Vinted topic - 4
zaterdag 2 mei 2026 om 09:12
Hierbij open ik een nieuw topic om verder te kletsen over alle perikelen rondom Vinted. Lukt het je niet om je kleding of andere spulletjes kwijt te raken? Kun je wel wat tips gebruiken? Verstuurd die ene verkoper dat geweldige jurkje niet of heb je verwassen kleding gekregen terwijl het vermeld stond als ‘nieuw zonder kaartje’? Je kunt hier je ei kwijt.
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
* Deel 1
* Deel 2
* Deel 3
In this mad house we must all survive
zondag 26 juli 2026 om 14:22
dat blijft raar - ik heb het snel nodig - dus dan kies je voor vinted go hahaha.
ik heb een pakketje van mij die zoekgeraakt is. Ik was de verzender.
Hij is echt officieel kwijt verklaard.
krijg ik een recensie van de koper met 1 ster - dat het product nooit aangekomen is.
ja alsof ik daar wat aan kan doen zeg...
krijg ik een recensie van de koper met 1 ster - dat het product nooit aangekomen is.
zondag 26 juli 2026 om 14:26
Huh, nouja zeg. Dat is voor jou toch ook heel vervelend. Vinted lijkt soms steeds meer op Marktplaats..fanatic schreef: ↑26-07-2026 14:22dat blijft raar - ik heb het snel nodig - dus dan kies je voor vinted go hahaha.
zondag 26 juli 2026 om 16:35
Ah fijn dat het opgelost is zo.Pochacco schreef: ↑26-07-2026 14:14Ik zou sowieso maandag versturen, mijn pakketpunt is in weekend niet open. Maar de kans zou daarom klein zijn dat ze het dan donderdag zou kunnen ophalen.
Ze heeft gelukkig zelf gereageerd, geannuleerd en opnieuw met een andere pakketdienst laten versturen. (is een boek, dus qua kosten maakt het niet uit). Dus ik ga het morgen alsnog versturen
Ja heel raar dat er dan vinted go gekozen wordt door mensen die haast hebben en bij een boek snap ik het al helemaal niet.
Ik heb dat ook echt al meerdere keren meegemaakt. (En sterker nog, vaak maken ze dan ook nog helemaal geen haast met ophalen of akkoord geven van de bestelling)
Hier ook iets geks. Kreeg vanmiddag bericht dat mijn vinted go pakketje dat eigenlijk gisteren geleverd zou worden volgens de mail, afgehaald kan worden. Ja leuk, maar dat pakketpunt is op zondag dus ook niet open. Dus of het bericht heeft er 24u over gedaan, of ze hebben toch vandaag bij een gesloten pakketpunt de pakketjes pas gescand. Nou ja. Geen drama verder, ik ga het morgen wel halen, maar ik zat er gisteren dus wel een beetje op te wachten toen ik toevallig de vinted go bezorger in het winkelcentrum had zien rijden.
zondag 26 juli 2026 om 17:47
Bij mijn dhl punt gebeurt dat vaker omdat bezorger vaak net voor sluitingstijd komt. Maar mijn dhl punt scant ze dan pas in als de winkel open gaat, niet op zondaghappyapple schreef: ↑26-07-2026 16:35Hier ook iets geks. Kreeg vanmiddag bericht dat mijn vinted go pakketje dat eigenlijk gisteren geleverd zou worden volgens de mail, afgehaald kan worden. Ja leuk, maar dat pakketpunt is op zondag dus ook niet open. Dus of het bericht heeft er 24u over gedaan, of ze hebben toch vandaag bij een gesloten pakketpunt de pakketjes pas gescand. Nou ja. Geen drama verder, ik ga het morgen wel halen, maar ik zat er gisteren dus wel een beetje op te wachten toen ik toevallig de vinted go bezorger in het winkelcentrum had zien rijden.
If chocolate can't fix it, it's a real problem
zondag 26 juli 2026 om 17:49
zondag 26 juli 2026 om 17:49
Pff dat is echt kortzichtig, zeg. Wist trouwens niet dat je überhaupt dan recensie kan geven. Ik zou denk ik Vinted inlichten (als je puf er voor hebt)
zondag 26 juli 2026 om 17:50
zondag 26 juli 2026 om 17:52
Of het was even te veel om af te handelen en hebben ze middag over gewerkt.happyapple schreef: ↑26-07-2026 17:49Haha ja dat klopt, hier is DHL ook altijd laat, maar dan wordt het inderdaad de volgende ochtend pas gescand. Maar dit was vinted go en ik zag hem rond 12u al met de zakken pakketjes sjouwen. En vanmiddag rond 13u kreeg ik het ophaalbericht.
Mijn Vinted punt stopt eind van de week met Vinted go, mega balen want ik vind ze erg netjes. Maar ze kwamen erdoor niet aan hun normale werk toe, dus wel begrijpelijke keuze.
zondag 26 juli 2026 om 20:18
Ja, maar de dichtstbijzijnde is een vage winkel (zo eentje waarvan je je afvraagt wat ze verkopen
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in