Boze stief dochter
vrijdag 31 december 2021 om 20:09
Ik ben nu op oudjaars avond alleen thuis, mijn kinderen zijn bij hun vader, ik zou naar nieuwe vriend gaan, zijn kinderen zouden er ook niet zijn.
Nu bleek dat zijn jongste dochter (13) toch langs te komen, die eiste dat ik dan weg zou zijn, ze heeft veel moeite met papa’s nieuwe relatie/aandacht delen .
Ik ben dus naar huis gegaan, maar vraag me nu af of ik dit had moeten accepteren, of had hij zijn dochter moeten aanspreken op haar gedrag ?
Als moeder snap ik dat je kind op 1 staat, maar om je vriendin dan te verzoeken om te vertrekken ?
Nu bleek dat zijn jongste dochter (13) toch langs te komen, die eiste dat ik dan weg zou zijn, ze heeft veel moeite met papa’s nieuwe relatie/aandacht delen .
Ik ben dus naar huis gegaan, maar vraag me nu af of ik dit had moeten accepteren, of had hij zijn dochter moeten aanspreken op haar gedrag ?
Als moeder snap ik dat je kind op 1 staat, maar om je vriendin dan te verzoeken om te vertrekken ?
zaterdag 1 januari 2022 om 18:52
Ik ben het daar ook niet mee eens, TO stond er zelf ook achter om naar huis te gaan. Neemt niet weg dat ik de behoefte van mensen niet snap om TO de hele tijd in te wrijven dat haar relatie niks voorstelt. Zelfs al waren ze eerst scharrels van elkaar, nu is dat blijkbaar niet meer zo.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
zaterdag 1 januari 2022 om 18:53
zaterdag 1 januari 2022 om 18:57
Daar gaat het mij niet om. Ik zeg helemaal niet dat ze de kinderen erbij moet betrekken. Ik vind het gewoon raar om, als iemand zelf heeft aangegeven gewoon een relatie te hebben, als buitenstaander vol te blijven houden dat ze maar een scharrel is. Daar staat een eventuele ontmoeting met de dochter verder los van. Wat is nou de moeite ze gewoon vriend en vriendin te noemen als zij dat zelf ook doet?
zaterdag 1 januari 2022 om 19:11
In andere topics waar mensen het over hun relatie of over hun vriend of vriendin hebben maak je er ook de hele tijd "scharrel" van omdat het woord je niks zegt?viva-amber schreef: ↑01-01-2022 19:06Je hebt met zoveel mensen een relatie, dat woord zegt niet zoveel.
Ze schrijft letterlijk "Ik ben zijn vriendin geen neukertje (meer eerst wel)", ik snap niet waarom je het dan de hele tijd anders zou noemen.
zaterdag 1 januari 2022 om 19:15
Ja kunt pagina’s volschrijven over hoe je iemand die je lief hebt al dan niet hoort te noemen, maar dat is niet de vraagstelling van TO en die valt er verder ook niet over. Ze heeft haar definitie van de relatie verduidelijkt en klaar. Het maakt voor het verhaal verder ook niet uit.Susan schreef: ↑01-01-2022 19:11In andere topics waar mensen het over hun relatie of over hun vriend of vriendin hebben maak je er ook de hele tijd "scharrel" van omdat het woord je niks zegt?
Ze schrijft letterlijk "Ik ben zijn vriendin geen neukertje (meer eerst wel)", ik snap niet waarom je het dan de hele tijd anders zou noemen.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Be a debaser
zaterdag 1 januari 2022 om 19:16
LOL..de omslag is recent als zij een belangrijke persoon in zijn leven wil zijn, dan moet zij slimmer zijn dan de concurrentiestrijd aangaan met een 13-jarige en dus niet bellen waar zij bij zit, ook niet omdat je nog een punt wil maken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 1 januari 2022 om 19:17
Vriend belde haar.viva-amber schreef: ↑01-01-2022 19:16LOL..de omslag is recent als zij een belangrijke persoon in zijn leven wil zijn, dan moet zij slimmer zijn dan de concurrentiestrijd aangaan met een 13-jarige en dus niet bellen waar zij bij zit, ook niet omdat je nog een punt wil maken.
zaterdag 1 januari 2022 om 19:22
Kinderen gaan in deze zeker voor een nieuwe vlam maar ik vind de manier waarop allesbehalve leuk. De term oprotten vind ik niet acceptabel, dan hoor je als ouder je kind wel even duidelijk te maken dat dergelijk taalgebruik niet nodig is en indien TO erbij was (dus niet aan de telefoon) zou een excuus laten aanbieden voor die woordkeuze op zijn plaats zijn.
Verder TO, vraag jezelf eens goed af of je wel echt zin hebt om hiermee door te gaan. Het lijkt me ontzettend veel gedoe en strijd steeds, staat wat je ervoor terugkrijgt echt in verhouding?
Verder TO, vraag jezelf eens goed af of je wel echt zin hebt om hiermee door te gaan. Het lijkt me ontzettend veel gedoe en strijd steeds, staat wat je ervoor terugkrijgt echt in verhouding?
zaterdag 1 januari 2022 om 19:28
To, weet niet wat hij er van heeft gezegd, want zij was er niet bij.
Zou ook raar zijn dat hij zijn dochter terecht gaat wijzen op oudjaarsavond op een moment dat zijn vriendin er niet bij zou zijn, hij de afspraak is vergeten en zij nog niet kennis hebben gemaakt. Aanspreken doe je dan apart, zodat er ook een nieuwe kans op ooit wel een ontmoeting, mocht deze relatie stand houden.
Wat denk to nou, dat dat meisje al op haar kop krijgt terwijl zij mee luistert terwijl ze elkaar nog niet op een normale manier ontmoet hebben. Als zij amper 2-3 maanden een relatie hebben, waarom wordt dat meisje hier uberhaupt allemaal mee geconfonreerd?
Zou ook raar zijn dat hij zijn dochter terecht gaat wijzen op oudjaarsavond op een moment dat zijn vriendin er niet bij zou zijn, hij de afspraak is vergeten en zij nog niet kennis hebben gemaakt. Aanspreken doe je dan apart, zodat er ook een nieuwe kans op ooit wel een ontmoeting, mocht deze relatie stand houden.
Wat denk to nou, dat dat meisje al op haar kop krijgt terwijl zij mee luistert terwijl ze elkaar nog niet op een normale manier ontmoet hebben. Als zij amper 2-3 maanden een relatie hebben, waarom wordt dat meisje hier uberhaupt allemaal mee geconfonreerd?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zaterdag 1 januari 2022 om 20:09
Inderdaad WTF; waarom belt hij jou om 00 uur?
Hij hoort zijn dochter gelukkig nieuwjaar te wensen, met haar te proosten op het nieuwe jaar, samen vuurwerk te kijken en dan als dochter haar moeder/vrienden gaat appen/bellen dan kan hij jou bellen.
zaterdag 1 januari 2022 om 20:17
Dochter is gewoon een puber die haar moeder mist en aan jou moet wennen.sandy1974 schreef: ↑01-01-2022 12:00Precies dit, dochter niet gewezen op taalgebruik naar mij toe, en geen excuses naar mij toe, alleen “ ja ik moest beslissen in een rot situatie “
Belt hij mij om 00u via face time om gelukkig nieuwjaar te wensen, hoor ik dochter roepen “ weer met haar aan het bellen”, hangt ie zonder pardon op, want ze kon ons horen WTF
Je moet met je vriend hierover in gesprek.
Heb je zelf kinderen?
zaterdag 1 januari 2022 om 20:20
Dochter hoeft helemaal nog niet aan TO te wennen.SunShine35 schreef: ↑01-01-2022 20:17Dochter is gewoon een puber die haar moeder mist en aan jou moet wennen.
Je moet met je vriend hierover in gesprek.
Heb je zelf kinderen?
De (in begin scharrel)relatie duurt nog geen 4 maanden. Veel te vroeg om de kinderen erbij te betrekken.
zaterdag 1 januari 2022 om 20:23
Ik bedoelde: geef het de tijd. Niet: dochter moet dit en dat.
En ik heb niet alle info over hoe lang en serieus de relatie is.
zaterdag 1 januari 2022 om 20:25
zaterdag 1 januari 2022 om 20:27
11 augustus 2021 was het een fb die wel relatiemateriaal was maar waar ze geen relatie mee wilde. Dus langer da 4 maanden kan het niet zijn.SunShine35 schreef: ↑01-01-2022 20:23Ik bedoelde: geef het de tijd. Niet: dochter moet dit en dat.
En ik heb niet alle info over hoe lang en serieus de relatie is.