Singles Unite - Deel 3 2025 🌻 Swipe, chat & shine

24-07-2025 10:24 864 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Nieuw topic, nieuwe kansen,
(ont)matchen, kletsen en sjansen
Dat in ons happy single bestaan
nieuwe liefdes mogen ontstaan

Welkom en klets gezellig mee :cheer2:
Attraverso en Eekhoorntje, wat pijnlijk!
En toen-ie aan het appen was en er verscheen niets Attraverso, was hij naar woorden aan het zoeken denk ik. Dat lukte toen niet.

Ja, dit komt altijd hard aan.
Het zijn niet hele belangrijke of grote spullen (een onderbroek en een bakje). Ik zal hem vandaag even appen dat ze hier nog liggen. Ik ben benieuwd of hij het wil komen ophalen of dat hij zegt van laat maar liggen.
eekhoorntje wijzigde dit bericht op 01-08-2025 12:19
3.37% gewijzigd
Eekhoorntje schreef:
01-08-2025 11:41
HAHA, nou bijna... Het waren ook wel intensieve dates. Echt van twee uur 's middags tot de volgende dag avond en ook (bijna) altijd blijven slapen. Het enige wat ik wel had dat we nooit echt diepe gesprekken hebben gehad. Ik wist vooral veel feitelijke dingen, maar niet echt hoe hij was als persoon. Dus wellicht ligt daar het probleem wel.
Ik ben vast heel ouderwets, maar vanaf het moment dat je bij elkaar blijft slapen is er echt wel meer dan een appje nodig om het af te kappen, vind ik.

In acht lange dates geen diepe gesprekken hebben? Daar kan ik me weinig bij voorstellen, zeker als je het bed deelt wordt het toch al gauw intiem? Haha denk dat ik een beetje een fossiel ben. :mrgreen:

Maar wel pijnlijk lijkt me.
Happening schreef:
01-08-2025 11:57
Ik ben vast heel ouderwets, maar vanaf het moment dat je bij elkaar blijft slapen is er echt wel meer dan een appje nodig om het af te kappen, vind ik.

In acht lange dates geen diepe gesprekken hebben? Daar kan ik me weinig bij voorstellen, zeker als je het bed deelt wordt het toch al gauw intiem? Haha denk dat ik een beetje een fossiel ben. :mrgreen:

Maar wel pijnlijk lijkt me.
Je kan prima intiem zijn zonder dat daar hele diepe gesprekken bij komen kijken. Het bleef allemaal wat meer op een vriendschappelijk niveau. Ik weet niet of dat aan mij lag, want ik heb best wel wat dingen gedeeld. Ik wist na acht dates weinig over zijn gevoelens, hoe hij in het leven staat en waar hij naar op zoek is. Ik had ook niet echt het idee dat hij daar makkelijk over sprak, dus heb ik ook niet heel veel over dingen doorgevraagd. Ik vraag me dan ook nu af of ik dat misschien wel had moeten doen.
Eekhoorntje schreef:
01-08-2025 12:06
Je kan prima intiem zijn zonder dat daar hele diepe gesprekken bij komen kijken. Het bleef allemaal wat meer op een vriendschappelijk niveau. Ik weet niet of dat aan mij lag, want ik heb best wel wat dingen gedeeld. Ik wist na acht dates weinig over zijn gevoelens, hoe hij in het leven staat en waar hij naar op zoek is. Ik had ook niet echt het idee dat hij daar makkelijk over sprak, dus heb ik ook niet heel veel over dingen doorgevraagd. Ik vraag me dan ook nu af of ik dat misschien wel had moeten doen.
Het klinkt vooral als dat jij het een stuk serieuzer nam dan hij dat deed.
Je had het in je eerste bericht over dates. Maar dit klinkt meer als een leuk tijdelijk sekscontact.
Attraverso schreef:
01-08-2025 11:29
Ik heb het juist aangevoeld... Net een app met een hele resem complimenten maar de chemistry ontbreekt...
He, wat jammer...
Peertjes schreef:
01-08-2025 12:10
Het klinkt vooral als dat jij het een stuk serieuzer nam dan hij dat deed.
Je had het in je eerste bericht over dates. Maar dit klinkt meer als een leuk tijdelijk sekscontact.
Zou kunnen, maar hij wilde juist ermee stoppen omdat hij niet de romantische klik voelde en niet op zoek was naar een scharrel met naar iets serieus. Hij was in het begin ook erg enthousiast en had het over toekomstige dates etc.
Jammer Attraverso, had ik als buitenstaander niet gedacht.. maar ms was bij jou de chemistry ook niet al nadrukkelijk aanwezig? Behalve dat je het wel wilde uitzoeken.
Hoe dan ook, jammer.
Ik denk wel, als ik naar mezelf kijk, dat er periodes zijn dat ‘alle’ mannen (natuurlijk overdreven) je leuk vinden afgewisseld met een periode dat dit niet zo is. Denk vaak ook dat het met je eigen uitstraling te maken heeft, en hoe je in je vel zit, of je net teleurgesteld bent i.d. liefde of andere minder leuke zaken die spelen.
En het ook het zelf niet helemaal voelen voor die persoon maar het wel willen, meestal voelt de ander dat dan aan.
Het kan in ieder geval een moment zijn om eens even bij jezelf stil te staan, meestal denderen we door weer naar de volgende date.
En zeker niet leuk Eekhoorntje!
8 dates en blijven slapen is niet niks. En zeker niet voor vrouwen die zich daardoor biologisch gezien toch sneller hechten..
Je kan idd reflecteren over wat je een volgende keer anders zou doen, maar het niet zoeken in termen van eigen ‘schuld’.
Het is sowieso een interactie tussen 2 mensen en het lijkt alsof hij niet meer diepgang wilde.
Pupke schreef:
01-08-2025 10:53
Haha nou ik wel hoor! Hartstikke single en de wachtkamer is hartstikke leeg. Maar dat kan ook niet anders als je helemaal niet swiped maar het is even prima zo ;)

En wat betreft je date: Qua tijd ben ik het helemaal met je eens! Ik vind 1-1,5u ook altijd een mooie tijd, vooral omdat het ook wel energie kost.. tenminste mijn batterij is daarna wel leeg haha. Ik kan soms ook heel stom uit de hoek komen (vind ik zelf) maar dat is dan puur zenuwen of jezelf op dat moment beter voor doen ofzo? Anyway ik zou hem gewoon een berichtje sturen! Al die ‘regels’ heb ik echt lak aan haha.

Hmm lastig Attraverso! Weet je voor jezelf waarom je hem wél nog eens zou willen maar ook waarom niet?
Pupke, ik wist gewoon dat jij er ms ook dingen uit zou kunnen flappen, of ms heb je dat wel eens verteld.
Achteraf gezien denk ik dat het menselijk is, en als een ander daarop afknapt het gewoon geen match is.
We moeten onszelf maar accepteren 🙃
En hij heeft inmiddels wel contact opgenomen maar nog geen intensief app verkeer, laat staan een nieuwe date.
Maar ik heb geen haast op dit moment. Ik zie wel wat er gebeurt. En dat is natuurlijk makkelijker als je nog niet aan iemand bent gehecht.

Dus er gebeurt iets maar heel veel stelt het allemaal niet voor op dit moment, dus nog absoluut single,

Daarover gesproken hoe is het met jou Mimali? Nog lekker ah genieten?
Mus super leukhoe het gaat, en goed dat je je eigen plek hebt in Nederland. Ben je al buj hem thuis geweest?

Idd wanneer is de volgende date met man waar je beetje over twijfelt?
Pupke schreef:
01-08-2025 10:53
Haha nou ik wel hoor! Hartstikke single en de wachtkamer is hartstikke leeg. Maar dat kan ook niet anders als je helemaal niet swiped maar het is even prima zo ;)

En wat betreft je date: Qua tijd ben ik het helemaal met je eens! Ik vind 1-1,5u ook altijd een mooie tijd, vooral omdat het ook wel energie kost.. tenminste mijn batterij is daarna wel leeg haha. Ik kan soms ook heel stom uit de hoek komen (vind ik zelf) maar dat is dan puur zenuwen of jezelf op dat moment beter voor doen ofzo? Anyway ik zou hem gewoon een berichtje sturen! Al die ‘regels’ heb ik echt lak aan haha.

Hmm lastig Attraverso! Weet je voor jezelf waarom je hem wél nog eens zou willen maar ook waarom niet?
Pupke, ik wist gewoon dat jij er ms ook dingen uit zou kunnen flappen, of ms heb je dat wel eens verteld.
Achteraf gezien denk ik dat het menselijk is, en als een ander daarop afknapt het gewoon geen match is.
We moeten onszelf maar accepteren 🙃
En hij heeft inmiddels wel contact opgenomen maar nog geen intensief app verkeer, laat staan een nieuwe date.
Maar ik heb geen haast op dit moment. Ik zie wel wat er gebeurt. En dat is natuurlijk makkelijker als je nog niet aan iemand bent gehecht.

Dus er gebeurt iets maar heel veel stelt het allemaal niet voor op dit moment, dus nog absoluut single,

Daarover gesproken hoe is het met jou Mimali? Nog lekker ah genieten?
Mus super leukhoe het gaat, en goed dat je je eigen plek hebt in Nederland. Ben je al buj hem thuis geweest?

Idd wanneer is de volgende date met man waar je beetje over twijfelt?
A jammer Eekhoortje en inderdaad na 8 dates doe je even bellen lijkt me? Maar goed mijn ex van een half jaar...deed het ook af met een appje/voice bericht. Ik had hem liever even gezien en het uitgepraat....belde hem maar ik werd afgekapt. Blijkbaar is dat inderdaad de nieuwe norm.
Plasticss schreef:
01-08-2025 12:55
A jammer Eekhoortje en inderdaad na 8 dates doe je even bellen lijkt me? Maar goed mijn ex van een half jaar...deed het ook af met een appje/voice bericht. Ik had hem liever even gezien en het uitgepraat....belde hem maar ik werd afgekapt. Blijkbaar is dat inderdaad de nieuwe norm.
Echt asociaal. Wat bezielt die mannen?
Happening schreef:
01-08-2025 13:03
Echt asociaal. Wat bezielt die mannen?
Nou mijn vorige date leek het juist een goed idee om even elkaar nog te zien en erover te hebben. Dus ze bestaan wel, maar ze zijn zeldzaam. De meesten doen het via een appje. Ik vind dat prima na een, misschien twee dates, maar als je echt al een aantal dates hebt gehad die gezellig en leuk waren wat is er dan op tegen om even te bellen of een uurtje met elkaar een kopje koffie ergens te doen.
Wat jammer Attraverso. Ook al klopt het misschien met waar je eigen twijfel zat over hoe het verliep, maar nooit leuk dit.
@Attra, meh... wat stom... Maar inderdaad goed aangevoeld. Is er nog een kans dat jullie in de friendzone zijn beland, juist omdat er op de dates geen fysieke activiteit was? Ik vind het nog wat lastig voor te stellen dat een man 3 á 4 dates (tel kwijt) nodig heeft om vast te stellen dat er geen chemie is.

@Eekhoorntje... nog veel stommer... Na 8 dates met meestal blijven slapen had het inderdaad wel zo'n beetje verkering mogen heten. Ik vind dan nog afkappen via de app ook stom, maar kan dit nog een generatieding zijn? Van welke leeftijdscategorie ben jij?

Emmely schreef:
01-08-2025 12:53
Mus super leuk hoe het gaat, en goed dat je je eigen plek hebt in Nederland. Ben je al bij hem thuis geweest?

Ja, is ook fijn om een eigen plek te hebben. Sowieso omdat we elkaar nog maar net kenden toen ik een paar weken NL plande, maar ook omdat ik nog niet (de hele tijd) bij hem thuis kan verblijven. Hij komt nu steeds deze kant op (en blijft vanaf morgen een hele week). De week daarna ga ik een paar dagen bij hem slapen (dan zijn zijn kinderen op vakantie met hun moeder). Na hun vakantie wil hij het gaan vertellen. Dat vind ik spannend (maar het is zo langzamerhand wel nodig).

Het is tot nu toe één groot feest! Wat we ook doen met elkaar, het is allemaal leuk. Of nou ja, geweldig is een beter woord... :love:
@Mus: Dat zou kunnen hoor! We zijn beide in de twintig!
Mus schreef:
01-08-2025 14:05
@Attra, meh... wat stom... Maar inderdaad goed aangevoeld. Is er nog een kans dat jullie in de friendzone zijn beland, juist omdat er op de dates geen fysieke activiteit was? Ik vind het nog wat lastig voor te stellen dat een man 3 á 4 dates (tel kwijt) nodig heeft om vast te stellen dat er geen chemie is.
Nee ik begrijp het wel, kreeg een hele reeks complimenten, dat ik kort gezegd 'op papier' helemaal de vrouw ben die hij zoekt en het daarom een kans wou geven, hopend dat het gevoel bij hem zou komen. Dat hij er nog één nacht wou over slapen en dan deze ochtend de knoop heeft doorgehakt...
@Emmely wat leuk dat je het vraagt!
Het gaat nog steeds heel goed, zitten zo op hetzelfde level..
We zijn nu allebei op vakantie(niet samen helaas) , dus zien elkaar een dag of tien niet..pittig haha
Maar daarna staat er een etentje gepland en later ook nog een nachtje weg🥰..
So far so good dus..

Het is teveel om op iedereen te reageren maar ik volg jullie avonturen wel hoor en leef ook zeker mee..
Eekhoorntje schreef:
01-08-2025 14:06
@Mus: Dat zou kunnen hoor! We zijn beide in de twintig!
Kun je nagaan....ik ben 34 en hij was 37...dus het maakt niks uit....
Jeetje als je bedenkt als je die leeftijd heb (dus twintig) dat je volwassen met elkaar omgaat.....
Ach, na alle hoopvolle berichten, toch ook weer wat dompers...

Maar Mus, wat klink jij enthousiast! Zo leuk. En dat met al die kilometers ertussen. Ik haak al af bij Limburg (om eens wat te noemen). Blijkbaar zie ik toch te snel beren op de weg :)

En Mimali, jij ook nog steeds in love. Ik begrijp nog steeds niet goed hoe dat zo om kon slaan. Je was zo duidelijk: geen aantrekkingskracht. En nu toch dit. (Sorry, dit blijft mij intrigeren.)
johanna72 wijzigde dit bericht op 01-08-2025 15:55
0.11% gewijzigd
Mag ik iets voorleggen?
Ik vind al tijden geen leuke mannen meer op de apps. Nu had ik een maand of 4 terug wel contact met een leuke man, waarmee ik al was overgeschakeld naar whatsapp. We hadden elkaar nog niet in het echt ontmoet en dat contact verwaterde, voornamelijk door mijn schuld (laatste berichtje kwam van hem), omdat ik even wat minder in mijn vel zat. Ik ben toen ook van tinder af gegaan.

Eigenlijk zou ik hem wel een berichtje willen sturen, hoewel er een dikke kans is dat hij inmiddels iemand gevonden heeft. Ik zit inmiddels weer op tinder, heb 12 miljoen mannen naar links geswiped en ben hem niet tegengekomen.
Dus ik durf niet zo goed. Wat zouden jullie doen?
Johanna72 schreef:
01-08-2025 15:54
Mag ik iets voorleggen?
Ik vind al tijden geen leuke mannen meer op de apps. Nu had ik een maand of 4 terug wel contact met een leuke man, waarmee ik al was overgeschakeld naar whatsapp. We hadden elkaar nog niet in het echt ontmoet en dat contact verwaterde, voornamelijk door mijn schuld (laatste berichtje kwam van hem), omdat ik even wat minder in mijn vel zat. Ik ben toen ook van tinder af gegaan.

Eigenlijk zou ik hem wel een berichtje willen sturen, hoewel er een dikke kans is dat hij inmiddels iemand gevonden heeft. Ik zit inmiddels weer op tinder, heb 12 miljoen mannen naar links geswiped en ben hem niet tegengekomen.
you only live once hé, gewoon brutaal zijn en een appje sturen met hoe het gaat en eerlijk zijn dat je toen wat minder goed in je vel zat. Hij kan dan alle kanten op gaan, maar dan weet je wel hoe en wat. Nee heb je nu, Ja kun je krijgen :)
Johanna72 schreef:
01-08-2025 15:54
Mag ik iets voorleggen?

In dit geval gewoon doen! Er bestaat gewoon een kans dat hij er nog zeker open voor staat en misschien wel heel blij is met het berichtje. Het ergste wat er kan gebeuren is dat hij zegt dat hij inderdaad al iemand heeft (of niet reageert).
Dank jullie wel, ik neig ook wel naar iets sturen. Ik krijg alleen de toon nog niet goed te pakken. Niet te zwaar, niet te opdringerig...
Ik ga er nog even op kauwen.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven