Competitie-angst
zaterdag 1 november 2025 om 23:06
Drie jaar geleden eindigde mijn relatie met een ex die mij geestelijk mishandelde. Ik deed steeds meer voor hem en hij hield liefde en aanraking bij me weg als ik hem niet zinde. Uiteindelijk ging hij vreemd. Dit gaf zo'n enorme knauw dat ik mezelf minderwaardig ben gaan voelen. Ik denk dat een man nooit voor me zal kiezen, al geef ik hem álles. Ik heb er kort therapie voor gehad maar het heelt niet. Laatst datete ik een man die claimde monogaam te zijn. We hadden gezoend en toen bekende hij toch nog anderen te daten en te twijfelen. Ik ben opgestaan en in paniek weggelopen. Hij zou nooit voor mij kiezen. Ik ben geen model, niet stinkend rijk, succesvol etc. Ook al weet ik dat alle mensen om me heen die getrouwd zijn dat ook niet zijn... natuurlijk appte hij ook later dat ik hem niet overtuigd had...
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
Ik unmatch nu gelijk mannen die met meerdere vrouwen praten en durf eigenlijk niet meer af te spreken. Hoe kom ik hier vanaf?
donderdag 6 november 2025 om 15:19
donderdag 6 november 2025 om 15:20
donderdag 6 november 2025 om 15:23
Hetzelfde gedrag ben ik bang. Alles betalen, regelen, seks wanneer hij wil.BuzzieBee schreef: ↑06-11-2025 15:09Weten jullie; Stel nou dat dit echt bloedserieus zou zijn. Even hypothetisch. Stel nou DAT ze eindelijk die parel vindt via daten. Die parel die alles maar dan ook alles op haar lijstje kan afvinken. De man die alles kan. Nou ja, dat wat de TO wil Dat is een extreem unieke man.
Wat denken jullie dan welk gedrag de TO gaat vertonen om er vooral maar voor te zorgen dat hij niet bij haar weg gaat?
Voor een hint zie de OP.
Ben ik de enige die dat denkt?
Volgens mij schrijft ze nog veel meer dan over sex in die reactie.....
Weet je wat beter is. Een vrouw die niet elke dag van zichzelf sex moet hebben om een man te binden maar het wellicht een keer of 8 per maand doet vol overtuiging, genot en plezier. Er zitten enorm veel mogelijkheden tussen 'elke dag omdat het moet' en '1 keer per jaar willen en genieten'.
Geen idee, maar ik zou geen man willen hebben die elke dag seks mij wil ondanks dat ik er geen bal aan vindt, om met jouw woorden te spreken.
Maar hé blijf doen wat je altijd deed en heel misschien komt er ooit wel een ander resultaat.
donderdag 6 november 2025 om 15:24
Omdat mijn vraag niet is "hoe pas ik mijn eisen aan" maar " hoe kom ik van die angst om ingeruild te worden af". Daar heeft misschien 10% op gereageerd.Grobbekuiken_ schreef: ↑06-11-2025 15:14En dan ook nog tijdens je ziekmelding.
TO, je draait echt alle kanten op en het blijft bovendien vasthouden aan je eigen waanideeën.
Nog maar 's dan. Wat wil je nou eigenlijk? Je vraag is 'wat kan ik hieraan doen?', je krijgt adviezen en tips maar blijft overal tegenaan trappen. Het is niet goed of het deugt niet. Het hele topic lang doe je dat al, hetzelfde in je andere leeggehaalde topic.
Als je het allemaal zo goed weet, zo standvastig in je eigen gelijk blijft zitten, waarom dan die vraag?
donderdag 6 november 2025 om 15:24
donderdag 6 november 2025 om 15:25
Mannen hebben dagelijks behoefte aan seks.BuzzieBee schreef: ↑06-11-2025 15:23Volgens mij schrijft ze nog veel meer dan over sex in die reactie.....
Weet je wat beter is. Een vrouw die niet elke dag van zichzelf sex moet hebben om een man te binden maar het wellicht een keer of 8 per maand doet vol overtuiging, genot en plezier. Er zitten enorm veel mogelijkheden tussen 'elke dag omdat het moet' en '1 keer per jaar willen en genieten'.
Meer dan genoeg mensen. Maar je schiet alles af want je weet zelf wel wat het beste is voor je.
Dat zeg je zelf. Dus dan houdt het op he.
donderdag 6 november 2025 om 15:27
donderdag 6 november 2025 om 15:29
donderdag 6 november 2025 om 15:31
donderdag 6 november 2025 om 15:32
donderdag 6 november 2025 om 15:33
Je hebt zat adviezen en tips gekregen, jij wil dat alleen niet horen omdat jij zo overtuigd bent van je eigen ideeën dat er niet eens ruimte is voor andere zienswijzen (voor zover je niet gewoon de boel zit te stangen hier want daar lijkt het iig sterk op). Dat is iets heel anders.
Oftewel, bullshit.
Maar goed, doe vooral wat je wil, het maakt mij verder niks uit.
There is always something happening, and it's usually right now
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in