M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Oehhh, en Frans... die nacht die je beschrijft... Daar moet je er niet teveel van hebben! Zwaaaarrrr.

Is het nog een optie om 'm vermoeider te maken, overdag? Dus overdag (aan het eind van de dag) proberen langer wakker te houden? Of is het gewoon een heel wakker jochie, die 's nachts de aandacht van mama hoe dan ook nodig heeft....
Pffff, vermoeiend allemaal.

Jasper kan niet zo goed zonder middagslaap. Dan wordt hij einde vd middag echt geen leuk kind van.

Maarreeeeee, hoe is t met pips?? En met Tira?

Scoob heb ik via hyves al gesproken, daar gaat t goed mee.

Lekker van de vakantie aan te genieten.
koffie, zwart graag...
[
Hoi!

Indian is dat de ' boot' die op hyves staat? Hebben jullie die er nog bij in de tuin? Was er nog niet toen ik met Mileen bij jullie was toch?

Hier is mevrouw ook maximaal om 7 uur wakker. Gaat ze later naar bed is ze om 7 uur strontchagerijnig wakker (meestal dan, niet altijd) . Ze gaat dus ook rond 1900 naar bed.

Dioe nachten van Bojan zijn nu al een tijdje zo. Hij maakt er echt een potje van. Ik vind het lastig hoe ik het moet doorbreken. Hij heeft niet altijd honger, maar soms wel. Krijst als een speenvarkentje, men ik denk dat in de hele straat de lichten aangaan . Aan de ene kant ben ik er het snelst van af als ik hem aanleg. Hij drinkt een minuutje of 10 en slaapt weer verder (mazar ja dat dus 3 a 4 keer snachts). Aan de andere kant wen ik hem zo aan snacken snachts en dat moet ik ook niet hebben. Ik vind het echt lastig en het was veel makkelijker toen hij maar 1 keer snachts voor eten kwam (haha en nog makkelijker als hij door zou slapen, maar goed).

Ik ben vandaag jarig! Gisteren feest gevierd en vandaag lekker met man op stap geweest. We zijn naar het Omniversum gegaan. Was leuk!

Ow Juul, naar zeg die b uien van Lynn. Mileen kan ze ook hebben hoor. Alsof er van het ene op het andere moment een excocist aan te pas moet komen. Gelukkig heeft ze ze niet te vaak en de laatste tijd is ze voor dat ze zo'n aanval krijgt, goed af te leiden waardoor we hem voorkomen. Maar een tijdje geleden had ze er echt veel. Ik moet wel eerlijk bekennen dat zij die buien vaker heeft als ik slecht ik moe en of chagerijnig ben
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans: is het een idee om Bojan 's nachts een speentje te geven? Zodat hij wat heeft om op te sabbelen. Maar het kan zijn dat jullie daar niet aan willen. Want afbouwen kan soms lastig zijn Bij Emdin ben ik aan het afbouwen en overdag krijgt hij echt geen speen meer, alleen bij het slapen. De volgende stap is om hem zo ver te krijgen dat we ook in slaap kunnen vallen zonder speen.

Wat een damrakkertjes zijn onze kindjes af en toe toch! Ze kunnen zo lief zijn en het volgende moment zou je ze achter het behang willen plakken (wat ik trouwens niet heb ). Emdin is ook erg aan het uitproberen en die zegt elke keer "mama is het leuk", zo irritant. Zeg heel vaak dat het niet leuk is, trouwens ook wel dat het wel eens leuk is.

Emdin slaapt al geruime tijd niet meer 's middags, maar soms breng ik hem wel voor 1 uurtje even naar bed toe, want dan is hij zo moe en anders is hij ook niet te genieten.

Woensdag gaan we voor de 2e keer voor ogentest bij het consternatiebureau. Ben benieuwd hoe het nu zal gaan. En daarna gaan we op bezoek bij zijn zusje in Den Haag. Nina mag kiezen waar we heen gaan, of Madurodam, of Avifauna.

De weersvoorspellingen zijn niet echt gunstig, dus naar het strand gaan zit er zeker niet in.

Ik baal wel een beetje, want ik heb momenteel last van mijn keel. Hopelijk wordt het geen keelontsteking of erger, de griep.

Zo, ga nog even surfen en dan lekker op tijd naar bed toe. Fijne avond allemaal en welterusten voor later.
HAi allemaa,

Vandaag is D day, ik wil mijn scriptie af gaan maken. Valentijn is naar het kdv en ik GA ervoor

Zondag wilden wij ook de speen afpakken van Valentijn, we hadden een heel plan, zo van vanaf nu geen speen meer want hij smaakt vies en je bent groot. We hadden de speen ingesmeerd met bitex (heeeeeel vies) Dat hadden vrienden van ons ook gedaan en het werkte perfect bij hun. Valentijn wilde toch even proeven van zn speen en tja dat was ranzig natuurlijk, snel een slokje drinken. Ik hoorde zijn maagje al rommelen en draaien, we konden nog net een emmer eronder houden en alles kwam eruit. We voelden ons zooooooo slecht door deze actie dat ie meteen zn speen weer terug kreeg. (een lekkere dit keer) Lekker dus, Valentijn nog steeds aan de speen en wij een trauma dus het zal nog wel even duren voordat we weer eraan beginnen

Frans. Toen Bojan nog beter sliep s nachts, van hoe laat tot hoe laat was dat dan? Hij heeft namelijk toen bewezen dat hij gedurende die uren zonder eten kan en alles wat je hem dus dan geeft is idd snacken/troosten. Misschien een speen de oplossing gedurende die uren???? (als je nog durft na bovenstaand verhaal

Q ik wil ook nog naar Madurodam, vanwege Sesamstraat het schijnt echt heel leuk te zijn.

Ik ga snel even wat doen......

Mereliena
[
Ik ben niet antispeen hoor, helemaal niet. Heb zelf tot mijn 15e een speen gehad. Haha ging er zo'n beetje uit toen mijnj eerste vriendje bleef slapen (haha nee zo erg was het niet, maar heb wel laaaang een speen gehad, tot ik 5 was ofzo). Alleen Bojan wil hem niet. Hij tuft hem steeds uit. Ik vind het moeilijk om te bepalen wat hij nodig heeft, omdat ik natuurlijk niet weer wat hij drinkt. En ook al zou ik vinden dat hij het niet nodig heeft, toch krijst hij dan als een speenvarken. Lastig hoor. Maaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr gisterenavond om 2100 een fles met afgekolfde melk en 3 scheppen rijstebloem, vannacht om 3 uur krijsen, maar hij had geen honger, tot 3.45 getroost en toen was ie pas om 5.30 weer wakker met honger!!! Hij kan het dus echt wel!

Merel, haha jouw verhaal kan zo bij de opvoedblunders Arme Valentijn en wat een hardvochtige manier om hem van de speen af te helpen . Ik heb geen tips helaas. Milena duimt, overdag mag ze nu niet meer en dat is makkelijk te controleren. maar ze duimt wel om in slaap te vallen. En ik kan moeilijk de duim eraf zagen .

Q Madurodam lijkt me ook zo leuk met Sesamstraat. Het is tot 9 september, misschien dat wij voor die tijd ook nog gaan. Ben benieuwd wat Nina kiest. Wel heel leuk dat jullie zo contact hebben met zijn zusje, zonder dat de vader erbij is! Vind ik heel goed van je!

Merel, zit je al in de flow????? GOGOGO vandaag!!
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
[
Flow zat er goed in. Vanavond nog eenmaal op papier doornemen en dan dan definitieve versie samenstellen. Moet voor 28 juli zijn ingeleverd, dus dat gaat lukken. Dan duimen dat het een voldoende is. Men o men, eer dat ik nog eens aan een opleiding begin moet er heeeeel wat gebeuren
Helaas vandaag thuis moeten blijven door koorts en erge keelpijn. ik voel om zo te zeggen "K". Zit onder de paracetamol en de keeltabletten. Ga zo even Emdin van de KDV halen.

Ik ben circa 1,5 jaar geleden met Tiramam ook in Madurodam geweest. Toen was de Sesamstraatexpositie er ook en dat was leuk. Ben wel een soort van nieuwsgierig of ze hem nu anders hebben gemaakt dan de vorige keer. Ach, afwachten wat Nina kiest.

He Frans, wat jammer dat Bojan de speen niet wil, dat zou een hoop ellende schelen. Helpt het niet om verdikkingsmiddel toe te passen in de laatste fles voor de nacht. Het is dan wel belangrijk dat hij de afgekolfde melk in de fles krijgt, voorzien van het verdikkingsmiddel. Dit geeft namelijk meer vulling dan rijstebloem.

Heb het bij Emdin best lang gebruikt en het werkte bij hem goed.

Ze hebben het van het merk Nutrilon, ik geloof een oranje pak???

Zo, moet Emdin gaan halen. groetjes
Hier een kind wat niet geslapen heeft vanmiddag en echt oervervelend is. Hij zit nu keihard te janken op de trap.

Merel, you go girl!!!!!
koffie, zwart graag...
He Q, balen dat je ziek bent zeg! Hopenlijk voel je je snel weer beter!

Syl, ooooooooooooooooow erg is dat!

Merel goed van je!!! Ik vind het ook niet makkelijk opleiding naast werk en kind hoor. Maar als het eenmaal af is dan ben je er zo blij mee (althans ik :0 ). En heb je ook ineens vrije tijd! Haha tot je 2e komt dan
Indian, wat heb je voor tattoo van Yuma dan?
quote:frans3 schreef op 21 juli 2009 @ 19:27:

Indian, wat heb je voor tattoo van Yuma dan?

Een armbandje met zijn naam erin, zal wel binnenkort een foto plaatsen op hyves, oke??!!

Q, beterschap meid, echt niet fijn alweer ziek!

Merel, kei goed zeg!! Super!

Hoe gaat het met je zus en je vriendin?
[
ik stem op 8 augustus

Die andere ben ik waarschijnlijk net 1 dag thuis van vakantie.
koffie, zwart graag...
hey syl!
zwaai
koffie, zwart graag...
Hai,

Alles goed hier! Had het weekend heel verhaal getypt kreeg ik foutmelding...toen was ik weer even klaar met forum....

Kom deze week nog xtje langs. Zijn hier vakantie aan het voorbereiden, zondag vertrekken we.

Oja ik kan beide zaterdagen niet....

greetz

Scooby
He Scooby, vast een fijne vakantie! Waar gaan jullie heen?

Ik kan 8 augustus, 12 september kan ik niet.
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
[fgcolor=#0A58FF]
dubbel
[.[/fgcolor]
ehhh, ik wou iets zeggen, maar dat zou niet netjes zijn ha ha ha ha.

Ik hou het dus voor me, goed?

Maar t heeft met de geitjes te maken en vooral wie er komt.
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven