Lush!
zaterdag 24 maart 2007 om 22:01
Hoi allemaal,
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
De laatste tijd droom ik nogal vaak weg bij de online catalogus van Lush. Omdat hun spullen nogal prijzig zijn, moet ik van mezelf eerst al mijn verzorgingsproducten-restjes opmaken voor ik er iets mag kopen. Ik heb alleen hun 'Honey I Washed the Kids'-zeep wel eens gebruikt en die vind ik zalig, maar ik ben benieuwd naar jullie ervaringen. Ik zit momenteel te azen op de 'Herbalism'-gezichtsreiniger en de 'Imperialis'-crème, maar er zijn nog veeeeel meer dingen die me lekker lijken! Wat zijn jullie favoriete producten? En hoe lang doe je met bijvoorbeeld een shampoo bar? Wat raden jullie af?
Groetjes, George
This was not judgment day - only morning. Morning: excellent and fair.
dinsdag 16 juni 2009 om 23:31
dinsdag 16 juni 2009 om 23:52
Ik was vorige week in Istanbul, 30 graden, en had een Soft Coeur in zo'n blikje op de hotelkamer. Dat bleek na 1 dag in een plasje veranderd te zijn In de mini-bar gezet, toen stolde het weer, maar het is niet meer hetzelfde geworden. Snik.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
woensdag 17 juni 2009 om 09:10
quote:elleinspe schreef op 16 juni 2009 @ 11:28:
Laat me raden PB...........
Mange Too? Check
Starwberry Feels Forever? Check
Heavanilly? Die niet. In verhouding krijg je minder bar voor meer geld, dus heb ik er een extra Strawberry tegenaan gegooid.
Hoe doe ik het?? Ik zie je nog wel eens in het Zesde zintuig Elle!
Laat me raden PB...........
Mange Too? Check
Starwberry Feels Forever? Check
Heavanilly? Die niet. In verhouding krijg je minder bar voor meer geld, dus heb ik er een extra Strawberry tegenaan gegooid.
Hoe doe ik het?? Ik zie je nog wel eens in het Zesde zintuig Elle!
woensdag 17 juni 2009 om 09:13
quote:elleinspe schreef op 16 juni 2009 @ 16:56:
Ik heb van PB ook iets gekregen van minerale make-up van het merk EDM uit de USA maar daar weet ik nog niet echt goed raad mee
Bevalt het jou nog steeds goed PB?
En gebruik je het nog steeds?Ik gebruik het af en toe Elle. Momenteel ben ik lekker bruin van mezelf, dus dan is een foundation ook niet echt nodig. Voor speciale gelegenheden (etentje of iets van het werk) gebruik ik het wel. Ik ben niet zo'n make up smeerder. Ik ben meer van de heerlijke douche- en daarna smeer-producten!
Ik heb van PB ook iets gekregen van minerale make-up van het merk EDM uit de USA maar daar weet ik nog niet echt goed raad mee
Bevalt het jou nog steeds goed PB?
En gebruik je het nog steeds?Ik gebruik het af en toe Elle. Momenteel ben ik lekker bruin van mezelf, dus dan is een foundation ook niet echt nodig. Voor speciale gelegenheden (etentje of iets van het werk) gebruik ik het wel. Ik ben niet zo'n make up smeerder. Ik ben meer van de heerlijke douche- en daarna smeer-producten!
woensdag 17 juni 2009 om 09:14
quote:Very Cherry schreef op 16 juni 2009 @ 23:52:
Ik was vorige week in Istanbul, 30 graden, en had een Soft Coeur in zo'n blikje op de hotelkamer. Dat bleek na 1 dag in een plasje veranderd te zijn In de mini-bar gezet, toen stolde het weer, maar het is niet meer hetzelfde geworden. Snik.Daarom had ik maar niks van Lush meegenomen op vakantie VC. Lush en hoge temperaturen gaan niet zo best samen.
Ik was vorige week in Istanbul, 30 graden, en had een Soft Coeur in zo'n blikje op de hotelkamer. Dat bleek na 1 dag in een plasje veranderd te zijn In de mini-bar gezet, toen stolde het weer, maar het is niet meer hetzelfde geworden. Snik.Daarom had ik maar niks van Lush meegenomen op vakantie VC. Lush en hoge temperaturen gaan niet zo best samen.
woensdag 17 juni 2009 om 09:24
Gisteren weer eens bij de winkel langsgegaan, een Therapy en Dark Angels gekocht.
Een proefje Ice Blue zeep gekregen (ieh, stink! Maar is voor vriendje )
En volgende week komen de SugarScrubs in de winkel te liggen, voor een heel schappelijke prijs: 4,90 per stuk!
Ik vind die Sugarscrubs echt heel fijn (had er al 3 besteld in de UK) maar ze kunnen niet tippen aan Buffy
Een proefje Ice Blue zeep gekregen (ieh, stink! Maar is voor vriendje )
En volgende week komen de SugarScrubs in de winkel te liggen, voor een heel schappelijke prijs: 4,90 per stuk!
Ik vind die Sugarscrubs echt heel fijn (had er al 3 besteld in de UK) maar ze kunnen niet tippen aan Buffy
woensdag 17 juni 2009 om 13:10
Gisteren lekker flink geshopt, maar daardoor kon ik wat minder geld uitgeven bij de lush, ik heb voor mezelf de HIWTK sp en Buffy, voor vriendin ook de buffy, Coolaulin en stukje mirandazeep.
Zaterdag moet mijn man maar ff sponsoren en dan ga ik nog meer Lush voor mezelf kopen hoor.
Ik ben benieuwd naar die sugarscrubs.
Zaterdag moet mijn man maar ff sponsoren en dan ga ik nog meer Lush voor mezelf kopen hoor.
Ik ben benieuwd naar die sugarscrubs.
donderdag 18 juni 2009 om 09:19
quote:Very Cherry schreef op 16 juni 2009 @ 23:52:
Ik was vorige week in Istanbul, 30 graden, en had een Soft Coeur in zo'n blikje op de hotelkamer. Dat bleek na 1 dag in een plasje veranderd te zijn In de mini-bar gezet, toen stolde het weer, maar het is niet meer hetzelfde geworden. Snik.Oeh jammer VC, daar gaat je lekkere massage bar
Ik was vorige week in Istanbul, 30 graden, en had een Soft Coeur in zo'n blikje op de hotelkamer. Dat bleek na 1 dag in een plasje veranderd te zijn In de mini-bar gezet, toen stolde het weer, maar het is niet meer hetzelfde geworden. Snik.Oeh jammer VC, daar gaat je lekkere massage bar
donderdag 18 juni 2009 om 09:23
quote:Pinksterbloempje schreef op 17 juni 2009 @ 09:13:
[...]
Ik gebruik het af en toe Elle. Momenteel ben ik lekker bruin van mezelf, dus dan is een foundation ook niet echt nodig. Voor speciale gelegenheden (etentje of iets van het werk) gebruik ik het wel. Ik ben niet zo'n make up smeerder. Ik ben meer van de heerlijke douche- en daarna smeer-producten!
Ik kan er eigenlijk niet zo goed mee uit de voeten, misschien een verkeerde kwast?
Ik heb wel 10 kleuren minerale oogschaduw besteld bij Moon Minerals, ik kreeg een proefje met 3 kleuren en een primer gratis erbij! Gebruik normaal ook nooit oogschaduw of mascara, maar vond dit er zo leuk uitzien
Ik heb dus al voor de derde dag oogschaduw op en het lijkt nog leuk ook ( al zeg ik het zelf )
[...]
Ik gebruik het af en toe Elle. Momenteel ben ik lekker bruin van mezelf, dus dan is een foundation ook niet echt nodig. Voor speciale gelegenheden (etentje of iets van het werk) gebruik ik het wel. Ik ben niet zo'n make up smeerder. Ik ben meer van de heerlijke douche- en daarna smeer-producten!
Ik kan er eigenlijk niet zo goed mee uit de voeten, misschien een verkeerde kwast?
Ik heb wel 10 kleuren minerale oogschaduw besteld bij Moon Minerals, ik kreeg een proefje met 3 kleuren en een primer gratis erbij! Gebruik normaal ook nooit oogschaduw of mascara, maar vond dit er zo leuk uitzien
Ik heb dus al voor de derde dag oogschaduw op en het lijkt nog leuk ook ( al zeg ik het zelf )
donderdag 18 juni 2009 om 16:12
donderdag 18 juni 2009 om 16:34
quote:lola68 schreef op 18 juni 2009 @ 16:12:
Proefje Helping Hands binnen....gatver wat stinkt dat!
Helping Hands krijg ik ook nog een proefje van!
Maar die stinkt dus?
Vond Handy Hurugu ook al niet zo geweldig!
Ik krijg ook nog Charity Pot.
En een proefje Squeky Green, nog niet geprobeerd maar die ruikt heerlijk!
Waar ruikt die naar Lola?
Ik wil er nog een shampoo bij hebben.
Er moeten nog 4 proefjes binnenkomen en dan even testen, en ik ben er klaar voor Elle!
Ik ook als ik die proefjes heb!
Zaterdag dan bestellen als je alles binnen hebt?
Snowfairy, is dat zeep?
Douchegel, en die ruikt heerlijk!!
En wat is MMU?MMU is een Amerikaans bedrijfje wat zelf parfums maakt en dus ook parfums met de geur van bepaalde Lush spullen.
Volgens mij kun je zelf ook een eigen parfum samenstellen.
Proefje Helping Hands binnen....gatver wat stinkt dat!
Helping Hands krijg ik ook nog een proefje van!
Maar die stinkt dus?
Vond Handy Hurugu ook al niet zo geweldig!
Ik krijg ook nog Charity Pot.
En een proefje Squeky Green, nog niet geprobeerd maar die ruikt heerlijk!
Waar ruikt die naar Lola?
Ik wil er nog een shampoo bij hebben.
Er moeten nog 4 proefjes binnenkomen en dan even testen, en ik ben er klaar voor Elle!
Ik ook als ik die proefjes heb!
Zaterdag dan bestellen als je alles binnen hebt?
Snowfairy, is dat zeep?
Douchegel, en die ruikt heerlijk!!
En wat is MMU?MMU is een Amerikaans bedrijfje wat zelf parfums maakt en dus ook parfums met de geur van bepaalde Lush spullen.
Volgens mij kun je zelf ook een eigen parfum samenstellen.
donderdag 18 juni 2009 om 17:24
quote:jasmine schreef op 18 juni 2009 @ 16:55:
Ik vind de new als shampoo erg lekker, weet niet of je die al eens geprobeerd hebt? (prettiger dan de seanik)
New heb ik ook nog niet geprobeerd, maar seanik neem ik sowieso niet omdat daar zeezout inzit en dat stript de kleur van geverfd haar!
Waar ruikt New naar?
Ik hou wel van een fris geurtje voor shampoo.
Ik vind de new als shampoo erg lekker, weet niet of je die al eens geprobeerd hebt? (prettiger dan de seanik)
New heb ik ook nog niet geprobeerd, maar seanik neem ik sowieso niet omdat daar zeezout inzit en dat stript de kleur van geverfd haar!
Waar ruikt New naar?
donderdag 18 juni 2009 om 17:33
quote:elleinspe schreef op 18 juni 2009 @ 17:24:
[...]
Waar ruikt New naar?
Het is kruidig, ruikt naar kruidnagel en kaneel denk ik maar wel op een frisse manier niet op een manier waar je down van wordt.
Je haren blijven er echt langer mee hangen. Ik merk echt verschil in het aantal haren dat ik verlies wanneer ik met een gewone shampoo was en met new. En misschien het overtuigendst: mijn kapster meldt telkens dat mijn haar het zo goed doet.
Heb tussendoor even de volumeshampoo van guhl gebruikt maar ben toch weer terug bij de new.
[...]
Waar ruikt New naar?
Het is kruidig, ruikt naar kruidnagel en kaneel denk ik maar wel op een frisse manier niet op een manier waar je down van wordt.
Je haren blijven er echt langer mee hangen. Ik merk echt verschil in het aantal haren dat ik verlies wanneer ik met een gewone shampoo was en met new. En misschien het overtuigendst: mijn kapster meldt telkens dat mijn haar het zo goed doet.
Heb tussendoor even de volumeshampoo van guhl gebruikt maar ben toch weer terug bij de new.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 18 juni 2009 om 17:44
Squeaky green heb ik nog nooit geprobeerd, zitten rozen in en daar kan ik nogal heftig op reageren dus daar kan ik niks over zeggen. Heb je op het lushforum gekeken wat ze over beide shampoobars zeggen?
Ik heb in Engeland wel een paar artikelen extra besteld omdat ze zoveel goedkoper zijn, achteraf dacht ik zelfs: hmm waarom heb ik dat en dat er nou ook niet bij gedaan?
Was toch weer te zuunig, moet ik over een paar maanden nog een keer. He bah wat een straf.
Ik heb in Engeland wel een paar artikelen extra besteld omdat ze zoveel goedkoper zijn, achteraf dacht ik zelfs: hmm waarom heb ik dat en dat er nou ook niet bij gedaan?
Was toch weer te zuunig, moet ik over een paar maanden nog een keer. He bah wat een straf.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
donderdag 18 juni 2009 om 17:53
De reacties op het lushforum zijn altijd zo verschillend!!!
De een vindt 'm heerlijk en een ander vindt de lucht niet te harden.
Ik heb met shampoos eigenlijk nooit het idee hoor dat ze iets met mijn haar moeten doen, ik heb wel makkelijk haar, zit eigenlijk altijd wel goed behalve als het te lang is!!
Dus ik heb 'm eigenlijk alleen voor het geurtje, ik was mijn haar elke dag!
De een vindt 'm heerlijk en een ander vindt de lucht niet te harden.
Ik heb met shampoos eigenlijk nooit het idee hoor dat ze iets met mijn haar moeten doen, ik heb wel makkelijk haar, zit eigenlijk altijd wel goed behalve als het te lang is!!
Dus ik heb 'm eigenlijk alleen voor het geurtje, ik was mijn haar elke dag!