Moderator - Kinderen

27-05-2008 21:38 1820 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een nieuw schoon moderatortopic

In dit topic kun je verzoekjes met betrekking tot de Kinderen-pijler doen.

Mbt het uitwisselen van mailadressen: dit forum heeft een vriendenfunctie. Door op het betreffende icoontje te klikken kun je iemand toevoegen als vriend. Als dat lukt, kun je elkaar berichten sturen. Door een communicatieprobleem tussen twee databases lukt dit echter niet bij iedereen.

Lukt het jou ook niet, dan wil ik je het volgende verzoeken: zowel degene die zijn mailadres doorgestuurd wil hebben, als degene die het mailadres wil ontvangen, stuurt een mailtje naar vivaangel4@gmail.com. Dit is de snelste en makkelijkste manier voor de angels om de mailadressen te achterhalen. Zeker als er naar meerdere mensen gemaild moet worden.

Uiteraard blijft het mogelijk hier mailuitwisselverzoekjes te plaatsen.

Hier kun je de (huis)regels nalezen om bijvoorbeeld te kijken wat er op het forum thuishoort en wat op het prikbord en wat wel en niet is toegestaan op het forum.

Op het vivaforum zijn LEDENSTOPS BINNEN TOPICS NIET TOEGESTAAN. Dit is een openbaar forum waar iedereen op ieder topic mag reageren en meeschrijven. Topics die toch een ledenstop hebben worden gesloten. Je kan dan een nieuw topic zonder ledenstop openen.

Mocht je een verzoek hebben dat je liever niet op dit topic plaatst, dan kun je mailen naar vivaangel4@gmail.com.
Beste Angel,

Zou je een e willen plakken achter 'Betaalbar'', in de topictitel van 'Betaalbar, niet zo mierzoete babykleertjes voor een meisje. Waar?'

Dank je!
The time is now
quote:Banba schreef op 05 juni 2009 @ 13:08:

Beste Angel,

Zou je een e willen plakken achter 'Betaalbar'', in de topictitel van 'Betaalbar, niet zo mierzoete babykleertjes voor een meisje. Waar?'

Dank je!Done!
"Mijn liefdochter en ik" is verwijderd wegens privacy-redenen.
Godsamme, balen zeg! Dat van dat stiefdochter topic, héle posting klaarstaan en weg!

Moon, als je dit nog leest, ik vind je fantastisch en ik hoop dat jouw stiefliefdochter nog heel lang onderdeel uit zal maken van je leven.

(f)
Dank je Viev, En Eleonora ook bedankt, zou graag je posting willen lezen, vond jouw input erg waardevol, kon er ook wel wat mee. Je mag mijn mailadres wel vragen aan viev hoor, mocht je het nog een keer willen typen
Oh jee, ik heb niets meer gelezen na mijn posting, en heb ook wel een beetje spijt van wat ik heb neergezet, hopenlijk heb je het niet te persoonlijk opgevat, want zo was het niet bedoeld...

Heb je het topic laten verwijderen omdat je herkent bent? Oh ik hoop het echt niet voor je ........
Kan er nog één keer uitgelegd worden wanneer een topic verwijderd wordt?

Ik begrijp het niet.

Als je een topic opent en je wilt het verwijdert zien omdat men niet aardig tegen je is mag het niet verwijdert worden.

Maar als je privacy geschonden wordt (desnoods door jezelf) mag het wel...Zoiets?
quote:neele schreef op 06 juni 2009 @ 16:27:

Kan er nog één keer uitgelegd worden wanneer een topic verwijderd wordt?

Ik begrijp het niet.

Als je een topic opent en je wilt het verwijdert zien omdat men niet aardig tegen je is mag het niet verwijdert worden.

Maar als je privacy geschonden wordt (desnoods door jezelf) mag het wel...Zoiets?

Als iemands privacy geschonden wordt door een topic, wordt het verwijderd. Dat hoeft niet To te zijn, kan iemand zijn waar het topic over gaat.

Verder kun je met dit soort vragen terecht op het topic:

Over Angels, beleid en discussies

Naomi, de oppermoderator komt daar langs om dit soort vragen te beantwoorden.
Ohjee, hopelijk ging het niet over mij?
quote:Mooncatcher schreef op 06 juni 2009 @ 09:34:

Dank je Viev, En Eleonora ook bedankt, zou graag je posting willen lezen, vond jouw input erg waardevol, kon er ook wel wat mee. Je mag mijn mailadres wel vragen aan viev hoor, mocht je het nog een keer willen typen Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd. De posting heb ik opgeslagen, die kan ik je mailen als je me accepteert ok?
quote:Zoyla schreef op 06 juni 2009 @ 20:52:

Ohjee, hopelijk ging het niet over mij?Mijn antwoord aan Neele was in het algemeen, niet specifiek.
Beste Angel, kan mijn topic uit 2008: 'ik wil heel graag zwanger worden, maar man nog niet' verwijderd worden? Ik sta inmiddels 'op knappen' en het is weer naar boven gehaald door iemand. Wat mij betreft mag het dicht. Er was voor het laatste bericht ook al driekwart jaar niet meer op geschreven.
het topic is niet verwijderd om wat jij gezegd hebt Zoy, ook niet omdat niet alle reacties aardig waren Neele, maar om een andere reden.

Op een forum verwacht ik niet alleen in je straatje meepraten, dus dat ik het topic zou laten verwijderen daarom, neuh....loop hier al lang genoeg om te weten hoe het er hier soms aan toe gaat

Eleonora, heb je toegevoegd
Moon, we zijn vrienden maar die mailoptie doet het niet.

Zou jij mij kunnen mailen op eleonora-vandebeo@live.nl ?

Dan mail ik je mijn posting

(we komen er wel.....)
quote:momo1980 schreef op 07 juni 2009 @ 11:36:

Beste Angel, kan mijn topic uit 2008: 'ik wil heel graag zwanger worden, maar man nog niet' verwijderd worden? Ik sta inmiddels 'op knappen' en het is weer naar boven gehaald door iemand. Wat mij betreft mag het dicht. Er was voor het laatste bericht ook al driekwart jaar niet meer op geschreven.Het topic is gesloten.
Hallo Engeltje,

Op het topic kwakbehandeling levensgevaarlijk post iemand die zich ostheopaat noemt en op basis daarvan zich profileert als deskundige, en mensen uitdaagt hem vragen te stellen over ostheopathie.

Nou is osteopathie geen reguliere geneeskunde en bovendien kunnen we nooit checken of de ostheopaat wel een ostheopaat is.Ik heb al diagnoses voorbij zien komen die grote vraagtekens oproepen. Ik meld dit even omdat in een eerder geval (plastisch chirurg die mee poste) je (of je collega) hebt ingegrepen.

grtjs
quote:meds schreef op 08 juni 2009 @ 00:21:

Hallo Engeltje,

Op het topic kwakbehandeling levensgevaarlijk post iemand die zich ostheopaat noemt en op basis daarvan zich profileert als deskundige, en mensen uitdaagt hem vragen te stellen over ostheopathie.

Nou is osteopathie geen reguliere geneeskunde en bovendien kunnen we nooit checken of de ostheopaat wel een ostheopaat is.Ik heb al diagnoses voorbij zien komen die grote vraagtekens oproepen. Ik meld dit even omdat in een eerder geval (plastisch chirurg die mee poste) je (of je collega) hebt ingegrepen.

grtjs

Ha Meds,

Dankjewel!

Dat mag/kan inderdaad niet. Ik ga meteen even kijken.
dank voor de snelle handeling
Verwijderd op verzoek van TO ivm privacy: met een getrouwde man.
Oh, ze had dus wel zijn echte naam gebruikt, lekker slim weer.

Had ze dat niet aan kunnen passen dan?
quote:Viva Angel4 schreef op 08 juni 2009 @ 09:02:

[...]

Ha Meds,

Dankjewel!

Dat mag/kan inderdaad niet. Ik ga meteen even kijken.

Oei.

Ik heb op de kinderpijler in reacties ook wel eens gezegd dat ik CB-arts ben en advies gegeven, of gezegd hoe wij dat op ons CB doen. Mag dat per definitie niet? Of hangt het er vanaf hoe je het brengt oid? (en ik ben natuurlijk wel echt CB-arts, maar niet voor jullie controleerbaar).

Overigens totaal begrijpelijk dat osteopaat geband is hoor...
Wees altijd jezelf. Tenzij je een eenhoorn kan zijn. Wees dan een eenhoorn.
quote:zusenzo schreef op 12 juni 2009 @ 11:03:

Oh, ze had dus wel zijn echte naam gebruikt, lekker slim weer.

Had ze dat niet aan kunnen passen dan?Ik denk dat er meer speelde dan alleen de naam. Het kwam op mij over als het totaal niet kunnen inschatten van de openbaarheid van een forum, gek genoeg...
Oeps. Verkeerde nick....

Anyway.... Broedkippetje: we kunnen het inderdaad niet controleren... Nu heb jij de arts niet als nick, maar toch zijn medische adviezen inderdaad niet toegestaan op het forum...

Puur en alleen omdat we niet kunnen nagaan wie er echt uit zijn of haar professie spreekt en wie doet alsof...
quote:Viva Angel1 schreef op 12 juni 2009 @ 10:57:

Verwijderd op verzoek van TO ivm privacy: met een getrouwde man.Leest Karel toch de viva
Grinnik....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven