Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
maandag 20 juli 2009 om 22:15
thanks Zes! hij heeft natuurlijk heel veel goede kanten, is echt een lieverd en wil echt alles voor mij doen. Maar op dit soort momenten realiseer ik mij weer dat t niet genoeg is, niet genoeg om een volwaardige relatie op te bouwen iig. En ik wil niet jarenlang in een v plus iets zitten, omdat ik toch open wil blijven staan voor de man die wel bij mij past. dus ik denk dat die plus er binnenkort wel af moet...kan iig niet zeggen dat ik t geen kans heb gegeven.
maandag 20 juli 2009 om 22:15
Oh ja, even het lijstje:
- Leeftijd? 29
- Hoe lang al single? ruim 3 jaar
- Geslacht? v
- Langste relatie ? 5,5 jaar
- Kortste relatie? 2 maanden
- Regio? Noord
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6-8
- Sterrenbeeld ? Tweelin, zoals velen hier.
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, wel wens!
- Hobby's ? Veel!
- Leeftijd? 29
- Hoe lang al single? ruim 3 jaar
- Geslacht? v
- Langste relatie ? 5,5 jaar
- Kortste relatie? 2 maanden
- Regio? Noord
- Aan het daten? ja
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 6-8
- Sterrenbeeld ? Tweelin, zoals velen hier.
- Kinderen of kinderwens ? geen kinderen, wel wens!
- Hobby's ? Veel!
maandag 20 juli 2009 om 22:19
Haha Zes!
Erykah: om nog even op ZB terug te komen, ik sluit me aan bij Pop hoor! Hij weet dat jij een druk, vol leven hebt en misschien is hij bang te pushy over te komen, omdat jij ook niet veel liet blijken? Niet twijfelen hoor, iemand die zoveel energie in je heeft gestoken ziet je echt niet alleen als tijdsverdrijf.
Pop: binnenkort weer een date dus? al een beetje het vakantiegevoel nu?
Erykah: om nog even op ZB terug te komen, ik sluit me aan bij Pop hoor! Hij weet dat jij een druk, vol leven hebt en misschien is hij bang te pushy over te komen, omdat jij ook niet veel liet blijken? Niet twijfelen hoor, iemand die zoveel energie in je heeft gestoken ziet je echt niet alleen als tijdsverdrijf.
Pop: binnenkort weer een date dus? al een beetje het vakantiegevoel nu?
maandag 20 juli 2009 om 22:21
Ha ladies en alle nieuwelingen welkom!
Ik ben een van de weinige niet-meer-singles hier....
Pfff, vakantiestemming is wel meteen weg zeg... Meteen bedolven onder werk, vandaag vergaderd van elf tot vijf... en het weer is ook al zo deprimerend.... zucht....
Ach ja... ik zit nu lekker op de bank te hangen en ga zo mijn boterkoek maar eens aansnijden...
Alles goed hier?
Ik ben een van de weinige niet-meer-singles hier....
Pfff, vakantiestemming is wel meteen weg zeg... Meteen bedolven onder werk, vandaag vergaderd van elf tot vijf... en het weer is ook al zo deprimerend.... zucht....
Ach ja... ik zit nu lekker op de bank te hangen en ga zo mijn boterkoek maar eens aansnijden...
Alles goed hier?
maandag 20 juli 2009 om 22:28
Pop, ja je hebt gelijk, hoor, dat dwaalt dus ook al de hele dag door mijn hoofd. Ik wil niet dat die rupsjes dadelijk vlinders worden, en dat meneer het allemaal wel best vindt met alleen maar sv-schap, en ik dan dus weer met verdriet achterblijf. Dan kan ik dat maar beter nu weten.
Nou ja, jullie moeten morgen maar allemaal voor me duimen, dan zal ik eens een balletje opgooien..... (hahaha, wat ben ik toch een dare devil, he?)
Ik ga nog even op de bank hangen, even rust voor ik morgen weer aan de slag moet!
X voor allemaal!
Nou ja, jullie moeten morgen maar allemaal voor me duimen, dan zal ik eens een balletje opgooien..... (hahaha, wat ben ik toch een dare devil, he?)
Ik ga nog even op de bank hangen, even rust voor ik morgen weer aan de slag moet!
X voor allemaal!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
maandag 20 juli 2009 om 22:32
Trusten Xen en Zes!
Miss T, dapper hoor, balletje opgooien. Maar zeker slim ook, zoals je al schrijft kun je het beter nu weten voordat je de rupsjes laat ontpoppen...
Ery, ik heb jouw verhaal ook even gemist geloof ik, dag dat hij nog niks heeft is misschien gewoon ongelukkig gekozen woorden van hem, ik vind het niet meteen staan alsof je tijdverdrijf bent.
Miss T, dapper hoor, balletje opgooien. Maar zeker slim ook, zoals je al schrijft kun je het beter nu weten voordat je de rupsjes laat ontpoppen...
Ery, ik heb jouw verhaal ook even gemist geloof ik, dag dat hij nog niks heeft is misschien gewoon ongelukkig gekozen woorden van hem, ik vind het niet meteen staan alsof je tijdverdrijf bent.
maandag 20 juli 2009 om 22:34
Tja, of het echt een date is, dat durf ik niet te zeggen. Hij heeft al eerder met een vriendin van me gezoend. Daarom een beetje out of my league. We hadden het meer over vakantie hebben en wat hij en ik gingen doen. Beiden iemand die vakantie had afgezegd, dus zo kwamen we op een dagje uit. Maar ergens vind ik hem wel interessant. Misschien is dat 'ergens' wel te weinig voor echt 'iets', misschien groeit het wel. I'm also going to gooooooooooooooooo with the flooooooooooooooowww!
Xen, voel me al wel wat meer in de vakantiemood, ook wegens de cursus die ik ga doen.
Xen, voel me al wel wat meer in de vakantiemood, ook wegens de cursus die ik ga doen.
maandag 20 juli 2009 om 22:42
Xen die boerengolf klinkt leuk, was er ook alcohol bij? vriend van mij heeft ook eens boerengolf gedaan heb toen niets over verkleden gehoord wel dat er jenever was en bij iedere misser werd er gedronken??
Zolang jij en R er hetzelfde over denken (vriendschap+) dan ist ok he! Het wordt pas lastig als een van jullie meer wil
Klinkt goed je vorderingen bij de psyg!!
Zwaai naar iedereen
Zolang jij en R er hetzelfde over denken (vriendschap+) dan ist ok he! Het wordt pas lastig als een van jullie meer wil
Klinkt goed je vorderingen bij de psyg!!
Zwaai naar iedereen
maandag 20 juli 2009 om 22:47
Ben je nieuw? Nee maar effe voorstellen
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 7 jaar
- Kortste relatie? paar maanden
- Regio? Antwerpen jaja af en toe ga je denken wat voor woorden gebruikt die
- Aan het daten? nee
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) zie tekst hieronder
- Sterrenbeeld ? stier
- Kinderen of kinderwens ? ooit wel
- Hobby's ? tractor rijden, feesten en nog veel meer [/quote]
- Leeftijd? 30
- Hoe lang al single? 1 jaar
- Geslacht? vrouw
- Langste relatie ? 7 jaar
- Kortste relatie? paar maanden
- Regio? Antwerpen jaja af en toe ga je denken wat voor woorden gebruikt die
- Aan het daten? nee
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) zie tekst hieronder
- Sterrenbeeld ? stier
- Kinderen of kinderwens ? ooit wel
- Hobby's ? tractor rijden, feesten en nog veel meer [/quote]
maandag 20 juli 2009 om 22:53
Monrou: ik ben niet aant daten heb er niet echt behoefte aan. Af en toe denk ik wel eens ik wil ook een date maar diep van binnen weet ik dat ik in een flierfluitfase zit
Maar dan dat flierenfluiten: komt ook niet goed en ken nu de reden :s Vriendin van mij en ik hebben hetzelfde probleem hebben we vant weekend ontdekt
Ik zie er te jong uit, ja héél leuk als ze je jong schatten maar euh iedereen schat mij 23 dus alleen maar aandacht van snotneuzen en niets van mijn leeftijd!!
En eens flierefluiten met jong ding mag wel eens maar niet enkel snotneusjes aub
*einde klaagmodus*
Maar dan dat flierenfluiten: komt ook niet goed en ken nu de reden :s Vriendin van mij en ik hebben hetzelfde probleem hebben we vant weekend ontdekt
Ik zie er te jong uit, ja héél leuk als ze je jong schatten maar euh iedereen schat mij 23 dus alleen maar aandacht van snotneuzen en niets van mijn leeftijd!!
En eens flierefluiten met jong ding mag wel eens maar niet enkel snotneusjes aub
*einde klaagmodus*
maandag 20 juli 2009 om 22:54
Pop wat leuk van hem om je uit te nodigen. En inderdaad gooooo with the flow...thats the key line hier op het topic 
Mozz...ja zijn woordkeuze is ongelukkig gekozen misschien, en ik vind mezelf ook nu echt wel een typische zeikw.. die op elke woord zout legt hahahaha
Jij lekker druk dus met het werk?
Hoe gaat met jouw vlindertjes?
Reiz....fijn dat je er weer bent. Hoe gaat met je? Nog steeds aan de Zumba?
Sorry maar moeten we ons elke keer weer voorstellen bij openen van nieuw topic?

Mozz...ja zijn woordkeuze is ongelukkig gekozen misschien, en ik vind mezelf ook nu echt wel een typische zeikw.. die op elke woord zout legt hahahaha
Jij lekker druk dus met het werk?
Hoe gaat met jouw vlindertjes?
Reiz....fijn dat je er weer bent. Hoe gaat met je? Nog steeds aan de Zumba?
Sorry maar moeten we ons elke keer weer voorstellen bij openen van nieuw topic?
maandag 20 juli 2009 om 23:04
Haha, Ery, zoals je zelf dus al zegt... gooooo with the floooow.... met ZB.
En dat doe ik met PD ook nog steeds
Gaat lekker hoor, ik geniet enorm van alles samen. Hij is ook zo lief steeds... soms snap ik niet hoe 'ie me zo goed kan aanvoelen, tis bijna verdacht... maar vind het nog steeds wel beetje eng als 'ie het weer over samenwonen heeft ofzo...
En dat doe ik met PD ook nog steeds

Gaat lekker hoor, ik geniet enorm van alles samen. Hij is ook zo lief steeds... soms snap ik niet hoe 'ie me zo goed kan aanvoelen, tis bijna verdacht... maar vind het nog steeds wel beetje eng als 'ie het weer over samenwonen heeft ofzo...
maandag 20 juli 2009 om 23:07
Haha, Erykah...nou denk dat wij ook wel even kunnen teruglezen op vorig topic
Hmm reizendestrijdster...snap dat het ook niet echt leuk is als je alleen maar van die jonge jochies achter je aan hebt..Ik wordt ook doorgaas een paar jaar jonger geschat, terwijl ik op wat oudere mannen val...kan lastig zijn...Maarre...ik dacht dat er wel veel leuke mannen in Antwerpen waren...!!!??
Hmm reizendestrijdster...snap dat het ook niet echt leuk is als je alleen maar van die jonge jochies achter je aan hebt..Ik wordt ook doorgaas een paar jaar jonger geschat, terwijl ik op wat oudere mannen val...kan lastig zijn...Maarre...ik dacht dat er wel veel leuke mannen in Antwerpen waren...!!!??
maandag 20 juli 2009 om 23:08
maandag 20 juli 2009 om 23:13
Precies Ery, ik heb inderdaad geen haast... daarom geniet ik nu ook meer van het nu. PD heeft wel wat meer haast merk ik... dus het voelt dan soms daardoor wat scheef dat ik niet net zo graag en snel wil... maar ach... ik hou mijn eigen tempo aan en we zien wel wat er komt...
Leesze, en slaap lekker!
Leesze, en slaap lekker!
maandag 20 juli 2009 om 23:25
Erykah ja nog steeds zumba vind het zo leuk
Ben met andere vriendinnetjesgroep aant kijken om nog ergens te gaan zumba-en 2 keer in de week lekker dansen zweten
Jij ook nog steeds druk aant sporten lees ik
Monroe euh leuke mannen in Antwerpen waar ??? Moet ik ook eens naartoe dan
Nee zonder gekheid ik woon aan de nederlandse grens en ga meer int buitenland uit haha klinkt wel show he ik ga ieder weeknd uit int buitenland
Moz lekker jou tempo aanhouden als hij echt voor je gaat heeft hij daar respect voor
Ben met andere vriendinnetjesgroep aant kijken om nog ergens te gaan zumba-en 2 keer in de week lekker dansen zweten
Jij ook nog steeds druk aant sporten lees ik
Monroe euh leuke mannen in Antwerpen waar ??? Moet ik ook eens naartoe dan
Nee zonder gekheid ik woon aan de nederlandse grens en ga meer int buitenland uit haha klinkt wel show he ik ga ieder weeknd uit int buitenland
Moz lekker jou tempo aanhouden als hij echt voor je gaat heeft hij daar respect voor
maandag 20 juli 2009 om 23:35
Dat zeg je lief, Reiz, tot nu toe snapt hij ook wel dat het nu nog te vroeg is voor dat soort plannen
Klinkt wel vet, elk weekend int buitenland uit!
Maar is Antwerpen echt niks qua uitgaan dan?
kzit trouwens met half oog nog naar een film met allemaal slangen in een vliegtuig te kijken... wat een kutfilm
Klinkt wel vet, elk weekend int buitenland uit!
Maar is Antwerpen echt niks qua uitgaan dan?
kzit trouwens met half oog nog naar een film met allemaal slangen in een vliegtuig te kijken... wat een kutfilm