Moderator Overig

15-04-2009 22:41 1802 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lieve forummers,

hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com

Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.

Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!

Veel plezier met forummen!

Groeten, Angel 5
Ik heb die term niet verzonnen, Yas
Ha! Je ziet er zelf de humor ook van in!
Ik heb trouwens een uitnodiging van ene Merenwen gekregen. Nick zegt me heel vaag iets maar verder......
Wat is dat met die popups? Je kunt ze niet wegklikken, ze blijven staan. Ik kan de helft van Giovanca's blog iet lezen en da's één van de weinige goede blogsters die jullie hebben.
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Wat betekenen de pictogrammen "zonnetje" en "bladzijde" bij de status van een topic?
Dushi, ik zal ff koekeloeren!

HPL; cache legen, explorer opnieuw opstarten, helpt dat?

Leveke; zonnetje = nieuwe berichten en bladzijde = een gelezen topic.
Merenwen is een dame en heeft al wel wat posts gedaan.....zoek haar anders even op (oa bij "ik voel zo weinig" oid op de sekspijler)
Wat is dat, cache legen?
En zit niet ib explorerome maar in chr
Rechtsboven in zie je 2 icoontjes; een baldzijde en een gereedschap. Klik op het gereedschap, kies voor browsegegevens wissen. Selecteer alles, behalve opgeslagen wachtwoorden, zet de periode op alles en klik op OK.
En wat wis ik dan allemaal?
Dan moet je even lezen waar de vinkjes voor staan...
Viefje, het nietjestopic is vol, ik heb een nieuw topic geopend, wil jij de oude sluiten?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
quote:Viva Angel5 schreef op 17 juni 2009 @ 22:18:

Merenwen is een dame en heeft al wel wat posts gedaan.....zoek haar anders even op (oa bij "ik voel zo weinig" oid op de sekspijler)Aha, bedankt voor het speurneuzen Vievke.
quote:HoiPippiLangkous schreef op 18 juni 2009 @ 12:31:

En wat wis ik dan allemaal?Alles wat je tot dan toe aan surfgedrag hebt gedaan HPL. Dus sites die je bezocht hebt, cookies die je daarmee automatisch op je laptop of je pc krijgt. En nog meer van dit soort dingen. Vrij onschuldig als je die wist (je echte bestanden, documenten en software blijft er gewoon netjes opstaan) Maar wel handig om eventuele "foutjes" op sites te ontlopen. Omdat bij het opnieuw bezoeken van een site je na het wissen van de cache je blanco bent. Zie het als een kladblok waarbij je de bladzijdes waarop je droedels hebt getekend eruit scheurt en je voor de volgende keer weer een nieuwe schone bladzijde voor je neus krijgt.
Topic "welke forummer mag je niet?" is gesloten, wegens tegen de regels.
quote:Viva Angel5 schreef op 19 juni 2009 @ 22:15:

Topic "welke forummer mag je niet?" is gesloten, wegens tegen de regels.Spelbreker
de noob heeft echter weer een ander geopend
Waar???
Ah jammer zeg,partypooper
ohnee das stoute milo hahahhahhahaaaa
quote:Viva Angel5 schreef op 19 juni 2009 @ 22:15:

Topic "welke forummer mag je niet?" is gesloten, wegens tegen de regels.

Flauwerd. Daar zit ik dan met m'n hapjes!

Zit ik in dit topic goed als ik wil dat deze account verwijderd wordt? Of moet ik dan een Angel mailen?

Ik heb trouwens nog eens een account aangemaakt, onder de naam 'Helian', dacht ik. Dat was omdat ik de hele tijd die foutmelding kreeg en dacht dat het aan mijn account ofzo lag.

Anyway, ze mogen dus allebei weg :-)
Beste Angel,

Hieronder mijn posts op een van de topics. Meerdere forummers lijkt dit een leuk idee. Maar mag het? En mag het alleen in 1 apart topic of ook in de gewone?

Bedankt!

Dit is het idee:

Het lijkt me wel grappig als een aantal vaste forummers een keer massaal undercover gaan en dezelfde schrijfstijl houden. Gewoon om te kijken of men elkaar herkent puur op schrijfstijl zonder de bijpassende bekende inhoud.

Dan zetten we er toch een speciaal undercovertopic voor op. Of we zetten als motto gewoon standaard eronder:

Alles wat ik zeg wordt undercover gepost en kan niet tegen mijn gewone forumzelf gebruikt worden.

Zo weet iedereen dat je undercover bent maar niet wie. Schept ook duidelijkheid voor de Angels. Het blijft natuurlijk wel zo dat je niet mag dubbelnicken (toegevoegd: in een topic), anders wordt het te verwarrend denk ik.
Kan er een angel even naar het mod.topic van Contact komen fladderen?

Ziet er naar uit dat d'r al een tijdje geen angel langs is geweest en ik heb een verzoek in het topic geplaatst...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven