Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Es, als Liz het boek vol heeft getekend kun je gaan schminken dus .
Nip, als die oppas je vertelt hoe ze dat doet, geef je het dan hier ook even door? Met een boek op de bank lukt me zelfs al niet met 1 koter, tenminste, niet thuis. Buiten kan hij zich veel beter zelf amuseren.

Pluis kreeg vanaf 9 maanden ovedrag kv, en dat bleek hij dus prima koud te drinken, terwijl hij het met bv vertikte als het ook maar een beetje kouder was dan lichaamstemperatuur.

Pluis wat eerder in bed doen zorgt wel voor rustigere avonden, maar nu is 'ie 's ochtends weer zo idioot vroeg wakker. Kennelijk heeft hij ook gewoon echt weinig slaap nodig.

Succes met uitrusten op je werk, Es Nog leuke dingen gekocht in A?

Als je voor Kruimel krentenbollen koopt bij die bakker op woensdag komt hij met kra toch al een aardig eind in de goede richting als hij ze wil benoemen, Koeky
Tssssk. Die oppas! Wel cool!

Ja, leuke dingen gekocht! Nieuwe slippers, ballerina's (voor 't eerst in mijn leven want ik vond altijd dat 't niet kon met mijn schuiten maar dat valt reuze mee) nieuwe lingerie, een leuk t-shirt, een vest en een zonnebril. Onder andere dan he?
Whahahahaha Nip!

Klinkt goed Es, jouw shoppingtripje.

Ik ben een het vriendenboekje voor de juf in elkaar aan het knutselen, nasi aan het maken en er staat nog een berg strijk te wachten. Man zit lekker buiten in de loungestoel te werken. Wil ik ook wel.

Mini vond die kale hoofden ook geweldig om op te 'ontwerpen'. En ze maakte ook echt mooie dingen.

Vanavond was ze erg overstuur met slapen. Ik zag haar wallen al toen ik haar ophaalde. Maar bijna jarig, bijna groep 3, bijna vakantie en bijna proefzwemmen is wellicht ook wat veel. Ik liep heel boos naar boven maar ze zat zo sneu over haar bolletje te wrijven dat ik haar ben gaan kriebelen over haar rug en toen viel ze zo heerlijk ontspannen in slaap. Met mijn ring in haar handen geklemd want 'zo ben je toch een beetje bij me'.
niet te geloven, Nippo, zo'n oppas wil ik ook. wel fijn dta het iig goed is gegaan, geeft toch een rustiger gevoel voor de volgende keer. en balen van dat slapen, ik hoop echt dat hejt binnenkort eens wat beter gaat

en nu ga ik douchen, want ik heb net gesport en zweet als een otter.
Hoe ultrajong is jullie oppas dan Nip? Ik vind het knap van haar hoor. Aan de andere kant komt het ook gewoon niet in je op om een boek te gaan lezen op de bank, want er moet altijd wel iets gebeuren. Daar heeft een oppas natuurlijk geen last van. En wat rottig van je baggernachten. Slapen Nippi en Nipppa ook slecht dan?

Je bent goed bezig Pam. En Sok ook. Ik moet eigenlijk afscheidskadootjes knutselen voor het afscheid van meisje op de creche, maar geen zin. Heb bankhangavond.

Ja Mif, inderdaad, als hij er krentenbollen mee bedoelde dan leek het nog ergens op, maar hij zegt eigenlijk altijd 'kra'. Dat is dus nummer drie hier die laat is met praten. Ik denk dat ie net als zijn broer en zus pas papa en mama kan zeggen als hij anderhalf is.

Klinkt als leuk Es, jouw weekend. En dat van Paul ook Ik wil ook een nieuwe zonnebril.
hij was leuk, maar 2 smileys is wat overdreven. ben trouwens otter-af, want fris gedouched

ik zit trouwens ook wel eens op de bank te lezen, hoor. Boek lukt meestal niet, maar tijdschrift nog wel eens.
Krant lukt mij meestal heel aardig. Omdat je de krant kunt lezen en ondertussen ook nog een beetje praten, ruzies sussen, en commando's en verboden uitdelen. Als je een boek leest dan kan dat niet. Nou ja, het kan wel, maar dan schiet het niet erg op met je boek. Het is toch echt wel knap van de oppas, hoe langer ik er over nadenk, hoe knapper ik het vind.
Vreemde ogen dwingen. Onze oppassen hebben ze ook altijd zo in bed en stil en slapend. Heel irritant
Ik heb vanavond de oren van de kinderen schoongemaakt. Dat was een vies klusje. Vooral meisje had echt vieze prutoren. Ik heb tegen haar gezegd dat ik hoop dat ze nu weer extra goed kan luisteren. Ze zijn een beetje hyper namelijk de laatste tijd wegens alle spannende dingen.

Iemand trouwens nog een leuke tip voor een activiteit op een kinderfeestje waarbij aanwezig 3 jongetjes en twee meisjes? Het wordt volgens mij niet zulk mooi weer. En een van de jongetjes vindt knutselen afgrijselijk stom.
Hoi dames, ben d'r weer, sorry dat ik zo plompverloren binnen kom vallen, ik ging ook al zo plompverloren weg. Maar we hebben een lange dag gehad, veel file op de terugweg, een keer 14 en een keer 8 km, dus nu beetje gaar. We waren nog net op tijd voor de kindjes naar bed gingen thuis. Berlijn was echt geweldig, hele leuke stad. Veel gedaan en gezien en gewandeld. Spierpijn in mijn kuiten. Maar erg leuk geweest. Morgen ook helaas weer werken, dus de laptop gaat zo uit, nog voor ik in de verleiding kom bij te gaan lezen of foto's te gaan uploaden. En ik hoor ook nog wat gesputter boven, dus tot morgen hopelijk.
Fijn dat het leuk was Citro! Ik ga ook slapen.
Citro, dat klinkt goed! Ben benieuwd naar de foto's!

Koek, wij gaan spelen in recreatiegebied. Ophalen op school, daarheen rijden, picknicken, cadeautjes uitpakken, spelen. En voor de liefhebbers neem ik mijn schminkkoffer mee. We eten daar nog een ijsje en dan brengen we het spul naar huis. Ik ga dit jaar voor een zelfvermaakfeestje En ik heb geen regenbackupplan dus it better not rain.

Strijk is klaar. Althans, de kleren van de keinders en van mij. Ik vond dat Pamman zich weer erg makkelijk overal onderuit friemelde dus zijn kleren liggen nog in de mand. Lekker puh.

Nu ook naar bed. Ik doe het beter op 7 uur slaap heb ik gemerkt dus ik heb nog precies 8 minuten om mijn bed in te komen en in slaap te vallen

Ha, daar is de citro weer! Ga je met ons mee naar Italie? Ik hoor steeds horrorverhalen over de muggen daar.

Pam, goed dat je met al die dingen rekening hebt gehouden, is nogal wat! Hier ging het goed. Ik was de was aan het opruimen en ze sliep zo. Goed zo.

Koek, euh.... binnenspeeltuin? Tegenwoordig ook veel kinderboerderijen met speurtocht. Sws speurtocht? Maar dan binnen? Met opdrachtjes tussendoor? Werkte hier goed.

Ik ga zo slapen. Kusjes.
Mogge!

Ben ik de eerste? Niet!!!!
Where art thou?
*aan het werk*
*idem*
*aan het werk* Weliswaar thuis, maar 3 ruziende kinderen uit elkaar houden is ook wel werk vind ik.
*bij schoonzus op de koffie*

En nu huilende Moppie uit bed halen, later!
* aan het werk; bijkomen van een zeer vermoeiende vergadering, een zeer suffe notitie aan het doorwerken en zometeen een uiterst langrdadig artikel lezen; ik heb een leuke baan *
Ik was ook aan het werk. Nuttige dag gehad, baas was blij met mijn initiatief. Ik mag blijven

We hadden soort van kliekjesdag dus lekker snel klaar met eten. Ze zijn nu nog rondjes fietsen.
Ik was ook aan 't werk hoor! Goed dat je mag blijven Pammie. Heb je meteen een vast contract gevraagd?

De kinderen zitten in de tuin hazelnoten te kraken (met een steen erop slaan) dus die zijn heel zoet want ze zijn dol op hazelnoten. Man ligt te pitten op de bank, is dus ook zoet.

Ik ga zo ff een kop thee maken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven