Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
donderdag 9 juli 2026 om 09:28
Lemon_Pledge schreef: ↑08-07-2026 23:05Maar als hete as even op zo'n verzendzak ligt smelt het natuurlijk ook. Op facebook kwam laatst ook een foto voorbij van een verzendzak waarop een peuk uitgedrukt leek te zijn.
Meestal gebruiken mensen die zo'n vuilniszak gebruiken ook een complete rol tape om het dicht te plakken ..
Dat is allemaal hypothetisch en hier dus niet gebeurd.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
donderdag 9 juli 2026 om 15:35
LizzyLee schreef: ↑06-07-2026 16:37Vraagje: ik heb drie items verstuurd, heb van alledrie stickertjes als verzendbewijs. Alleen van 1 item krijg ik geen updates, het staat nog op zending aangemaakt ipv dat het verzonden is. Hoe kan dat? Heb gewoon de aangemaakte QR laten zien en de pakketshop heeft de VintedGo stickers erop geplakt en gescand, voor zover ik weet.
De trackingcodes van de artikelen corresponderen ook totaal niet met wat ik in de app zie aan codes voor tracking van alle artikelen, dus ik kan zo ook niet zeggen welk van die drie stickers van het genoemde 'niet verzonden' artikel is. Iemand ervaring met het ontcijferen hiervan?
Ik wacht het allemaal wel af, maar het is nogal raar dat de andere artikelen gewoon in de app verschenen als verzonden, behalve eentje.
Iemand hier nog ervaring mee? Want mn ongetrackte pakketje is nu geannuleerd met negatieve review, omdat ik het niet verstuurd zou hebben. Krijg dus ook geen geld en mn item is wel ingeleverd bij het punt, maar totaal spoorlos. Koper gevraagd of ze het heeft ontvangen, maar dat lijkt me sterk aangezien er niets getrackt is en ik geen meldingen in de app heb gehad. Het enige wat ik heb is meerdere verzendstickers van VintedGo, maar weet niet welke bij dit pakketje hoorde. Of waar dat nu überhaupt is gebleven, aangezien het niet goed gescand lijkt te zijn bij het inleveren. Geen idee hoe dat kan, want er is duidelijk een sticker op geplakt, maar hoe krijg ik het nu terug? Twas niet duur gelukkig, maar wie kan wat met die verzendbewijzen?
donderdag 9 juli 2026 om 16:56
Nee, dat weet ik ook niet helaasLizzyLee schreef: ↑09-07-2026 15:35Iemand hier nog ervaring mee? Want mn ongetrackte pakketje is nu geannuleerd met negatieve review, omdat ik het niet verstuurd zou hebben. Krijg dus ook geen geld en mn item is wel ingeleverd bij het punt, maar totaal spoorlos. Koper gevraagd of ze het heeft ontvangen, maar dat lijkt me sterk aangezien er niets getrackt is en ik geen meldingen in de app heb gehad. Het enige wat ik heb is meerdere verzendstickers van VintedGo, maar weet niet welke bij dit pakketje hoorde. Of waar dat nu überhaupt is gebleven, aangezien het niet goed gescand lijkt te zijn bij het inleveren. Geen idee hoe dat kan, want er is duidelijk een sticker op geplakt, maar hoe krijg ik het nu terug? Twas niet duur gelukkig, maar wie kan wat met die verzendbewijzen?
Ik heb alleen een keer gehad dat ik van 1 pakketje geen tracking kreeg en toen ben ik na een half uur teruggegaan naar het pakketpunt en hebben ze het weer uit de zak gevist voor me en opnieuw gescand / gekoppeld.
Maar ik heb ook al wel eens gehad dat die tracking pas 24u later bijgewerkt werd, dus bij die keer hierboven heb ik echt geluk gehad dat ze het pakketje nog hadden liggen en dat ik niet 'gewoon' die 48u afgewacht heb toen. (weet eigenlijk niet meer precies waarom ik toen terugging)
donderdag 9 juli 2026 om 17:05
Thnx, dat is geluk hebben ja. Zat ook te denken aan teruggaan naar t punt om te kijken of ze iets met die verzendbewijzen konden. Kan ze naar vinted sturen, maar gezien de klachten over de klantenservice verwacht ik daar niet veel van. Het pakketje is al n week geleden ingeleverd dus zal er niet meer zijn. Al weet ik niet waar het dan wel heen is als het niet goed gescand/gekoppeld is, want ik en de koper hebben ds nul berichten gehad over verzenden/ontvangen. Nou ja, weer n goede les voor een volgende x om daar op te letten.happyapple schreef: ↑09-07-2026 16:56Nee, dat weet ik ook niet helaas![]()
Ik heb alleen een keer gehad dat ik van 1 pakketje geen tracking kreeg en toen ben ik na een half uur teruggegaan naar het pakketpunt en hebben ze het weer uit de zak gevist voor me en opnieuw gescand / gekoppeld.
Maar ik heb ook al wel eens gehad dat die tracking pas 24u later bijgewerkt werd, dus bij die keer hierboven heb ik echt geluk gehad dat ze het pakketje nog hadden liggen en dat ik niet 'gewoon' die 48u afgewacht heb toen. (weet eigenlijk niet meer precies waarom ik toen terugging)
donderdag 9 juli 2026 om 19:56
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in