Wat je niet hardop wil zeggen deel XIV
woensdag 26 november 2025 om 09:50
woensdag 26 november 2025 om 20:13
Ik had het wel verwacht, maar hoopte dat het anders zou zijn. Hoop tegen beter weten in. Ik ben zo benieuwd naar het waarom elk jaar? Ik kan het gewoon niet rijmen met die andere momenten.
Er wordt me verteld dat ik plaatsvervangend blij moet zijn, maar ik ben er echt verdrietig van.
En dan dat hartje vandaag op die tafel. Juist vandaag. Ik ben blij dat ik er niet elke dag naar hoef te kijken.
Er wordt me verteld dat ik plaatsvervangend blij moet zijn, maar ik ben er echt verdrietig van.
En dan dat hartje vandaag op die tafel. Juist vandaag. Ik ben blij dat ik er niet elke dag naar hoef te kijken.
donderdag 27 november 2025 om 12:45
Goed idee, dat veiligheidsplan, Overheid, maar ik ga echt geen kopie van mijn paspoort aan de koelkast hangen.
Mijn handtas met belangrijke papieren etc., gaat 's avonds met mij mee naar de slaapkamer. Op advies van een politieagent ooit.
Mijn handtas met belangrijke papieren etc., gaat 's avonds met mij mee naar de slaapkamer. Op advies van een politieagent ooit.
Night after night who treats you right
Baby, it's the guitar man
Baby, it's the guitar man
donderdag 27 november 2025 om 13:10
Oh, dan ben jij ook vrij? Niet echt handig he.
3 mensen moeten al schuiven en doen ivm kinderen en bouwvak, jij hebt totaal geen last van al deze obstakels.
Maar nee, jij neemt dan ook vrij, jij neemt, jij overlegt niet.
Maar ja, jij bent natuurlijk teamleider .
3 mensen moeten al schuiven en doen ivm kinderen en bouwvak, jij hebt totaal geen last van al deze obstakels.
Maar nee, jij neemt dan ook vrij, jij neemt, jij overlegt niet.
Maar ja, jij bent natuurlijk teamleider .
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in