Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Haha, goed tussen de regels doorgelezen dames! Het is de derde keer dat hij gaat verhuizen en wederom naar Azie voor werk. We schelen heel wat jaren in leeftijd, dus dan heb je niet zo'n band helaas.

Mamax, hoe voel je je vandaag?

Amalia, als ik je niet meer spreek, goede reis!! Stoere actie hoor. En vergeet niet te genieten!

Net naar de dok geweest, weer bobbeltjes in borst, nu moet ik di. een mammografie. Beter dan een echo, dan heb je alles gelijk in kaart. Ik ben er niet ongerust over, maar toch spannend om op de uitslag te wachten (terplekke).
Het was vrij duidelijk compu;)

Kan je snel terecht zeg, en dat je dan ook meteen de uitslag krijgt.

Dacht altijd dat dat even duurde.

Lijkt me altijd spannend, ook al denk je dat het wel goed zit.

Mal: Ik zou het na 3x ook behoorlijk zat zijn.

Heb je al contact met hem opgenomen?

Ben het trouwens verder eens met Malman
Gedoe Bridges!! CG eet al een jaar of anderhalf vrijwel niks. Zit erbij voor de show of negatieve aandacht die wij volledig negeren trouwens.

Mijn laatste actie is geen bord geven aan madam.

En het eten niet op onze borden, maar in schaaltjes. Dus gisteren had ik schaaltjes met krieltjes, asperges, ham, eieren en aspergesaus.

Dan zitten wij lekker op te scheppen, te eten en kan zijn alles afzonderlijk van elkaar bekijken. En af en toe gaat ze nu ergens om vragen. Daar reageren we niet gelijk op, initiatief moet bij haar liggen. Ze mag het zelf pakken en op bordje doen. En soms neemt ze dan een hapje!

Wij kijken niet hiernaar maar sissen dan binnensmonds naar elkaar 'krijg nou wat-ze eet'.

Wat je al niet uitspookt voor een hap haha!!
Jeetje, bobbeltjes, dat is niet leuk Compu. Je hebt het al eerder gehad, begrijp ik? Wat goed dat je er meteen bij bent. En gelukkig maar dat de meteen uitslag krijgt. Niet ongerust, maar toch even een hug. Broer veel jonger of veel ouder dan jij?

Ooooh Bam, als je dat zou willen doen, zou echt helemaal geweldig zijn! Verzendkosten geen probleem, maak het hele bedrag wel van te voren over. Kan je nog wat vinden over de dikte van de buizen waar 'ie op past? Ik kan vanavond nog wel even meten. Anders neem ik het risico wel.

Irritant Mal, wanbetalende klanten. Mijn broer heeft een klein transportbedrijf en is daar bijna aan failliet gegaan. Drie keer niet betalen vind ik wel op het randje hoor. Kan je ze niet een beetje onder druk zetten? Mmm, een ipod, maar die zijn toch onwijs duur? Zijn ze ook handig voor een digibeet met grote vingers?

Kokos, jij klinkt helemaal blij met je kindertjes - ik word er ook helemaal blij van! He, wat zielig voor Sita. Allemaal van een teek?
Ha ha, ik zie het al helemaal voor me Compu, jullie met pokerfaces maar ogen op steeltjes aan tafel met de kleine diva! Misschien werkt juist positieve aandacht als ze wat eet wel goed?
Ik kon net niet kijken want manlief was nog thuis, en aangezien ik het in de hoek gedeponeerd heb van de speelgoedkast beneden......

Maar hij is zojuist vertrokken.. zal straks even kijken.

Ben nu aan het werk.... tenminste het zou erop moeten lijken ;)

Ik kan het altijd terugbrengen, zijn makkelijke mensen.

Bewaar je de doos en zet je retour afzender erop, dan kost het je maar 1 keer verzendkosten.
Die krijgt ze volop! Als ze goed eet, mag de diva op de tafel dansen op de muziek van Purk. 'Lalalala lalalala lalalala lalalala'.

Ik heb die mastopathie weetjewel. Dan voel je continu van alles.

Idd snel dinsdag. Op die echo heb ik weken moeten wachten.

Broer is 12 jr ouder. Daar tussen zitten er nog 2. Ik ben het jongste verwende nest.

Hel, zat ff te kijken op de site van je werk. Ben je met Mare weleens naar die dansende kindergroep geweest of is ze nog te klein daarvoor?

Bam, gaat het met je strotje?
volgens mij heb ik nu een paar spinnewebben in mijn haar ;)

geschikt voor buizen van 24 tot 39 mm
Mmmm, dat zal erom spannen Bam. Ik ga straks thuis even opmeten (nu op werk). In elk geval al heel erg bedankt voor het in de spinnewebben duiken!

Compu, o ja, dat is waar. Dat maakt het wat makkelijker, als je weet waar het vandaan komt. Ha ha, dansen op tafel, als dat geen positieve aandacht is!

Groot leeftijdsverschil tussen jou en broer! Gek idee, om zo'n lange tijd van je leven met kleine kinders in de weer te zijn (je moeder dan).

Kan het zo snel niet vinden op onze site maar weet dat er onlangs bezoek van een dansgroep van kinderen is afgezegd vanwege de mexicaanse griep. Maar moet zetten dat ik gene plannen had om erheen te gaan. Niet perse omdat ze nog te klein is, of ik het niet leuk vind, maar ik merk dat ik de laatste tijd weinig puf heb om dingen te plannen op de dagen dat ik thuis ben. Moet ik nodig wat aan doen!
Hallo en dag! Heb even niets hoor, zit te wachten op online inchecken. Daarna ga ik richting mijn ouders met de kinderen. Eigenlijk is Berend al heel moe maargoed, die moet nog even een half uurtje wachten...

Ai Compu, dat bobbeltje klinkt niet fijn. Goed dat je je niet ongerust maakt. Wat is masthopatie?

Mal, ik zou dus echt niet meer iets maken. Eerst betalen met verhoging. Tsss, wat denken sommigen wel niet. En anders laat je Bam even bellen, weet toevallig dat die niet met d'r laat sollen

Hel, jarige vent dus. Die van de pop in de tuin zeg maar? Ipod is de beste idd. Ik zou er een kunnen meenemen voor je maar dan moet je heul snel zijn met doorgeven. Mail het maar even als je dat wil. Moet je wel even op de Applesite iets uitzoeken. Lijkt me overigens wel wat duurder dan zo;n zadel ding....
Mastopathie is onrustig borstklierweefstel, Amalia. Het zijn goedaardige knobbels en veel cysten die je voelt. Heeft niks met borstkanker te maken, maar je kunt je borsten moeilijk onderzoeken. Dus af en toe naar dok, echo, mammografie.

Ik heb al eerder een echo gehad, een paar maanden geleden.

Hel, ik bedoelde Via del Mondo. Leek me wel wat voor jullie twee in de toekomst. Hou je eigenlijk van percussie? Zomaar een vraag.

Mijn moeder heeft flink gemoederd. Vanaf haar 19e was ze al in de weer. Raar idee dat ik op mijn leeftijd een kind van 19 zou hebben!

Ik heb trouwens veel moeite met steeds een jaar erbij. Misschien hik ik wel tegen die veertig grens aan ofzo?

Dag Amalia, dahag!!!
Bam, wat kost dat zadeltje? Misschien ook wel een leuk idee voor Pamax voor vaderdag.

Amalia, have fun in the States!

Verder geen puf. Vanmorgen 2 uur lang voor de tweede keer op de christelijke school gekeken. Denk dat dat hem toch maar wordt. Pamax heeft hier een beter gevoel bij. Ik vind ze allebei hun voordelen hebben, ik vond deze wel gezelliger. Voor de rest moet toch de praktijk het uitwijzen.
Amalia: Veel plezier!

Geen idee volgens mij was ik iets van 22,- kwijt voor zadeltje en steuntjes. kan ook iets meer of minder zijn, maar daarom trend zit het volgens mij wel.
kunnen waterpokjes ook heel klein zijn? Jonathan is heel erg hangerig en heeft wat kleine rode bultjes op zijn gezicht.. of is dat krentenbaard?
Stressed is just desserts spelled backwards
Hier nog geen ervaring met waterpokken. Ik zal eens kijken wat mijn boek zegt.

In het begin is er een geringe temperatuurverhoging, vrijwel meteen gevolgd door het verschijnen van kleine vlekjes, die snel tot blaasjes worden. Deze verschijnen het eerst op de romp, later in het gezicht. Relatief weinig op armen en benen.

Klinkt niet echt als waterpokken volgens mij.
Klinkt niet als waterpokken Mal, volgens mij begint dat op het lijfje.

Compu: Strotje gaat zolang ik niet eet wel oke.
mosterd
Maar het ziet er wel een beetje zo uit, alleen het zit alleen in het gezicht en de armen:

Hij is verschrikkelijk hangerig en voelt ook warm. Ik zal hem zo eens even tempen.
Ik haal dit van een andere site:

Verschijnselen en complicaties

Veel voorkomende verschijnselen bij Waterpokken zijn;

In het begin lichte koorts, hoesten en hoofdpijn,

Na een paar dagen verschijnen kleine rode bultjes waarop na 6 tot 12 uur blaasjes ontstaan. Deze blaasjes kunnen erg jeuken,

De blaasjes gaan daarna open of drogen in, er ontstaan korstjes die er na 7 tot 10 dagen afvallen,

Waterpokken komen voornamelijk voor op de romp, het gezicht, tussen de haren en in de mond

Je zou dus morgenochtend blaasjes moeten zien waar nu de bultjes zitten.
Bam, wanneer is die markt weer? Zou jij voor mij ook zo'n zadeltje mee willen nemen?
Hij zit eigenlijk al vanaf half 5 op schoot. Ja, nu is hij even tubbies aan het kijken. Hij was helemaal overstuur en wilde alleen maar op schoot hangen. Toen zag ik later die bultjes dus. Maar ik doe hem zo naar bed en dan kijk ik wat de temp is. Ik kan er nu verder toch niks aan doen, M is aan het overwerken. Aan de ene kant hoop ik maar dat het pokjes, en niet een nieuwe uitbraak van de krentenbaard, want dat gaat zo langzaam over bij hem, en dan weet ik meteen waarom hij meer epilepsie had de afgelopen tijd.
Heb je wat gehoord dat het bij hem heerst op school? Als je op Google kijkt zie je ook heel wat foto's van de waterpokken. Kan het niet zijn dat de kat een vlo heeft ofzo waar hij door is geprikt?
Hij heeft iets van 15 bultjes, dus dat zal wel niet van een vlo zijn, en ik ontvlooi de poezen ook trouw elke maand.

Ik meld me zo wel weer even, ga hem nu in bed gooien om het op zijn Bam's te zeggen
Niks gehoord van het KDV trouwens.
quote:mamax schreef op 16 juni 2009 @ 19:09:

Bam, wanneer is die markt weer? Zou jij voor mij ook zo'n zadeltje mee willen nemen?Ja hoor, de markt is morgen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven