Singles and the City
maandag 20 juli 2009 om 05:58
Kletstopic voor singles van alle gezindten.
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
--------------------------------------------------------------------------------
Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!
Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Geslacht?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's ?
donderdag 23 juli 2009 om 14:02
Hoi,
Mp & Ingel ik was daarstraks helemaal aant opgaan in een ander topic hier; iets over meid die de moed heeft gehad om haar nr aan haar vlam te geven = winkelmeneer. Door dat verhaal zag ik hier al een nieuw topic verschijnen van Indi die haar 06 aan stationman geeft ...en dan ook raad vraagt omdat hij onmiddelijk smst en ze niet goed weet wat te antwoorden
Ik ga zo eens hyven en kapsel kijken
6 haha spinnewebschoonmaak straks
Mp & Ingel ik was daarstraks helemaal aant opgaan in een ander topic hier; iets over meid die de moed heeft gehad om haar nr aan haar vlam te geven = winkelmeneer. Door dat verhaal zag ik hier al een nieuw topic verschijnen van Indi die haar 06 aan stationman geeft ...en dan ook raad vraagt omdat hij onmiddelijk smst en ze niet goed weet wat te antwoorden
Ik ga zo eens hyven en kapsel kijken
6 haha spinnewebschoonmaak straks
donderdag 23 juli 2009 om 15:51
Ja Reiz; zo kan ik je beter volgen, haha; je verhaal is duidelijk.
Geloof dat iedereen hier niet kan wachten tot Índi weer aant werk gaat
MT: kan best typisch limburg zijn ja. Als ik de mogelijkheid heb tot smiddags koken doe ik het ook. De kans dat ik die maaltijd verbrand is groter dan dat ik 's avonds warm eet. Heb gegeten: soep, rosti-rondjes, gehaktballen die ietswat uit elkaar vielen (iemand tips?) en spinazie. Meloen als toetje !!
Heb morgen een surprise-party die ik samen met wat vrienden organiseer voor mijn ex-vriendje/pas uit de kast gekomen-vriend. Wordt een proud to be fout/disco thema, ben al druk kleding aant verzamelen voor mezelf. Maar mis de over the top-assecoires nog...
Geloof dat iedereen hier niet kan wachten tot Índi weer aant werk gaat

MT: kan best typisch limburg zijn ja. Als ik de mogelijkheid heb tot smiddags koken doe ik het ook. De kans dat ik die maaltijd verbrand is groter dan dat ik 's avonds warm eet. Heb gegeten: soep, rosti-rondjes, gehaktballen die ietswat uit elkaar vielen (iemand tips?) en spinazie. Meloen als toetje !!
Heb morgen een surprise-party die ik samen met wat vrienden organiseer voor mijn ex-vriendje/pas uit de kast gekomen-vriend. Wordt een proud to be fout/disco thema, ben al druk kleding aant verzamelen voor mezelf. Maar mis de over the top-assecoires nog...
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
donderdag 23 juli 2009 om 16:04
Hé Ingel... Ik ben ook nog de vellen aan het terugplakken ghehehehe. Wat leuk zo'n feestje!
Vleertje: Ga jij eens heel snel die spinnenwebben schoonmaken (nog helemaal geen sex gehad met MrAap?)
Indi: Hiii maissie! Geniet je nog van je vakantie?
MP: Nog wat van de maandag-meneer gehoord trouwens?
MT: Mooie hyves-goeroe ben je
Reiz: je ging heerlijk op in je fantasie over Indi en de stationman!
Ik heb vandaag echt he-le-maal niks gedaan... Veel geslapen, en spring zo op mijn bank met een boek. Vaag boek trouwens: De Idealisten. Heb em gekregen van een vriend. Eigenlijk lees ik alleen maar door vanwege de enorme vaagheid van het boek...
Ow, en heb iets gedaan waar ik blij van werd: Knetterijsjes eten!
Vleertje: Ga jij eens heel snel die spinnenwebben schoonmaken (nog helemaal geen sex gehad met MrAap?)
Indi: Hiii maissie! Geniet je nog van je vakantie?
MP: Nog wat van de maandag-meneer gehoord trouwens?
MT: Mooie hyves-goeroe ben je
Reiz: je ging heerlijk op in je fantasie over Indi en de stationman!
Ik heb vandaag echt he-le-maal niks gedaan... Veel geslapen, en spring zo op mijn bank met een boek. Vaag boek trouwens: De Idealisten. Heb em gekregen van een vriend. Eigenlijk lees ik alleen maar door vanwege de enorme vaagheid van het boek...
Ow, en heb iets gedaan waar ik blij van werd: Knetterijsjes eten!
donderdag 23 juli 2009 om 16:25
Grote gele M... lekker!!! Zo op z'n tijd kan dat heerlijk zijn!
Ik ben ook heul lui, na het douchen lekker in mijn joggingpak geschoten, en daar hobbel ik nog steeds in rond. Geen make-up, bril op, en enorm luieren. Stiekem best lekker...
Denk dat ik vanavond wel ff mijn bed verschoon, heb gister een nieuwe overtrek gekregen van mams, dus die is nu fris gewassen.
Ik ben ook heul lui, na het douchen lekker in mijn joggingpak geschoten, en daar hobbel ik nog steeds in rond. Geen make-up, bril op, en enorm luieren. Stiekem best lekker...
Denk dat ik vanavond wel ff mijn bed verschoon, heb gister een nieuwe overtrek gekregen van mams, dus die is nu fris gewassen.
donderdag 23 juli 2009 om 16:34
Ah Reizen is wakker geworden Meid snapte geen hol van je tekst van 7uur vanmorgen ... Nu wel gelukkig.. dacht dat t eerst belgisch was maar toen ik het nog een keer las kon ik er helemaal geen prei meer van koken en dacht ik dat je gewoon aan het slaapwandelen was.
Neee nog helemaal geen sex gehad met Aapje.. Misschien vanavond, zou wel fijn zijn..
Nuhoop ik maar dat ie geen minipiemel heeft want dan ben ik natuurlikj zo weer thuis hahahahahaha
Neee nog helemaal geen sex gehad met Aapje.. Misschien vanavond, zou wel fijn zijn..
Nuhoop ik maar dat ie geen minipiemel heeft want dan ben ik natuurlikj zo weer thuis hahahahahaha
donderdag 23 juli 2009 om 17:30
Oh oh, Zes/Vleer, een minipiemel, mijn grootste nachtmerrie.... Ik ga voor je duimen!
Olive, goed van je, dat je lekker niks gedaan hebt! Ben trots op je.
Ben er weer vandoor, vanavond eten met een meisje/vrouw die ik pas geleden heb leren kennen. Denk dat het wel een vriendschap kan worden.
have fun, my ladies!
Olive, goed van je, dat je lekker niks gedaan hebt! Ben trots op je.
Ben er weer vandoor, vanavond eten met een meisje/vrouw die ik pas geleden heb leren kennen. Denk dat het wel een vriendschap kan worden.
have fun, my ladies!
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
donderdag 23 juli 2009 om 17:56
donderdag 23 juli 2009 om 18:02