Dit heb ik voor u getest
dinsdag 7 oktober 2025 om 16:04
Als het brandalarm gaat, omdat je iets hebt laten aanbranden, en je wil snel een trapje pakken om dat pokkelawaai uit te zetten, kijk dan goed waar je in je stress heen rent. Als je dan namelijk tegen de kopse kant van de deur knalt, krijg je een buil die een paar weken blijft zitten!
Zelf getest voor jullie, graag gedaan!
Ook getest: een afgekoeld gekookt eitje even opwarmen in de magnetron. Niet doen. Dit ontploft dan namelijk. Dan kom je er achter, in hoeveel hoekjes en gaatjes restjes ontploft ei kunnen zitten.
Zelf getest voor jullie, graag gedaan!
Ook getest: een afgekoeld gekookt eitje even opwarmen in de magnetron. Niet doen. Dit ontploft dan namelijk. Dan kom je er achter, in hoeveel hoekjes en gaatjes restjes ontploft ei kunnen zitten.
dinsdag 7 oktober 2025 om 16:09
En dochter heeft dit vanochtend getest met een halve muis. Was een erg gezellige test.petronella72 schreef: ↑06-10-2025 23:24Hier vond vannacht een simultaan-test plaats, maar dan met een naaktslak.![]()
dinsdag 7 oktober 2025 om 16:48
Als je vanaf een oprit achteruit een niet al te brede, zeer drukke weg op wil rijden, je kijkt links-rechts-links-rechts etc. en je ziet ein-de-lijk een gaatje...
Check dan vóórdat je snel de weg op schiet, even in je achteruitkijkspiegel of die grote vrachtwagen aan de overkant van de weg er nog staat. Doe dat niet pas als je je auto er al in geparkeerd hebt.
Mijn testresultaat staat geregistreerd bij een autoschadeherstelbedrijf.
Check dan vóórdat je snel de weg op schiet, even in je achteruitkijkspiegel of die grote vrachtwagen aan de overkant van de weg er nog staat. Doe dat niet pas als je je auto er al in geparkeerd hebt.
Mijn testresultaat staat geregistreerd bij een autoschadeherstelbedrijf.
Ars longa, vita brevis
dinsdag 7 oktober 2025 om 18:48
dinsdag 7 oktober 2025 om 21:37
toulouse_74 schreef: ↑07-10-2025 16:09En dochter heeft dit vanochtend getest met een halve muis. Was een erg gezellige test.

dinsdag 7 oktober 2025 om 21:54
Renske schreef: ↑06-10-2025 19:55Als jij en je auto met pech door de wegenwacht wordt voort gesleept moet je op het juiste moment de rem gebruiken in plaats van het gaspedaal. Ook al staat de motor uit. Ook wegenwachtpersonen houden namelijk niet van deuken in hun auto.
Speciaal voor jullie getest.

dinsdag 7 oktober 2025 om 21:55
dinsdag 7 oktober 2025 om 22:57
Dat klinkt heel eng!justagirly schreef: ↑07-10-2025 21:55Als je met pech op een 100 km weg stil komt te staan, ga dan niet zelf het verkeer regelen, al zwaaiend met een Jumbo tas.
Uiteindelijk klapt er toch een auto achterop de jouwe en mag je blij zijn dat je nog leeft.
Bel gewoon 112 ipv je vriend.
Aantal jaar geleden persoonlijk voor u getest.

woensdag 8 oktober 2025 om 00:01
Als je boerenkool maakt, kijk dan even naar de staat van je wasbak voordat je de aardappels en boerenkool afgiet.. als je net nog hebt staan afwassen kan je maaltijd namelijk een heel bijzondere afwasmiddelsmaak krijgen...
Vorig jaar voor u getest en ik word er elke keer als we boerenkool eten weer aan herinnerd door de familie..
Vorig jaar voor u getest en ik word er elke keer als we boerenkool eten weer aan herinnerd door de familie..
woensdag 8 oktober 2025 om 01:38
Wat een leuk topic is dit , vooral die knuffels zijn zo herkenbaar !
Als het nergens glad meer is kan het toch nog mogelijk een klein stukje glad zijn, en dan ben je te laat om af te stappen van je fiets.
En ongewild met je schouder die val breken= is niet aan te bevelen, gebroken schouder ; )
En een shaggie aansteken met het gasfornuis is ook niet handig behalve als je geen wimpers meer wilt hebt hebben ; )
Voor u getest maar die wimpers groeien wel snel weer bij
Als het nergens glad meer is kan het toch nog mogelijk een klein stukje glad zijn, en dan ben je te laat om af te stappen van je fiets.
En ongewild met je schouder die val breken= is niet aan te bevelen, gebroken schouder ; )
En een shaggie aansteken met het gasfornuis is ook niet handig behalve als je geen wimpers meer wilt hebt hebben ; )
Voor u getest maar die wimpers groeien wel snel weer bij

.
woensdag 8 oktober 2025 om 08:20
Vond ik meevallen, het ging lang goed en volgens degene die mijn auto niet kon ontwijken wegens opeens teveel auto's op de weg sprong ik net op tijd aan de kant maar dat heb ik zelf niet zo ervaren, hoe raar dat ook mag klinken.
Ik ben op dat moment helemaal niet bang geweest, ik vond het enorm klote van mijn auto.
woensdag 8 oktober 2025 om 08:59
De gas aansteker vullen om de oven aan te steken. (gasoven lang geleden). Steek de oven aan en laat de gasaansteker ín de oven liggen.
Dat geeft een harde knal en de deur van de oven sprong zelfs open. Ook is het best lastig om die gesmolten plastic gasaansteker weer uit de oven te krabben.
Persoonlijk voor u getest.
Dat geeft een harde knal en de deur van de oven sprong zelfs open. Ook is het best lastig om die gesmolten plastic gasaansteker weer uit de oven te krabben.
Persoonlijk voor u getest.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
But you can't pick your friends nose.
(Jake)
You can pick your nose.
(Jake)
woensdag 8 oktober 2025 om 09:03
Aanstekers en ik zijn geen goede combi. Een aansteker vullen met zo een bus met butaangas. Voor de zekerheid in de gootsteen onder de geiser met een waakvlammetje. Dat geeft een heule grote steekvlam. Voorlopig hoeven de wenkbrauwen niet geëpileerd, wimpers weg en een pony wat niet de bedoeling was. En me de takken geschrokken.
Heb ik voor u getest.
Heb ik voor u getest.
You can pick your friends.
You can pick your nose.
(Jake)
You can pick your nose.
(Jake)
woensdag 8 oktober 2025 om 09:41
woensdag 8 oktober 2025 om 09:43
Jeetje. Wat heftig. Hoop dat het naar omstandigheden goed met je gaat.Strelizia schreef: ↑08-10-2025 09:03Aanstekers en ik zijn geen goede combi. Een aansteker vullen met zo een bus met butaangas. Voor de zekerheid in de gootsteen onder de geiser met een waakvlammetje. Dat geeft een heule grote steekvlam. Voorlopig hoeven de wenkbrauwen niet geëpileerd, wimpers weg en een pony wat niet de bedoeling was. En me de takken geschrokken.
Heb ik voor u getest.
woensdag 8 oktober 2025 om 09:58
Als je de drinklesjes van je baby steriliseert in je combimagnetron, vergeet dan niet om de flesjes eruit te halen voordat je de ovenfunctie gaat gebruiken. Je ruikt op zich vanzelf dat er iets aan de hand is maar het is best veel werk de resten weg te krijgen en het ruikt nog vrij lang naar gesmolten plastic. Zo’n 20 jaar geleden voor jullie getest.
woensdag 8 oktober 2025 om 10:06
Haha, daar heb ik lang geleden een keer een artikel over gelezen. Dat komt door de hoogte van de tafel, precies goed voor een halve draai. Als je een tafel neemt met een hoogte van 3 meter dan maakt je beschuit een hele draai en gaat het wel goed!

woensdag 8 oktober 2025 om 10:16

Iemand getest hoe een tafel van 3 meter hoog bevalt in de dagelijkse praktijk

woensdag 8 oktober 2025 om 10:17
Hahaha. Zo herkenbaar dat je stress hebt terwijl je wel weet dat er geen brand is. Dat geluid zorgt gewoon voor instant stress.toulouse_74 schreef: ↑07-10-2025 16:04Als het brandalarm gaat, omdat je iets hebt laten aanbranden, en je wil snel een trapje pakken om dat pokkelawaai uit te zetten, kijk dan goed waar je in je stress heen rent. Als je dan namelijk tegen de kopse kant van de deur knalt, krijg je een buil die een paar weken blijft zitten!
Gisteren waren m'n dochters met douchen vergeten om de afzuiging aan te zetten, dus toen ik de deur open deed, kwam er zoveel stoom naar buiten dat het brandalarm af ging. Ik kon spontaan niet meer verzinnen waar de dweil stond om die knop in te duwen. Laat staan dat ik kon bedenken dat op m'n werkkamer zowel een opstapje als een trapje staan.
Gewoon _melon met login problemen
woensdag 8 oktober 2025 om 11:21
Ah! Ik kan dit testresultaat bevestigen, zo'n 7 jaar geleden uitgevoerd! Wellicht zijn er nog recentere resultaten beschikbaarfreekenkaat schreef: ↑08-10-2025 09:58Als je de drinklesjes van je baby steriliseert in je combimagnetron, vergeet dan niet om de flesjes eruit te halen voordat je de ovenfunctie gaat gebruiken. Je ruikt op zich vanzelf dat er iets aan de hand is maar het is best veel werk de resten weg te krijgen en het ruikt nog vrij lang naar gesmolten plastic. Zo’n 20 jaar geleden voor jullie getest.

woensdag 8 oktober 2025 om 11:41
het alarm niet uitzetten en wel de deur openmaken en dan dus blijkbaar heel verbaasd een minuut om je heen kijken waar dat gekke piepje nou toch vandaan komt tot het alarm loei en loeihard afgaat om 06.00 uur smorgens is geen goede start van de dag.
voor u getest, vanmorgen vroeg, door mijn zoon.
voor u getest, vanmorgen vroeg, door mijn zoon.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in