Geen respons na jaar relatie
zaterdag 18 december 2021 om 14:09
Na een relatie van iets meer dan een jaar, sta ik (31 jaar) met mijn mond vol tanden. Mijn partner (33 jaar) woonachtig in een buurland is de Nederlandse taal vooralsnog niet helemaal vaardig, we spreken Engels. Verleden Sinterklaas vroeg ik of hij mee wilde naar familie om dit te vieren. Hij wilde dit niet (wegens de taal vermoed ik?). Hij heeft mijn ouders alleen kort ontmoet op mijn verjaardag en verder nooit. Het zijn hele normale mensen overigens.
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
Ik kreeg rond 5 december geen verklaring waarom hij niet mee wilde. Ik accepteerde het wel en ben zelf (zonder ruzie) alleen gegaan, maar een echte reden bleef uit. Vervolgens ben ik 2w genegeerd!!! Ik heb appjes gestuurd, gebeld. Geen gehoor. Na 1,5 w kreeg ik een kort bericht terug ("ik denk dat ik je niet kan geven wat je verdient"), maar vervolgens weer negeermodus.
Normaliter zou ik denken, bekijk het maar jongeman. Maar nu, na een jaar elkaar wekelijks te hebben gezien/samen geslapen, eis ik een verklaring.
Ik heb hem gevraagd om een persoonlijk gesprek en zelfs hier krijg ik sinds gisteren geen antwoord op. Zijn intentie is me zeker duidelijk, maar ik kan me niet bij dit onvolwassen gedrag neerleggen.
Morgen wil ik langs zijn huis gaan (onaangekondigd) en dan eis ik een gesprek van hem. Is dit een goed idee? Ik wil dit voor mezelf kunnen afsluiten, want ik ben momenteel zo verward en gekwetst. Wegens onderbezetting op het werk, ben ik niet eerder langs zijn huis kunnen gaan (het is een eind rijden). Tevens heb ik nog spullen van hem en bij zijn huis liggen er nog spullen van mij. Deze wil ik graag terug.
Hij lijkt, zoals wel vaker na een meningsverschil, een conflict uit te weg te gaan en letterlijk te vluchten. Verder is het een prima persoon, alhoewel ik het 1,5-2w negeren absoluut niet goed kan praten.
Graag advies: wel of niet langs zijn huis gaan?
verwarde-dame wijzigde dit bericht op 18-12-2021 18:44
9.25% gewijzigd

dinsdag 21 december 2021 om 21:19
Iemand negeren is eigenlijk een vorm van psychische mishandeling. Geghost worden na een date is teleurstellend, maar genegeerd worden in een relatie heel pijnlijk.
Als ik dat tegenover de tandenborstel zet, vind ik die tandenborstel nog wel meevallen. Het klinkt als een actie uit onmacht, en ook een soort van wraak.
Ik ben blij dat de TO zich beter voelt.
dinsdag 21 december 2021 om 21:47
Nou niet steeds hoor, dat zou wel een beetje raar zijn. Het schiet wel eens door mijn hoofd als ik in zijn woonplaats ben.Dina1980 schreef: ↑21-12-2021 18:55Dit is het andere uiterste. Een voorbeeld dat als je dus helemaal niets doet je er 15 later er nog steeds aan moet denken.
Een les dat er tussen niets doen en een tandenborstel in je reet vast nog wel een heel spectrum zit.
Zou deze ghoster trouwens patient zero zijn geweest? De eerste ghoster? Want ghsoters zijn nu toch hip, vroeger toch nog niet zo?

dinsdag 21 december 2021 om 21:49
Ik zei: niet helemaal lekker.
Met wat to schrijft en sommige anderen ook begrijp je ineens de uitspraak never stick your dick in crazy.
Het is gewoon gestoord gedrag.
Wat calling as I see them met stoer zijn te maken heeft ontgaat mij. Je lijkt het persoonlijk op te nemen. Waarom?
dinsdag 21 december 2021 om 21:53
Gezellig hierDS1971 schreef: ↑21-12-2021 21:49Ik zei: niet helemaal lekker.
Met wat to schrijft en sommige anderen ook begrijp je ineens de uitspraak never stick your dick in crazy.
Wat calling as I see them met stoer zijn te maken heeft ontgaat mij. Je lijkt het persoonlijk op te nemen. Waarom?
dinsdag 21 december 2021 om 22:11
Toine jonge, wat maakt iedereen zich druk om die tandenborstel en nemen het allemaal zo letterlijk. TO was gewoon begrijpelijk boos en dacht bekijk het zo laat ik mij niet behandelen en heeft uit boosheid gewoon ff een fuck you gebaar gemaakt.
Weten jullie hoeveel poep bacterien op geld, deurklinken, roltrappen en weet ik het wat zitten? Veel meer dan dat ik denk dat er aan die tandenborstel zit, want ze heeft hem er echt niet ingestoken het was gewoon meer ff hier bekijk het actie.
Ontharings crème door iemands shampoo doen vind ik echt veel erger, hier merkt hij niets van en TO heeft even haar boosheid momentje kunnen hebben.
Daarbij als iemand je zo behandeld had ze ook vele ergere dingen kunnen doen. Ben blij dat ze niet echte wraak heeft genomen zoals sommige vrouwen wel doen, auto bekrassen baksteen door de ramen je hoort de gekste dingen. En beter wat TO heeft gedaan dan idd 14 jaar later nog ergens mee te zitten.
Vroeger ook twee jaar gedate met een man op een dag hadden we afgesproken ik mezelf helemaal mooi gemaakt en hij kwam niet opdagen is nooit meer komen opdagen ook. Heeft niets meer laten horen en hoorde vivia toen dat hij naar het buitenland was en al een vriendin had. Nou, had mij in die tijd even in zijn tandenborstel laten tuffen of iets en ik had er ook niet nog lang met een rot gevoel mee rond gelopen. Want, iemand uit het niets negeren is zo ontzettend laag dat het boosheid bij de andere partij naar boven haalt.
Ik zou zelf nooit wraak nemen, maar kan het gebaar wel begrijpen dat je in je boosheid denkt hier lekker voor je.
Weten jullie hoeveel poep bacterien op geld, deurklinken, roltrappen en weet ik het wat zitten? Veel meer dan dat ik denk dat er aan die tandenborstel zit, want ze heeft hem er echt niet ingestoken het was gewoon meer ff hier bekijk het actie.
Ontharings crème door iemands shampoo doen vind ik echt veel erger, hier merkt hij niets van en TO heeft even haar boosheid momentje kunnen hebben.
Daarbij als iemand je zo behandeld had ze ook vele ergere dingen kunnen doen. Ben blij dat ze niet echte wraak heeft genomen zoals sommige vrouwen wel doen, auto bekrassen baksteen door de ramen je hoort de gekste dingen. En beter wat TO heeft gedaan dan idd 14 jaar later nog ergens mee te zitten.
Vroeger ook twee jaar gedate met een man op een dag hadden we afgesproken ik mezelf helemaal mooi gemaakt en hij kwam niet opdagen is nooit meer komen opdagen ook. Heeft niets meer laten horen en hoorde vivia toen dat hij naar het buitenland was en al een vriendin had. Nou, had mij in die tijd even in zijn tandenborstel laten tuffen of iets en ik had er ook niet nog lang met een rot gevoel mee rond gelopen. Want, iemand uit het niets negeren is zo ontzettend laag dat het boosheid bij de andere partij naar boven haalt.
Ik zou zelf nooit wraak nemen, maar kan het gebaar wel begrijpen dat je in je boosheid denkt hier lekker voor je.
dinsdag 21 december 2021 om 22:26
dinsdag 21 december 2021 om 23:02
DS1971 schreef: ↑21-12-2021 21:49Ik zei: niet helemaal lekker.
Och vrouw, zoek een leven.
I wanna live my life with the volume full!

woensdag 22 december 2021 om 08:06
woensdag 22 december 2021 om 12:37
woensdag 22 december 2021 om 13:52
Ik denk dat jouw reacties vooral een hoop over jezelf zeggen. Maar goed, succes met je volgende dates.Verwarde-dame schreef: ↑22-12-2021 12:37Ik ben nu pas psycho geworden. Daarvoor geen enkel probleem gaande met mij.
Ik geloof dat ik in elk geval weer een stukje naïviteit ben kwijtgeraakt.
woensdag 22 december 2021 om 14:13
Waar je jezelf bewust van was...maar goed je vindt wat je nu hebt gedaan ook 'normaal' gedrag.Verwarde-dame schreef: ↑22-12-2021 12:37Ik ben nu pas psycho geworden. Daarvoor geen enkel probleem gaande met mij.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
woensdag 22 december 2021 om 14:32
woensdag 22 december 2021 om 15:30
Je weet waar je bent toch?
I wanna live my life with the volume full!
woensdag 22 december 2021 om 16:49
En dat is helemaal wederzijds
woensdag 22 december 2021 om 17:59
maar laat je tandenborstel niet slingeren!viva-amber schreef: ↑22-12-2021 17:44Wat fijn: nieuwe besties. Houd elkaar van de straat zou ik zeggen.