Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
zondag 11 juli 2021 om 19:20
Dit inderdaad. Ben net terug van paar dagen Italië in m’n eentje, was heerlijk! Uiteraard is een terrasje pakken en uiteten minder gezellig als je alleen bent, maar nog steeds genoeg beleefd en mooie dingen gezienalongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2021 18:19Misschien kun je alleen een aantal dagen weg gaan? Of misschien met zo'n singlesreis mee? Volgens mij kan dat zelfs nog in Nederland (als vakantiebestemming bedoel ik).

zondag 11 juli 2021 om 19:25
Weer helemaal opgeladen vivi?
Goed van je dat je gewoon zelf gaat

zondag 11 juli 2021 om 19:29
Het is een aanrader in mijn optiek, volledig de tijd inrichten zoals je zelf wil en je ontmoet de leukste mensenalongwiththesunshine schreef: ↑11-07-2021 19:27Ja ik vind dat ook knap en goed, zo helemaal zonder gezelschap op vakantie. Misschien dat ik dat volgend jaar ook eens ga doen.![]()

zondag 11 juli 2021 om 20:29
Echt knap vind ik dat, ik ga niet eens alleen op een terras zitten..
zondag 11 juli 2021 om 22:31
Zeker een aanrader! Soms boek ik er wel eens een groepsreis bij, vooral voor een rondreis door een groot land is dat erg handig qua vervoer etc. Maar stedentripjes heb ik meerdere malen alleen gedaan, meestal ontmoet je inderdaad snel mensen en is het erg leuk! Vooral zelf je eigen planning maken is heerlijk.
Maar ook wel eens gehad dat ik 0 contact maak en het wat eenzaam is (zoals deze trip, zat in zuid Italië en weinig toerisme/Engels sprekend). Dat is soms wel eens confronterend, als je dan stelletjes ziet die samen reizen en gezelligheid op een terras. Maar zorg altijd dat ik bijv een boek bij me heb en toch te genieten. Dat lukt gelukkig altijd wel
En leuk dat je een geslaagde date hebt gehad Attra! Lijkt me prettig idee als er ook gelijk een volgende is gepland. Ook spannend van je eerste trip alleen! Waar ga je naartoe?
Hier gaat het alle kanten op. Wat contact met ex dates (oa de laatste drukke man met mooie woorden), maar blijft bij mooie woorden.. Daar ben ik wel beetje klaar mee. Nu wat gesprekjes lopen op Bumble en bij 1 zit er wel een date in
Maar ook wel eens gehad dat ik 0 contact maak en het wat eenzaam is (zoals deze trip, zat in zuid Italië en weinig toerisme/Engels sprekend). Dat is soms wel eens confronterend, als je dan stelletjes ziet die samen reizen en gezelligheid op een terras. Maar zorg altijd dat ik bijv een boek bij me heb en toch te genieten. Dat lukt gelukkig altijd wel

En leuk dat je een geslaagde date hebt gehad Attra! Lijkt me prettig idee als er ook gelijk een volgende is gepland. Ook spannend van je eerste trip alleen! Waar ga je naartoe?
Hier gaat het alle kanten op. Wat contact met ex dates (oa de laatste drukke man met mooie woorden), maar blijft bij mooie woorden.. Daar ben ik wel beetje klaar mee. Nu wat gesprekjes lopen op Bumble en bij 1 zit er wel een date in

maandag 12 juli 2021 om 14:05
Hoi allemaal,
nog even op de valreep een berichtje van mij. Lees altijd mee en in het verleden ook wel een keer meegeschreven. Nadat het uit was niet echt klaar om weer te daten, nu langzaamaan wel. Althans, ik probeer het. En ik merk nu alweer dat het zo ontzettend vermoeiend is haha.
Ik heb via Bumble een leuke jongen leren kennen een paar dagen terug, hebben dagelijks zitten praten. Gisteren nog constant wezen appen en op een gegeven moment reageerde hij niet meer, terwijl we in een gesprek zaten - eindigde met een vraag vanuit mij. Dus het was ook geen slaaplekker oid. Het is wel echt een leuke jongen. Afspreken kan nu niet omdat ik bijna met vakantie ga. Hij vond het prima om te wachten. Dus tips hoe ik hier mee om moet gaan? Merk dat ik het (online) daten niet onder de knie heb haha. Stuur ik weer een berichtje, wacht ik af? Vind het een beetje gek omdat er niets gebeurd is. Misschien laat dit zien dat ik er niet helemaal klaar voor ben, omdat ik merk dat ik er toch mee bezig ben als de ander een hele dag niets laat horen, terwijl we elkaar niet eens hebben gezien. Ik weet het niet.
nog even op de valreep een berichtje van mij. Lees altijd mee en in het verleden ook wel een keer meegeschreven. Nadat het uit was niet echt klaar om weer te daten, nu langzaamaan wel. Althans, ik probeer het. En ik merk nu alweer dat het zo ontzettend vermoeiend is haha.
Ik heb via Bumble een leuke jongen leren kennen een paar dagen terug, hebben dagelijks zitten praten. Gisteren nog constant wezen appen en op een gegeven moment reageerde hij niet meer, terwijl we in een gesprek zaten - eindigde met een vraag vanuit mij. Dus het was ook geen slaaplekker oid. Het is wel echt een leuke jongen. Afspreken kan nu niet omdat ik bijna met vakantie ga. Hij vond het prima om te wachten. Dus tips hoe ik hier mee om moet gaan? Merk dat ik het (online) daten niet onder de knie heb haha. Stuur ik weer een berichtje, wacht ik af? Vind het een beetje gek omdat er niets gebeurd is. Misschien laat dit zien dat ik er niet helemaal klaar voor ben, omdat ik merk dat ik er toch mee bezig ben als de ander een hele dag niets laat horen, terwijl we elkaar niet eens hebben gezien. Ik weet het niet.
dinsdag 13 juli 2021 om 08:43

dinsdag 13 juli 2021 om 19:55
dinsdag 13 juli 2021 om 20:00
Je komt zelf onvriendelijk en betweterig het topic binnenvallen, wat had je verwacht? Een warm onthaal? Niet janken als je een bericht op dezelfde toon terugkrijgt. En je zit letterlijk in elk topic te zeiken. Sterker nog: je hebt speciaal lastminute een account aangemaakt om mensen af te zeiken. Blijf gewoon weg.Laatste-loodjes schreef: ↑13-07-2021 19:55Maakt dat uit?
Je mag hier alleen reageren nadat je doopceel is gelicht?
Laat maar dan
EDIT:
Zie dat je je post later aangepast hebt.
Was eerst alleen die ontzettend vriendelijke 1e regel.
Daar reageerde ik op.
wij slapen nooit.

woensdag 14 juli 2021 om 22:39
Ik weet niet waarom, maar je projecteert echt allerlei dingen die complete onzin zijn op mij en mijn posts. Vervolgens ga je zelf in verschillende topics raar op/over mij reageren. Dus misschien je eigen advies over afzeiken ter harte nemen? Wat een kinderachtig gedoe en dat allemaal omdat iemand je een spiegeltje voorhoudt?alongwiththesunshine schreef: ↑13-07-2021 20:00Je komt zelf onvriendelijk en betweterig het topic binnenvallen, wat had je verwacht? Een warm onthaal? Niet janken als je een bericht op dezelfde toon terugkrijgt. En je zit letterlijk in elk topic te zeiken. Sterker nog: je hebt speciaal lastminute een account aangemaakt om mensen af te zeiken. Blijf gewoon weg.
woensdag 14 juli 2021 om 23:46
Misschien je wat vriendelijker opstellen en niet denken dat jouw mening er altijd toe doet, of de waarheid bevat. Soms is dat namelijk niet gepast. Is maar een tip. Krijg je ook vriendelijke reacties terug (van oa mij). Maar overal op dit forum gedraag je je hooghartig en je bent er door anderen ook al op aangesproken. Maar je lijkt je eigen gedrag niet door te hebben. Of je bent een trol, kan ook nog.Laatste-loodjes schreef: ↑14-07-2021 22:39Ik weet niet waarom, maar je projecteert echt allerlei dingen die complete onzin zijn op mij en mijn posts. Vervolgens ga je zelf in verschillende topics raar op/over mij reageren. Dus misschien je eigen advies over afzeiken ter harte nemen? Wat een kinderachtig gedoe en dat allemaal omdat iemand je een spiegeltje voorhoudt?
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 15-07-2021 00:12
27.01% gewijzigd
wij slapen nooit.
donderdag 15 juli 2021 om 14:57
Ik ventileer nog eventjes hier, weet niet of ik al volledig overga op nieuw forum haha. Maar goed..
Afgelopen periode was er weer wat contact met ex date (die van begin dit jaar, met grote praatjes etc). Dat contact was anderhalve maand geleden tijdens m’n vakantie best intensief ineens, weer mooie woorden, dat hij mij niet uit z’n hoofd kreeg, zo’n impact op hem had en gesprekken werden ook wat intiemer. Zo is het afgelopen tijd af en aan gegaan, altijd hartjes etc via social media op m’n foto’s en zo ook contact tot paar dagen geleden tijdens m’n laatste vakantie. Hij deed weer pogingen tot videobellen (vaak laat in avond) en kusjes en hartjes sturen.. Ging er niet persé op in, maar het deed me wel iets uiteraard. Maar had met mezelf afgesproken dat ik pas iets zou doen als hij eens met daden komt.
Afijn, nu werd ik door vriendin op gewezen dat ze bij een meisje op social media heeft gezien in haar story dat zij nu met hem is op EXACT dezelfde plek als waar ik op vakantie was vorige week.. Het is echt ongelofelijk, ik kookte gewoon beetje van binnen. Dit is overigens het meisje die ik tijdje terug al voorbij zag komen, volgens hem was het ‘belachelijk’ dat ik hem daarmee confronteerde omdat het een vriendin was.
Ben toch ergens gekwetst, vooral omdat hij laatste tijd achter me aan bleef gaan en nog tot paar dagen geleden.. Ik ben het zat, ga straks een bericht naar hem sturen dat hij bij deze moet stoppen met mij contacten want het is respectloos naar mij én haar. Zucht..
Afgelopen periode was er weer wat contact met ex date (die van begin dit jaar, met grote praatjes etc). Dat contact was anderhalve maand geleden tijdens m’n vakantie best intensief ineens, weer mooie woorden, dat hij mij niet uit z’n hoofd kreeg, zo’n impact op hem had en gesprekken werden ook wat intiemer. Zo is het afgelopen tijd af en aan gegaan, altijd hartjes etc via social media op m’n foto’s en zo ook contact tot paar dagen geleden tijdens m’n laatste vakantie. Hij deed weer pogingen tot videobellen (vaak laat in avond) en kusjes en hartjes sturen.. Ging er niet persé op in, maar het deed me wel iets uiteraard. Maar had met mezelf afgesproken dat ik pas iets zou doen als hij eens met daden komt.
Afijn, nu werd ik door vriendin op gewezen dat ze bij een meisje op social media heeft gezien in haar story dat zij nu met hem is op EXACT dezelfde plek als waar ik op vakantie was vorige week.. Het is echt ongelofelijk, ik kookte gewoon beetje van binnen. Dit is overigens het meisje die ik tijdje terug al voorbij zag komen, volgens hem was het ‘belachelijk’ dat ik hem daarmee confronteerde omdat het een vriendin was.
Ben toch ergens gekwetst, vooral omdat hij laatste tijd achter me aan bleef gaan en nog tot paar dagen geleden.. Ik ben het zat, ga straks een bericht naar hem sturen dat hij bij deze moet stoppen met mij contacten want het is respectloos naar mij én haar. Zucht..
donderdag 15 juli 2021 om 15:25
Shit Viv! Kan me voorstellen dat je je ontzettend genaaid voelt nuVivi3338 schreef: ↑15-07-2021 14:57Ik ventileer nog eventjes hier, weet niet of ik al volledig overga op nieuw forum haha. Maar goed..

Is het zeker dat zij niet als vrienden daar op vakantie kunnen zijn?
En tuurlijk ben je gekwetst, hij geeft je toch weer hoop en vervolgens deze koude douche, ook nog eens via via ipv eerlijkheid vanuit hemzelf.
Je verdiend in elk geval veel beter dan dit.

donderdag 15 juli 2021 om 15:38
Dank Sabbieh! Het was bijna een gevoel van ‘mag ik mij gekwetst en boos voelen?’, omdat er uiteindelijk niks meer tussen ons was. Maar dat las ik even de berichtjes terug.. Dan denk ik nee, hij heeft het zelf allemaal aangewakkerd. En notabene paar dagen geleden nog contact toen ik daar zat en NIKS gezegd over dat hij naar exact dezelfde plek zou gaan.. Belachelijk. Het was overigens een vrij intieme foto waarbij ze half zoenend staan, dus niks vriendschappelijks aan.. Denk niet dat zij enig idee heeft van mijn bestaan of de berichtjes en video belletjes
donderdag 15 juli 2021 om 15:39