Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Wat een helden Onno de Jong en Peter Schouten. Petje af voor hun werk, hun doorzettingsvermogen en hun steun aan Peter. Ik hoop zo dat Peter geluk heeft en hier uit komt. De oude zal hij niet meer worden maar misschien met een beetje mazzel een leefbaar leven.
Calamitycat schreef:
13-07-2021 19:42
Zelf allang gedaan, ruim voor de aanslag al. Ik hoop dat veel meer mensen gaan doneren.
Daar kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Voor de ouders van Tanja èn Peter.
Geef!
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
mick87 schreef:
13-07-2021 19:56
Wow zoveel geld opgehaald al, bijna een miljoen al. Ik moest ook huilen toen ik die ouders zag huilen. En die man op die ouders af zag lopen en ze wilde knuffelen, ondanks coronaregels.
Ik had voor de aanslag al gedoneerd overigens. Ik hoop zo dat deze zaak opgelost wordt.
Ik heb het ook niet droog gehouden.
De waarheid heeft het ook niet makkelijk de laatste tijd.
Mooie uitzending over de stichting. Heb voor de aanslag al gedoneerd en gedeeld via mijn social media kanalen.
Ik hoop dat z.s.m. het streefbedrag wordt behaald en nog meer, zodat ook andere families geholpen kunnen worden met antwoorden.
En nu ook wachten totdat iemand eindelijk gaat praten!
Calamitycat schreef:
13-07-2021 19:13
Peter, de aanslag is alweer bijna een week geleden en je bent er nog. Dikke middelvinger naar de smerige klootzak die jou neerschoot want jij bent dus helemaal niet kapot te krijgen, dat lijkt me nu wel duidelijk. Hou vol, hou zó ontzettend hard vol. Want je wordt door velen zo gemist :redrose:
:heart:
Yoehoehoehoe schreef:
13-07-2021 21:14
Mooie uitzending over de stichting. Heb voor de aanslag al gedoneerd en gedeeld via mijn social media kanalen.
Ik hoop dat z.s.m. het streefbedrag wordt behaald en nog meer, zodat ook andere families geholpen kunnen worden met antwoorden.
En nu ook wachten totdat iemand eindelijk gaat praten!
Loopt de teller op de website achter? Aan het einde van het MAX programma werd er een hoger bedrag genoemd dan ik nu op de website zie.
minnimouse schreef:
13-07-2021 21:15
Loopt de teller op de website achter? Aan het einde van het MAX programma werd er een hoger bedrag genoemd dan ik nu op de website zie.
Ik denk dat er een verschil is tussen geld dat daadwerkelijk is overgemaakt en wat is toegezegd. Het viel mij ook op.

Doneer, voor Tanja en voor Peter!
Wat een mooi filmpje hebben zijn kinderen opgenomen. Knap dat ze zich laten zien en er staan.
redbulletje schreef:
13-07-2021 19:42
Schokkend dat ze daar geen oplossing voor bedenken.
Typisch ons fantastische Nederland.
Rijksmuseum schreef:
13-07-2021 21:32

Wat een mooi filmpje hebben zijn kinderen opgenomen. Knap dat ze zich laten zien en er staan.

Linkje?
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
*Hestia* schreef:
13-07-2021 21:37
Linkje?
https://nos.nl/collectie/13868/artikel/ ... el-onzeker
Je kunt aan de stem van Royce alleen al horen wiens zoon het is,
minnimouse schreef:
13-07-2021 21:42
Duidelijk :heart:
minnimouse schreef:
13-07-2021 21:42
Gelukkig.

Weet die kerel tenminste zeker dat ie niet van de melkboer is :-).
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Ik vind dat dochter ook hetzelfde gezicht heeft als haar vader.
Wat een stoere Kids... super lief die boodschap...
Calamitycat schreef:
13-07-2021 19:13
Peter, de aanslag is alweer bijna een week geleden en je bent er nog. Dikke middelvinger naar de smerige klootzak die jou neerschoot want jij bent dus helemaal niet kapot te krijgen, dat lijkt me nu wel duidelijk. Hou vol, hou zó ontzettend hard vol. Want je wordt door velen zo gemist :redrose:
❤❤
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
mick87 schreef:
13-07-2021 19:56
Wow zoveel geld opgehaald al, bijna een miljoen al. Ik moest ook huilen toen ik die ouders zag huilen. En die man op die ouders af zag lopen en ze wilde knuffelen, ondanks coronaregels.
Ik had voor de aanslag al gedoneerd overigens. Ik hoop zo dat deze zaak opgelost wordt.
Simon Vuyk heet hij toch? De eindredacteur van Peters programma's.
Ik ben nu al fan, de hele tijd spreken en doen wat Peter zou doen en dan op dat laatste moment zichzelf laten zien door naar de ouders te lopen om ze zo te knuffelen. ❤
Ik denk steeds bij alles: lopen deze personen nu ook gevaar? Zoals de kinderen van Peter.
Geen motto
Lambchop schreef:
13-07-2021 22:03
Simon Vuyk heet hij toch? De eindredacteur van Peters programma's.
Ik ben nu al fan, de hele tijd spreken en doen wat Peter zou doen en dan op dat laatste moment zichzelf laten zien door naar de ouders te lopen om ze zo te knuffelen. ❤
Ja, Simon Vuyk. Hij heeft ook een aantal goede crimeboeken geschreven.

Dank je 😊
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
minnimouse schreef:
13-07-2021 22:08
Ja, Simon Vuyk. Hij heeft ook een aantal goede crimeboeken geschreven.
Mooi ook wat hij in op1 over de actie zegt. Na al die vragen over wat met het geld als de gouden tip niet komt. Hoop doet leven en ook als de gouden tip niet komt, de ouders weten dat er zoveel Nederlanders mee willen helpen hun dochter te vinden.

Ook wat hij zegt over Peter ❤
Lambchop schreef:
13-07-2021 22:44
Mooi ook wat hij in op1 over de actie zegt. Na al die vragen over wat met het geld als de gouden tip niet komt. Hoop doet leven en ook als de gouden tip niet komt, de ouders weten dat er zoveel Nederlanders mee willen helpen hun dochter te vinden.

Ook wat hij zegt over Peter ❤
Ik hoop heel erg dat dat miljoen ervoor zorgt dat iemand gaat praten. Er moet toch iemand zijn die iets weet? Het kan toch niet zo zijn dat er he-le-maal niets teruggevonden wordt van een meisje van 18?!
Dat zou je wel zeggen ja, dat er iets van een meisje van 18 moet worden teruggevonden. Die kan niet zomaar verdwijnen.....
Mooie uitzending. Ja, Simon heeft diverse boeken geschreven, ook over zaken waar Peter mee bezig geweest is.
Royce heeft dezelfde mimiek en zelfs wat van de stem van zijn vader.
Verhuisd naar ander forum, over vloggers,influencers reality series pb voor info.
Net was er een kort itempje op het nieuws over dat het miljoen tipgeld inmiddels binnen is. En dan zie je dus kort beelden van Peter R. die bekend maakt dat hij deze stichting opzet.

En elke keer als ik dergelijke beelden zie 'vergeet' ik even dat dat niet meer de realiteit is. Er is zoveel beeldmateriaal van Peter R. dat het soms net lijkt dat die aanslag een slechte film was ofzo.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven