Moderator Overig
woensdag 15 april 2009 om 22:41
Lieve forummers,
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
hierbij een nieuw modtopic voor jullie. Dit topic is voor al je verzoekjes, vragen en opmerkingen mbt de overigpijler. Wil je liever iets per mail vragen, dan ben ik mailbaar via vivaangel5@gmail.com
Wil je dingen melden of vragen over het beleid, of over genomen beslissingen, dan kun je ze hier kwijt.
Gebruik dit topic aub niet voor offtopic-discussies, want er zullen sancties op staan!
Veel plezier met forummen!
Groeten, Angel 5
zaterdag 27 juni 2009 om 21:02
Sofje: done! (Mocht je het toch niet meer willen, mail me dan op vivaangel5@gmail.com)
Yasmijn; ik zou niet weten wat dat jou aangaat, eerlijk gezegd
zondag 28 juni 2009 om 10:41
quote:Viva Angel5 schreef op 27 juni 2009 @ 21:02:
Sofje: done! (Mocht je het toch niet meer willen, mail me dan op vivaangel5@gmail.com)
O jawel hoor.
Want ergens anders werd ze beschuldigd van dubbelnicken.
Dus dit is een zaak van Groot Forumbelang!
O jawel hoor.
Want ergens anders werd ze beschuldigd van dubbelnicken.
Dus dit is een zaak van Groot Forumbelang!
woensdag 8 juli 2009 om 11:50
Lief Vijfke,
mocht ons aller La Vie en Rose zich hier melden, met de vraag mij een waarschuwing te geven voor het ot gaan in het goedemorgen topic, wil je dan azzeblief met je hand over je hartje strijken?
Krijg je alvast een (f) van me.
Het is iets dwangmatigs en ik ben al in therapie om het onder controle te krijgen. Mogelijk begin ik volgende week ook met medicatie...
superveel liefs, Lys
mocht ons aller La Vie en Rose zich hier melden, met de vraag mij een waarschuwing te geven voor het ot gaan in het goedemorgen topic, wil je dan azzeblief met je hand over je hartje strijken?
Krijg je alvast een (f) van me.
Het is iets dwangmatigs en ik ben al in therapie om het onder controle te krijgen. Mogelijk begin ik volgende week ook met medicatie...
superveel liefs, Lys
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 8 juli 2009 om 13:35
Ik vind je een èngel, Engel!
Een duizend rozen, zoentjes op voorhoofd en knuffeltjes.
*gaat heen en leeft in nog grotere zonde dan voorheen*
(lijkt misschien schier onmogelijk, maar kan nog wel een tandje bijzetten)
Ha, zal die Rozzzze ff op d'r neussie kijken
Een duizend rozen, zoentjes op voorhoofd en knuffeltjes.
*gaat heen en leeft in nog grotere zonde dan voorheen*
(lijkt misschien schier onmogelijk, maar kan nog wel een tandje bijzetten)
Ha, zal die Rozzzze ff op d'r neussie kijken
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 8 juli 2009 om 13:56
Engel; het is niet de eerste keer dat Lys de fout ingaat op het goedemorgen topic. We hebben haar al een paar keer een waarschuwing gegeven maar het schijnt niet te helpen (nu heeft ze míjn zegen al om morgen te verknallen maar goed). Kan je haar niet een goedemorgen opdracht geven ofzo??
Snjókorn falla, á allt og alla
woensdag 8 juli 2009 om 14:10
quote:snjokorn schreef op 08 juli 2009 @ 13:56:
Engel; het is niet de eerste keer dat Lys de fout ingaat op het goedemorgen topic. We hebben haar al een paar keer een waarschuwing gegeven maar het schijnt niet te helpen (nu heeft ze míjn zegen al om morgen te verknallen maar goed). Kan je haar niet een goedemorgen opdracht geven ofzo??
Ik eis dat Lys een hele week lang een goedemorgen plaatje komt droppen in MIJN topic. Zo niet, dan is een ban op z'n plaats.
Dat vind jij toch ook, Saar! Koetsjiekoetsjie, lieviepievie, kattenknuffeltjes enzo
Ik eis dat Lys een hele week lang een goedemorgen plaatje komt droppen in MIJN topic. Zo niet, dan is een ban op z'n plaats.
Dat vind jij toch ook, Saar! Koetsjiekoetsjie, lieviepievie, kattenknuffeltjes enzo
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
woensdag 8 juli 2009 om 22:44
Kan er svp eens een halt toegeroepen worden aan het overnemen van topics? Het valt me op dat dit de laatste tijd met regelmaat gebeurt, nu weer in het topic Mijn hamster gaat nu dood. TO opent, heel verdrietig, hier een topic over en hoppa, binnen no time vliegen de stoeptegels, nek-omdraai methodes en broodroosters om het beestje warm te houden, je om de oren. Ik vind dit echt totaal respectloos en er mag, wat mij betreft, hier heel streng op gemodereerd worden. Je gaat gewoon niet aan de haal met iemands verdriet.
Alvast bedankt, ook namens Biebelie.
Alvast bedankt, ook namens Biebelie.
Ik ben mijn eigen bananenschil
woensdag 8 juli 2009 om 22:57
Angel, wil jij eens naar het topic over de stervende hamster kijken? Mijn welgemeend en onderbouwd advies de hamster in een kussensloop te doen en er een steen op te laten vallen, wordt door sommigen afgedaan als "respectloos". Ik baal ervan dat er geen respect is voor mijn mening.
Thanks en roosje en knuffeltje!
Thanks en roosje en knuffeltje!
.