Entertainment alle pijlers

Het Blok 2025

29-04-2025 12:27 454 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Kijkt iemand? Ben nu bezig om de eerste aflevering van gisteren terug te kijken. Het is in ieder geval een leuke mix van kandidaten!
En Daan vind ik echt fantastisch.
Wij zijn gestopt met kijken, wat een slecht programma is het geworden. Ik heb echt bijzonder weinig klussen gezien, maar vooral een hoop drama en geouwehoer. Je ziet overal in de, op te leveren, ruimtes nog een grote bouwput en ‘ineens’ is de oplevering en is het klaar, dat hele traject daar naartoe heb je gemist, want het is alleen maar drama. Wat een kansloos programma, zonde, want het was altijd echt heel leuk, maar dit seizoen hebben ze de spijker plank echt volledig mis geslagen.
uggs schreef:
22-06-2025 10:03
Wij zijn gestopt met kijken, wat een slecht programma is het geworden. Ik heb echt bijzonder weinig klussen gezien, maar vooral een hoop drama en geouwehoer. Je ziet overal in de, op te leveren, ruimtes nog een grote bouwput en ‘ineens’ is de oplevering en is het klaar, dat hele traject daar naartoe heb je gemist, want het is alleen maar drama. Wat een kansloos programma, zonde, want het was altijd echt heel leuk, maar dit seizoen hebben ze de spijker plank echt volledig mis geslagen.
We vergissen ons in het soort programma. Het is geen klusprogramma maar een realityprogramma. Een beetje alla big brother maar dan met chiquere deelnemers. Nu ze met naomi zijn begonnen qua plastic fantastic is het vanaf volgend jaar helemaal prut.
stormke81 wijzigde dit bericht op 22-06-2025 10:39
0.24% gewijzigd
Ja waarschijnlijk wel, vorig jaar was het wel nog prima te doen, maar ik denk dat dit de laatste keer was dat we gekeken hebben, zonde.
Die kant is het dit jaar wel opgegaan en dat vind ik jammer. Dat soort programma's zijn er al genoeg. Juist de balans tussen verbouwen en reality maakte dit tot een leuk programma. Die balans is nu volledig weg en het is nu geen leuk programma meer. Vrijdag weer eens een aflevering gekeken, maar ik ben nu ook definitief afgehaakt.
Ik lees hier wel wie er gewonnen heeft :)

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven