Mutsen II

24-07-2009 20:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eh...hij ging er om kwart over acht in hoor, meneertje was al om half zes present.

Ik ben erg druk geweest met zuigen, dweilen en je kent het wel eigenlijk. Achteraf dacht ik aan een boekje op de bank, domme ik.
Zo jammer ook dat ze niet van te voren aankondigen dat ze lang gaan slapen he? Dan zou je tenminste niet al vanaf de tijd dat hij normaal gesproken wakker wordt het gevoel gehad hebben dat je al niet echt meer ergens aan kon beginnen.

Half zes is trouwens een stuk minder luxe.

Pluis was vanmorgen om half zeven wakker. Het eerste wat ik van hem hoorde was heel vrolijk "Mama, mama, mama." Lief, vooral omdat hij gisteravond echt alleen papa wilde, voor de afwisseling. (Hij is een tikkeltje papagericht de laatste tijd.)
Dat geklets vind ik zó lief.

Papafase vind ik soms fijn (en makkelijk haha) maar even vaak voel ik mij dan toch een beetje afgewezen. Slaat nergens op ik weet het.
De prut kwam toch nog uit haar oor en daarna ging het gelukkig weer wat beter met haar, dus ze is alsnog naar de gastouder. Pfiew..Buisje zat ook nog goed, gelukkig.
Fijn dat het beter gaat met limoen. Althans, laten we hopen dat het vanavond bij thuiskomst nog steeds goed is.

Ik vind papafase heerlijk Jammer dat het nooit lang duurt hier.

Morgen om 8 uur komt de schilder om de buitenboel te doen. Lekker dan. Ik kan niet zo goed over dit soort dingen, ga het liefst de hele dag weg. Misschien ga ik dat ook wel gewoon doen.
Bij de buitenboel hoef je niet thuis te zijjn toch Remma? of moeten de randjes van de deuren ook?

Het ging vanavond toch nog niet heel lekker met haar helaas. Had vanmiddag nog gastouder gebeld en ze zei dat het prima ging, maar vanaf dat we thuiskwamen tot ze naar bed ging heeft ze aan een stuk gejammerd. Gauw een zetpil erin, proberen oor een beetje schoon te maken, maar ik mocht er nog niet eens naar wijzen of ze begon al te gillen, en ze lag er om 7 uur in. Hopelijk slaapt ze vannacht een beetje, want ik ben ook bekaf.

Ik voel me bij de papafase toch wel vaak een vreeemd soort van beledigd, al is het ook wel lekker rustig Vannacht moest Limoen in ieder geval niets van papa hebben, jammer, want man had aangeboden dat ik wel in het logeerbed kon, maar dat ging mooi niet door, want Limoen wilde bij mama in bed.

Hoe gaat het nu met je moeder Sok? En je vader, trekt die het nog een beetje?
Citro, bel morgen anders even de KNO arts die de buisjes geplaatst heeft wat je hiermee moet, want die buisjes functioneren duidelijk niet goed: pijnlijke oorontsteking zou echt niet meer moeten gebeuren.

Een hele dag weggaan zou ik dan weer niet durven, Remma, maar dat ligt aan mij - en aan net iets te veel verhalen over klussenmensen die als je er niet met je neus bovenop staat de kantjes ervanaf lopen.

Papafase: ik vind het prima als Pluis papa wil, maar minder als hij zo duidelijk aangeeft dat hij mij niet wil.

Sok, hoe is het met je moeder?
Dat is mooi omschreven Miffy, van die papafase. Precies zoals ik het voel.

Ik ben ook een bange poeperd, zou niet weg durven gaan met schilder die in mijn huis kan. Of niet goed op let en er een ander binnen wandelt. Mannie vond hier de schilder (al bijna 2 jaar geleden denk ik) errug interessant, holde van voor naar achter en ik had er geen kind aan haha.

Heb echt te doen met Limoentje (en met jou hoor Citro), arme ding heeft echt te vaak pijn aan haar oren. Hoop dat jullie allemaal goed slapen in het Citrushuis!!!
ik hoop ook dat de fruitmand wat kan uitrusten. Arrum ding, die Limoen.

Hier heeft Poek een duidelijke papafase gehad en Slof had het een beetje tijdens de vakantie. Maar nu ben ik weer goed genoeg

heb vandaag niet naar huis gebeld, maar gisteren ging het wel aardig. Zondag had mijn moeder de hele dag op bed gelegen, maar gisteren was ze wél een groot deel van de dag opgeweest. Sinds gisteren slikt ze de hoge dosis dexamethason, ben benieuwd of dat aanslaat..

Toevallig sprak ik vandaag met collega, waarvan de schoonzus ook non-Hodgkin had. Hád, want die is vorige week overleden. Wist wel dat schoonzus ziek was, maar dat ze non-Hodgkin had, wist ik niet. 45 jaar en kind van 11

Ik zou ook niet weggaan als er een schilder was, maar ik kan het me heel goed voorstellen; je voelt je toch niet vrij als er de hele dag een vreemde in je huis bezig is.
Ik vind het ook wel wat "zuur" voor het kleine ding. En de hele citrusfamilie.

Ik kreeg toen tijdens vakantie het smsje van Pammeke ivm toestand van je moeder, Sok, en ik probeer dus nu steeds terug te lezen van hoe en wat (in oude topic uiteraard) maar ik kan het niet terugvinden. Weet je nog ongeveer welke datum?
pfoe! ff denken....woensdag 14 julie kreeg ze bloed en een bioptie en vrijdag 16 juli is ze geopereerd en kreeg ze de voorlopige uitslag.
trusten!
Haha, 'zuur' voor de citrofamilie.

Pappafase hebben we hier nooit zo gehad, we hadden vooral de niet-pappafase (het was echt heel vervelend voor Paul, van Lizzy mocht hij niet eens naar haar kijken). Gelukkig helemaal goed gekomen.

Ik ga een wijntje nemen ter voorbereiding van gesprek morgen.

Slaapze allemaal.
Succes morgen Es!

En beterschap voor Limoen, ze klinkt heel zielig.

Ik heb vanavond de administratie gedaan, was nodig want had er al een half jaar niet naar gekeken. Het was echt joepie. En nu slapen.
Es, succes vandaag!

Heeft de fruitschaal een beetje geslapen vannacht?
Succes vandaag Elessie!

En beterschap voor Limoentje. Echt balen dat ze zo vreselijk vaak ziek is. SZou haar gedrag niet enig verband daarmee hebben? Ik ben ook nooit zo vrolijk als ik ziek ben.

Pappafase hebben we hier nog nooit gehad, wel extreme mamafase (en dan inderdaad zo erg dat A-man nog niet mocht kijken). Gelukkig is het nu wel iets beter en Maby is godzijdank sowieso niet zo eenkennig (al is "mama" het enige woord wat ze kent en hoor ik dus de hele dag niet anders: "mama" is voor Maby iets wat je nogal krijsend/dwingend roept als er iets niet lukt .

Het regent hier nogal (en we wilden nog wel naar het strand). Hopenlijk trekken de ergste buien snel over!

Remma, succes met je schilders vandaag. Ik heb daar ook zo'n hekel aan, vreemde mensen bij het huis. Gelukkig hoeft de buitenboel morgen pas weer.
OMG het is een praatschilder. Wát een verhalen.
ik doe net of ik luister
hij houdt niet op

oooowww... ik heb de ruwe versie van mijn rapport af; wat een bevalling was dat zeg; sáááí. en nu nog nakijken en herformuleren en nakijken.

ben benieuwd hoe het gesprek van Es ging! spannend hoor!

en Koeky: jouw wespenverhaal klinkt mij als een nachtmerrie in de oren; ik werd gisteren al redelijk panisch van die ene die rond ons eten zoemde. Overigens las ik vanmorgen op de NOS-site dat er een wespenplaag is; ze zijn te vroeg en het zijn er teveel (nu is eigenlijk elke wesp mij één teveel, maar goed) laat het een schrale troost zijn.

hoe is het bij de citrusfruitmand? Is Limoen uit de lappenmand?

en is je schilder al uitgeluld, remma?
Het ging super! Ik zet 't vanavond in de AK, o.k.?!
Jaja, wel doen hoor vanavond nog. Anders kan ik dat niet aan

Simon Schilder kletst maar door, maar ondertussen schiet het ook aardig op. Alhoewel dat laatste zijn probleem is, hij krijgt een vast bedrag.
Update in ak
Omg omg omg Esther. Hahahahaha, als ik me al flabbergasted voel, hoe moet jij je dan wel niet voelen. Hahahahaha.
gááááf! kan me voorstelen dat je ff de weg kwijt bent, Es!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven