Gierige acties deel XVII
zondag 15 september 2024 om 18:22
De vorige 16 delen waren een groot succes. In deel 17 gaan we weer verder met het delen van gierige acties.
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
* Deel 12
* Deel 13
* Deel 14
* Deel 15
* Deel 16
Links naar vorige delen:
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 4
* Deel 5
* Deel 6
* Deel 7
* Deel 8
* Deel 9
* Deel 10
* Deel 11
* Deel 12
* Deel 13
* Deel 14
* Deel 15
* Deel 16
In this mad house we must all survive
donderdag 7 augustus 2025 om 06:29
Op mijn werkafdeling is er een 'pot' geld en als er iemand jarig is koopt iemand een cadeau van 10 euro en de koper krijgt dan 10 euro uit die pot en levert bonnetje in voor administratie
Nu had laatst een collega laatst 10 euro uit de pot gehaald voor cadeautje maar ze had geen bon. Toen iemand er naar vroeg zei ze: ik had nog een fles Rituals van die prijs in mijn kast staan en die gebruik ik zelf niet.
Ik vond dat zo raar.
Nu had laatst een collega laatst 10 euro uit de pot gehaald voor cadeautje maar ze had geen bon. Toen iemand er naar vroeg zei ze: ik had nog een fles Rituals van die prijs in mijn kast staan en die gebruik ik zelf niet.
Ik vond dat zo raar.
donderdag 7 augustus 2025 om 07:33
Chumlee schreef: ↑07-08-2025 06:29Op mijn werkafdeling is er een 'pot' geld en als er iemand jarig is koopt iemand een cadeau van 10 euro en de koper krijgt dan 10 euro uit die pot en levert bonnetje in voor administratie
Ik vond dat zo raar.
donderdag 7 augustus 2025 om 07:44
Zo zeg, dan heb je lef!Chumlee schreef: ↑07-08-2025 06:29Op mijn werkafdeling is er een 'pot' geld en als er iemand jarig is koopt iemand een cadeau van 10 euro en de koper krijgt dan 10 euro uit die pot en levert bonnetje in voor administratie
Ik vond dat zo raar.
donderdag 7 augustus 2025 om 07:54
donderdag 7 augustus 2025 om 09:30
donderdag 7 augustus 2025 om 09:39
Wow. Hoe zijn jullie erachter gekomen en wat is ermee gebeurd?
donderdag 7 augustus 2025 om 10:05
Ik kwam er achter omdat ze het mij letterlijk vertelde (lachend)Zalmsnipers schreef: ↑07-08-2025 09:39Wow. Hoe zijn jullie erachter gekomen en wat is ermee gebeurd?
Ik heb haar gezegd dat dat echt niet kon (wat haar weinig boeide), en ook gedeeld met manager, maar omdat
het niet te bewijzen viel kon die er niet veel mee. Uiteindelijk nam ze zelf ontslag en ging zo een beetje de vlag uit (iedereen roddelde over haar maar niemand die het rechtstreeks tegen haar zei)
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 7 augustus 2025 om 10:14
Wat een figuur zeg.VGM1980 schreef: ↑07-08-2025 10:05Ik kwam er achter omdat ze het mij letterlijk vertelde (lachend)
Ik heb haar gezegd dat dat echt niet kon (wat haar weinig boeide), en ook gedeeld met manager, maar omdat
het niet te bewijzen viel kon die er niet veel mee. Uiteindelijk nam ze zelf ontslag en ging zo een beetje de vlag uit (iedereen roddelde over haar maar niemand die het rechtstreeks tegen haar zei)
donderdag 7 augustus 2025 om 10:55
Wat ontzettend schunnig zeg
Voor iedereen een groene tuin
donderdag 7 augustus 2025 om 10:57
Nare collega maar ook nare bedrijfscultuur dus.VGM1980 schreef: ↑07-08-2025 10:05Ik kwam er achter omdat ze het mij letterlijk vertelde (lachend)
donderdag 7 augustus 2025 om 11:12
klopt. Was in de zorg en die cultuur zie je daar heel veel (vooral als 98% vrouw is, incl manager)
vrijdag 8 augustus 2025 om 13:08
vrijdag 8 augustus 2025 om 14:00
Wauw. Dacht dat het niet zieliger kon dan op mijn oude werkplek waar de conciërge in de week voor een vakantie al het bestek verving voor houten wegwerpexemplaren. Suiker en creamer uit een pot i.p.v. die individueel verpakte porties.
Schijnbaar waren er nogal wat collega’s die de voorraadkast en bestekla in de caravan op die wijze aanvulden.
Grant every woman the confidence of a mediocre middle aged white man
vrijdag 8 augustus 2025 om 14:53
LemoosGaatDoor schreef: ↑08-08-2025 14:00Wauw. Dacht dat het niet zieliger kon dan op mijn oude werkplek waar de conciërge in de week voor een vakantie al het bestek verving voor houten wegwerpexemplaren. Suiker en creamer uit een pot i.p.v. die individueel verpakte porties.
Schijnbaar waren er nogal wat collega’s die de voorraadkast en bestekla in de caravan op die wijze aanvulden.
.
vgm1980 wijzigde dit bericht op 03-09-2025 18:21
44.34% gewijzigd
vrijdag 8 augustus 2025 om 15:46
Een reden dat bedrijven wc-papier in zo’n grote rol hebben, is omdat het anders meegerausd wordt. En nespresso maakt cupjes voor bedrijven in een ander formaat dan voor particulieren, om diezelfde reden.LemoosGaatDoor schreef: ↑08-08-2025 14:00Wauw. Dacht dat het niet zieliger kon dan op mijn oude werkplek waar de conciërge in de week voor een vakantie al het bestek verving voor houten wegwerpexemplaren. Suiker en creamer uit een pot i.p.v. die individueel verpakte porties.
vrijdag 8 augustus 2025 om 18:04
zaterdag 9 augustus 2025 om 08:16
Dat gebeurt overal. Ik heb in de catering gewerkt, veel verschillende locaties gezien en op elke locatie verdween bestek, allerlei soorten monoverpakkingen en zelfs toiletblokken (die je aan de rand van pot hangt) ja, die dus al in de pot hingenLemoosGaatDoor schreef: ↑08-08-2025 14:00Wauw. Dacht dat het niet zieliger kon dan op mijn oude werkplek waar de conciërge in de week voor een vakantie al het bestek verving voor houten wegwerpexemplaren. Suiker en creamer uit een pot i.p.v. die individueel verpakte porties.
Ook een Pluviofiel
zaterdag 9 augustus 2025 om 09:16
Die tioletblokjes, gatverdemme
Jouw motto moest ik even opzoeken. Ik ben dus geen pluviofiel. Geef mij maar een
Hoi, kom binnen en fijn dat je er bent.
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Alles goed? Wat zit je haar leuk!
Wil je koffie?
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in