Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zondag 11 juli 2021 om 12:46

zondag 11 juli 2021 om 13:13
Hebben onze allochtone burgemeesters wel jouw goedkeuring?
Een van hen is zelfs genomineerd voor beste van de wereld.

zondag 11 juli 2021 om 13:15
Daar heb je wel gelijk in.Turtlerain schreef: ↑11-07-2021 11:03Het is maar de vraag hoe die sollicitant dat gezegd heeft. Hier wordt dat zo gezegd door een forumster, maar misschien is het vooral eigen interpretatie van die poster.
Vooral omdat die forumster ook later zei hoe het echt was gezegd.
zondag 11 juli 2021 om 13:36
Ja, het gaat heel snel.Lachattenoir schreef: ↑11-07-2021 13:00Wat gaat de tijd snel. Over 2 dagen ligt Peter alweer een week in het ziekenhuis. Wat bid ik voor die man![]()
Ben benieuwd wat de toekomst brengt.
zondag 11 juli 2021 om 14:16
watdachtjehiervan schreef: ↑11-07-2021 11:58Dan heb je denk ik nog niet gehoord wat Glennis heeft gezegd over de aanslag op Peter?
Heb dat filmpje van Glennis bekeken en verwachtte iets heel schokkends of stoms…maar nee hoor, ze is inderdaad emotioneel en reageert daarna op haar manier op haters. Maar goed, mensen mogen haar nou eenmaal niet en dan is alles wat ze doet stom.
Ik vind die opmerking van Olcay nog steeds stommer

zondag 11 juli 2021 om 15:39
Inderdaad net als Marcouch.redbulletje schreef: ↑11-07-2021 15:35Aboutaleb vind ik een prima burgemeester en die valt in 't kader de juiste man op de juiste plek.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 11 juli 2021 om 15:42
Volledig met je eensredbulletje schreef: ↑11-07-2021 15:35Aboutaleb vind ik een prima burgemeester en die valt in 't kader de juiste man op de juiste plek.
zondag 11 juli 2021 om 15:59
Ja volgens mij sinds de ophef rond Bilal is zet ze zichzelf in the picture.
Is in het roddeltopic ook al een keer gezegd maar zij raakt steeds meer naar de achtergrond en probeert op deze manier in beeld te blijven. Ondertussen ook haar eigen kleding promoten.
Soms moeten mensen gewoon accepteren dat ze geen ster zijn en het ook niet gaan worden.
zondag 11 juli 2021 om 16:15
Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi
huiskwijt65 wijzigde dit bericht op 11-07-2021 16:16
1.47% gewijzigd
zondag 11 juli 2021 om 16:16
Idd! Weet niet hoe die verkiezing is afgelopen,maar een uitstekende burgemeester
"Ahmed Marcouch maakt kans op titel beste burgemeester van de wereld "
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -de-wereld
Vraag blijft,why is the rum gone?

zondag 11 juli 2021 om 16:17
Huiskwijt65 schreef: ↑11-07-2021 16:15Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi
Olcay heeft geen enkel recht van spreken, dan kan de vriendin van Peter echt prima zelf.
Daarnaast blijft die al 6 jaar in de anonimiteit en ook daar zal ze zelf over beslist hebben.

zondag 11 juli 2021 om 16:18
Gewoon z'n eten laten vergiftigen en het melden als een hartstilstand.Huiskwijt65 schreef: ↑11-07-2021 16:15Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi
zondag 11 juli 2021 om 16:26
Bijzonder gezien Rotterdam DE drugshaven van Nederland is.Nighttripper schreef: ↑11-07-2021 16:16Idd! Weet niet hoe die verkiezing is afgelopen,maar een uitstekende burgemeester
"Ahmed Marcouch maakt kans op titel beste burgemeester van de wereld "
https://www.omroepgelderland.nl/nieuws/ ... -de-wereld

zondag 11 juli 2021 om 16:32
Huiskwijt65 schreef: ↑11-07-2021 16:15Olçay is bevriend met vriendin Peter R en met Peter zelf dus enig recht van spreken heeft ze wel. Enkele medewerkers daar zijn oud-collega’s van mij. Ik wed dat ze wel wilden uitzenden maar niet mochten. Ik weet ook dat ze alles zullen aangrijpen om niet de mond gesnoerd te worden. Bommelding, aanslag…het mag wel eens klaar zijn. 3 maanden in een isoleercel met Taghi
Ja, dus. en? Dit is niet aan vrienden om uit te spreken.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
zondag 11 juli 2021 om 16:34
Uh… hij is burgemeester van Arnhem
zondag 11 juli 2021 om 16:35
Ik vind het vooral onsmakelijk omdat zij drama bij anderen (Hazes, Lil Kleine, Peter R. de Vries) aangrijpt om zichzelf in the picture te zetten terwijl ze tot op zekere hoogte zelf ook onderdeel was van die showbizzkliek. En nu ze in de vergetelheid dreigt te raken gaat ze dit doen.Lilly1234 schreef: ↑11-07-2021 15:59Ja volgens mij sinds de ophef rond Bilal is zet ze zichzelf in the picture.
Is in het roddeltopic ook al een keer gezegd maar zij raakt steeds meer naar de achtergrond en probeert op deze manier in beeld te blijven. Ondertussen ook haar eigen kleding promoten.
Soms moeten mensen gewoon accepteren dat ze geen ster zijn en het ook niet gaan worden.
Inderdaad, accepteer dat dit niets wordt en zoek een normale baan.
zondag 11 juli 2021 om 16:39

zondag 11 juli 2021 om 16:41
nou idd time flies. En hopelijk gaat het zometeen de betere kant op voor hem en fam.Lachattenoir schreef: ↑11-07-2021 13:00Wat gaat de tijd snel. Over 2 dagen ligt Peter alweer een week in het ziekenhuis. Wat bid ik voor die man![]()