Jongere buurman

30-10-2021 15:47 113 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben al jaren single en ook niet zoekende, een date app nooit gehad of ook maar bekeken, inmiddeld 50+ en tja gaat prima alleen.

Nou ben ik een beetje een soort van aan het flirten geraakt met een jonge single buurman van begin 30.
Vond hem echt wel leuk en aantrekkelijk maar totaal geen type voor mij meer.
Veel te jong, wild en druk.
Vroeger zou ik niet nadenken en er voor open staan.

Nou heeft hij onlangs geholpen om een kastje te tillen en bood hem wat te drinken bij mij aan.
Het was wel gezellg en had enerzijds zin om hem aan te raken etc maar anderzijds wilde ik dat hij zo snel mogenlijk weer vertrok.

Het was geen romantisch drankje maar gewoon koetjes en kalfjes maar wel steeds kijken en lachen.
Ben dit totaal niet meer gewend en nooit iets met een jongere man gehad.
Val normaal op ouder of mijn leeftijd ongeveer.

Nu hebben we elkaars nummer en kreeg een app van hem of ik zin heb in een drankje bij hem of ergens uit.
Nou zie ik het niet zitten maar heb zelf lopen flirten naar hem.

Hoe kan ik dit netjes afketsen?
Wat moet zo'n jongen met zo'n oud mens..
Oke lijk jonger en was vroeger een stuk wat je nog wel kunt zien maar toch.

Het is jaren geleden dat ik uberhaupt flirtte, vind niemand leuk, de laatste was toen ik mijn ex man ontmoette meer dan 20 jaar geleden.
En ben niet van de one night stands, bovendien hecht ik na sex ook weer gauwer aan iemand..

Pfg wat een gedoe heb ik me op de hals gehaald denk ik nu.
C⨀urage schreef:
30-10-2021 16:21
Dat dacht ik al (herkenbaar ook).
Er zijn denk ik maar 2 wegen:
1) Afstand houden.
2) Het aangaan en er een les uit leren. Mogelijk een les die je - toen je jonger was hebt vermeden - maar die nu toch aan je deur klopt (figuurlijk gesproken). Die les gaat waarschijnlijk over kwetsbaar zijn, liefde, kunnen en mogen ontvangen en loslaten. De vraag is of je daar klaar voor bent. :)
Dankje ook.
Wijze woorden
Kan misschien leuk zijn maar niet met iemand die zo dichtbij woont.
Ik zou meer waarde hechten aan een normaal burencontact.
Zie dat geflirt als iets onschuldigs en niet als iets waar je wat mee zou moeten. Dat hoeft toch ook niet?
.
Je maakt er wel een drama van hoor, hij overleeft een afwijzing heus wel.
FeeLucifer01 schreef:
30-10-2021 16:35
Je weet het niet hè. Misschien moet ze hem dagelijks opzij schuiven als hij huilend opgerold op de deurmat ligt.
.
Laatje schreef:
30-10-2021 16:38
Je weet het niet hè. Misschien moet ze hem dagelijks opzij schuiven als hij huilend opgerold op de deurmat ligt.
:HA:
Donna2 schreef:
30-10-2021 16:14

Nu met de oudere versie van mezelf voel ik wel enorme aantrekkingskracht naar hem en voel weer iets wat er ooit was maar pas totaal niet bij hem.
Ok het liefst scheur ik zijn kleren van zijn lijf maar mijn hoofd zegt absoluut niet doen.
Ok, dit is heel anders en schreeuwt: NIET DOEN
Jullie zijn buren dus dit zou wel erg ongemakkelijk kunnen worden.
FeeLucifer01 schreef:
30-10-2021 16:35
Oke had ik ff nodig dit, je hebt gelijk
Meid toch! Je weet toch wat er gezegd wordt. Beter een goede buur dan een verre vriend.

Leeftijd mag geen issue zijn, so live a little.
Donna2 schreef:
30-10-2021 16:42
:HA:
Ah gelukkig.

Maar echt hoor, omdat je met iemand heb geflirtt en die persoon best aantrekkelijk vind hoef je niet met hem op date als je dat eigenlijk toch niet wil.

Je bent dan iemand niet ineens wat verschuldigd ofzo.
Attraverso schreef:
30-10-2021 16:43
Ok, dit is heel anders en schreeuwt: NIET DOEN
Jullie zijn buren dus dit zou wel erg ongemakkelijk kunnen worden.
Zou inderdaad ongemakkelijk worden met bv het vrije gevoel van t ophalen vd kliko..
Maar goed gelukkig woont hij niet direct naast me
Misschien zegt dit voorval iets over jezelf. Dat het weer eens tijd wordt om je vleugels uit te slaan bijvoorbeeld?
Zoals hij zijn er vast wel meer, en die dan niet je buurman zijn.
Antoon69 schreef:
30-10-2021 16:31
Toch leuk Donna, een amourette op zijn tijd. Ben je ergens bang voor?
Ja had het ooit leuk gevonden in een grijs verleden.

Bang misschien voor een verliefdheid na intimiteit.
Voel hem nu al aankomen.

En bang voor gebreken bij mezelf (of een cougar worden is ook een nee argument.
Ik zou er niet op in gaan, maar misschien heb je best eens zin in een man en maakt dit voorval je dit duidelijk. Als dit zo is, ga dan op zoek naar een andere man, die niet vlakbij je woont.
Donna2 schreef:
30-10-2021 17:02
Ja had het ooit leuk gevonden in een grijs verleden.

Bang misschien voor een verliefdheid na intimiteit.
Voel hem nu al aankomen.

En bang voor gebreken bij mezelf (of een cougar worden is ook een nee argument.

Dan heb je hem toch om je rolstoel te duwen? Ik kan je zeggen dat veel vrouwen die ondanks dat ze 50+ zijn er nog prachtig uitzien, een jongere vriend hebben. Soort statussymbool :) .
Je opent er niet zomaar een topic over.

Wat verwacht je : Goed keuring hier te krijgen voor het laatste zetje ?
Nergens voor nodig. Kennelijk zit je in dubio. laat maar weten wat je gedaan hebt.
Volgens mij weten we het antwoord al.
_mig_ schreef:
30-10-2021 17:20
Je opent er niet zomaar een topic over.

Wat verwacht je : Goed keuring hier te krijgen voor het laatste zetje ?
Nergens voor nodig. Kennelijk zit je in dubio. laat maar weten wat je gedaan hebt.
Volgens mij weten we het antwoord al.
Heb behoefte om hierover met anderen te delen waar dit forum voor is toch?

En 'we' weten het antwoord al is wel een scheef beeld.
Dit is serieus nieuw voor mij.
Je bent bang en angst is de allerslechtste raadgever.
Antoon69 schreef:
30-10-2021 16:52
Misschien zegt dit voorval iets over jezelf. Dat het weer eens tijd wordt om je vleugels uit te slaan bijvoorbeeld?
Zoals hij zijn er vast wel meer, en die dan niet je buurman zijn.
Ik denk ook dat dit voorval iets zegt over jezelf. Maar ik meen ook te interpreteren dat je op relationeel gebied je eigenwaarde vooral uit je uiterlijk haalde, en dat je nog niet zover bent om dat los te laten. En dat je jezelf niet meer zo aantrekkelijk vindt zoals je nu bent, en dat dat je onzeker maakt. Heel zonde. Je hebt vást nog veel meer te bieden dan je uiterlijk.
Maar misschien lees ik er wel dingen in die je niet zo ervaart.

De kwestie is simpel: je neemt zijn uitnodiging aan als je denkt: ach, we hebben niet veel te verliezen, het is een leuke knul en we zien wel.
Je neemt de uitnodiging niet aan als je niet wil/ het niet aandurft.
Liebeskind² schreef:
30-10-2021 16:03
Jij kent TO?
Nee ik heb de op gelezen. Dus ik adviseer haar gewoon te genieten, blijkbaar kan ze wel wat positieve aandacht en gezelligheid gebruiken.
Wat ik hier uit opmaak is dat je hem leuk vindt en misschien wel iets wil voor kortere of langere tijd.

Maar dat je bang bent dat je niet zo knap/leuk meer bent als vroeger. Jullie hadden al een leuk contact laatst dus ga lekker wat drinken samen en zie wat daar al dan niet uit voort komt. Niet zo moeilijk doen, gewoon proberen.
Thanks wederom allemaal!

Klopt wat er gezegd wordt dat ik onzeker ben geworden met mijn uiterlijk nav mijn leeftijd.
Bij mijn laatste relatie was ik aldus nog jong.

Zou het ook heel eng vinden om nu niet meer te kunnen pronken met een jong lichaam en kop.
Daar heb ik het altijd mee gedaan om het maar zo te zeggen.
Geestelijk ben ik natuurlijk gegroeid maar dat is ook niet waar ik onzeker over ben.

Valt niet mee hoor ouder worden bedenk ik mij regelmatig.

Ik ga hem zo berichten dat ik het geen handig idee vind maar leuk dat hij eraan heeft gedacht.
Donna2 schreef:
30-10-2021 18:30
Thanks wederom allemaal!

Klopt wat er gezegd wordt dat ik onzeker ben geworden met mijn uiterlijk nav mijn leeftijd.
Bij mijn laatste relatie was ik aldus nog jong.

Zou het ook heel eng vinden om nu niet meer te kunnen pronken met een jong lichaam en kop.
Daar heb ik het altijd mee gedaan om het maar zo te zeggen.
Geestelijk ben ik natuurlijk gegroeid maar dat is ook niet waar ik onzeker over ben.

Valt niet mee hoor ouder worden bedenk ik mij regelmatig.

Ik ga hem zo berichten dat ik het geen handig idee vind maar leuk dat hij eraan heeft gedacht.
Jammer. Want als hij niet echt naast je woont is het ook niet zo raar als het mis gaat. Als je dat avondje bij hem wel laat doorgaan, kan het je een ego boost geven voor jou. Ga ervoor !
En je vind het hartstikke interessant allemaal.
Nogmaals, je kan beter spijt hebben van iets dat je wel hebt gedaan, dan spijt te hebben van iets dat je niet hebt gedaan.
Zie het als een compliment. Je ziet er dus nog steeds goed uit.
Als je bang bent om verliefd te worden zou ik het niet doen.
Ik ben laatst mee uitgevraagd door een 23 jarige terwijl ik 57 ben. Vond het echt van de zotte en heb hem dat ook gezegd. Moet er zelf niet aan denken met zo een jonkie.
een dag niet gedronken is een dag niet geleefd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven