Expeditie Robinson 2025
maandag 11 augustus 2025 om 12:52
Op 31 augustus start het nieuwe seizoen en vandaag zijn de deelnemers bekendgemaakt.
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
Amijé Roos (food influencer)
Camiel Kesbeke (augurkenmeneer)
Churandy Martina (atleet)
Demi de Boer (content creator)
Florentien van der Meulen (nieuwslezeres)
Kevin Hassing (acteur en kinderboekenschrijver)
Koen Pieter van Dijk (mefiapersoonlijkheid)
Lies Zhara (DJ / creator)
Linda Wagenmakers (zangeres)
Marieke Westenenk (actrice)
Mátyás Bittenbinder (bioloog)
Nordin Besling (radio dj)
Robin Martens (actrice)
Roelof Hemmen (presentator)
Roos Dickmann (actrice)
Stefania Liberakakis (zangeres)
Tobias Camman (programmamaker)
Twan Kuyper (acteur/ content creator)
Vincent Croiset (acteur)
Yesim Candan (columnist/radiomaker)
vivapimpelmees wijzigde dit bericht op 11-08-2025 14:41
0.07% gewijzigd
maandag 11 augustus 2025 om 14:44
Er doet een oud-deelnemer aan de Olympische Spelen mee. 2 zangeressen die hebben deelgenomen aan het het Eurovisie Songfestival. 1 daarvan zelfs 25 jaar geleden. Dus 'van tegenwoordig' is niet echt van toepassing.Bonte_specht schreef: ↑11-08-2025 14:27Ik ken twee mensen uit dit rijtje, Robin Martens en Roelof Hemmen. Volgens mij ben ik oud aan het worden en ken ik de BN'ers van tegenwoordig niet meer. Ik weet nog niet zeker of ik ga kijken.
maandag 11 augustus 2025 om 15:16
Nee Churandy en Linda zijn zeker niet van tegenwoordig. Stefania ken ik ook via het songfestival.vivapimpelmees schreef: ↑11-08-2025 14:44Er doet een oud-deelnemer aan de Olympische Spelen mee. 2 zangeressen die hebben deelgenomen aan het het Eurovisie Songfestival. 1 daarvan zelfs 25 jaar geleden. Dus 'van tegenwoordig' is niet echt van toepassing.
Daarnaast is er natuurlijk wel een aantal influencers / content creators die wat minder bekend zijn bij de 50 plussers (waar ik zelf ook toebehoor). Al weet ik wel dat Demi de dochter is van Ronald de Boer en de ex van Ronnie Flex. Anderen ken ik dan weer van andere programma's waar ze aan mee hebben gedaan.
Maar voor de jongere kijkers zijn juist de oudgedienden weer onbekend. Dus ik denk op zich een prima mix.
pelle wijzigde dit bericht op 11-08-2025 15:28
0.49% gewijzigd
maandag 11 augustus 2025 om 16:31
maandag 11 augustus 2025 om 16:39
in 2012 kwam hij al voor Nederland uit op de OS. Dus hij draait al een poosje mee. Ik ken hem in ieder geval al vrij lang.louise1 schreef: ↑11-08-2025 16:31Diegene die ik nu niet (her)ken leer ik op deze manier wel kennen. Zo denk ik er tegenwoordig maar over.
Churandy is echt wel van redelijk tegenwoordig. Die is tot voor kort nog actief voor het NL atletiekteam uitgekomen, toch? In ieder geval niet tig jaar geleden.
Hij ging vorig jaar nog als reserve mee naar de OS, maar heeft daar uiteindelijk niet gelopen. Na 2016 heeft hij niet echt meer grote successen behaald. Dus hij is vooral bekend van de periode 2011-2016.
maandag 11 augustus 2025 om 16:58
Zijn grote successen heeft hij toch echt minstens 10 jaar geleden behaald.louise1 schreef: ↑11-08-2025 16:31Diegene die ik nu niet (her)ken leer ik op deze manier wel kennen. Zo denk ik er tegenwoordig maar over.
Churandy is echt wel van redelijk tegenwoordig. Die is tot voor kort nog actief voor het NL atletiekteam uitgekomen, toch? In ieder geval niet tig jaar geleden.
maandag 11 augustus 2025 om 17:42
Ik ken Mátyás Bittenbinder en Tobias Camman. Ben bij die laatste benieuwd of hij dit vol gaat houden, haha. Van mij mag het overigens ook wel met gewone mensen ipv ''BN'ers''.'
Maar leuk, ga zeker weer kijken!
Maar leuk, ga zeker weer kijken!
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in