Ineens erg afgeknapt

23-04-2023 18:51 91 berichten
Hi forummers,
anoniem_662a135bc43a4 wijzigde dit bericht op 24-04-2024 09:43
96.93% gewijzigd
Het ligt niet aan jou maar ik voel het niet meer .
Alle reacties Link kopieren Quote
Gewoon netjes afronden/uitmaken?
Je gaat iemand altijd kwetsen, maar je kan toch zeggen dat je niet verder wil daten, dat niet helemaal goed genoeg voelt en daarbij laten?

En als hij rare of nare dingen heeft gezegd... dan kan je dat prima melden. Jammer dat hij dan gekwetst raakt, hij heeft ook geen boodschap aan wat hij zegt en hoe hij overkomt toch?
Jaja.
Ik wil niet met je verder. Fijn leven.
Hé Harry, Wat mij betreft laten we het hierbij
Iemand kan zich altijd even gekwetst voelen. Daarom goed om zo snel mogelijk aan te geven dat je de klik niet meer zo voelt.
'Hey Henk, ik heb er even over nagedacht en ik voel het toch niet helemaal. Ik wil het dus hierbij laten en wens je het beste!'

Het kan zo makkelijk zijn ;)
Moiren schreef:
23-04-2023 18:55
Haha, naa beetje hard ;p
chirimoya schreef:
23-04-2023 19:09
'Hey Henk, ik heb er even over nagedacht en ik voel het toch niet helemaal. Ik wil het dus hierbij laten en wens je het beste!'

Thanks! JJa true, vind het alleen altijd heel moeilijk
Linalina schreef:
23-04-2023 19:12
Thanks! JJa true, vind het alleen altijd heel moeilijk
Is natuurlijk ook niet leuk om te doen. Maar hoe langer je wacht, hoe lastiger het wordt.
Zeggen dat je iemand anders bent tegengekomen.
akatosh schreef:
23-04-2023 19:25
Ja dacht ik ook aan, maar dacht dan ben ik niet echt eerlijk haha.
akatosh schreef:
23-04-2023 19:25
Huh? Waarom liegen?
Dat maakt het dubbel zo kwetsend.

Linalina, gewoon vertellen dat je het niet ziet zitten om verder te daten. Als hij vraagt waarom, kun je eerlijk zeggen dat je jezelf niet met hem in een relatie/fwb-ding ziet.
Je hoeft daarbij ook niet de dooddoener te gebruiken dat het niet aan hem ligt, want dat ligt het wel. Aan hem en aan jou en de klik die er niet is.
The saddest thing I've ever seen on my tv screen. Was a dying man who died for his dream.
Linalina schreef:
23-04-2023 19:34
Ja dacht ik ook aan, maar dacht dan ben ik niet echt eerlijk haha.
Nee, die van Chimiroia. Gewoon vanavond even bellen en zeggen.
Wanneer gaan we het weer doen? Ik heb over je gefantaseerd. Super romantisch inderdaad. Ik zou ook afknappen.

Gewoon vertellen, boeit niet hoe. Als ie het maar weet.
Moiren schreef:
23-04-2023 18:55
Geweldig :bye:
Geef gewoon gebrek aan klik de schuld; niemand voelt zich dan afgewezen.
Dan moet het maar zoals het kan
SunShine35 schreef:
23-04-2023 19:38
Wanneer gaan we het weer doen? Ik heb over je gefantaseerd. Super romantisch inderdaad. Ik zou ook afknappen.

Gewoon vertellen, boeit niet hoe. Als ie het maar weet.
Ja en soms komt hij nog met andere uitspraken die ik hier maar niet ga delen waar ik best wel op afgeknapt ben
Linalina schreef:
23-04-2023 19:46
Ja en soms komt hij nog met andere uitspraken die ik hier maar niet ga delen waar ik best wel op afgeknapt ben
Heb je hem al gebeld?
Linalina schreef:
23-04-2023 19:46
En dan zeg je er niets van op dat moment? En dan gewoon meteen vertrekken en dan is ook wel duidelijk, hoef je niet daarna nog te gaan bellen of appen dat je er klaar mee bent.

En waarom ben je dan bang om hem te kwetsen?
Jaja.
LuciFee2023 schreef:
23-04-2023 19:50
En dan zeg je er niets van op dat moment? En dan gewoon meteen vertrekken en dan is ook wel duidelijk, hoef je niet daarna nog te gaan bellen of appen dat je er klaar mee bent.

En waarom ben je dan bang om hem te kwetsen?
Ik stond op dat moment best wel versteld…. Weet dan niet hoe ik moet reageren maar dat is altijd achteraf van ik had dit moeten doen of dat moeten zeggen
chirimoya schreef:
23-04-2023 19:09

Perfect
"Hey Henk, ik heb Charles van het Viva-forum ontmoet en kan nu niet meer zonder hem."
EsterInside schreef:
23-04-2023 19:55
"Hey Henk, ik heb Charles van het Viva-forum ontmoet en kan nu niet meer zonder hem."
Haha, dit zal ik zeggen
Linalina schreef:
23-04-2023 19:51
Ik stond op dat moment best wel versteld…. Weet dan niet hoe ik moet reageren maar dat is altijd achteraf van ik had dit moeten doen of dat moeten zeggen
Dat kan natuurlijk, snap ik ook wel. Maar blijkbaar komt dat dan aantal keer voor?
En waarom maak je je dan druk over dat hij gekwetst word? Nergens voor nodig hoor.
Jaja.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven