F'06

30-01-2008 14:02 4283 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vish, Floor zou zeggen:"Aiaiaiii!

Lau, wat is er mis met cola. Tim wil altijd pittig drinken dus dat krijgt hij dan gewoon.

Site doet nu weer normaal hier, zelfs geen foutmelding. Zou het dan eindelijk verholpen zijn.

Heb nu al zin in de frietjes die we morgen gaan eten.

Het regent hier weer, misschien had ik toch een jas mee moeten nemen voor op de fiets.
Ik denk dat hij net als mij idd gevoelig is voor zuivelproducten, zal eens kijken of ik dat op kan lossen met sojaproducten voor een tijdje. en hoeveel hij daar dan dagelijks van naar binnen moet werken.

Ik heb nog wel een wit kanten madonna handschoentje, dat voldoet wel voor vanavond.

Heb gehaktballetjes in tomatensaus op staan en het hele huis ruikt zaaaalig!!
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Goedemorgen!

Vish, al wat meer ontdekt waarom Nemo aan de race raakt?

Hoe is het met jou? Flink zalf gesmeerd?
Pfffffffff hele nacht wakker gelegen, voel me kut .

Kwam er vanochtend achter dat het volle maan was en dan slaap ik altijd al erg slecht.

Nou ik heb een paar keer gejankt bij de memorial hoor. Tranen drupten her en der.
Vish, ben je niet stiekem een beetje een weerwolf dat je zo slecht slaapt met volle maan?

Had gehoopt dat dat gedoe met MJ vandaag over zou zijn maar helaas.
Een weerwolf! Zou wel mijn overmatige beharing verklaren!!!

Heb hele MJ gedoe niet echt gevolgt. Gister wel de herdenking gekeken en vandaag luisteren we al de hele dag naar zijn muziek. Nemo vroeg zich af of hij pijn had (Aaaaaauuuuwwww) Hij grijpt nu in kruis terwijl hij kreten slaakt en we oefenen de moonwalk nog
Net in de badkamer:

Mam mag ik een beetje Chanel op?
Joh, doe lekker ook beetje lippenstift bij dat kind
Heb ik niet in huis, net als nagellak, wil hij ook zo graag...

De sojayoki (lijkt wel Japans) was erg lekker volgens Nemo dus dat gaan we vanaf nu dan maar drinken.

Hij staat nu te gillen op de gang, best wel irritant
Boeehooeeehiooeeee had ik noouuhouuuuu maaar mijn lievelingskleurpooohoooohoooppppieeee ooooohhhh booeehooeeeeeehhoeeeee
Hola,

Vis, ik hoop dat je er snel achter bent wat het is. Zuivel is nog wel redelijk makkelijk te vervangen in ieder geval. En skattig zo'n klein opgetut mannetje :-)

NIc, hoe gingen je examens?

Tieg, hoe gaat het met de verhuizing? Zet je je nieuwe adres in de Ak, (marlee ook) voor de geboortekaartjes straks?

Hier een beetje op. Gisteren vrije dag genomen, en natuurlijk veel te druk geweest, ingewikkelde ikea kast gekocht en in elkaar gezet (voor babykleertjes) en daarna verder gegaan met de studeerkamer uitmesten. En vandaag ook vrij, mamadag. Met drukke kindjes en samen met mn mams alle zakken kinderkleding doorgevlooid en uitgezocht voor de baby. Dus eindelijk eerste babydingen gedaan.

Wel heel leuk hoor, al dat inieminiespul! Maar ben nu compleet afgefikt dus ga op de bank hangen.
Ja Nico hoe is het gegaan?

En Tieg schiet het al wat op?? Gelukkig nu niet zo warm meer voor jullie ook wel prettig denk ik.

Lekker druk getut dus Nitro! Hoe gaat het nu eigenlijk met je moeder?
Even een leuk filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=_PHnRIn74Ag

en deze

http://www.youtube.com/watch?v=I5ALIL7T ... re=related
Nic, hoe is je examen gegaan?? Viel het mee?

Nitro, zal adres in AK zetten en lekker druk geweest gisteren. Leuk he, die babydingen.. Het gaat zo hard, Levi zit nu al even in maat 74.. niks geen ienieminie meer... Hoe is het met je moeder?

Tieg, hoe gaat het verhuizen.. schiet het op? En wanneer gaan jullie over?

Vish, wat hebben die mannetjes toch.. Marius wil alleen nog maar mijn schoenen met hakken aan (hum.... smiley's doen het weer niet)... En een dikke knuffel...

Lau, how is life?/ Marius had het van de week opeens over Nina.. dat ze ook in Spanje was geweest en ze hadden samen gezwommen.. Zo grappig!

Cees, hoe is het in het hoge Noorden??

Met mij alles goed, wel druk.. maar ja gaat de tijd lekker snel. Levi heeft volgens mij de 6e ziekte. Van het weekend koorts en sinds gisteren rode vlekjes. Maar hij is wel gewoon naar het kdv want hij is nu weer super vrolijk en koortsvrij. Hij moet nu ook langzaamaan brood eten en dat vind hij echt te goor voor woorden (net als groente trouwens).. Het is elke dag weer een feest als die kleine man moet eten..... Druk aan het solliciteren, maar niks concreets helaas......

Zal even adres in AK zetten..
Hallo,

even een kort berichtje. Examen heb ik niet gemaakt er is wat tussengekomen. Namelijk Tim. HIj is gisteren gevallen bij de opvang terwijl hij gewoon aan het lopen was. Niets raars maar wel zijn bovenbeen gebroken. Niemand snapt heo het kan maar hij ligt nu in het ziekenhuis. Heb stiekem even de pc nu Tim er klaar mee is.

Hij ligt in tractie, beide benen recht omhoog. Linker bovenbeen is gebroken. Straks wordt er een nieuwe foto gemaakt of het bot al beter tegen elkaar zit, die is namelijk helemaal doormidden. Hij heeft vannacht weinig geslapen beetje door de pijn. Pijn gaat nu redelijk hij krijgt iedere paar uur een zetpil met paracetamol of diclofenac. Hij is vooral boos, vindt het niet leuk, wil spelen op de grond, de mevrouwen zijn stout enzo.

Heel misschien mag hij vandaag naar huis maar ook daar moet hij in tractie blijven dus met een speciaal bed. Hoop echt dat dat kan vandaag want dan slaapt hij vast beter.

Ben zelf nogal kapot nu. Gisteren kostte veel energie, je wilt hem zo graag helpen maar kan niets behalve zijn hand vasthouden. De hele nacht ook gedaan dus daardoor ook weinig geslapen. Hij heeft had ook veel stuiptrekkingen maar heeft daar wat spierontspanners voor gekregen zodat hij in ieder geval iets kon slapen.

Vanavond ben ik in ieder geval thuis en R hier als Tim nog niet naar huis mag.

Hmm, volgens mij een beetje een chaotisch berichtje kom vanavond nog even terug.
goedemorgen!

Ja, Nic, hoe ging je examen?

Grappig Marlee, Nina had het toevallig van de week ook over Marius. We stapten in de auto en toen vroeg ze of we bij Marius gingen spelen Misschien toch weer eens tijd voor een playdate dan.

Oh, en Levi wordt ook al groot he, lachen dat hij brood en groente enzo niet lekker vind, dat wordt nog wat. Lasse doet op dit moment gelukkig nog steeds overal zijn mond voor open, dat is wel makkelijk.

Hoe is het met het huis Tieg? Lukt het een beetje? Gelukkig is het inderdaad niet meer zo warm nu, dat klust wat prettiger. Als we terug zijn van vakantie over 2 weken kom ik zeker een keertje langs, ben erg benieuwd.

Wij gaan zaterdagochtend lekker op vakantie, heb er zo´n zin in. Morgen al vrij, kunnen we wat opruimen en inpakken, kinderen zijn dan dagje extra op kdv. Dus vandaag op het werk nog maar laatste dingetjes afronden.
Nic, dat is schrikken zeg!! Inderdaad heel raar dat hij door een val zo lelijk z'n bovenbeen kan breken.. Arm mannetje, ik hoop dat hij snel naar huis mag!!! Een hele dikke knuffel voor jullie allemaal en heel veel sterkte..

Die twee gebruiken telepathie.... Spreken we een keer weer na je vakantie af, Lau.. Gezellig!! Lekker zeg.. zaterdag op vakantie.. Geniet ervan, hoor.
Och Jee Nico, dat is schrikken!! Arm mannetje!

Dikke knuffel X
Knuf voor je kleine grote man!!! Wat lijkt me dat ook ontzettend moeilijk voor jullie, slopend... Ik kom vandaag wat vaker voor als je nieuws hebt..
Jeutje, die Tim, arm kereltje. Wat een crime lijkt me dat voor zo´n kleintje zeg. Hij is wel heel raar terecht gekomen inderdaad dan. Sommige kinderen maken regelmatig enorme smakken dat je denkt dat dat nooit goed kan zijn en die hebben dan niets...

Hopelijk kan hij snel naar huis

Hoi, ik zal de knuffels doorgeven.

Het wordt vandaag zeker nog niet naar huis. Ik ga zo een bed regelen voor thuis. Ze hebben een nieuwe foto gemaakt en er was geen verandering maar de chirurg is nog niet geweest dus weet niet wat daar verder mee gaat gebeuren. Of hij dus misschien alsnog geopereerd moet gaan worden.

Vlaflip van Tim komt eraan dus moet weer weg.

Later meer.
He nico,

wat naar zeg! gatver. En wat een pech! Ik hoop dat de pijn in iedergeval snel wat dragelijker wordt!

Veel sterkte voor jullie allemaal!

marlee, jij ook beterschap voor Levi (wat is ie alweer groot in maat 74!!)
Echt vreemd hoor, dat ie "gewoon" zijn bovenbeen in 2 stukken breekt... Och arme, die heeft nog een hele weg te gaan, e jullie ook.... Sterkte met alles!
Even tussendoor: als iemand van jullie bij de Hema komt en onderstaande in L ziet hangen, wil je die dan voor me kopen? Maakt niet uit welke kleur!!

Weet je dat zeker Vis??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven