10 dagen overtijd.

23-06-2009 11:02 131 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag 10 dagen overtijd. Ik ben zojuist gestript. Tweede keer nu. Vk gaf 50/50 kans dat het vannacht doorzet.

Maar ik voel -as we speak- nog helemaal niks.

Ik raak moedeloos. Ben ik al.

Ik moet a.s donderdag naar het ZH voor een ctg. En dan begint de ellende. Het gaat harstikke medisch worden.

Ik voel me gewoon zo k*t. Ik blijf in herhaling vallen. Het huis is schoon. Alles heb ik nu al gedaan, Alles voor de baby is klaar.

Alles al een keer gedaan;

Lekker winkelen, ontspannen, filmpje kijken, veel slapen, wandelen, slapen, hyves, emailen, bellen, voor me uit staren.

Ik kan het niet meer.

Ik wil bevallen!!!

Hoe kwam jij de dagen door vlak voor de bevalling? Bij overtijd lopen dan..

En, inleiden? Is dat nou echt zo erg?

Mijn vk zei van wel....

En, bestaat het? Dat ik zelf -onbewust- de bevalling- tegenhoud?

Mijn vorige kindje is heel ziek geboren en heeft het maar nét gered

Uiteindelijk is dit wel goed gekomen.

Opzich heeft dit echt wel een plekje gekregen. Ik vond zelfs die bevalling heel mooi, maar wat er daarna gebeurde was allemaal best heftig.

Kan mijn onderbewustzijn zo sterk zijn dat ik deze bevalling uit stel?

Ik heb ook wel eens helemaal niet meer aan de bevalling gedacht. Maar ook dat helpt niet.

Ben zo bang. En het afwachten. En het niet weten.....

Sorry moest het even kwijt.
"zulk bericht zegt alweer genoeg"... zucht
quote:Ainne schreef op 02 juli 2009 @ 18:12:

Okeeee, nou sta ik eventueel wellicht niet bekend als de meest tactische forummer, eventueel dus, maar eigenlijk vond ik het wel een beetje sneu voor FF hoe er hier tekeer gegaan werd tegen haar.

Ja, ze liep te zeiken en te mekkeren, geen twijfel mogelijk, en het was ook niet het eerste mekkertopic van haar hand, maar ik kan me ook zo goed voorstellen dat je, als je tien dagen overtijd loopt, in de hitte, en je hebt al geen goede ervaring door je eerste bevalling, en je voelt je kut en zielig, dat je even lekker ongegeneerd van je af wil zeiken. Eigenlijk stiekem vind ik dat een hoogzwangere dat best mag.

Hoop dat ze een positieve ervaring heeft gehad deze keer in ieder geval en dat alles goed is met kind en haarzelf. Schrijft ze toevallig in het juni-topic? Ze komt vast wel terug joh, die zit nu in haar baby blues waarschijnlijk, maar ook daar komt ze vast overheen.

Hier heb je opzich wel gelijk in, maar op een gegeven moment had ze echt een schop onder haar kont nodig.

Daarnaast vond ik haar heel ondankbaar naar het ziekenhuis en verplegend personeel toe.

Met haar opmerking naar Riz is ze al mijn boekjes te buiten gegaan.
Frankly my dear, I don"t give a damn
Haar reactie op Riz komt er idd bot uit, maar volgens mij bedoelt ze juist het omgekeerde. Ze voelt zich afschuwelijk omdat juist Riz reageert. Omdat wat riz heeft meegemaakt natuurlijk verschrikkelijk is, en daardoor het 'gezeur' van FF in een heel ander perspectief plaatst. Ik denk dat FF zich daardoor juist rot voelt. Ik geloof echt niet dat ze het zo bedoeld heeft.

Maar natuurlijk zijn er dan weer meteen forummers die daarop heel handig inspringen, de boel gaan verdraaien en zo dit topic een bepaalde wending geven. Gebeurt helaas erg vaak.

En die opmerking over babybrabbel, tsja het is ook niet mijn forum. Maar waarom zo neerbuigend? De vrouwen op babybrabbel zijn echt niet minder dan jij hoor, Misschicken.
quote:Hiro84 schreef op 02 juli 2009 @ 17:36:

Vind inderdaad dat sommige hier wel heel hard oordelen. Iedereen heeft andere "problemen" en gaat er weer anders mee eens, heel menselijk lijkt mij.Ook heel menselijk om zo'n huilie een zeikerd te noemen. Nee, niets menselijks is ons vreemd.
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 17:48:

liggen kankeren op anderen is natuurlijk altijd makkelijker en leuker.Jij stoort je daaraan, ik stoor me hier aan. Jij denkt ook niet even goed voordat je iets post, nietwaar?
Haha was toevallig. het zijn weer dezelfde mensen die weer een TO afslachten... En natuurlijk weer roerend met elkaar eens zijn. Ik denk dat ik eens een score ga bijhouden hoe vaak deze mensen een TO gaan dwarsliggen totdat er een nare sfeer ontstaat, is toch minstens wekelijks!
quote:MamaD schreef op 02 juli 2009 @ 21:25:

Haha was toevallig. het zijn weer dezelfde mensen die weer een TO afslachten... En natuurlijk weer roerend met elkaar eens zijn. Ik denk dat ik eens een score ga bijhouden hoe vaak deze mensen een TO gaan dwarsliggen totdat er een nare sfeer ontstaat, is toch minstens wekelijks!

Meid, ga je gang

Als je niets anders te doen hebt.

Je kan het zelf ook niet laten om nog even een vuurtje op te stoken.
quote:Star schreef op 02 juli 2009 @ 18:25:

O god, (Minny, ik leen 'm even), de Huilie Resue Squad had arrived.

Ik mvind HRS beter klinken.

En in dit topic ben ik lid van de HRS!

Haha was toevallig. het zijn weer dezelfde mensen die weer een TO afslachten... En natuurlijk weer roerend met elkaar eens zijn. Ik denk dat ik eens een score ga bijhouden hoe vaak deze mensen een TO gaan dwarsliggen totdat er een nare sfeer ontstaat, is toch minstens wekelijks!Persoonlijk streef ik toch naar minimaal een keer per dag....
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 17:49:

Misschicken..dat je dit nog durft te zeggen..kijk eens naa rje eigen reacties.Stop je kop effe in de koelkast "precious"...je raakt oververhit.
quote:fleurtje schreef op 02 juli 2009 @ 21:46:

[...]

Persoonlijk streef ik toch naar minimaal een keer per dag....Dat haal je wel.... (ruim)
quote:Star schreef op 02 juli 2009 @ 18:25:

O god, (Minny, ik leen 'm even), de Huilie Resue Squad had arrived.

Man ik was ook zo'n ongelofelijke 'huilie' tijdens de zwangerschap en daarna... en volgens mij zit TO toch echt het meest zichzelf in de weg...

Zeg, je kunt mijn streepje weghalen hoor

quote:fleurtje schreef op 02 juli 2009 @ 21:06:

[...]

Jij stoort je daaraan, ik stoor me hier aan. Jij denkt ook niet even goed voordat je iets post, nietwaar?

Oh daar had ik even overheen gelezen...

Spoel je mond met chloor en schrijf voor straf het eerste topic van Zoyla over, "Precious"! Dan weet je misschien welke woorden je wel en niet kan gebruiken.
jeeeeeeeeeeuuuutje zeg.... dacht dat ik lichtelijk ontspoorde tijdens mijn zwangerschappen. Voel me ineens een stuk beter over mijn bevallingen :D

Ingeleid, check

Pijn, check

drama, check

kind gezond, CHECK eind goed al goed.

en ik houd het HRS er in :D
Godgod zeg eens iets over hun en dan gaan ze helemaal over de zeik haha.

Was natuurlijk te verwachten.
hullie, zullie en gullie? tssss gaat heen.
quote:fleurtje schreef op 02 juli 2009 @ 21:46:

[...]

Persoonlijk streef ik toch naar minimaal een keer per dag....

moet je trots op wezen!

Vraag me af hoe oud jullie zijn

"heeft hier nu laatste woorden over gezegd"

(zal nog eens smakelijk lachen om de reacties die hier weer op gaan komen)
blijven vragen presjus
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 23:11:

Was natuurlijk te verwachten.Geloof dat jij niet weet wat 'over de zeik gaan' precies inhoudt. Geeft niet hoor, je hebt vast andere kwaliteiten.
quote:xpreciousx schreef op 02 juli 2009 @ 23:11:

Was natuurlijk te verwachten.

Luister eens, er waren echt een heleboel mensen die haar met raad en daad te woord stonden (ik onder andere) maar daar wilde ze niet naar luisteren. Ze bleef maar doorjanken en mekkeren. Terwijl ze een maand geleden nog liep te mekkeren dat ze wilde dat het kind eerder gehaald zou worden omdat de VK zei dat het een groot kind zou worden.

Het woord 'kankeren' vind ik zelf ook niet op zijn plek hier.
Stressed is just desserts spelled backwards
quote:phillippa schreef op 02 juli 2009 @ 18:43:

Haar reactie op Riz komt er idd bot uit, maar volgens mij bedoelt ze juist het omgekeerde. Ze voelt zich afschuwelijk omdat juist Riz reageert. Omdat wat riz heeft meegemaakt natuurlijk verschrikkelijk is, en daardoor het 'gezeur' van FF in een heel ander perspectief plaatst. Ik denk dat FF zich daardoor juist rot voelt. Ik geloof echt niet dat ze het zo bedoeld heeft.Lief van je, dat je vertrouwen hebt in de mensheid, maar dat ene zinnetje van FF, "Want wat denk je hoeveel angst ik al in mijn lijf hád?" is toch wel een indicatie dat ze het niet zo bedoelde als jij beschrijft.
Is het jullie opgevallen dat degene die dit topic heeft geopend allang niet meer meeschrijft en dat dit dus misschien een overbodig topic is geworden?

Ik wil overigens even mijn Zwitserland-kaart uitspelen aka neutraal blijven. Aan de ene kant ben ik het eens dat alle goede raad niet is opgepakt en dat ze erg negatief bleef, aan de andere kant mag ze natuurlijk van zich afschrijven. De vraag is dan of je nog moet/wil reageren, vooral als sommigen van jullie al minder goede ervaringen hebben met topics van haar.

Mijn advies (nog steeds als Zwitserland :-)) negeer het negatieve en beloon het positieve (dat dit topic niet meer nodig is, want TO is inmiddels bevallen)

Geniet van het mooie weer!
Zullen we iedereen zelf uit laten maken waar men nog wel of niet op wil reageren? Ingrijpen van de engelen daargelaten natuurlijk...
OMG..lekkere moeder zal dat worden. Linea recta naar de kraampsychose, ik hoop dat ze goede begeleiding heeft.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven