Mode & Beauty alle pijlers

Black friday aankopen

22-11-2021 07:33 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben benieuwd wat jullie aankopen zijn!

Ik heb Tommy Hilfiger sneakers gekocht met 30% korting, wilde ze vorige maand al kopen maar expres gewacht. Verder wil nog Mac poeder kopen bij de Douglas en misschien een Marc Jacobs luchtje die net op is.
Ik zou wel een parfum willen: Juliette has a gun (anyway)
Maar nog niet gezien voor een écht koopje helaas.
Irregular_Choice schreef:
22-11-2021 07:47
Een set Lego voor dochter, voor Sint :) normaal is deze €110,-. Daarvoor staat hij ook op de Lego site, maar is hij niet meer voorradig. Nu bij bol was hij €65,-. Dit was hij ook bij Amazon, maar goedkoper was hij verder nergens. Wel op sommige sites nog met minder korting, dan was hij nu €90,- ofzo. Goede aanbieding dus! Wilde eigenlijk nog een wat kleiner setje Lego, maar vond dit een goede deal. Dochter heeft dus geluk :mrgreen:
Verder heb ik niks nodig.
Welke heb je gekocht? Met lego is het sowieso altijd verstandig te wachten op een aanbieding, bol.com heeft ook wel eens hele leuke dagaanbiedingen. Ik vind bol.com sowieso concurrerender geprijsd sinds de opkomst van amazon al kan dat ook aan mij liggen of door iets anders dan amazon.
MonaLisa31 schreef:
22-11-2021 11:18
Welke heb je gekocht? Met lego is het sowieso altijd verstandig te wachten op een aanbieding, bol.com heeft ook wel eens hele leuke dagaanbiedingen. Ik vind bol.com sowieso concurrerender geprijsd sinds de opkomst van amazon al kan dat ook aan mij liggen of door iets anders dan amazon.
Ik vind Bol.com juist duur. Laatst nog 7 euro meer betaald voor een legoset dan in de Lego-winkel.
Ik ga denk ik alleen bij Zara inkopen doen, dat is online meestal de avond voor Black Friday. Daar is het dan wel echt afgeprijsd.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Voor het kuiken haar eerste schoentjes
Afbeelding
Voor mezelf een nieuwe jas
Afbeelding
-
Lego altijd bij de Brickshop, vaak ook veel meer keus en speciale uitgaves te vinden.
Vrijdag begon de dagelijks black friday deals bij bol.com. Toen heb ik voor 70% korting tandpasta gekocht. Zaterdag hadden ze shampoo en douchegel voor 70%. Vandaag finish vaatwas tabletten voor 66% korting.

Bij zalando heb ik ook al kleding gekocht met 50% korting. Ik vind het jammer dat net de uggs die ik wil niet in de korting valt. H&M heeft dit jaar ook niks bijzonders.

Bij coolblue heb ik ook al van alles gekocht.
spacescooter schreef:
22-11-2021 07:41
Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.
Daar staat mediamarkt om bekend. Niet alleen bij Black Friday maar ook de geen btw acties. Als je bij mediamarkt echt zeker wilt zijn dat je een goede deal hebt dan moet je eigenlijk al minimaal een maand of 2 van te voren de prijs in de gaten houden. Ik heb daar ooit een Ipad gekocht. Ze gaven aan dat ik 150 euro zou besparen maar het was maar 50 euro. Nu doet Apple zowiezo bijna nooit mee met acties en had die ipad nodig dus 50 euro was alsnog mooi meegenomen.
Paula’s Choice heb ik al ingekocht met 20%, maar die hebben vaak korting dus koop ik eigenlijk nooit voor de volle prijs

Verder ben ik nog een aantal kledingwinkels in de gaten aan het houden, Zara, Mango etc. maar die doen vaak pas mee op de dag zelf

En ik wil graag een pizzarette dus als iemand daar een deal van ziet :)
FeeLucifer01 schreef:
22-11-2021 12:02
Lego altijd bij de Brickshop, vaak ook veel meer keus en speciale uitgaves te vinden.
Meer keus vast en ook onderdelenwat heel handig kan zijn, maar alle sets die hier of onlangs gekocht zijn of de kinderen zouden willen zijn toch duurder dan ik betaald heb of dan ze nu voor op bol.com staan.
pamelacourson schreef:
22-11-2021 11:26
Ik vind Bol.com juist duur. Laatst nog 7 euro meer betaald voor een legoset dan in de Lego-winkel.
Bij bol moet je het vooral van de aanbiedingen hebben.

Wij hebben een Nintendo switch bestelt. Bol heeft op dit moment voor de ‘oude’ versie een hele goede aanbieding. De prijs daarvan houden we al even in de gaten omdat wij wisten dat hij ging zakken door de vernieuwde versie en mijn kinderen geld aan het sparen waren hiervoor.
Elegantic schreef:
22-11-2021 13:20
Paula’s Choice heb ik al ingekocht met 20%, maar die hebben vaak korting dus koop ik eigenlijk nooit voor de volle prijs

Verder ben ik nog een aantal kledingwinkels in de gaten aan het houden, Zara, Mango etc. maar die doen vaak pas mee op de dag zelf

En ik wil graag een pizzarette dus als iemand daar een deal van ziet :)
Bij de Aldi stond hij in de folder. Geen idee of het een goede prijs is
MonaLisa31 schreef:
22-11-2021 11:18
De Harry Potter astronomietoren, maar die aanbieding is er volgens mij niet meer. Ik hou ook die dagaanbiedingen heel erg in de gaten ja. Scheelt soms echt veel :)
pamelacourson schreef:
22-11-2021 11:26
Meestal zijn ze duurder inderdaad, maar.zo nu en dan hebben ze echt goede aanbiedingen en ben je veel goedkoper uit bij bol. Ik kijk toch altijd even bij ze. En bij bol staat 1 item er vaak ook meerderen keren op met verschillende prijzen. Dan is het ook te koop via zo’n externe verkoper op bol. Die zijn soms ook duurder dan bol zelf. Ik ben echt altijd tevreden over bestellingen bij bol eigenlijk. Goede service, snelle levering, achteraf betalen vind ik heel prettig en je kan tenminste kiezen wanneer je het geleverd wil hebben.
FeeLucifer01 schreef:
22-11-2021 12:02
Daar is de set die ik heb gekocht nu €88,- terwijl ik hem dus voor €65,- bij bol heb. Vind dat toch een aardig verschil.
Soms hebben ze wel een goede aanbieding, maar vaak genoeg vind ik dezelfde set ook ergens anders goedkoper.
65 euro voor de astronomietoren is echt een goeie deal! Gefeliciteerd!
MarvelousMrsMaisel schreef:
22-11-2021 15:03
65 euro voor de astronomietoren is echt een goeie deal! Gefeliciteerd!
Dat dacht ik ook. Bedankt :mrgreen:
spacescooter schreef:
22-11-2021 07:41
Vorig jaar las ik in de media dat Black Friday vaak nepkortingen zijn. Ik ben er dus terughoudend mee. Ik probeer mezelf niet te verleiden en te bedenken of ik het echt nodig heb.
Dat klopt helemaal. Er kwam een reclame voorbij van Bol.com waarbij de FIFA2022-game voor 69,95 voor 39,95 werd aangeboden. Dat spel heeft nooit 69,95 gekost. De kortingen zijn er wel maar veel minder dan groots dan de winkeliers doen geloven.
Ik bestel altijd neutral billendoekjes bij Wehkamp. Daar is een doorlopende aanbieding van 28.90 voor 16 pakjes. Nu is die aanbieding onder het mom van "Black Friday". Dooie mus :rofl:
22-11-2021 07:50
Die heb ik 2 weken terug dan weer met aardige korting gekocht! Was op zoek naar badstof en dat is er bijna niet meer. Alleen van Cinderella, normaal €37,- als ik me niet vergis en nu €24,- via bol :) en hij is heerlijk! Speciaal voor de topper, echte badstof en goede, dikke kwaliteit. Die van de action ooit ook gehad, maar vond ik zo dun en bleven niet goed zitten om het matras. Frommelde op onder mijn billen.
Bedankt voor de tip!😃
Ik had wat nieuwe bakpannetjes nodig, bij Amazon gekocht met in totaal ruim 40 euro korting. En eveneens een halfjaarvoorraad Page vochtig toiletpapier met ruim 50% korting.
Uiteraard heb ik de dingen die ik wilde kopen eerst grondig vergeleken op het net met de 'gewone' prijs.
Ik heb nog stápels aanbiedingen in de mail gekregen maar 15% korting bij een besteding van 50 euro bij een winkel waar ik zelden koop, daar trap ik niet in.
TsumTsum schreef:
22-11-2021 13:14
Daar staat mediamarkt om bekend. Niet alleen bij Black Friday maar ook de geen btw acties. Als je bij mediamarkt echt zeker wilt zijn dat je een goede deal hebt dan moet je eigenlijk al minimaal een maand of 2 van te voren de prijs in de gaten houden. Ik heb daar ooit een Ipad gekocht. Ze gaven aan dat ik 150 euro zou besparen maar het was maar 50 euro. Nu doet Apple zowiezo bijna nooit mee met acties en had die ipad nodig dus 50 euro was alsnog mooi meegenomen.
Jep!

Paar jaar geleden wilde ik een tv kopen. Had hem een paar dagen voor de actie apart laten zetten ivm vervoer. Paar dagen later ging ik hem halen, was er dus een btw actie. (Btw dagen)(nooit bij nagedacht) en de tv die ik wilde hebben stond ineens niet meer in de winkel.
Hadden ze alles achter gezet omdat ze er anders geen winst op zouden maken.
Gelukkig stond de mijne apart dacht ik nog...
Nou vergeet het, ze gaven aan dat de tv niet meer te koop was.
Gelukkig had ik een vriend die daar werkte, die kwam aanlopen tijdens de discussie en zei (zonder wat van het gesprek af te weten) jij komt zeker je tv halen? Heb hem achter zien staan...

Ik kreeg de tv toen voor heel weinig geld. Heb er uiteindelijk 50 euro voor betaald want had ook energie overstap bonnen (die je toen in de winkel nog kreeg) en had nog een waardebon en dus de korting.

Snap ze ook wel, maar lieg dan niet!
22-11-2021 14:41
De Harry Potter astronomietoren, maar die aanbieding is er volgens mij niet meer. Ik hou ook die dagaanbiedingen heel erg in de gaten ja. Scheelt soms echt veel :)
Wat leuk! Was denk ik 20 november dan, toen hadden ze een dagdeal in ieder geval en vaak zijn die wel gunstig. Het is sowieso een hele goede deal die je hebt gevonden! Ik vind de Harry potter lego zo leuk maar durf er nog niet aan te beginnen, de films kijken de kinderen nog niet maar met de oudste ga ik er binnenkort aan beginnen. En daarna haal ik mijn oude sets van zolder :heart: ik heb daar wat setjes staan van 2001. Oa het oude huisje van Hagrid en de ligusterlaan van toen. Als dat aanslaat misschien volgend jaar ook een nieuwe voor een verjaardag oid. Dit jaar krijgen ze beide een andere grote doos (de een lego city en de ander van lego super mario).
Heb even gegluurd bij bol.com of ik het artikel waar ik nu al een week naar gluur goedkoper kan kopen maar nope; nog steeds ruim 28 euri.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Een gewone korting van 20% voor alles zou pas echt nuttig zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven