Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Uiterlijk had ik het over .....
Oh. Nou nee, ik heb niet het idee dat er iets mis mee is maar kennelijk vind het Breiblad dat wel. En zij is expert, niet waar?
't is een triest gedoe daar bij die aso-breiclub. En dat is het. Verder vind ik die his & hers pruik die jullie beide dragen op de foto wel reden voor indringend commentaar , maar dat ga ik heus niet doen waar je kinderen bij zijn

Ik mag vanavond aan de bak voor de 4daagse ronde: gisteren is hier (nou ja: daar, in exLilstad) afgelast vanwege ernstig onweer. Ben benieuwd, heb er eigenlijk wel zin in. Beetje lekker lopen, en Zoon weer eens zien (hoewel die wel erg druk zal zijn met alle vriendjes m/v). Morgen ga ik ook mee. Zoon zal vrijdag wle bij elkaar te vegen zijn met al dat laat slapen.
BJ gaat vanavond op voor zijn derde dag. Net als Meis. En Lief mag weer mee van mij vandaag. Aardig he, van mij.
Wandel ze vanavond Lil

En ik heb speciaal de vriendjessite opgezocht, maar kan niets raars vinden aan MM. Hoe perfect moet je zelf zijn (of je je zelf vinden) om zulke opmerkingen over anderen te plaatsen? Of hoe laag moet je zeflbeeld zijn, dat je anderen zo de grond in wil stampen, zodat je er zelf altijd beter afkomt?

(voor je eigen gevoel dan)

Afijn. Het is echt enorm sneu voor de Bloesjes, vooral voor de oudste, waar dit maar steeds wéér op geprojecteerd wordt. Misschien wel goed dat je laat zien dat opmerkingen over het uiterlijk MM je niets doen.

Is het een troost dat kinderen uiteindelijk wél langer gaan slapen? Of (nog) niet?

Fotosjoppen is léuk!!! 't Groepje is leuk, de docent is leuk.. zou er zo een week van willen maken. Nouja, in elk geval morgen nog een dag.

Pf.. en dan kom je thuis en moet er eerst verzonnen worden wat er gegeten gaat worden, en áls er dan verzonnen is.. wie gaat het dan maken? Nou?? Juist.. mag ikke doen. Hoe fijn.
Later is nu
helleu!!! Sorry dat ik niet eerder julie nieuwsgierigheid heb weten te bevredigen , mocht hier niet reageren van viva. Iets met een geaboteerde poging ofzo.

Tsja, wat zal ik zeggen, ik heb het er nogal fluks opgeknald eerlijk gezegd. Hoewel, het is wel een kruisje geloof ik, ik dacht al dat iemand hem had maar weet even niet hoe hem te noemen....telefoonseks maar dan via de meel, zoiets? (waarom kan ik geen kleurtjes meer?? er hoort nog een toevoeging bij over de persoon, maar dat durf ik zo open en bloot even niet...)

Ach ja, even over tot de orde van de dag...arme dot, zo niet gehoord worden op de vroege ochtend (of was het nou arme mama??). Ben nu al kwijt wat er verder allemaal genoemd was. Oja, dat stomme naaimagazine, kuttekop, meer kan ik er niet van maken.....
quote:bentetje73 schreef op 10 juni 2009 @ 19:26:

Oja, dat stomme naaimagazine, kuttekop, meer kan ik er niet van maken.....

Ik hoop dat je op Breiblad doelt.

Ik ben blij dat ik geen avondvierdaagse loop. Het valt nu met bakken uit de hemel zeg! Gisteren de Baas nog gezien, Bent? Die heeft gisteren een offerte aangepast, terwijl 2 van haar 3 kinderen zaten te eten en zij de deur uit moest om een kindje op te halen en dan haar eigen kind van ballet, die een broodje naar binnen stouwen zodat ze dan samen de vierdaagse konden lopen!

Ik verdenk die vrouw van het hebben van Duracels ipv een stofwisseling hoor......
vandaag en vrijdag heeft ze een vergelijkbaar program bloes.... en ja, ik doelde op breiblad
* legt krant met laatste nieuws op de bar *

http://www.nu.nl/achterkl ... -definitief-scheiden.html
IK hoorde zojuist een geruststellende mededeling. Van Marwijk, de coach van ons nationale voetbalteam, heeft voor vanavond een voetballende speler opgsteld. Nouja.. als ik de wedstrijd zo zie, dan had hij ook een waterpoloënde speler op kunnen stellen, maar toch. Altijd fijn

Staan hier trouwens 2 vogelhuisjes te wachten, tot ze eindelijk eens opgehangen worden. Zie ik ineens een vogeltje uitkomen! Ze staan gewoon naast de tuindeur. Een foto maken is nog niet gelukt, 't beessie komt niet terug. Kan ook zijn dat ie alleen insecten uit zo'n huisje haalt, denk ik.

(wat een belángrijk nieuws weer Dream! :rolf:)

Die baas, dat is toch maar een bijzonder (actief) mens.

Kun je geen kleurtjes meer doen, Bent? Da's lastig!
Later is nu
dat berichtje van Fussie..

Zou z'n vrouw de film gezien hebben?
Later is nu
Je bent me voor Fussie!
Voetbalcommentatoren, die weten dat vrouwen meekijken naar voetbal, maar dat niet altijd leuk vinden. Ze weten ook dat vrouwen wel van een quizje houden, dus weven ze dat af en toe tussen hun commentaar..

Komtie:

Van Persie geeft een voorzet, waarvan je denkt, wie kan zo'n voorzet geven?

Móelijk he?

is dat

A: de noorse spits

B: Irene van Moorsel

of

C: Van Persie
Later is nu
Hihi, Iris. Wel erg dat we bij Dries al meteen aan Cheers denken
Nou, aan Cheers denken vind ik nog neit zo erg
Later is nu
Haha, ja andersom is idd erger
Ik wil me er trouwens wel van distancieren.... Van Dries dan... dat jullie even weten dat ik NIET één van die vrouwen ben, waar hij uit kan kiezen. Ik heb de film wél gezien :puke:
Later is nu
Jaja Dreamer, daar geloof ik natuurlijk helemaal niets van!!
Dápper Dream, dápper!
Later is nu
zijn jullie ook gewoon op zoek naar nieuws van Dries, zodat je hier weer langs kan/mag komen?
Later is nu
Och, de schát vergist zich weer... Ik ben al 36 jaar maar ondanks zijn IQ van 108 vergeet hij het telkens.....

Homecinemading doet het! MM heeft nu 3 uur met kabels gehannest en er komt mooi geluid uit! Nu moeten er nog een paar dingen aangesloten worden (don't ask..) en dan moeten we de handleidingen lezen en onthouden welke van de 4 afstandsbedieningen we waarvoor moeten pakken.

Nu nog even een Gooische Vrouwen erin! Met dank aan Anemoon.
quote:Bloesem schreef op 10 juni 2009 @ 23:23:

Och, de schát vergist zich weer... Ik ben al 36 jaar maar ondanks zijn IQ QQ van 108 vergeet hij het telkens..... Sja.. zo geef ik toe dat ik meer 'nieuws' gelezen heb, natuurlijk
Later is nu
En wat IK hier nog doe? Nou, lekker in m'n warme bedje gelegen, bedacht ik mij ineens dat ik voor m'n vorige werkplek nog ergens een stukje over zou schrijven. En dat niet alleen. De ene spitsvondige zin na de ander breide zich aan elkaar in m'n hoofd. Wetende dat ik dat morgen weer állemaal kwijt zou zijn, ben ik m'n bed maar weer uitgezucht en even gaan tiepen.

Later is nu
QQ?

Ik heb niets gelezen, leg 'ns uit?

Dries gaat scheiden? Wat een drama!

Wie zou de stacaravan krijgen?

Breiblad spoort niet. Duh..

Ik ga maar eens slapen.

Dream, schrijfse!

Slaap lekker, mooilieve vrouwen.

Oh, en Bent...stoer wijf,
Wat wilde ik nou toch typen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven