Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Nou, ik ga gewoon. Ik ga nu smeren en op de schoonmaakster wachten. Grrr, altijd op tijd en nu te laat, dan kan ik neit weg.
Veel plezier meiden!
Ik had overigens graag in de plassen gebanjerd... haha
Ik dacht dat jij die niet meer wilde Amalia? Toch van gedachten veranderd?
4 op een rij
Mamax, wat doe jij? Zag je net online op hyves dus kom je even...
Sterkte Bam vandaag!

Verdorie, heb ik vent net toch maar de auto meegegeven, gaat iedereen wel! Maar wat wordt het dan? Staan Amaal en Hel zometeen in Sprookjeswonderland en de rest in Ballorig?
Ooo Bam, heel veel sterkte. Nog even doorbijten en dan ben je er vanaf. Hoop dat het heeeel snel voorbij is.

Okee, dus jij gaat Amalia? Cool, dan ga ik nu ook klaarmaken.

He jekkie, wil jullie ook graag zien Birgdes en Compu... Lastig. Maar ik vind Ballorig niet zo leuk, en Mare is nu ook helemaal ingetuned op plan A (en op L en B, die ze pas nog heeft gezien). Moeten wij maar heel snel iets in de buurt afspreken oke? Wij zitten tenslotte allemaal redelijk dicht bij elkaar.
Dus jij komt nergens heen? Zonder vervoer?
He, da's balen Mamax. Kan ik je ophalen anders? Die twee van jou krijgen we er denk ik nog wel bij op de achterbank...
Als je wil heel graag, Hel! Ik kan op buienradar nog tot 10.25 zien, daarna nog niet, maar volgens mij wordt het rond 10.30 droog.
Rond half 11 droog idd, maar daarna komt er nog meer regen denk ik... staat nog een wolk achter.

Voor Ties is het geen pnt, maar Fieke die hele tijd onder regenkap in kinderwagen zit vind ik niks...
Veel plezier dan meiden...
mamax, ga jij niet????
Jawel Hel haalt haar op.
Da´s goed Mamax. Heb je stoeltjes, anders kan ik een maatje 2 meenemen. Ik ga nu snel even douchen en aankleden, dan zijn we onderweg. Ik geef wel een smsje als we van huis gaan oke )m´n toetsenbord doet raar, geen vraagtekens'

Snap het helemaal hoor Birgdes! Voor zo´n kleine kruimel is een regenachtig uitje niks.

Ik ga emigreren naar een tropisch oord +/?
Deal Hel!
Compu gaat ook gewoon dus ziet jullie daar!
Bridge, als je op buienradar kijkt lijkt het mij dat de afstand tussen de buien ongeveer net zo groot is als de breedte van de eerste bui. Die duurde een aantal uur, dus het lijkt mij dat het toch zeker wel 2 uur droog blijft.
Veel plezier allemaal!

En bam, veel succes vandaag! Ik zal aan je denken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Hel, heb net vent gebeld om te kijken of ik hem zo gek krijg de auto te brengen, lijkt te lukken... Ik sms je nog even of het gelukt is.
Veel plezier allemaal!!!

Koffie en ontbijt was echt erg gezellig, en handig, ze woont een straat verder.

Ik up ons maar even, anders lijken we zo sneu onder aan te staan .
Pff, ik dacht ik ga even naar het peuteruurtje van de indoor speeltuin (lopen normaal gesproken dan 15 kindjes ofzo rond). Was er nu ineens een schoolreisje. Het was helemaal afgeladen, maar ja als je er eenmaal bent kan je niet meer terug. Dus score 1 tand door de lip en een aanval...
Hi meiden,

Even tijd om te forummen.

Bedankt voor jullie reacties en .

Star, ik heb het 1x voor mijn moeder opgenomen, toen kreeg ik de volle laag van mijn vader. Ik meng me er ook niet meer tussen want zo meteen heb ik het gedaan.

En Mal, ik blijf inderdaad hun dochter. Daar heb je helemaal gelijk in. En dat moet zo blijven, ik ben geen hulpverlener.

Amaal, het komt voor mij te dichtbij (wat Star al opmerkte: het is te heftig voor jou) als mijn moeder haar hart wil luchten. Het zijn ook momenten met dieptepunten. Het is niet zo dat ze elke week bij mij haar hart lucht. Het zit me een aantal dagen dwars en dan is het over. Ik heb ook mijn leven namelijk. En zij zijn twee volwassen mensen die hun eigen sores hebben, zij moeten het met elkaar oplossen.

En ik wil inderdaad geen partij kiezen, maar ik moet toegeven dat het moeilijk is om niet met mijn vinger naar mijn vader te wijzen.

Mijn moeder heeft wel familie (zus, broers) maar ik weet bijna zeker dat ze dit niet met hen bespreekt. Meer uit vrees dat mijn vader er dan achter komt.

Mamax, ik snap je punt, maar ik zie het anders. Mijn vader is niet zo geworden omdat mijn moeder niet voor zichzelf opkomt. Er is iets gebeurd, waardoor hij zo is geworden. Wél is hij zo gebleven. Iemand die 9 van de 10 keer alles zwart/wit ziet, ziet op gegeven moment geen positieve dingen meer. Daar ben ik van overtuigd.

Ze zijn in liefde met elkaar getrouwd en voor zover ik weet was mijn vader een heel leuke vent.

Hel, precies, uit eigen belang los laten. Wat ik hierboven al schrijf: anders ben ik degene die het heeft gedaan.
Ik moet mijn kat meegeven aan de dierenambulance zometeen. Hij is al anderhalve dag steeds een beetje benauwd nadat hij gistermiddag siergras heeft gegeten van een boeket wat ik kreeg. Hij eet/drink/spint/miauw wel maar hij maakt steeds van die kotsbewegingen en hoest erbij. Maar ja, ik kan hem zelf niet brengen dus komt de dierenambulance hem halen en haalt M hem weer op na het werk (waarschijnlijk moet de kat onder een roesje).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven