Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
zondag 11 juli 2021 om 17:02
Wow
https://nos.nl/artikel/2388913-criminel ... uitzending
https://nos.nl/artikel/2388913-criminel ... uitzending
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
zondag 11 juli 2021 om 17:09
Ik wed dat er (helaas) zo 3 andere nieuwe leiders dan opstaan.redbulletje schreef: ↑11-07-2021 16:18Gewoon z'n eten laten vergiftigen en het melden als een hartstilstand.
Taghi's zonen waren toch al geïnteresseerd om de boel over te nemen?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben

zondag 11 juli 2021 om 17:24
Wtf!
zondag 11 juli 2021 om 17:27
zondag 11 juli 2021 om 17:27
Doodeng.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.

zondag 11 juli 2021 om 17:32
Nou die kunnen dan dus sowieso al een jaar of 18-20 zijn en al volkomen opgezogen in dat milieu.AnAppleADay schreef: ↑11-07-2021 17:27Hoe oud zijn die zonen?
Hij is zelf 40 ofzo, dus ik kan me niet voorstellen dat zijn zonen op dit moment al oud genoeg zijn.
Onderschat dat niet.
zondag 11 juli 2021 om 17:44
Dit soort kereltjes wordt op hun 15 vaak al meegezogen.AnAppleADay schreef: ↑11-07-2021 17:27Hoe oud zijn die zonen?
Hij is zelf 40 ofzo, dus ik kan me niet voorstellen dat zijn zonen op dit moment al oud genoeg zijn.
Tegen hun 20 zijn ze dan wel klaar / vinden ze zichzelf klaar om de boel grotendeels over te nemen als 't moet.
Taghi is volgens Wikipedia 43 en wordt 44, dus voor 't zelfde geld zijn zijn kinderen 25.
Is dit nu later?
zondag 11 juli 2021 om 17:48
Bizar.
zondag 11 juli 2021 om 17:48
De Politie denkt in de richting van de Taghi hoek.Kroonprinses schreef: ↑11-07-2021 17:47Is al bekend welke (criminele) organisatie achter de aanslag zit?
https://www.ad.nl/binnenland/politie-zo ... ~a582b099/

zondag 11 juli 2021 om 17:51
minnimouse schreef: ↑11-07-2021 17:48De Politie denkt in de richting van de Taghi hoek.
https://www.ad.nl/binnenland/politie-zo ... ~a582b099/
Dankjewel voor de link. Als het uit die hoek komt dan is niemand veilig die maar iets met die zaak te maken heeft. Dit soort gasten zijn werkelijk door de duivel bezeten.
zondag 11 juli 2021 om 17:51
Dat is toch nog niet zeker?redbulletje schreef: ↑11-07-2021 17:50Goed dat ze Boulevard nu weg halen uit't centrum. Je zou er maar in de buurt wonen of een winkel hebben als ze daar oorlogje willen gaan spelen met raketwerpers (wtf!)
En het maakt niet uit waar zo'n studio zit. Als ze zo'n plan tot uitvoer brengen zijn er altijd onschuldige slachtoffers. De gebeurtenissen van de afgelopen jaren laten wel zien dat die smeerlappen nergens voor terugdeinzen. Laat ze daar maar eens wat mee gaan doen.

zondag 11 juli 2021 om 17:52
Eens. Soms nog eerder dan op hun 15e.
Het is dus nog niet gezegd dat ze NIET in 't centrum blijven.redbulletje schreef: ↑11-07-2021 17:50Goed dat ze Boulevard nu weg halen uit't centrum. Je zou er maar in de buurt wonen of een winkel hebben als ze daar oorlogje willen gaan spelen met raketwerpers (wtf!)
Ze hebben alleen geen zin om dat aan elke burger en idioot met een geweer of straffer zijn neus te hangen.
Als ik politie was zou ik de presentator wel beveiliging geven van bij hem thuis.
Je weet nooit wie daar je wagen achtervolgt.
Is dit nu later?
Ja precies.Kroonprinses schreef: ↑11-07-2021 17:51Dankjewel voor de link. Als het uit die hoek komt dan is niemand veilig die maar iets met die zaak te maken heeft. Dit soort gasten zijn werkelijk door de duivel bezeten.
Het begon met de broer van Nabil, toen Derk Wiersum en nu Peter R. de Vries. Waar eindigt dit? Het is toch van de zotte dat dit soort gasten door kunnen blijven gaan? En dat alleen voor poen.
zondag 11 juli 2021 om 17:55
Ze kunnen vooral doorgaan, omdat het Nederlandse beleid keihard faalt. Zij zijn gewoon de baas, niet de Nederlandse staat. En dat hebben Nedrrlandse regeringen en burgemeesters veroorzaakt.minnimouse schreef: ↑11-07-2021 17:52Ja precies.
Het begon met de broer van Nabil, toen Derk Wiersum en nu Peter R. de Vries. Waar eindigt dit? Het is toch van de zotte dat dit soort gasten door kunnen blijven gaan? En dat alleen voor poen.

zondag 11 juli 2021 om 18:00
minnimouse schreef: ↑11-07-2021 17:52Ja precies.
Ik geloof niet dat alleen poen deze mensen drijft. Als macht je naar het hoofd stijgt en je je onaantastbaar acht dan verdedig je met hand en tand je megalomane positie.
Ik zou niet weten wanneer en of dit überhaupt ooit eindigt. Criminaliteit blijft lonen. Mensen zoals Peter houden hun rug recht, zijn strijdbaar, integer, onverschrokken en gedreven door een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Als je al ergens zou willen beginnen, meer van deze bikkels in alle lagen van het justitiële apparaat plaatsen.
zondag 11 juli 2021 om 18:02
ach hou toch op, geen enkel land wint het van dit soort organisaties
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best

zondag 11 juli 2021 om 18:03
Als belanghebbende in de naaste omgeving (winkeleigenaren, huiseigenaren) zal men toch wel in opstand komen tegen het laten bestaan van die studio daar midden in de drukte?Wissewis schreef: ↑11-07-2021 17:52Het is dus nog niet gezegd dat ze NIET in 't centrum blijven.
Ze hebben alleen geen zin om dat aan elke burger en idioot met een geweer of straffer zijn neus te hangen.
Als ik politie was zou ik de presentator wel beveiliging geven van bij hem thuis.
Je weet nooit wie daar je wagen achtervolgt.

zondag 11 juli 2021 om 18:03
Dit en omdat ze meer geld hebben dan we met z'n allen in dit leven kunnen opmaken. Het is het geld dat ze hebben dat maakt dat ze altijd een stapje voor zijn op de logge bureaucratische slappe hap regering.
zondag 11 juli 2021 om 18:04
Dat niet alleen maar ook meer in de politiek die uiteindelijk de wetten maakt waar justitie en rechters zich ook aan te houden hebben.Kroonprinses schreef: ↑11-07-2021 18:00Ik geloof niet dat alleen poen deze mensen drijft. Als macht je naar het hoofd stijgt en je je onaantastbaar acht dan verdedig je met hand en tand je megalomane positie.
Ik zou niet weten wanneer en of dit überhaupt ooit eindigt. Criminaliteit blijft lonen. Mensen zoals Peter houden hun rug recht, zijn strijdbaar, integer, onverschrokken en gedreven door een sterk rechtvaardigheidsgevoel. Als je al ergens zou willen beginnen, meer van deze bikkels in alle lagen van het justitiële apparaat plaatsen.
De tijd van pappen en nathouden en pamperen moet voorbij zijn.

zondag 11 juli 2021 om 18:06
Dat ja.minnimouse schreef: ↑11-07-2021 17:51Dat is toch nog niet zeker?
En het maakt niet uit waar zo'n studio zit. Als ze zo'n plan tot uitvoer brengen zijn er altijd onschuldige slachtoffers. De gebeurtenissen van de afgelopen jaren laten wel zien dat die smeerlappen nergens voor terugdeinzen. Laat ze daar maar eens wat mee gaan doen.

zondag 11 juli 2021 om 18:08
Het is toch niet meer normaal, met die dreigementen vanuit criminele hoek dat de persvrijheid onder druk komt te staan...