Winterjassen schoonmaken
woensdag 24 juni 2026 om 16:32
woensdag 24 juni 2026 om 23:02
Tjezus, wat vals
woensdag 24 juni 2026 om 23:35
Woonde je naast Rob Geus?Lila-Linda schreef: ↑24-06-2026 19:43Ik had een buurman die zijn gras (geen kunstgras) stofzuigde. Dacht dat het niet raarder kon
vrijdag 26 juni 2026 om 07:00
Ik wel, en ook van mijn man.
Ik zuig ze iedere dag even, en dan snuffel ik er aan, vooral zijn kragen.
Daar ga ik pas echt goed op.
Steeds wanneer hij ze wil wassen en in de kast boven wil hangen probeer ik hem af te leiden met iets.
Moet er niet aan denken dat ze weg zijn.
Ik heb meerdere stofzuigers, maar mijn Dyson is wel favoriet, het opvangbakje zet ik naast mijn bed.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
vrijdag 26 juni 2026 om 07:02
Jaloers, jij hebt echt een top baan hoor, het zal nu wel rustiger zijn wat de winterjassen betreft.Lady*Voldemort schreef: ↑24-06-2026 16:48Ik werk bij een wasserij, en iedere keer als de lente aanbreekt en de mensen hun winterjassen in de was gooien is het bij ons weer een dolle boel!
Ik leef met je mee.
People sometimes ask, why do you always choose the hardest road. Who says there was an easier way?
vrijdag 26 juni 2026 om 07:39
Ja! Samen winterjassen zuigen en er nog voor betaald worden ook!Ladylola2022 schreef: ↑26-06-2026 07:02Jaloers, jij hebt echt een top baan hoor, het zal nu wel rustiger zijn wat de winterjassen betreft.
Ik leef met je mee.
Maar waar is TO? TO zegt dat die wil chatten en er zijn veel geïnteresseerde forummers, maar TO kletst niet gezellig mee.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in