we gaan Vrolijk verder!

01-05-2007 10:21 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
we zouden in de openingspost iets zetten om te onthouden, maar wat?
Morrie, als Schorrie het morgen zelf trekt om naar het kdv te gaan, zou ik hem ook lekker brengen hoor. Je kunt toch altijd met ze afspreken dat ze bellen als het echt niet gaat. Niet ontaard hoor.

Agos, arme kiloknaller. Sterkte lien!
Even naar het stoomafblaastopic Athena?

Arme zieke kindjes, en arme mama's. Lien, ben je niet misselijk? Kots en poep zijn echt niet aan mij besteed.

Morrie, fijn dat je werk wat leuker wordt.

Pebbles, hoe is het nu met je moeder?
Had iemand mijn adres al naar Pimpel gemaild? Want ik zie nu ineens dat haar gegevens nog gewoon in de ak staan, dus ik kan het zelf mailen.
Nip, had ook gekund. Maar had hier een venster geopend omdat ik op allerlei dingen wilde reageren, dus kwam het er hier uit.

Wilde inderdaad nog aan Pebbles vragen hoe het nu met haar moeder is. Zal een lastige dag geweest zijn, hopelijk ben je 'm een beetje doorgekomen!
Als ik mensen zie met een baby die 'lastig' is, heb ik altijd de neiging om hem van ze over te nemen (hier kom ik op nav jouw draken Athena). Afgelopen zondag nog, waren we een pannenkoek eten in de duinen en toen zat daar een jong stel met een nog jongere baby ;). Kindje begon te huilen op het moment dat hun pannenkoeken gebracht werden en ze zaten echt heel onhandig te eten, steeds baby overgeven aan de ander zodat de een wat kon eten. Dan moet ik me echt inhouden om niet te zeggen: Zal ik hem even houden? Gewoon omdat dat gevoel weer helemaal omhoog komt van toen Schorrie baby was.
Nee Nip, niet misselijk, hoewel kots en poep niet aan me besteed zijn hoor . Was vorige twee keer ook niet misselijk, alleen maar moe en dat is nu weer het geval. Soms ook beetje licht in mijn hoofd, of acute trek, zo eet ik nu een zak buggles en had al pizza op (ook het deel dat eigenlijk van Kiloknaller was....).
Morrie, kom je ergens in april of mei in een restaurant hier in de buurt een paar tafeltjes verder op zitten? Ik maak graag gebruik van je aanbod om baby over te nemen :D en Kiloknaller en dochter er graag bij .
Geen probleem Lien, zoek maar een lekker restaurantje uit ;)! Maar voordat de baby er is wil ik al een keertje bij je langsgekomen zijn hoor, zal wel na onze vakantie worden. Ik ben heel benieuwd naar het huis.
Altijd welkom! Maar dit baby overnemen klonk vooral heel aanlokkelijk. Kan me inderdaad ook nog herinneren van dochter dat we nooit aan eten toekwamen, bij Kiloknaller hebben we hem gewoon genegeerd :$, maar eerlijk is eerlijk, we gingen toen eigenlijk ook nooit meer uit eten, want dochter moest altijd om 19.00 naar bed.
Ik zag net op het journaal van dat Engelse meisje van 3 dat verdwenen is in Portugal. Mèn, wat een drama zeg. Ik kreeg een brok in mijn keel.
Dan kan ik beter gewoon een keer komen oppassen op alle drie tegelijk ;).
O ja, hoe was Anita eigenlijk Lien?
Da's ook een idee Morrie.

Anita komt vrijdag en heeft al meteen gevraagd om een raam-mesje om de verf van het raam te kunnen krabben. Hoge verwachtingen dus :D.

Ja, dat meisje in Portugal. Afschuwelijk. Het zal je toch gebeuren, wat en nachtemerrie.
Ohw, ik dacht dat ze dinsdag zou komen. Maar als ze verf van de ramen gaat krabben dan heb je een goede aan dr denk ik!
Nieuws ken ik (nog) niet, maar klinkt niet als berichten die leuk zijn om te horen.

O trouwens, zou iemand zo lief willen zijn om mijn adres naar pimpel te mailen? Ik heb problemen met mailen, programma roept iets over een tijdelijk bestand dat hij niet kan vinden en ik krijg het niet opgelost :(.

Zal ik trouwens vrijdag een volgend kaartje naar Iris sturen namens ons? Of, als ik kans zie, morgen in mijn pauze?
Meisje is uit (vakantie?)huis ontvoerd, heel angstig.

Ik meld me af, ben moe en ga in bed liggen (lezen? of gewoon meteen slapen :D).
Meisje is uit (vakantie?)huis ontvoerd, heel angstig.

Ik meld me af, ben moe en ga in bed liggen (lezen? of gewoon meteen slapen :D).
quote:Nip, had ook gekund. Maar had hier een venster geopend omdat ik op allerlei dingen wilde reageren, dus kwam het er hier uit.Oh Athena, zo bedoelde ik het niet hoor, natuurlijk mag je hier klagen. Ik bedoelde meer voor erbij, dacht dat het je misschien op zou luchten.

Ik ben desperately op zoek naar de eerste scene van Greys van maandag, is er toevallig iemand die die naar mij zou kunnen mailen, of anderszins weet hoe ik daar vanavond nog aan kan komen?
Truste lien. Lekker je lijf rust gunnen, je hebt het hard nodig. Kan het even rustig verder werken aan je mooie wondertje .

Wat ik ook nog wou vragen: Drop, trek je de veterloze week nog steeds een beetje? En vinden Suske en Wiske het nog steeds leuk op school?

Ontvoering uit vakantiehuisje....brrr. Zal zo eens even op nu.nl lezen hoe of wat, maar klinkt vreselijk akelig.

Ik ga zo ook rustig nog even wat opruimen (er heeft hier een aardbeving plaatsgevonden met het epicentrum ergens in de woonkamer), spullen voor morgen klaarmaken en dan rustig aan richting bed. Ben geradbraakt op een of andere manier. Zal ook wel te maken hebben met feit dat Schurkje zich de afgelopen nacht om 4 uur ineens meldde en ik daarna nauwelijks nog heb geslapen. Gek hoe zo'n nachtvoeding ineens erin kan hakken als je het (allang) niet meer gewend bent. Ik ben een mietje.

Ik ga morgen of overmorgen kaart naar Iris sturen, tenzij ik tegengesteld lees hier. Toedeloe!
Nip, zo had ik 'm ook niet opgevat hoor . Maar typen hier was al opluchting genoeg en werkt op een of andere manier beter dan in het wilde weg een bericht op een topic waar ik niemand ken.

Scene kan ik je niet aan helpen. Kun je niet op www.uitzendinggemist.nl iets vinden?
Nee, toch nog een berichtje, want ik wilde nog even tegen Wind zeggen: way to go met het voeden, meid! Wat zalig dat je nu pijnloos kunt voeden, dat zal een hele openbaring voor je zijn. Keep up the good work en laten we hopen dat het zo blijft. Zou zoveel schelen he! :)
Athena, dat was wel een goed idee geweest, maar de serie wordt door Net5 uitgezonden. Ik kan het fragment ookwel vinden op de abc-site, maar krijg het niet gekopieerd. En Nipman heeft het gisteren van onze dvd-speler gedelete helaas.
Jemig, heb een hoop bijgelezen, maar hoop ook dat ik genoeg er van onthouden heb, om te reageren, waar ik op wilde reageren.

Morrie, ik hoop dat Schorrie morgen gewoon naar het kdv kan. Niks is zo irritant als een kind dat ziek is, terwijl je belangrijke afspraken hebt op het werk.

Irritant is misschien niet helemaal het goede woord, klinkt niet erg liefdevol;)

Maar je snapt wel wat ik bedoel hoop ik.

En goed familienieuws in AK zag ik. Fijn dat je je dus niet gelijk erge zorgen hoeft te maken.

Athena, ruilen mag zeker. Jij denkt dat mijn kinderen niet erger kunnen zijn dan jouw draakjes? Ik laat je graag in de waan en dan ruilen we heel erg snel (en dan ren ik weg, voordat je je bedenkt:D)

Pfffff, ik hoop maar echt dat het een fase is hier, want er zijn nog maar weinig momenten op een dag dat ik ze nog leuk vind (gelukkig zijn die er wel en dan vind ik ze gelijk wel weer héél erg leuk, dus dat maakt een hoop goed)

Ze schreeuwen, luisteren niet, gebruiken fysiek geweld naar elkaar toe, om moedeloos van te worden.

En ik ben de moeder die ik niet wil zijn, ik word snel boos, schreeuw terug als ze schreeuwen enzo.

De beruchte negatieve spiraal....

Pebbles, spannend en heftig dat je moeder in het ziekenhuis ligt. Snap dat je er erg veel mee bezig bent.

Voel je je al iets beter dan vanochtend?

Wind, fijn dat voeden weer goed gaat. Spruw is zo kut, maar het voelt dan ineens weer zo fijn als het weg is. Dan waardeer je lekker kunnen voeden des te meer:)

Vrolijk, klinkt als heftige dag. Maar wel leuk dat het met collega gezellig was.

Doe eens even in AK vertellen, waarom je ineens het hele land doorreist, want ik ben erg nieuwsgierig.

Dropje, goed man hoe je het doet als singlemom. Ik vind het knap, daar het voor de kinderen ook een nieuwe situatie is en een nieuwe baan altijd dubbel energie kost

Zo eeerst even posten
quote:

Ben er weer, was even weer weggeroepen voor telefoon. Maar zag allemaal dingen als verwen weekendjes, single moms die bikkels zijn, kersverse moeders die al kunnen posten en dames met gaten in hun handen.

Eigenlijk weinig te vertellen behalve dat ik heel lang in auto heb gezeten en dat ik donderdag avond alweer wegga voor vrijdag. Niemand woonachtig in Eindhoven? :P

Kaartje had ik inderdaad verstuurd. Wie pakt de volgende toerbeurt?

Verder zijn we een beetje aan het wikken en wegen wat te doen met baan aanbieding van Vrolijkerd. Move in carriere, maar stap achteruit qua salaris etc. Blegh, wil daar niet over nadenken. Maar kom er vanavond wel op terug in ak. Idd lang in de auto gezeten Vrolijk! En donderdag weer weg voor vrijdag? Jij bent uithuizig zeg, deze week! Niet vlakbij Eindhoven, maar ook weer niet retever uit de buurt. En een plekkie vrij in waterbed ;).

Aanbieding Vrolijkerd? Heb ik wat gemist? Klinkt interessant, alleen stap achteruit qua salaris klinkt minder interessant. Huidige baan is niet bepaald een blijvertje he, dat was al snel duidelijk, jammer hoor. Ben benieuwd naar je verhaal in ak.
Hey Meave, ik las iets over de Marikenloop op 20 mei? Als je zin en tijd hebt kun je hier een bakkie komen doen, als je zin hebt! En Morrie misschien de Dam tot Dam, dapper hoor. Als ik ergens een hekel aan heb is het wel hardlopen, dat heb ik al vaker geschreven geloof ik. Komt vooral door mijn voorgevel, zelfs met een dure sportbh vind ik het gewoon irritant om met mijn cup hard te lopen, voelt voor geen meter.

Wind, wat super dat het voeden nu zo relaxed gaat! Wat een opluchting moet dat zijn zeg! En lekker dat Briesje zo goed heeft geslapen!

Huilerige, ruziënde kinderen, Athena en Elyane? Kan ik vandaag over meepraten.... Suske had een mega-ochtendhumeur. Op zich wel grappig, zo'n mannetje met een overduidelijk ochtendhumeur, maar niet als je moet werken en je je kinderen op tijd af moet leveren op school. 'Naar school? Alweer?' was zijn reactie. Ik geloof niet dat het heel erg goed is gevallen dat ze nu iedere dag moeten, een keertje was leuk maar het moet vooral niet iedere dag zijn ;). Op school wel drama vandaag. Gisteren ook maar toen kon ik even blijven, vandaag niet. Breng ik eerst Wiske naar klas en loop ik daarna met Suske naar zijn lokaal, loopt Wiske achter ons aan. Breng ik vervolgens Wiske weer, loopt Suske achter ons aan. Het leek wel een spelletje ping-pong. Op een gegeven moment lukte het om Wiske bij juf achter te laten zonder al te veel amok, maar Suske maakte echt een groot drama, krijsen en huilen om mamma. .Liep weg met een enorme knoop in mijn maag en heb het eerste uur op mijn werk aan de kinderen moeten denken. Toen ik de kinderen op ging halen bij de BSO kreeg ik te horen dat Wiske absoluut niet mee wilde toen ze hen kwamen halen voor de BSO, en dat ze onderhand hysterisch was. Fijn is dat, voel me nu wel echt katterig daardoor. Is een kwestie van wennen, maar toch, het is niet fijn om te horen dat je kinderen even niet lekker in hun vel zitten. Had dit wel een klein beetje verwacht, daarom baalde ik al dat vent uitgerekend deze week naar de VS moest. Maar ja, het is niet anders. Verder gaat het wel goed hoor, alleen begint mijn avond laat omdat ik alles alleen moet doen.

Ik heb dat verhaal over dat Engelse meisje vanmorgen al op het nieuws gezien/gehoord, het was toen alleen nog niet duidelijk hoe dat meisje uit dat huisje was gekomen/gehaald. Voor zover ik weet kan het kind net zo goed zelf naar buiten gelopen zijn, de ouders zaten bij anderen in een huisje 50 meter verderop. Snap ik sowieso niet als je een kind van 2 en een kind van 3 hebt. Maar goed, het is erg triest. Hopen maar dat het meisje nog leeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven