Meld hier alle forum-bugs!
maandag 23 februari 2009 om 11:31
Haai allemaal,
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.
grtjs, Naomi
zondag 5 juli 2009 om 23:34
quote:IvyRosa schreef op 05 juli 2009 @ 23:30:
En zo'n 10 minuten naar dit scherm zitten staren:
[afbeelding]
Door uit te loggen was lezen iig mogelijk. Totdat ik weer inlogde. Klachten zowel in FF, Chrome en IE.Ik een half uur, heb mij hele pc maar even opnieuw opgestart want het bleef zwart. Ik begin het echt strontzat te worden.
En zo'n 10 minuten naar dit scherm zitten staren:
[afbeelding]
Door uit te loggen was lezen iig mogelijk. Totdat ik weer inlogde. Klachten zowel in FF, Chrome en IE.Ik een half uur, heb mij hele pc maar even opnieuw opgestart want het bleef zwart. Ik begin het echt strontzat te worden.
maandag 6 juli 2009 om 01:36
ik heb weer wat nieuws na het inloggen kom ik op deze pagina
En vanaf hier kom ik niet verder want de menubalken/ links doen het niet. Nooit gehad, wat moet ik hier nou weer mee?
Viva - Onderwerpen van forum Actueel
Viva
* Actieve onderwerpen
* Zoeken
* Vragen?
Ga naar een onderdeelActueelDigiEntertainmentEtenGeld & RechtGezondheidKinderenLijf & LijnMode & BeautyOverigPsycheReizenRelatiesSeksThuisWerk & StudieAangebodenContactGevraagdViva zoektDoenHorenLezenZien
Welkom meds. Je laatste bezoek was maandag 06 juli 2009 01:35.
Klik hier voor meer informatie over de foutmelding 'bewerking afgebroken'.
* MyReact
* Wijzig profiel
* Favorieten
* Voorkeuren
* Uitloggen
1. Viva
2. Forum
3. Actueel
Actueel
Dit forum heeft 1065 onderwerpen met in totaal 118514 berichten.
* Plaats een nieuw onderwerp
* Voeg een notificatie toe
Sorteer op
*
Zoek in dit item
Trefwoorden
Soort zoekopdracht
Zoek
Overzicht van itemsStatus Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie
Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie
* Er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
* Dit topic is Sticky
Moderator Actueel
*
Pagina's:
1, 2, 3, …9, 10, 11,
En vanaf hier kom ik niet verder want de menubalken/ links doen het niet. Nooit gehad, wat moet ik hier nou weer mee?
Viva - Onderwerpen van forum Actueel
Viva
* Actieve onderwerpen
* Zoeken
* Vragen?
Ga naar een onderdeelActueelDigiEntertainmentEtenGeld & RechtGezondheidKinderenLijf & LijnMode & BeautyOverigPsycheReizenRelatiesSeksThuisWerk & StudieAangebodenContactGevraagdViva zoektDoenHorenLezenZien
Welkom meds. Je laatste bezoek was maandag 06 juli 2009 01:35.
Klik hier voor meer informatie over de foutmelding 'bewerking afgebroken'.
* MyReact
* Wijzig profiel
* Favorieten
* Voorkeuren
* Uitloggen
1. Viva
2. Forum
3. Actueel
Actueel
Dit forum heeft 1065 onderwerpen met in totaal 118514 berichten.
* Plaats een nieuw onderwerp
* Voeg een notificatie toe
Sorteer op
*
Zoek in dit item
Trefwoorden
Soort zoekopdracht
Zoek
Overzicht van itemsStatus Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie
Status Onderwerp Reacties Auteur Laatste reactie
* Er zijn geen nieuwe berichten sinds je laatste bezoek
* Dit topic is Sticky
Moderator Actueel
*
Pagina's:
1, 2, 3, …9, 10, 11,
maandag 6 juli 2009 om 01:38
Hier een link van de pagina waar ik ineens vertoef want ik snap dat je van mijn onderste bericht geen kaas kan maken.
http://forum.viva.nl/forum/list_topics/9
http://forum.viva.nl/forum/list_topics/9
maandag 6 juli 2009 om 11:34
Bedankt voor de meldingen. Die van het zwarte scherm zijn interessant, en houden misschien ook verband met de rare layout. De pagina wordt dan maar gedeeltelijk geladen, en de browser weet niet wat hij met de rest aanmoet, dus maakt hij alles zwart.
Even een verzoek. Mocht iemand weer tegen zo'n zwart scherm aanlopen, zouden zij dan kunnen kijken of er tekst erin staat? Het zou kunnen dat de tekst er wel degelijk is, maar dat het zwarte tekst op een zwarte achtergrond is, dus zie het je niet. Als je in het zwarte vak klikt en dan Ctrl+A doet, dan zou alle tekst op de pagina moeten oplichten.
Bedankt voor de meldingen, ze gaan door naar de techiek!
Even een verzoek. Mocht iemand weer tegen zo'n zwart scherm aanlopen, zouden zij dan kunnen kijken of er tekst erin staat? Het zou kunnen dat de tekst er wel degelijk is, maar dat het zwarte tekst op een zwarte achtergrond is, dus zie het je niet. Als je in het zwarte vak klikt en dan Ctrl+A doet, dan zou alle tekst op de pagina moeten oplichten.
Bedankt voor de meldingen, ze gaan door naar de techiek!
maandag 6 juli 2009 om 13:08
maandag 6 juli 2009 om 14:27
quote:Jaschenca schreef op 06 juli 2009 @ 14:20:
De layout bug is nog steeds actief, op dit moment heb ik er dus last van. Oh, en het forum is verschrikkelijk traag.
Er zijn een paar layout bugs (helaas!). De bug die is opgelost is dat de widgets (bijvoorbeeld, Waterweetjes, Weekup enz) niet meer over de volle breedte van de pagina getoond worden.
Als de dropdowns (bijv. van de pijlers) nog steeds de layout verzieken, dan hoor ik dat graag, en geef ik het weer door.
De layout bug is nog steeds actief, op dit moment heb ik er dus last van. Oh, en het forum is verschrikkelijk traag.
Er zijn een paar layout bugs (helaas!). De bug die is opgelost is dat de widgets (bijvoorbeeld, Waterweetjes, Weekup enz) niet meer over de volle breedte van de pagina getoond worden.
Als de dropdowns (bijv. van de pijlers) nog steeds de layout verzieken, dan hoor ik dat graag, en geef ik het weer door.
maandag 6 juli 2009 om 14:32