Hysterisch gedrag

07-07-2009 21:36 1027 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben nieuw op dit forum,maar ik moet toch even iets kwijt.

Heb sinds 3 maanden een paar dates gehad met een hele leuke jongen.

Hij heeft mij benaderd en ben weer zo naief om de hele dag op een sms-je te wachten.

Zaterdag zouden we voor het eerst samen uitgaan en toen ben ik helemaal doorgedraaid thuis.

Ik klamp me direct vast en weet dat dit niet goed is.

Hij heeft zelf al ellende genoeg met zijn ex-vriendin,die ook wanhopig is.

Zaterdag heeft hij mij op mijn slechts gezien,ik flipte en heb onze avond verziekt.

Heb nog wel een berichtje gehad dat ie niet boos was en dat iedereen wel eens in een dipje zit,maar ik bleef maar zeggen dat ik van hem hield....

Kan mezelf wel voor mijn kop slaan met dat hysterische gedrag.

Wat denken jullie,zal ik afstand houden en wachten op zijn reactie.

Weet zeker dat hij erg geschrokken is...
Nog steeds geen nieuws van Sheera?

Zou ze hem gegijzeld hebben en hem hebben opgesloten in een schuurtje ergens op een verlaten industrieterrein?
Er MOET nieuws komen. Ik zit al die tijd al mee te lezen. Een clifhanger zonder vervolg is waardeloos!

Go Sheera, go Sheera, go Sheera!
Ik ben bang dat die inmiddels ex van haar nieuwe vriend haar dreigementen bewaarheid heeft gemaakt... 't klonk ook als een onwijs loeder, geef nou toe.
Wat ik denk is dat Sheera zaterdag weer is gaan flippen toen haar vriend niet kwam opdagen op hun date. Toen ze zich weer voor niks had opgemaakt enzo, heeft ze haar nieuwe kleren van der lijf gescheurd is naar het huis van vriend gegaan waar ze die vriendin tegenkwam. Die twee hadden eerst ruzie en later gingen ze praten, ze hadden echt een goed gesprek en Sheera kreeg weer hoop. Dit keer niet in een toekomst met vriend maar met toekomst met vriendin van vriend. Nadat vriendin van vriend vertelde dat vriend er wel een hele rare hobby op nahield, nl het verzamelen van gebruikte ongewassen onderbroeken van verschillende vrouwen, besloten Sheera en vriendin een lesbische relatie aan te gaan met elkaar. Sheera en vriendin zijn nu zwanger van elkaar en negeren vriend die hun loopt te stalken en berichtjes achterlaat op hun gezamelijke hyvespagina. Sheera komt niet meer terug want ze wil deze zwarte bladzijde uit haar leven vergeten na advies van haar psycholoog.
Het zou zomaar kunnen Oebeltje.
Sheera komt niet meer posten omdat ze weer eens 288 keer in een uur zijn hyves gecheckt had en toen hysterisch werd en toen in het topic las dat ze met haar apparatuur in bad moest en dat ging ze toen maar doen en dat is niet goed afgelopen...
Is ook heel goed mogelijk, MissMara.
Oebeltje... Weet je zeker dat jij niet stiekem dit topic hebt geopend onder Sheera's naam?
Hmmm, moeilijke keuze

Zowel het verhaal van Oebeltje EN het verhaal van MM zouden zomaar kunnen...

Mij hemels wat zitten er een hoop keuzes in dit topic....

SHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERA

Kom eens heel gauw vertellen aan je mede forumsters...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
ja ben ik weer

weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....

Hij zegt dat ik me op moet laten nemen en hij is bang van me geworden.

Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...
quote:sheera schreef op 27 juli 2009 @ 18:02:

ja ben ik weer

weer hysterisch geworden in het weekend,weet nu zeker dat ie me niet meer wil want ik ben aardig doorgedraaid....

Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...'t busje bellen...

ja ben ik weer

Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Je op laten nemen in een PZ.
Sheera vertel eens, wat gebeurde er precies? Hoe draaide je dan door? En hoe weet ex dat je flipte? Was ze erbij? Of ben je haar gaan opzoeken?

Het zou zomaar eens kunnen dat je grote liefde gelijk heeft...
Hoe ziet dat hysterisch worden er nu precies uit?
Dit kan toch niet waar zijn??? Sorry, maar vol ongeloof zie ik dat je weer histerisch bent geworden!!! Wanneer ga je inzien dat je helemaal verkeerd bezig bent?

Ik begin me nu toch echt af te vragen of dit geen grap is....

ja ben ik weer

Ex ook trouwens,wat moet ik nu doen om niet nog eens te flippen...Hoe ziet dat flippen eruit dan?
Peas on earth!
Vermakelijk topic, ik amuseer me er al dagenlang mee

't Zou toch niet écht echt zijn, dat kan toch bijna niet?
Voelt zich echt een hysterica voor dummies maar wat is een PZ Ivy?

Sheera, vertel meis, hoe komt het datje toch weer bent gaan flippen

Hij kwam binnen,je zat daar opgeleukt en goed in de make up, ervan overtuigd dat hij voor jou ging kiezen en toen????.......
Psychiatrisch Ziekenhuis Sum
Sheera, doe eens wat uitgebreider verslag....
Peas on earth!
Jeetje sheera wat een toestand weer zeg.

Hoe komt hij erbij dat jij je moet laten opnemen..

Ik ben toch zo benieuwd hoe hysterisch je precies was en wat je deed..
quote:IvyRosa schreef op 27 juli 2009 @ 18:36:

Psychiatrisch Ziekenhuis Sum

Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww.......zeg dat dan!

Ik moet vaker bij het verbreken van relaties rare dingen gaan doen hoor.

Er gaat zo veel compleet langs me heen
Sheera ik ben blij dat je weer wat van je hebt laten horen,ik begon me een beetje ongerust te maken.

Ik dacht echt even dat je hem gegijzeld had en hij ergens vastgebonden in een schuurtje op een verlaten industrieterrein zat.
Breng haar maar niet aan ideeen!
Sheera, je geeft steeds zo weinig informatie. Automatisch gaan wij dan speculeren. Zou je ons iets meer kunnen vertellen over de situatie? Waarom werd je hysterisch? En waarom is hij bang voor je?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven