb ook de babyfoon naast mijn bed maar hoor haar eigenlijk sowieso al goed doordat de kamers schuin tegenover elkaar liggen.

Klinkt wel als een regeldag hoor bij jou Elza ! Als je dit nou vaker hebt, dat ze zo vaak aan de borst wil, heeft Joy misschien ook wel hele erge zuigbehoefte net als Tess. Ik had nl 2 weken terug een paar dagen achter elkaar dat het net leek of Tess alleen maar aan de borst wilde...maar vaak dronk ze alleen in het begin en verder zat ze alleen maar te sabbelen.

Vandaar dat ik mijn principes toen opzij heb gezet en een speentje heb aangeschaft...bij mij was dat toen de oplossing.

Ik blijf sowieso lekker een dagje thuis vandaag.....het waait me te hard om er met de wagen op uit te gaan en ben heel erg moe gewoon. Mijn ogen vallen bijna dicht de hele dag...toch kom ik redelijk aan mijn slaap....

En Tess ligt lekker te pitten nu boven dus ga dat ritme ook maar niet verstoren.

Ik ga mijn 2 koffers met zomerkleding ff uitpakken op zolder...heb na mijn vakantie vorig jaar, toen ik 6 weken zwanger was, alles daarin gedaan omdat ik toch wist dat ik het voor de verhuizing niet meer nodig had. Ben benieuwd wat ik allemaal aantref en belangrijker nog...wat ik er allemaal nog van pas.

Ik heb ff schoon schip gemaakt in mijn kledingkast en er hangt nu bijna niks meer in....alleen nog 2 zw.sch.spijkerbroeken, wat blousjes en de nieuwe kleren die ik zaterdag heb gekocht.

Zal er een foto van maken want dit komt niet vaak voor

Dat lachen schijnt dus gewoon echt wel te kunnen nu....heb het net opgezocht....meestal rond de 5 of 6 weken...Tess is morgen 4 weken maar nauurlijk wel een wonderkind
Gefeliciteerd Julia. met Eline. Hoop dat alles goed is gegaan!

Midejo, hoop dat je bevalling goed is gegaan en dat je nu van jullie zoon/broertje genieten!

Twinkel, hoe gaat het met jou en jullie meisje?

Potsie, wat een leuke naam, Mieke. Neem je tijd meis, klinkt als een heftige bevalling!

Verder veel gelezen, maar zo veel dat ik niet meer weet wat precies en waar op te reageren.

Over slapen, Anne slaapt eigenlijk ook na iedree voeding in zijn bedje. Behalve na de voeding van ongeveer 4 uur, dan prober ik het wel maar dat is echt zijn wakkere moment en wil hij graag bij je liggen. Dit gaat af en aan tot een uur of 8 a 9, dan slaapt hij weer in zijn eigen bed tot een uur af 12/1. Daarna tot een uur of 3/4 en dan tot 6/7. Prima dus.

Hier is hij ook aan de pink, daar hou ik hem tot nu toe tevreden mee. Af en toe vindt hij zijn duimpje, maar hij weet hem zeker nog niet concequent te vinden. Weet nog niet of hij aan de speen gaat, heb ze wel in alle soorten en maten liggen, maar tot nu toe is de behoefte aan zuigen nog niet groot genoeg om er mee te beginnen.

Vriend komt thuis met boodschappen, ga hem even helpen!
aahh elza, knuffel voor jou. kan me voorstellen zo op de sterfdag van je mama dat je graag even naar haar graf had gewild en dat je baalt dat dat nu even niet kan....................

maar gelukkig ga je de goede kant op, dat dan weer wel!

sanne, ik blijf ook maar lekker binnen. meisje haalt slaap in van gisteren, vanochtend van kwart voor 9 tot kwart voor 11 en daarna van kwart voor 12 tot kwart voor 2 geslapen. toen flesje, even gezellig doen bij mama op schoot en op buikje in de box (ff nekkie trainen ). rarara wat er toen gebeurde, ze draaide haar koppie opzij, knipperde wat met haar oogjes en viel als een blok op haar buik in slaap, maf kind

zo ligt ze alweer ruim een uur in dromenland, vast wat slaap in te halen van gisteren. enig nadeel, durf zelf nu niet een tukkie te gaan doen op de bank (zoon is heerlijk met oma mee naar huis gegaan dus rust in de tent) stel dat ze haar hoofdje weer draait en met gezichtje naar beneden terechtkomt, brrrrrr......

maar goed, ze slaapt dus :-)

fozy, grappig, jolijn heeft ongeveer hetzelfde "ritme" als anne qua tijden, best te doen toch?
oh by the way, heb net ff ge-ego-d op prive
Hmm, inderdaad wel vreemd, geen nieuws van Midejo. Hopelijk zijn ze daar allemaal druk met knuffelen inderdaad!!

Elza> grappig dat ze op haar eigen kamer meteen sliep! Kijk wel uit met dat vele voeden. Het kan een regeldag zijn, maar op een gegeven moment zijn ze echt wel verzadigd en is het inderdaad eerder zuigbehoefte dan echt honger. En van dat vele eten krijgen ze ook vaak weer krampjes om alles te verwerken, dus dan werkt het eerder nog averechts. Beetje uitproberen dus.

Sanne> leuk dat ze al lacht!! Kan best hoor. Tirza is nu bijna 6 weken en lacht nu sporadisch naar ons met open ogen (wel veel lachstuipjes, ook lief ;) ). Maar het wordt wel steeds meer.

Snok> fijn merk is little label idd! en tot 29 mei geen verzendkosten!

Kaatje> Jee, jij hebt echt een klein reusje gemaakt!! Denk dat Tirza met haar 6 weken nu net de 4 kilo haalt. Ze past ook nog met gemak in 56 en soms zelfs nog 50. Wat een verschillen he.

Potsie> geniet van je kindjes en doe rustig aan! (Zag een mooie foto op prive!!)

Zo, hier alweer alles aan kant én lekker geshopt in de stad. Voor Tirza natuurlijk. Haha. Moet zelf ook van alles hebben, maar vind het leuker om voor haar wat te kopen. Wist van tevoren niet of ze een jongen of een meisje was, dus had vooral basic spulletjes in huis. Nu dus zo'n bulkpak meidenrompers gekocht bij de Hema, een slaapzakje, een pyama en een stoer broekje en jurkje van Imps & Elfs. Alles zit in de was, kan ze het snel aan. Oh en een bugaboo-parasol natuurlijk. Beetje jammer dat dat ding 40 euro kost... Maargoed, de zon kan gaan schijnen!

Schrok me trouwens rot vannacht. Werd ineens wakker omdat Tirza op zoek was naar mijn borst en een piepgeluid maakte. Had ik haar dus kennelijk onbewust uit bed gevist omdat ze huilde ofzo en ben ik zo met haar in mijn armen in slaap gevallen. Ik had haar wel kunnen smoren. Was er best een beetje van slag van. Val wel eens vaker met haar op mijn borst in slaap, maar dan ben je je daar bewust van en slaap je toch anders...
Sanne, het kan echt hoor dat lachen. Mijn Tess lacht nu al met 2 weken! haha nee hoor (stuipjes) Mijn eerste dochtertje begon ook met lahcen rond 4/5 weken. Echt schattig is dat!

Ik zit hier nog steeds in een joggingbroek hoor..... maar ga de deur ook nog niet echt uit dus dat scheelt. Ik moet waarschijnlijk vanaf morgen zelf de kids naar school brengen dus ik moet ook eens kijken in mijn kast WAT ik dan aankan!

Elza, wat een nacht. Ik heb ook zo'n nacht achter de rug!! ze wilde steeds aan de borst, dronk dan even wat en daarna een beetje sabbelen..... ja zeg lekker dan. En maar kreunen en ook al die dierengeluiden... pfff Dr speentje wilde ze ook al niet echt of heel even voor 2 tellen. In d'r bedje wilde ze ook niet, het was heel gezellig dus!!! ze heeft uiteindelijk maar een beetje bij me gelegen maar ik heb niet lekker geslapen ......

Balen he dat je niet naar het graf van je moeder kan vandaag....als je op de been bent kan je er heen met Joy.

Tess slaapt wel in de box hoor! Maar ik 'mag' ook geen trappen lopen ivm die wond dus ja.... en ze ligt er heerlijk!

Hoe zou het met Midejo zijn...? ben benieuwd!

Potsie, ben je al een beetje bijgekomen van je bevalling? Lekker genieten maar van je meissie.

schabolleke, balen van die auto inbraak! Gelukkig worden de kosten vergoed.

verder weet ik het even niet meer. Ik ga Tess even verschonen en misschien gauw nog even voeden, ik krijg zo een vriendinnetje op bezoek.

Eten jullie trouwens alles tijdens de bv? Er zijn mensen die bepaalde dingen niet eten zoals pittig eten ed. Ik eet gewoon alles.... drink een glaasje wijn, kopje koffe etc. Ben juist zo blij dat die misselijkheid over is en dat ik normaal kan eten en drinekn! zo'n opluchting! Zal jij ook wel hebben doggie!
Elza, wat naar dat je niet naar het graf van je moeder kunt. Maar gezien de omstandigheden zou ze het zeker hebben begrepen dat je dit jaar wat later bent.

Hippie, ik las laatst dat het laten staan van heet eten en zo niet nodig is, dat zijn fabeltjes. Alleen met alcohol en roken moet je (heel) matig zijn.
Zo, Tess slaapt nog steeds dus ben maar eens aan wat buikspieroefeningen begonnen....buik is bijna weg maar wat er zit lijkt wel een lekgeprikte ballon

Ik dacht zo ongeveer 4 weken na de bevalling daar maar 's wat aan te gaan doen....

Die bruine streep zit er trouwens ook nog steeds...helemaal niks minder dan tijdens zwangerschap.

Hoe zit dat bij jullie ?

Straks heb ik geen striae maar levenslang een bruine streep van hier tot tokio.

Over dat wat je mag eten tijden BV...als je tijdens zwangerschap ook scherp of gekruid hebt gegeten dan is je kindje er al aan gewend dus kan je nu gewoon eten hoor.

Ik neem nu ook af en toe een glaasje wijn....eéntje en dan net na de borstvoeding.....ben wel meteen teut na 1 glas haha..

Maar ohhhh wat smaakt dat weer heerlijk....net als dat broodje filet american mmmm.....

Oh en Hippie, als ik de deur niet uithoef dan zit ik hier ook lekker in mijn joggingbroek hoor....beetje thuis klooien en met borsvoeding enzo....ik vind het erg makkelijk zitten nog steeds...

Het is geen aftands geval hoor en met een leuk shirtje erop kan ik daar ook best mee voor de dag komen vind ik...
Nog niets van midejo gehoord???

Elza, kan me voorstellen dat je baalt omdat je niet naar je moeder haar graf kan met Joy. Sterkte vandaag.

Hippie, dus jij moet morgen ook weer naar school toe, ik ook. Wel zin in, even kletsen met de anderen en na bijna twee weken er even uit. Vrijdagavond ga ik even de stad in, jasje kopen voor Watse en wil zelf nog een broek en truitje hebben.

Schabolleke, shit hoor van die auto inbraak!!

Ik eet ook alles, uien nog met mate, alcohol drink ik nog niet.

Watse heeft nog niet een keer krampjes gehad, dus tot nu toe gaat dat prima!! Hij groeit trouwens gestaag, vandaag 40 gram!!

Is nu weer 3500 gram en verzuipt in maatje 50, hij is vrij tenger gebouwd, kan me niet voorstellen dat dit een stoere kerel wordt, hahaha!!!
Sanne, dat broddje american filet, mmmmmmmmmmm heb al heel wat bakjes opgesmuld, net als rosbief en vanavond weer lekker aan de haasbiefstuk!!!

Schoonouders hebben de kids meegenomen, heerlijk rustig hier, zoonlief komt straks weer thuis en meiden blijven daar tot morgenmiddag, morgen dus een lekker dagje.

Watse begint te huilen, voedingstijd!!!
Sanne, aan een speentje wil ik haar liever niet laten wennen.. ze begon eergisteren al een beetje met dat regelen en toen heeft ze wel een speentje gehad, sabbel de sabbel.. plop! en dan huilen! zie het helemaal gebeuren dat ze dan elke keer als de speen uitgeplopt is, gaat huilen.. en dat wil ik voorkomen.

Was wel grappig gezicht, leek een beetje op de zusje van Bart Simpson (die speen kwam soms ver naar buiten haha)

Ze ligt nu in haar ledikantje te slapen, weer een mijlpaal, gewoon om te wennen omdat we van plan zijn haar 's nachts in haar eigen bedje te laten slapen. Ik heb de camera weer naast mijn laptop staan hoor! elke beweging wordt door deze (histerische?) moeder gesignaleert.

Rozerood, inderdaad hadden wij ook al het idee van.. te veel voeden is ook niet goed voor de kleine meid. Vandaag gaat het ook een stuk beter, mijn borsten geven fors melk nu dus ze lijkt eerder verzadigd en hopelijk blijft dit (even) zo.

Maar jeetje, dat je je kleintje in de slaap uit haar bedje hebt gehaald... ik heb wel van de week een keer gedroomd dat ze op mijn borst lag, heel gek, maakte lief ook wakker omdat ik dat dus dacht.. leek wel of ik een beetje lag te ijlen of zo.

Ach ook zoveel indrukken te verwerken!

Hey Sanne... spannend om je zomerkleding te gaan passen!!!!

Ik heb te veel last nog van mijn wond, anders had ik dat waarschijnlijk ook al gedaan! Kan alleen ZO tegenvallen...

Hippie, hoe doe je dat met je glaasje wijn? Ik zou heeeeel graag willen, maar durf niet zo goed. Houd je rekening met de tijd die je nog hebt tot de volgende voeding of neem je gewoon dat glaasje?? vertel vertel!
Chicaa ik ga nu ff naar prive.....
Sanne, lekker shoppen in je eigen klerenkoffers, wie weet wat voor pareltjes je weer tegenkomt.

Het stomme van die auto-inbraak is dat ze er weer gewoon het zelfde audio-/navigatiesysteem inzetten. Maar ja, die dieven weten nu natuurlijk dat die auto hier staat én hoe ze het systeem eruit kunnen slopen. Die dingen schijnen veel geld op te leveren. Ben benieuwd hoe lang het systeem er deze keer in blijft zitten...

Het lijkt alsof mijn lichaam wel langzaam naar de bevalling aan het toewerken is (steeds meer/heftigere krampjes e.d.) maar het gaat nog niet heel snel. In dit tempo kan het nog wel even gaan duren! Ik wil wel een meibaby, anders moet ik naar het juni-topic en daar is het vast niet zo leuk als hier!
Blij te lezen dat iedereen lekker aan het genieten is.

En helemaal dat jullie ook gewoon alles eten in combinatie met BV. Was daar even bang voor, geen ui, knoflook, kruiden, dus iedere dag aardappels, vlees en groenten... Bij de vorige twee heb ik heel erg opgepast met eten, en ook zij hadden krampjes. Heeft misschien meer te maken met dat die darmpjes het gewoon moeilijk hebben.

Ik pas inmiddels 3 broeken weer (een beetje...). En ben juist erg bezig, naar school, halen brengen, boodschappen, bakkertje, slager, etc, maar dat kan ook niet anders met nog twee kids.

Rein gaat super.

Hoe snel belde trouwens bij jullie het consultatiebureau?
Irritant he Schabolleke, ze moeten inderdaad met hun tengels van andermans spullen afblijven! Hopelijk was het eenmalig...

Ik ga voor je mei-baby duimen...
Echt balen van die inbraak in de auto Schabolleke, ok... leaseauto en verzekering etc.. maar toch kost het tijd en energie

Spannend zeg, is jouw kleine zich aan het aankondigen?!

Zit hier met vlekken in mijn shirt.... ik moet dus aan de compressen gaan geloven.. leuk hoor, een lap tussen mijn benen en lappen tegen mijn borsten.. gelukkig mag ik na het weekend aan de tampons, scheelt weer een lap! ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven