Klets mee met Lé
maandag 20 juli 2009 om 19:20
maandag 20 juli 2009 om 19:43
Waar ik soms in andere topics hele pittige reacties lees van mensen (overigens zeker niet altijd onterecht) word ik van dit topic helemaal blij!! Lieve Leo, ik ken je helemaal niet, maar tijdens het meelezen bij andere verhalen is jouw naam blijven hangen bij mij. Je deinst er niet voor terug om je mening te geven, maar de woorden die je daarbij kiest treffen me vaak. Je laat daarbij mensen altijd in hun waarden en geeft goede adviezen. Ik hoop dat je heel vrolijk wordt van alle berichten hier en dat je je snel beter voelt.
Knuf
Knuf
maandag 20 juli 2009 om 20:01
Shining, het is een golden retriever. En deze is idd niet dik. Wij lopen en spelen veel met hem. Hij wordt eind deze maand vijf. Maar ik zie wel veel dikke(re) goldens en labradors. Die van ons krijgt nooit koekjes en dat soort spul, ik denk dat het vaak aan de mensen zelf ligt hoor.
MissMara, deze hond doet ieders hart smelten. Het is mijn persoonlijke muren-smelt-coach.
*zo, nu weer ontopic*
MissMara, deze hond doet ieders hart smelten. Het is mijn persoonlijke muren-smelt-coach.
*zo, nu weer ontopic*
Alles is mooi wanneer het echt is - Sara Kroos
maandag 20 juli 2009 om 20:24
Binkie, je bent een held!
Misschien even een vriendenverzoek doen? Dan zien we wel hoe en wat ok?
Elmerveer, wat een schat van een hond en wat heerlijk die ruimte tussen die poten hahaha! Je zou er zo tussen gaan liggen inderdaad.....
Jullie hebben me overgelukkig gemaakt met jullie reacties. Ik vind het ook zo geweldig dat er ook buiten het forum reacties komen. Op mail en hyves en zo. Het voelt zó goed. Jullie zijn voor mij allemaal forummers van de maand. Nee, gewoon, forummers van elke dag, van Leo.
Misschien even een vriendenverzoek doen? Dan zien we wel hoe en wat ok?
Elmerveer, wat een schat van een hond en wat heerlijk die ruimte tussen die poten hahaha! Je zou er zo tussen gaan liggen inderdaad.....
Jullie hebben me overgelukkig gemaakt met jullie reacties. Ik vind het ook zo geweldig dat er ook buiten het forum reacties komen. Op mail en hyves en zo. Het voelt zó goed. Jullie zijn voor mij allemaal forummers van de maand. Nee, gewoon, forummers van elke dag, van Leo.
maandag 20 juli 2009 om 20:28
quote:Elmervrouw schreef op 20 juli 2009 @ 17:54:
[...]
Oh, dat is gaaf! Dat deden wij vroeger thuis ook. Tenten maken van oude gordijnen en wasknijpers. En dan zitten lezen in de knallende zomerhitte, in die tent. Tina's en dat soort blaadjes. Leuk! Ik ga gauw verder lezen. Vind dit echt een topic waar ik ook heel blij van word.
Wé bleek een crack in tenten bouwen.
Je geeft die man een paar lakens, wat knijpers, waslijn een bezemstok en een zwabber en hij zet in een oogwenk een tent neer waar Bever Zwerfsport jaloers op zou zijn geweest! Hij kkon zó in de folder!
Fien wilde niet als 1001 nacht, ze wilde als elfje maar goed, we zetten gewoon een 'elfenbankje' in de tent en klaar.
Morgen dus een lekker partijtje ravotten in een pretparkje hier ergens in de buurt en dan zie ik woensdag wel weer verder, ik denk dat, als het slecht weer is, we kijkdozen gaan maken. Daar heb ik nu al helemaal zin in!
[...]
Oh, dat is gaaf! Dat deden wij vroeger thuis ook. Tenten maken van oude gordijnen en wasknijpers. En dan zitten lezen in de knallende zomerhitte, in die tent. Tina's en dat soort blaadjes. Leuk! Ik ga gauw verder lezen. Vind dit echt een topic waar ik ook heel blij van word.
Wé bleek een crack in tenten bouwen.
Je geeft die man een paar lakens, wat knijpers, waslijn een bezemstok en een zwabber en hij zet in een oogwenk een tent neer waar Bever Zwerfsport jaloers op zou zijn geweest! Hij kkon zó in de folder!
Fien wilde niet als 1001 nacht, ze wilde als elfje maar goed, we zetten gewoon een 'elfenbankje' in de tent en klaar.
Morgen dus een lekker partijtje ravotten in een pretparkje hier ergens in de buurt en dan zie ik woensdag wel weer verder, ik denk dat, als het slecht weer is, we kijkdozen gaan maken. Daar heb ik nu al helemaal zin in!
maandag 20 juli 2009 om 20:34
Ooooh Leo, Drouwenerzand is zooooo leuk!!
Jullie gaan je vast heel erg vermaken, dat komt helemaal goed!
En tenten bouwen, super zeg!
Hopen dat het nog een beetje mooi weer word tijdens de vakantie, dan lekker bij de vuurkorf nog wat marshmellows roosteren, lijkt het helemaal echt toch!
Mocht je zin hebben in een middagje echt fries skutsjesilen kijken, jullie zijn van harte welkom hoor!
Jullie gaan je vast heel erg vermaken, dat komt helemaal goed!
En tenten bouwen, super zeg!
Hopen dat het nog een beetje mooi weer word tijdens de vakantie, dan lekker bij de vuurkorf nog wat marshmellows roosteren, lijkt het helemaal echt toch!
Mocht je zin hebben in een middagje echt fries skutsjesilen kijken, jullie zijn van harte welkom hoor!
maandag 20 juli 2009 om 21:11
Leo misschien zit hier nog iets voor je tussen:
Gratis en goedkope uitjes Drenthe
Hm en Groningen is misschien ook leuk (in combinatie met die gratis dagkaart voor de bus in Groningen en Drenthe?)
Vooral het blotevoetenpad lijkt me hartstikke leuk!
Goedkope en gratis uitjes in Groningen
Gratis en goedkope uitjes Drenthe
Hm en Groningen is misschien ook leuk (in combinatie met die gratis dagkaart voor de bus in Groningen en Drenthe?)
Vooral het blotevoetenpad lijkt me hartstikke leuk!
Goedkope en gratis uitjes in Groningen
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 20 juli 2009 om 22:30
Mocht je het echt leuk lijken dan weet je me te vinden, en voel je tot niks verplicht hoor! Ik weet dat het idee alleen al dat men graag iets voor je wil doen al genoeg kan zijn, maar nogmaals, jullie zijn van harte welkom! (ben net zelf uitgenodigd om bij vrienden op bezoek te komen in hun vakantiehuisje, zo lief dat mensen aan je denken, val je gewoon even helemaal stil)
maandag 20 juli 2009 om 22:40
quote:shining schreef op 20 juli 2009 @ 22:16:
[...]
Och lieve Leo....
Is het echt zo erg met je pijn?
Best wel. Maar dat ben ik gewend intussen.
Ik kan niet zo lang lopen, of staan en ik heb iets nodig om me aan vast te houden, vandaar de rollator.
In een bos of op zand of gras heb ik er een hele kluif aan dat apparaat vooruit te krijgen, vandaar dat ik daar dus maar niet aan begin
[...]
Och lieve Leo....
Is het echt zo erg met je pijn?
Best wel. Maar dat ben ik gewend intussen.
Ik kan niet zo lang lopen, of staan en ik heb iets nodig om me aan vast te houden, vandaar de rollator.
In een bos of op zand of gras heb ik er een hele kluif aan dat apparaat vooruit te krijgen, vandaar dat ik daar dus maar niet aan begin
maandag 20 juli 2009 om 22:42
quote:maroon5 schreef op 20 juli 2009 @ 22:30:
Mocht je het echt leuk lijken dan weet je me te vinden, en voel je tot niks verplicht hoor! Ik weet dat het idee alleen al dat men graag iets voor je wil doen al genoeg kan zijn, maar nogmaals, jullie zijn van harte welkom! (ben net zelf uitgenodigd om bij vrienden op bezoek te komen in hun vakantiehuisje, zo lief dat mensen aan je denken, val je gewoon even helemaal stil)
Nee, nee, ik voel me ook niet verplicht, ik zou nu even niet weten wanneer ik jouw lieve aanbod in de agenda moet zetten, omdat er maar drie dagen per week zijn dat Wé thuis is en die rijdt en zo, maar het lijkt me zalig, bootjes kijken......
Ik ben inderdaad gewoon al heel blij met de aanbiedings, dat voelt gewoon fantastisch! Ik snap dus wat je bedoelt met wat je zegt over je vrienden en hun vakantiehuis.
Nee, nee, ik voel me ook niet verplicht, ik zou nu even niet weten wanneer ik jouw lieve aanbod in de agenda moet zetten, omdat er maar drie dagen per week zijn dat Wé thuis is en die rijdt en zo, maar het lijkt me zalig, bootjes kijken......
Ik ben inderdaad gewoon al heel blij met de aanbiedings, dat voelt gewoon fantastisch! Ik snap dus wat je bedoelt met wat je zegt over je vrienden en hun vakantiehuis.
maandag 20 juli 2009 om 22:44
quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 22:40:
[...]
Best wel. Maar dat ben ik gewend wel.
Ik weet totaal niks van scootmobiels hoor, maar misschien is dat een optie? Weet dus niet of je er voor in aanmerking komt, maar dat zou super zijn. Jij op de scootmobiel, dochter op haar fietsje ernaast.
Wat ongelooflijk vervelend dat je zo'n pijn hebt!
[...]
Best wel. Maar dat ben ik gewend wel.
Ik weet totaal niks van scootmobiels hoor, maar misschien is dat een optie? Weet dus niet of je er voor in aanmerking komt, maar dat zou super zijn. Jij op de scootmobiel, dochter op haar fietsje ernaast.
Wat ongelooflijk vervelend dat je zo'n pijn hebt!
maandag 20 juli 2009 om 22:45
quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 22:42:
[...]
Je spreekt al een aardig woordje Drents.
Drents:
Armen = arms.
Aanbieding = aanbiedings
[...]
Je spreekt al een aardig woordje Drents.
Drents:
Armen = arms.
Aanbieding = aanbiedings
maandag 20 juli 2009 om 22:49
quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 22:14:
Lief van je Maroonie!
Dat lijkt me best wat ja....
Jasmine, is dat ook wat voor met een (serieus) rollator? Die heb ik wel nodig bij het wandelen namelijk.
Oh gossie lieve meid
Ik vermoed van niet met rollator, bovendien heb ik zonet even op het kaartje gekeken en waarbij ik dacht dat het zou gaan om een pad van pakweg 500 meter met allerlei verschillend aanvoelend materiaal blijk het pad veel langer te zijn. Ik vroeg me al af of je dat wel zou kunnen omdat ik me ook al afvroeg of ik het wel zou halen. Het spijt me van die tip , ik hoop zo dat er iets anders leuks voor je tussen zit dat je wel kunt doen.
En ik zag dat iemand al eerder de tip gaf om lekker op de bank samen een film te kijken, zoiets kan toch ook? Hoeft niet altijd even educatief en verantwoord enzo, het samen knus hebben is minstens zo belangrijk.
Als ik dichterbij je woonde konden we samen kreupel doen.
Lief van je Maroonie!
Dat lijkt me best wat ja....
Jasmine, is dat ook wat voor met een (serieus) rollator? Die heb ik wel nodig bij het wandelen namelijk.
Oh gossie lieve meid
Ik vermoed van niet met rollator, bovendien heb ik zonet even op het kaartje gekeken en waarbij ik dacht dat het zou gaan om een pad van pakweg 500 meter met allerlei verschillend aanvoelend materiaal blijk het pad veel langer te zijn. Ik vroeg me al af of je dat wel zou kunnen omdat ik me ook al afvroeg of ik het wel zou halen. Het spijt me van die tip , ik hoop zo dat er iets anders leuks voor je tussen zit dat je wel kunt doen.
En ik zag dat iemand al eerder de tip gaf om lekker op de bank samen een film te kijken, zoiets kan toch ook? Hoeft niet altijd even educatief en verantwoord enzo, het samen knus hebben is minstens zo belangrijk.
Als ik dichterbij je woonde konden we samen kreupel doen.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 20 juli 2009 om 22:49
Ik zou er best een willen, maar die dingen zijn reteduur. En ik ga gewoon mijn rijbewijs halen 30 juli (hoop ik) dat scheelt ook een slok op een borrel.
Een scootmobiel kan trouwens ook niet in zand en op zacht gras en zo rijden helaas. Nah ja, als dat alles is, dan is het ok hoor, ik rommel wel gewoon met die rollator.
Maar goed, dat is wel onderdeel van het probleem natuurlijk, het niet kúnnen doen met je dochter, wat je zou willen. En nu ik vaak alleen ben met haar, zij groter wordt en nu vakantie heeft, is het extra zuur als je niet gewoon met haar de hort op kan.
Een scootmobiel kan trouwens ook niet in zand en op zacht gras en zo rijden helaas. Nah ja, als dat alles is, dan is het ok hoor, ik rommel wel gewoon met die rollator.
Maar goed, dat is wel onderdeel van het probleem natuurlijk, het niet kúnnen doen met je dochter, wat je zou willen. En nu ik vaak alleen ben met haar, zij groter wordt en nu vakantie heeft, is het extra zuur als je niet gewoon met haar de hort op kan.
maandag 20 juli 2009 om 22:52
quote:eleonora schreef op 20 juli 2009 @ 22:49:
Ik zou er best een willen, maar die dingen zijn reteduur. En ik ga gewoon mijn rijbewijs halen 30 juli (hoop ik) dat scheelt ook een slok op een borrel.
Maar is er niet iets te regelen met subsidies ofzo?
Ja, dat lijkt me ook heel erg, dat je van alles wilt doen, maar gewoon niet kunt
Kutreuma!
Maar is er niet iets te regelen met subsidies ofzo?
Ja, dat lijkt me ook heel erg, dat je van alles wilt doen, maar gewoon niet kunt
Kutreuma!
maandag 20 juli 2009 om 22:54
Ooowh Leo, ik heb trouwens WEL iets waar ik je mee kan helpen, al is het maar heeeeeel summier. Op woensdag 29 of donderdag 30 juli (maar ik zie net dat je dan moet afrijden) zou ik ook best een keertje chauffeur willen spelen voor jou & dochter, als je ergens naar toe zou willen. Ik hou ook erg van autorijden en heb precies op die dagen nog een auto, en vrije tijd... Dus mocht dat toevallig een dag zijn waarvan je zegt: man is er niet met de auto, en ik wil wél graag ergens heen... mail me even. bella_fiorah@hotmail.com...
maandag 20 juli 2009 om 23:01
Jezus Leo, krijg je een scootmobiel niet eens vergoed? Echt niet? Dat is toch niet normaal. Ik ga even in conclaaf met een vriendin. Zij heeft hetzelfde als jij en zij heeft wel een scootmobiel. Even uitvogelen hoe zij dat heeft geregeld.
Het kan toch niet zo zijn dat je binnen/thuis moet blijven met ukkie omdat jij geen scootmobiel krijgt. Wacht maar. Dan kennen ze Zoeb nog niet. Ik ga het voor je uitpluizen hoor.
Liefs Zoeb.
Het kan toch niet zo zijn dat je binnen/thuis moet blijven met ukkie omdat jij geen scootmobiel krijgt. Wacht maar. Dan kennen ze Zoeb nog niet. Ik ga het voor je uitpluizen hoor.
Liefs Zoeb.
maandag 20 juli 2009 om 23:08
Zoeb lief dat je er voor me in wil duiken, ik ben er zelf nog nooit achteraan geweest hoor, dus het is niet zo dat ik afgewezen ben. Ik moet je eerlijk zeggen dat ik er nooit over nadenk, over scootmobiels en zo en of dat vergoed wordt. Ik heb ooit eens gekeken wat ze kosten, een beetje goede en stevige, en dat was niet mis viel me op.
Maar ik ben er nog nooit ingedoken of zo, ik hoop eerlijk gezegd dat ik er geen nodig ga hebben en dat ik me ga redden met auto en rollator.
Maar ik ben er nog nooit ingedoken of zo, ik hoop eerlijk gezegd dat ik er geen nodig ga hebben en dat ik me ga redden met auto en rollator.