Ex terug genomen

29-06-2009 12:36 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve iedereen,

Aangezien ik met een probleem zit, wil ik dat even met jullie delen. Misschien brengt mij dit tot nieuwe inzichten..

Ik had 2,5 jaar een relatie met mijn (nu inmiddels weer) vriend. Na 2,5jaar een relatie gehad te hebben had ik het uitgemaakt aangezien er een hoop gezeur was, binnen 8 weken ging hij er met een vriendin van mij vandoor...

Ik was er kapot van, wilde ook geen concact meer hebben met die vriendin!! Na 5maanden had hij het uitgemaakt met haar.. (Ik heb gehoord dat hij er kapot van was toen ik het uitgemaakt had met hem.)

Na een maand had hij een soort van seks partner wat ookniet lang duurde, daarna kreeg hij een relatie met een andere meid wat ook zo'n 3maanden geduurd heeft.. Nu is hij binnen die 3weken weer terug bij mij.. Ik vraag mij af of ik dit wel goed heb gedaan, aangezien hij erg veel meiden na mij gehad heeft.

Veel van mijn vriendinnen hebben hier kritiek op, ze vinden dat ik erniet weer had moeten intrappen...

Wat ik mezelf ook vaak afvraag is, als hij nou nogsteeds zo verliefd op mij geweest was, waarom heeft hij dan na mijn vrienidn waarmee hij ging, nog 2 andere meiden gehad????

Wat vinden jullie??? Is je ex terug nemen niet zoiets als een gelijmde vaas waarbij je altijd de scheuren blijft zien.....?!

Liefs Carla
Een ex is niet voor niets 'n ex. Dus als je graag nog 'n keer gekwetst wilt worden dan moet je 'm vooral terugnemen.
Ja zoiets is het.
Ik zou lekker naar jezelf luisteren!
Ja.. ex is niet voor niks je ex dat is idd wel waar....

En wat vinden jullie ervan dat hij in de tussentijd andere meiden gehad heeft? Misschien ging hij wel met mijn vriendin om mij te kwetsen of jaloers te maken? En waar jaloezië is, is liefde nietwaar?

Liefs!
Maar ik was de gene die het uitgemaakt had! Dus of hij mij gaat kwesten dat weet ik niet!
Jij maakt het uit en hij heeft zijn leven opgepakt, moet hij dan het klooster in?

Ik heb vroeger ook kort nadat mijn vriend het uitgemaakt heeft een nieuwe relatie gekregen ondanks dat die vriend echt mijn hart gebroken had.

Ik zou me eerder druk maken om de redenen waarom je de relatie verbroken hebt en dan beslissen of je met hem verder wilt.
Waar jaloezie is, is liefde????

Vreemde uitspraak.
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 12:42:

En wat vinden jullie ervan dat hij in de tussentijd andere meiden gehad heeft? Misschien ging hij wel met mijn vriendin om mij te kwetsen of jaloers te maken? En waar jaloezië is, is liefde nietwaar?

Het is meer minachting en over jouw gevoelens heenlopen. Maar geloof lekker wat je zelf wilt, zo te lezen wil je het nog niet zien, maar je gaat vanzelf wel op je bek uiteindelijk.

Liefs!

Misschien ging hij juist wel met die andere meiden omdat hij heel slecht tegen alleen zijn kan.

En waar jaloezie is, hoeft geen liefde te zijn. Jaloezie kan volledig los staan van liefde. Jaloezie heeft eerder iets te maken met het zelfbeeld. Iemand die voor de volle 100% goed in zijn vel zit, wordt niet (of heeeeeel moeilijk) jaloers.
quote:Chardonnay schreef op 29 juni 2009 @ 12:47:

Waar jaloezie is, is liefde????

Vreemde uitspraak.Inderdaad. Dan is het eerder; waar jaloezie is, is onzekerheid.
The time is now

JEn wat vinden jullie ervan dat hij in de tussentijd andere meiden gehad heeft? Misschien ging hij wel met mijn vriendin om mij te kwetsen of jaloers te maken? En waar jaloezië is, is liefde nietwaar?

Liefs!Misschien was hij wel verliefd op haar.
Ik vind het niet altijd stom om een ex terug te nemen. Het moment waarop de relatie wordt verbroken is ook maar een momentopname, de beslissing kan te impulsief genomen zijn, in een vervelende ruzie of in een periode waarin diegene door omstandigheden minder vechtlust had en sneller het bijltje erbij neergooide. Ik vind het te zwart wit om per definitie te zeggen dat een ex niet voor niks een ex is. Soms kan achteraf blijken dat het toch wel werkt en dat zou ik dan niet voorbij laten gaan, enkel om een principe.

In dit geval moet ik eerlijk zeggen dat ik wel heel erg twijfel aan de oprechtheid van jouw ex/vriend. Alsof hij in de tussentijd heeft gepakt wat hij pakken kon en toen hij uitgeraasd was, van lieverlee maar weer naar jou terug is gegaan. Het mooie zou er dan wel een beetje vanaf zijn, geloof ik.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Nee dat is geen jaloezie hij is gewoon verder gegaan met zijn leven. Had vrees ik niets met ( gevoelens voor) jou te maken.
Pfff, jaloezie is afschuwelijk!

En ik vind dat iemand willen kwetsen totaal niks met liefde te maken heeft, eerder met zijn eigen frustraties enz. Jeetje zeg, denk toch na!
Maar ik denk nu dat hij wel echt gek op mij is.. hij doet écht alles voor mij!!
O ik lees net dat hij met je vriendin ging ook nog...eh tja..
Bagheera,

Je zei misschien is hij wel verliefd op haar?

Op wie bedoel je?

Liefss

Liefs!Ja vast wel, maar dat heet dan eigenliefde

wil jij iemand die jullie hele relatie doorgaat om jou jaloers te maken en/of jou te kwetsen?

Dan heb je de perfecte gevonden.

Volgens mij ben je aardig bezig jezelf goed te praten, of je wilt wel heel erg graag een relatie,maakt niet uit met wie.

Kun je fijn volgende keer tegen je vriendinnen zeggen: Mijn vriend houdt zo veel van me dat hij constant bezig is me jaloers te maken, zodat ik geen nacht meer lekker slaap, Goed he, doet jullie vriend dat ook?

Nee? gut houdt jullie vriend wel genoeg van jullie?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 12:51:

Maar ik denk nu dat hij wel echt gek op mij is.. hij doet écht alles voor mij!!

Hij is je ontzettend dankbaar denk ik. Hij is weer ( of nog steeds) onder de pannen.

Heeft hij wel zelf een huis?
Dat hij de 1 na de andere vriendin na jou nam dat zegt alleen maar dat hij niet alleen kan zijn.

Een ex is idd niet voor niets een ex dus weg met die gast.
Susan, wat jij schreef.. dat het mooie ervanaf is.. is idd waar!

Eigenlijk is het zo dat ik het idd te impulsief heb uitgemaakt, maar hij erna allemaal gedaan heeft voelt alsof hij idd gepakt heeft wat hij pakken kon en nu opeens toch maar weer goed genoeg ben omdat ik ''makkelijk'' te krijgen ben......

Dus vraag ik me af in hoeverre hij wel echt iets voor mij voelt...:S
Natuurlijk voelt hij wat voor je, hij voelt dankbaarheid omdat hij weer bij je terecht kan. Je moet jezelf afvragen of dat genoeg is voor je.
Superstar_2 zegt:

Dat hij de 1 na de andere vriendin na jou nam dat zegt alleen maar dat hij niet alleen kan zijn.

Jaa dat zou kunnen, alleen mijn vraag wordt dan.. als hij nou zo gek op mij was geweest in die hele periode dat hij met al die meiden ging, dan had die toch meteen al terug gekomen naar mij toen t uitraakte met mijn vriendin en hem?
quote:Carlatje schreef op 29 juni 2009 @ 13:03:

Superstar_2 zegt:

Jaa dat zou kunnen, alleen mijn vraag wordt dan.. als hij nou zo gek op mij was geweest in die hele periode dat hij met al die meiden ging, dan had die toch meteen al terug gekomen naar mij toen t uitraakte met mijn vriendin en hem?Precies ja.. Trek je conclusies uit wat je leest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven