Man meerdere slippertjes
woensdag 6 augustus 2025 om 10:40
Even een nieuw account aangemaakt hier.
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
Ik ben er recent achter gekomen dat mijn man een slippertje had met een collega van hem. Beide veertigers, 20 jaar samen, 3 kinderen.
Hij kwam me op een avond vertellen dat hij met de vrouw in kwestie naar een hotel geweest is, en ze seks hadden. Hij doet al een paar maanden vreemd en afstandelijk, dus ik heb al een tijdje een vreemd onderbuikgevoel. Z'n trouwring niet dragen, me wat wegduwen, soms niet kunnen klaarkomen tijdens de seks, kort van stof..
Zij zit ook in een relatie. Hij vertelde me dat hij met mij verder wou. Hij was helemaal emotioneel en ik denk dat hij echt verliefd is op haar. Ik was zo verbouwereerd dat ik maar een paar vragen gesteld heb. Weet eigenlijk helemaal niet of ik veel wil weten of moet vragen..
Hij vertelt me niets uit zichzelf. Op de paar vragen die ik stelde, kreeg ik wel een antwoord maar ik vraag me enorm af of hij me wel alles verteld heeft. Na een paar dagen veranderde het verhaal al een beetje en moest hij bekennen dat het vaker gebeurd was. En niet veel later sprak hij plots ook van een eerder slippertje met nog een andere vrouw! Iemand die ik überhaupt ook ken, en ook zij heeft al jarenlang een partner.. Hij beweert dat dat echt eenmalig was..
En nu.. zit ik vast. Wat moet ik hiermee? Moet ik alles weggooien? Eraan werken? Mijn man verdient goed, hij is de grote kostwinner. We hebben het goed samen verder.. We zijn al zo lang samen. En de kinderen?
Ik zit met de handen in het haar. Het gekke is dat ik me meteen op hem gegooid heb. Ik wou hem voor mij hebben. Maar het voelt ook zo vies, alsof ik mezelf niet ben..
Heeft iemand iets soortgelijks meegemaakt? Zijn jullie eruit gekomen?
donderdag 7 augustus 2025 om 08:51
Ik krijg de indruk dat hij aanstuurt op een scheiding vanuit jouw initiatief. Hij vertelt eerst iets, jij maakt geen aanstalten, hij vertelt nog wat meer, jij maakt nog steeds geen aanstalten, dan zijn er opeens nog meer vrouwen....
Het lijkt wel alsof hij erop aanstuurt dat jij de scheiding aanvraagt.
Het lijkt wel alsof hij erop aanstuurt dat jij de scheiding aanvraagt.
donderdag 7 augustus 2025 om 09:16
hallo? er waren ook steeds getrouwde vrouwen bij betrokkencreativeguy schreef: ↑07-08-2025 08:47Wat is dat toch met die kerels die hun lul niet kunnen binnen houden als ze een lekker wijf zien ? Ben je dan te dom om te realiseren dat je ALLES KAPOT maakt ?!?
donderdag 7 augustus 2025 om 09:22
creativeguy schreef: ↑07-08-2025 08:47Wat is dat toch met die kerels die hun lul niet kunnen binnen houden als ze een lekker wijf zien ? Ben je dan te dom om te realiseren dat je ALLES KAPOT maakt ?!?

koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 10:08
Er komt steeds meer op tafel wat hij heeft uitgevreten met andere dames? Waarom vertelt hij het? Dreigde het uit te komen? Waarom denk je dat jij ergens aan moet werken in deze relatie, ik zou denken dat hij ergens aan moet werken. Dat hij het zeker met 2 dames heeft aangelegd duidt niet op een incident, iets wat hem is overkomen en ik vind het daarom niet echt slippertjes. Enig idee waarom hij het buiten de deur zoekt? Loopt het thuis niet lekker, zoekt hij spanning? En dat hij grote kostwinner is maakt dat dat je zijn gedrag accepteert? Zet eerst voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt: een goedverdienende ontrouwe man? Of financieel wat minder maar wel een partner die het niet bij anderen zoekt?
donderdag 7 augustus 2025 om 10:21
Helemaal mee eens. Dat hij veel verdient, geeft hem niet het recht om vreemd te gaan.yellowpino schreef: ↑07-08-2025 10:08Er komt steeds meer op tafel wat hij heeft uitgevreten met andere dames? Waarom vertelt hij het? Dreigde het uit te komen? Waarom denk je dat jij ergens aan moet werken in deze relatie, ik zou denken dat hij ergens aan moet werken. Dat hij het zeker met 2 dames heeft aangelegd duidt niet op een incident, iets wat hem is overkomen en ik vind het daarom niet echt slippertjes. Enig idee waarom hij het buiten de deur zoekt? Loopt het thuis niet lekker, zoekt hij spanning? En dat hij grote kostwinner is maakt dat dat je zijn gedrag accepteert? Zet eerst voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt: een goedverdienende ontrouwe man? Of financieel wat minder maar wel een partner die het niet bij anderen zoekt?
donderdag 7 augustus 2025 om 10:26
Ik ben ook wel benieuwd naar zijn motivatie om dit allemaal op tafel te gooien.blijfgewoonbianca schreef: ↑07-08-2025 09:13Waarom wilde hij schoon schip maken ; dreigde het uit te komen ?
Is hij bang dat het uitkomt?
Wil hij scheiden?
Wil hij een bepaalde reactie uitlokken, kijken hoeveel ze pikt?
Wil hij zijn geweten opschonen?
Begin eens met de vraag, to, waarom hij dit alles vertelt.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:19
Hij biechtte me eerst iets op omdat hij van de situatie af wou, denk ik. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij ermee gedreigd heeft meer te vertellen en dat hij daarom met de rest van het verhaal gekomen is. Zij reageert er volgens hem heel emotioneel op dat hij voor mij kiest want ze wou eigenlijk met hem verder en was daar thuis de nodige stappen rond aan het zetten.
Hij zegt dat het een vergissing is en dat hij met mij verder wil. Ik heb aangestuurd op relatietherapie.
Hij zegt dat het een vergissing is en dat hij met mij verder wil. Ik heb aangestuurd op relatietherapie.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:25
we hebben het gewoon zo goed samen. Meerdere reizen per jaar, we kopen alles dat we willen. Hoe moet ik dat gaan opgeven, en ook voor de kinderen? Hij vindt alles een vergissing. Ik denk dat hij nu misschien wel ingezien heeft wat hij kwijt is. Volgens mij was het gewoon lust.yellowpino schreef: ↑07-08-2025 10:08Er komt steeds meer op tafel wat hij heeft uitgevreten met andere dames? Waarom vertelt hij het? Dreigde het uit te komen? Waarom denk je dat jij ergens aan moet werken in deze relatie, ik zou denken dat hij ergens aan moet werken. Dat hij het zeker met 2 dames heeft aangelegd duidt niet op een incident, iets wat hem is overkomen en ik vind het daarom niet echt slippertjes. Enig idee waarom hij het buiten de deur zoekt? Loopt het thuis niet lekker, zoekt hij spanning? En dat hij grote kostwinner is maakt dat dat je zijn gedrag accepteert? Zet eerst voor jezelf op een rijtje wat je belangrijk vindt: een goedverdienende ontrouwe man? Of financieel wat minder maar wel een partner die het niet bij anderen zoekt?
Hij kwam op dat vlak niets tekort, we hadden nog een frequent seksleven, dat is altijd zo geweest.
Hij is sowieso niet iemand die vlot praat over zijn gevoelens of wat er in hem omgaat..
Ik heb het nog tegen niemand verteld, noch tegen de kinderen of familie. Ik ben bang dat mijn familie hem dan helemaal niet meer zal moeten en dat het de situatie gewoon lastig maakt. Mijn ouders liepen al niet erg hoog op met hem.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:28
Als hij niets tekort kwam waarom dan vreemdgaan? Misschien mist hij spanning, geiligheid, passie, wil hij andere dingen die jij hem niet geeft...
koekies zijn lekker
donderdag 7 augustus 2025 om 11:29
Daar denkt hij toch kennelijk anders over. Laat je niet in de maling nemen.Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:25we hebben het gewoon zo goed samen. Meerdere reizen per jaar, we kopen alles dat we willen. Hoe moet ik dat gaan opgeven, en ook voor de kinderen? Hij vindt alles een vergissing. Ik denk dat hij nu misschien wel ingezien heeft wat hij kwijt is. Volgens mij was het gewoon lust.
Hij kwam op dat vlak niets tekort, we hadden nog een frequent seksleven, dat is altijd zo geweest.
Hij is sowieso niet iemand die vlot praat over zijn gevoelens of wat er in hem omgaat..
Ik heb het nog tegen niemand verteld, noch tegen de kinderen of familie. Ik ben bang dat mijn familie hem dan helemaal niet meer zal moeten en dat het de situatie gewoon lastig maakt. Mijn ouders liepen al niet erg hoog op met hem.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:32
Hoezo mogen je ouders hem niet echt?Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:25we hebben het gewoon zo goed samen. Meerdere reizen per jaar, we kopen alles dat we willen. Hoe moet ik dat gaan opgeven, en ook voor de kinderen? Hij vindt alles een vergissing. Ik denk dat hij nu misschien wel ingezien heeft wat hij kwijt is. Volgens mij was het gewoon lust.
En je noemt vooral materialistische zaken, zou zelf het vreselijk vinden om zo van een man afhankelijk te zijn.
Werk je wel?
Levensgenieter

donderdag 7 augustus 2025 om 11:33
Hij zegt dat hij gewoon verliefd geworden is op die andere vrouw, die overigens jonger en slanker is dan ik.. Dat ze er was, hem begreep, dat hij ze aantrekkelijk en intelligent vond. Anders kan hij het niet uitleggen.zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 11:28Als hij niets tekort kwam waarom dan vreemdgaan? Misschien mist hij spanning, geiligheid, passie, wil hij andere dingen die jij hem niet geeft...
Hij ziet anderen hand in hand lopen en hartelijk zijn en wij doen dat niet meer, en hij mist dat. We knuffelen ook niet vaak, maar we doen best wel wat dingen samen, zoals reizen. Er is altijd seks geweest.. We zijn praktisch wel goed samen, maar ja de grote verliefdheid is er een beetje af. Maar we gaan nog samen op restaurant en op reis zonder de kinderen, dus het is niet dat daar iets ontbreekt.
Hij heeft het contact met haar verbroken, zegt hij. Maar hij ziet dat ze het er heel lastig mee heeft. heel af en toe is er nog een bericht tussen hen denk ik.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:33
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Ze zou je binnenkort inlichten.Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:19Hij biechtte me eerst iets op omdat hij van de situatie af wou, denk ik. Maar eerlijk gezegd denk ik dat zij ermee gedreigd heeft meer te vertellen en dat hij daarom met de rest van het verhaal gekomen is. Zij reageert er volgens hem heel emotioneel op dat hij voor mij kiest want ze wou eigenlijk met hem verder en was daar thuis de nodige stappen rond aan het zetten.
Dit klinkt als een affaire, niet als een slippertje.
Zou je haar kant van het verhaal niet willen horen?
Veel sterkte met de situatie.
Levensgenieter

donderdag 7 augustus 2025 om 11:36
zoetjerminder schreef: ↑07-08-2025 11:28Als hij niets tekort kwam waarom dan vreemdgaan? Misschien mist hij spanning, geiligheid, passie, wil hij andere dingen die jij hem niet geeft...

Lekker kort door de bocht.
Genoeg figuren die niks tekort komen maar verslaafd zijn aan kicks.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:36
Ik heb zelf ook wel een goede baan en heb bijna altijd voltijds gewerkt, ook na de geboorte van de kinderen. Ik kan voor mezelf zorgen en ik weet dat ik op mijn familie kan steunen als het nodig is..MissButterflyyy schreef: ↑07-08-2025 11:32Hoezo mogen je ouders hem niet echt?
En je noemt vooral materialistische zaken, zou zelf het vreselijk vinden om zo van een man afhankelijk te zijn.
Werk je wel?
Maar ik zie hem nog graag.. Ik kan een huwelijk van 20 jaar toch niet zomaar weggooien om zo'n sloerie???
donderdag 7 augustus 2025 om 11:37
Nee, ik hoef haar echt niet te spreken.. Hij zegt dat het gestopt is, en ik geloof hem. Hij lijkt echt heel veel spijt te hebben. loopt er een beetje als een geslagen hond bij heel de tijd. Is er best ziek van.MissButterflyyy schreef: ↑07-08-2025 11:33Ah, daar komt de aap uit de mouw. Ze zou je binnenkort inlichten.
Dit klinkt als een affaire, niet als een slippertje.
Zou je haar kant van het verhaal niet willen horen?
Veel sterkte met de situatie.
donderdag 7 augustus 2025 om 11:44
Zo, toe maar. Zij is een sloerie en wat is je man? Iemand die met een slanke en intelligente sloerie vrouw het bed in duikt? En zelfs met 2 verschillende ook nog? En met eentje denk je ook nog dat er berichtjes uitgewisseld worden? Sorry maar ik vind je man zeker net zo verkeerd als de vrouwen waarmee hij iets had/heeft.Solaris schreef: ↑07-08-2025 11:36Ik heb zelf ook wel een goede baan en heb bijna altijd voltijds gewerkt, ook na de geboorte van de kinderen. Ik kan voor mezelf zorgen en ik weet dat ik op mijn familie kan steunen als het nodig is..
Maar ik zie hem nog graag.. Ik kan een huwelijk van 20 jaar toch niet zomaar weggooien om zo'n sloerie???

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in