Wat doe jij vandaag? ☀️

01-05-2025 09:41 155 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben vrij, prachtig weer, maar ik kom niet echt tot een planning. Het liefst zou ik naar het strand gaan, maar geen zin in mega-drukte vandaag. Straks een stukje skeeleren door het park en verder weet ik het niet. Wie is vandaag ook vrij? En wie heeft zich vandaag ziek gemeld op het werk? 😉 Lees graag wat jullie allemaal gaan doen vandaag.

Mooie dag gewenst aan een ieder.. 🌼
MadameBijoux schreef:
04-05-2025 11:57
Het weer moet je maar gewoon nemen zoals het is,ook als het tegen valt. Daar heb je geen invloed op. Je kunt alleen maar maatregelen nemen om het voor jezelf zo prettig mogelijk te maken.

Zo is het. Maar toch word ik ene beetje depri van slecht weer. Met mooi weer zit ik een in bepaalde mood, altijd een beetje een vakantiestemming ofzo.
Als het dan tegenvalt, dan voel ik me zo down.
Wissewis schreef:
04-05-2025 16:55
3 dagen later en het is hier alweer herfst :-(. Koud en grijs.
Uitstap naar een arboretum maar geannuleerd.

Ik hoop dat al die zonnehaters nu wel in hun tuin staan vast te vriezen en te genieten.
Haha, jij denkt dat zonnehaters het nu koud hebben? Ik vind het juist heerlijk weer nu :heart:
Pluviofiel
Ik ga zo wandelen en uit eten. En ja, het restaurant doet aan dodenherdenking, anders zou ik niet gegaan zijn.
En het weer past bij de dag, vind ik.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
Wissewis schreef:

Ik hoop dat al die zonnehaters nu wel in hun tuin staan vast te vriezen en te genieten.
:-D
Je pense donc je suis
Judith86 schreef:
04-05-2025 17:01
Zo is het. Maar toch word ik ene beetje depri van slecht weer. Met mooi weer zit ik een in bepaalde mood, altijd een beetje een vakantiestemming ofzo.
Snap ik. Zelf neem ik dan vaak een boek of zit achter de computer,luister muziek en maak het binnen gezellig. Vandaag was het droog,wel stukken frisser dan afgelopen dagen. Maar ben ff met MonsieurBijoux 2 uur wezen wandelen in de natuur.
Je pense donc je suis
MadameBijoux schreef:
04-05-2025 17:37
Snap ik. Zelf neem ik dan vaak een boek of zit achter de computer,luister muziek en maak het binnen gezellig. Vandaag was het droog,wel stukken frisser dan afgelopen dagen. Maar ben ff met MonsieurBijoux 2 uur wezen wandelen in de natuur.

Oh ja, ik maak het ook gezellig in huis.

Maar na een periode van zonnig weer, waarin ik in een jurkje naar buiten ga, de hele dag buiten in de tuin (bezig) ben, de kinderen in de buurt spelen met buurtkinderen met mooi weer, en het wordt daarna regenachtig of koeler, dan kan ik daar echt down van worden.

Maar gelukkig is de zomer nog niet begonnen, dus we krijgen nog genoeg mooie dagen. :sun:
Wissewis schreef:

Huilie
Ook een Pluviofiel
Judith86 schreef:
04-05-2025 17:01
Waarom? Zo zonde van je energie.
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
06-05-2025 14:42
Waarom? Zo zonde van je energie.

Zeg je dat ook tegen jezelf als je het hebt over "die kut zon" en "al dat licht" de hele dag?
Is ook behoorlijk zonde van je energie :idee:
Nyco schreef:
06-05-2025 15:35
Zeg je dat ook tegen jezelf als je het hebt over "die kut zon" en "al dat licht" de hele dag?
Is ook behoorlijk zonde van je energie :idee:
Dat zeg ik vrijwel nooit en ik word er al helemaal niet depri van :idee:
Ook een Pluviofiel
Djessy schreef:
06-05-2025 16:00
Dat zeg ik vrijwel nooit en ik word er al helemaal niet depri van :idee:
Dat klopt, mijn excuses ik haal je door de war met een "gezellige" andere forummer.

Sorry :flag:
Nyco schreef:
06-05-2025 16:06
Dat klopt, mijn excuses ik haal je door de war met een "gezellige" andere forummer.

Sorry :flag:
Haha ok :flag:
Ook een Pluviofiel
Judith86 schreef:
06-05-2025 12:03
Oh ja, ik maak het ook gezellig in huis.

Maar na een periode van zonnig weer, waarin ik in een jurkje naar buiten ga, de hele dag buiten in de tuin (bezig) ben, de kinderen in de buurt spelen met buurtkinderen met mooi weer, en het wordt daarna regenachtig of koeler, dan kan ik daar echt down van worden.

Maar gelukkig is de zomer nog niet begonnen, dus we krijgen nog genoeg mooie dagen. :sun:
Zeker weten! 😊 We gaan binnenkort op vakantie. Het is pas mei. Maar het belangrijkste is dat het droog blijft.
Je pense donc je suis
Djessy schreef:
06-05-2025 14:41
Huilie
🤭
Je pense donc je suis
Nu we op vakantie zijn boffen we maar met het mooie weer. 🌻🤗
Je pense donc je suis
Vandaag werken. Maar dit weekend wordt top en ik heb een hele berg leuke buitendingen gepland. Eindelijk kan het weer! :cheer:
Zelf vind ik het heerlijk wat er voor dit weekend 'op de planning staat.' Ik ben een zomerliefhebber en me zeker bewust van negatieve effecten van de droogte etc, maar flink wat zon in de lente en zomer is voor mij wel een voorwaarde me lekker te voelen. Dan kom ik ook de winter beter door en kwakkel ik wat minder met mijn gezondheid (en ik vind het prima als het dan koud en droog is).
Overigens lees ik al jaren mee op het zomerhatersforum, omdat ik het heel boeiend vind te lezen hoezeer het weer ons kan beïnvloeden. En omdat ik de perceptie boeiend vind: de zomerliefhebbers (ikzelf incluis) hebben slechte jaren ervaren, veel kou en regen in de lente/zomer. De winterliefhebbers hebben juist geleden onder de warmte (en het licht, want dat is vaak het issue) in de lente/zomer. Wat ik alleen niet snap is dat velen daar de ervaring hebben dat anderen hen voor gek verklaren met betrekking tot hun voorkeur. Er is helemaal niets geks aan welke voorkeur dan ook. Misschien reageren mensen wat kort door de bocht als ze zelf blij zijn met mooi weer en een ander zegt liever herfstachtig weer te hebben. Desondanks zullen de meesten toch wel begrijpen dat het niet fijn is als je het snel te warm hebt?
Vrij, net gewandeld en nu bij de kapper. Daarna een kunstvoorstelling en nog meer wandelen.
Ik moet altijd even wennen aan warmer weer, ook met kleding. Verder lekker weer.
Ik ben op vrijdag eigenlijk altijd vrij en ga normaal sporten. Voel me niet helemaal 100% dus sla vandaag over en ik moest wat thuiswerken ivm wat tijdelijke extra taken.
Vanmorgen eerst boodschappen gedaan, toen die taken. Toen kwam mijn vader even op de koffie en toen een schilder nav een langdurige lekkage en gevolgschade. Daarna weer beetje verder gewerkt en nu net lunch op.
Tussendoor het beddengoed in de was gedaan.
Ga dadelijk even wandelen Ipv sport dus en daarna kippensoep koken voor vanavond.
Moet de badkamer nog beetje poetsen na dat geklus.. Straks /vanavond nog douchen want dan kunnen we fris in het schone bed.
Zit lekker in het zonnetje bij mijn hutje op de Veluwe :sun:
We zijn op vakantie in Denemarken. 🇩🇰 Het is mooi weer en we zijn nu onderweg naar Legoland. 🎵 We zijn gewoon grote kinderen en vinden het nog leuk ook. 🤭 Het weer is vandaag ook geschikt ervoor,wel alleen 16 graden,maar zonnig en droog. 🌞 En dat is het belangrijkste. 😍
Je pense donc je suis
Net klaar met thuiswerken en ik ga zo thuis sporten, eten op het dakterras en even genieten van het zonnetje B-) Heerlijk nu alles weer schoon en fris is.
Vandaag de restanten van moederdag opgeruimd en wat wasjes gedraaid. Vandaag kwam ook een monteur om iets te maken waar ik niet zonder kan maar helaas is het hulpmiddel overleden. Maar weer zoeken naar een oplossing. Koken hoeft niet want er is nog zat over van gisteren. Vanavond moet ook de wekelijkse medicatie gezet worden dus de komende dagen ben ik weer de bekende vaatdoek op de bank of op bed! Maar deze dag was best fijn!
Helaas op kantoor vandaag, maar wel lekker tijdens de lunch kunnen wandelen. Dat is fijn naar buiten stappen, zonder jas de zon in! Nu ben ik te moe voor meer dan op de bank dweilen maar van de week ergens heb ik een date met mijn balkon!
Ik moest vanmorgen werken en vanavond. Tussen thuis buiten gezeten en zitten lezen en ook nog wat voor het werk gedaan.
Ik hoef morgen pas om 9:30 te beginnen maar als ik weer zo idioot vroeg wakker ben ( zaterdag 6:00 uur, gisteren 7:30 en vanmorgen weer 6:15) ga ik voor het werk maar wandelen of zo.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven