Geld & Recht alle pijlers

Vinted topic - 4

02-05-2026 09:12 790 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.

* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
Karrota schreef:
01-08-2026 15:25
Ja grappig, terwijl ik juist op vakantie lekker op Vinted zit te neuzen :)

Laatst een bundel gekocht met 5 tops/blouses, ze passen alle 5 :hyper: word steeds beter in mijn maten goed inschatten.
Haha ja ik kijk ook in de vakantie net zo graag op vinted, maar soms is het natuurlijk niet zo handig als je niet weet hoe lang de pakketjes erover doen en wanneer ze precies verstuurd worden.
fanatic schreef:
01-08-2026 13:39
zijn er al wel pakketlabels aangemaakt of dat ook nog niet
er zijn momenteel veel pakketpunten dicht wat ik zo her en der lees
maar ben het met je eens, een berichtje van hun kant was netjes geweest
Pakketlabels zijn wel aangemaakt. Maar inderdaad niets meer gehoord en dus niet verstuurd.
Wel ook gisteren iets gekocht wat vandaag al binnen kwam met Mondial. Blij mee. Shirt van nieuw €110 in nieuwstaat voor €3,50 (€7 inclusief verzenden/kosten).
happyapple schreef:
01-08-2026 23:34
Zijn ze nog verstuurd?
Nee helaas niet en ook niets meer gehoord.
Wat jammer is dat 😞
Nina-tje schreef:
02-08-2026 00:44
Nee helaas niet en ook niets meer gehoord.
dat is suf zeg...
ik gok dan op gesloten pakketpunten in de buurt, of aangepaste tijden en dat ze gewoon te laat waren
maar nogmaals : laat je koper iets weten.
zo moeilijk hoeft het niet te zijn
fanatic schreef:
02-08-2026 11:06
dat is suf zeg...
ik gok dan op gesloten pakketpunten in de buurt, of aangepaste tijden en dat ze gewoon te laat waren
maar nogmaals : laat je koper iets weten.
zo moeilijk hoeft het niet te zijn
Nou dit inderdaad. Ik heb nu ook weer een apare. Iemand heeft tot woensdag de tijd om mijn pakketje te versturen. Stuurde ze me donderdag een berichtje dat ze het helaas pas in het weekend kan versturen. Ik heb teruggestuurd dat dat prima is en vervolgens... Niks verstuurd dit weekend en ook geen berichtje meer. Er kan natuurlijk best iets tussengekomen zijn hoor, dus ik wacht het wel even af.
Hier heb ik gelukkig een vergoeding ontvangen voor een zoekgeraakt pakketje. Ik was de verkoper en het was een wat hoger bedrag dan mijn meeste pakketjes, dus ik was een beetje bang dat ik het niet zo makkelijk zou krijgen en dat ze nog uitgebreid onderzoek zouden gaan doen of nog zouden beweren dat het onderweg retour naar mij is, maar het geld stond vanochtend al in mijn portemonnee.
Nou ik heb voor het eerst ook iets geks.

schoenen verkocht met het verzoek snel te verzenden ivm vakantie waar ze ze mee wil nemen.
zelfde dag verzonden. 2 dagen later (vrijdag) al aangekomen (NL naar BE) dus superfijn!

nu is het nog niet opgehaald én er staat "member is on holiday"

een ander paar schoenen is vrijdag ook aangekomen in duitsland en ook nog niet opgehaald.

die eerste is 50 euro. toch best een bedrag dus ik hoop dat áls ze terugkomen dat het pakket niet kwijtraakt ofzo...
Ja hopelijk heeft ze gewoon haar vinted al op vakantie gezet om niks meer te hoeven versturen en gaat ze je schoenen vandaag gewoon halen!
happyapple schreef:
03-08-2026 09:26
Ja hopelijk heeft ze gewoon haar vinted al op vakantie gezet om niks meer te hoeven versturen en gaat ze je schoenen vandaag gewoon halen!
ik hoop het, want sneller dan 2 dagen lijkt me onmogelijk, dus dat moet ze toch ingecalculeerd hebben zou je denken.
Ja dat verwacht ik eigenlijk wel hoor!
Maar ja je weet het helaas nooit zeker met vinted. Voor mijn pakketje dat in het weekend verstuurd zou worden, is gisterenavond laat het verzendlabel aangemaakt... Dat vind ik zelf dus wel wat anders dan versturen, maar ja 🤣
Ik verbaas me soms echt over mensen op Vinted. Een babynestje vol met spuugvlekken, 'gaat er wel uit in de was en is dan weer als nieuw'... uhmm... je wast toch sowieso alles voordat je het op Vinted zet??
Update!

ik denk dat ze allebei hier lezen want beiden zijn opgehaald, al betaald én van beiden 5 sterren. huppetee! :hello:
Maevess schreef:
03-08-2026 13:33
Ik verbaas me soms echt over mensen op Vinted. Een babynestje vol met spuugvlekken, 'gaat er wel uit in de was en is dan weer als nieuw'... uhmm... je wast toch sowieso alles voordat je het op Vinted zet??
dat lees ik ook weleens. en ook ik wil dan alleen maar weten waarom ze dat zelf dan niet al gedaan hebben
Eberesche schreef:
03-08-2026 13:44
dat lees ik ook weleens. en ook ik wil dan alleen maar weten waarom ze dat zelf dan niet al gedaan hebben
Misschien ging het er stiekem toch niet uit in de was? Dat is wel asociaal..

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven