Saai topic
donderdag 9 juli 2009 om 19:41
donderdag 9 juli 2009 om 20:19
donderdag 9 juli 2009 om 20:35
donderdag 9 juli 2009 om 20:52
donderdag 9 juli 2009 om 21:02
dankje,ja ut smaakte ook wel errugg saai
hhmm chipsdieet is ook best lekker saai voor een dagje....
mag morgen weer stevig aan de bak met ut hondje;object-mob-suv rijden van 12.00-00.00.en de reistijd nog naar de lokatie,maar ach...tis leuk om te doen en tussendoor kan ik nog ff in mn studieboeken neuzen.
heb nu 3dagen rust gehad en das bijna teveel.veels te saai voor mij.
(stuiterdestuier hier door ut huis en over de dijk)
hhmm chipsdieet is ook best lekker saai voor een dagje....
mag morgen weer stevig aan de bak met ut hondje;object-mob-suv rijden van 12.00-00.00.en de reistijd nog naar de lokatie,maar ach...tis leuk om te doen en tussendoor kan ik nog ff in mn studieboeken neuzen.
heb nu 3dagen rust gehad en das bijna teveel.veels te saai voor mij.
(stuiterdestuier hier door ut huis en over de dijk)
donderdag 9 juli 2009 om 21:33
een lekker saai hollands delletje is best te doen he.
die lange dagen,ach ben ik gewend.
kan tussendoor wel wat rusten,utondje let dan wel op voor mij.
die verteld mij wel als er iets aan de hand is :)nu ga ik mn mandje in,lekker saai dvdtje kijken en dan slaapies doen.truste saaie mutzzzen,morgen gezond weer op
die lange dagen,ach ben ik gewend.
kan tussendoor wel wat rusten,utondje let dan wel op voor mij.
die verteld mij wel als er iets aan de hand is :)nu ga ik mn mandje in,lekker saai dvdtje kijken en dan slaapies doen.truste saaie mutzzzen,morgen gezond weer op
vrijdag 10 juli 2009 om 08:50
Bleghhhhh. Ik weet nu al dat het een rotdag wordt.
Heb slecht geslapen. Het regent en het is donker. Ik moet allemaal kloteklusjes doen vandaag zoals mijn stapel administratie wegwerken en naar het Gemeentehuis. Om over de huishoudelijke taken nog maar niet te spreken. Ik wilde gaan hardlopen, kan niet in de regen. En..en...en..
Saai man.
Heb slecht geslapen. Het regent en het is donker. Ik moet allemaal kloteklusjes doen vandaag zoals mijn stapel administratie wegwerken en naar het Gemeentehuis. Om over de huishoudelijke taken nog maar niet te spreken. Ik wilde gaan hardlopen, kan niet in de regen. En..en...en..
Saai man.
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
vrijdag 10 juli 2009 om 09:08
vrijdag 10 juli 2009 om 09:36
quote:La Vie en Rose schreef op 10 juli 2009 @ 09:09:
Vergaderingen....da's pas saai. Zeg je dan nog wat of hou je meestal gewoon je snaveltje?
De eerste vergadering is een patientenoverleg en dan trek ik toch écht wel m'n scheur open hoor.
Die andere is gewoon beleefd luisteren. . .
Vergaderingen....da's pas saai. Zeg je dan nog wat of hou je meestal gewoon je snaveltje?
De eerste vergadering is een patientenoverleg en dan trek ik toch écht wel m'n scheur open hoor.
Die andere is gewoon beleefd luisteren. . .
Snjókorn falla, á allt og alla