B&B Vol Liefde 2026 VIDEOLAND
woensdag 15 juli 2026 om 20:52
Caroline (67) - Spanje
Eline (37) - Aruba
Fred (67) - Bonaire
Iris (50) - Spanje
Nisha Tara (45) - Frankrijk
Paul (62) - Spanje
Thomas (36) - Spanje
Timothy (40) - Ibiza
Mireille (64) - Frankrijk
Vanaf 20 juli acht weken lang elke maandag tot en met donderdag om 20.30 uur te zien bij RTL 4 en een week vooruit te streamen bij Videoland.
AUB geen spoilers over het verloop van het programma
En nu is het afwachten tot de reünie. Woensdag 9 september 22:00.
pelle wijzigde dit bericht op 02-09-2026 13:38
72.36% gewijzigd
woensdag 2 september 2026 om 07:33
Voor 1x vind ik dat Fred gelijk heeft bij het wegsturen van Fred. Doete heeft hem de eerste keer echt verkeerd begrepen. Hij was dan ook niet duidelijk dus goed van hem dat hij daarop terug kwam. Toen viel het kwartje pas bij Doete dat het echt over is en dat kwam hard binnen.
Doete deed ook echt raar bij het echte afscheid. Geen knuffel maar wel een foto bijvoorbeeld. En dan toch weer over dat deel 2.
Doete deed ook echt raar bij het echte afscheid. Geen knuffel maar wel een foto bijvoorbeeld. En dan toch weer over dat deel 2.
woensdag 2 september 2026 om 08:47
Ja zelfde hier... inderdaad vanaf minuut 1. Vond het niet zo netjes om hier over iemands IQ te schrijven (het is maar een vermoeden), maar begin me nu wel af te vragen of het echt zo is en zo ja, of iemand haar dan in bescherming kan nemen.Papegaai schreef: ↑02-09-2026 07:19Ik heb dit nooit willen schrijven hier, want het klinkt zo naar, maar ik zie het iemand anders nu ook noemen.
Vanaf minuut 1 heb ik de indruk dat Doete een beetje zwakbegaafd is. Haar manier van praten, bewegen, hoe ze haar gezicht soms beweegt.
En dat ze nu zegt verliefd te zijn, maar het volgens mij niet is en ze niet keihard wegrent bij zo'n smerige vent.
woensdag 2 september 2026 om 08:49
Sabine schreef: ↑02-09-2026 07:33Voor 1x vind ik dat Fred gelijk heeft bij het wegsturen van Fred. Doete heeft hem de eerste keer echt verkeerd begrepen. Hij was dan ook niet duidelijk dus goed van hem dat hij daarop terug kwam. Toen viel het kwartje pas bij Doete dat het echt over is en dat kwam hard binnen.
Jankerd
woensdag 2 september 2026 om 09:17
Vaag einde hoor. Van doete en fred. Was ze nu gewoon pissig of echt delusional? Over het weigeren van die hug en dat cadeau? Zou ze hebben verwacht dat fred terug zou komen op zijn besluit?
Jammer dat die reünie altijd zo strak geregisseerd wordt en we waarschijnlijk toch geen echte antwoorden krijgen.
En wat voelden jullie tussen Paul en Marjo? Ik heb steeds het idee dat hij veel gretiger is dan zij. Vond trouwens zijn eigen woongedeelte echt heel sober ingericht. Een bureaustoel aan de keukentafel, had ik niet verwacht.
Jammer dat die reünie altijd zo strak geregisseerd wordt en we waarschijnlijk toch geen echte antwoorden krijgen.
En wat voelden jullie tussen Paul en Marjo? Ik heb steeds het idee dat hij veel gretiger is dan zij. Vond trouwens zijn eigen woongedeelte echt heel sober ingericht. Een bureaustoel aan de keukentafel, had ik niet verwacht.
woensdag 2 september 2026 om 09:31
woensdag 2 september 2026 om 10:26
Bij dit soort grote berichten (liefde, scheidingen, ontslag, de dood) moet je gewoon nooit metaforen of beeldspraak gebruiken, want je weet niet of die aankomen. Hij vond het zelf heel duidelijk maar was gewoon heel vaag met zijn 'we gaan samen niet met die ene parachute springen' maar allebei in een verschillende coupé en dan komen ze elkaar ergens weer tegen. Hij dacht met die verschillende coupés duidelijk was (en niet springen, want dat is het avontuur ...) maar zij hoorde het elkaar ergens weer tegenkomen.Sabine schreef: ↑02-09-2026 07:33Voor 1x vind ik dat Fred gelijk heeft bij het wegsturen van Fred. Doete heeft hem de eerste keer echt verkeerd begrepen. Hij was dan ook niet duidelijk dus goed van hem dat hij daarop terug kwam. Toen viel het kwartje pas bij Doete dat het echt over is en dat kwam hard binnen.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 2 september 2026 om 10:29
Daar is het nu een beetje te laat voor..
Ze is overigens zorgassistent van beroep. Daar heb je een mbo niveau 1 of 2 opleiding voor nodig.
woensdag 2 september 2026 om 10:49
Dat sluit het zeker niet uit. Sterker nog, mbo 1 niveau komt overeen met zwakbegaafd.
Ik ken ook iemand die mbo 2 heeft en zwakbegaafd is, maar dat is zeker niet voor iedereen rond dat iq haalbaar.
woensdag 2 september 2026 om 10:53
woensdag 2 september 2026 om 10:56
https://www.ad.nl/woerden/abcoudse-schr ... gle.com%2F
Kijk eens: Karina blijkt een dating-expert. Heeft er zelfs een boek over geschreven
Kijk eens: Karina blijkt een dating-expert. Heeft er zelfs een boek over geschreven
Als het leven me citroenen geeft… geniet ik ervan. Anderen maken er iets ingewikkelds van.
woensdag 2 september 2026 om 10:59
rommelkont schreef: ↑02-09-2026 10:56https://www.ad.nl/woerden/abcoudse-schr ... gle.com%2F
Kijk eens: Karina blijkt een dating-expert. Heeft er zelfs een boek over geschreven![]()
Geeft niet veel vertrouwen als de expert nu op haar 63e nog steeds zoekende is
woensdag 2 september 2026 om 11:01
Ik heb eerder ook eens genoemd hier dat ze niet heel intelligent overkomt. Zwakbegaafd vind ik denk ik wel wat te ver gaan nog, maar ze komt idd vrij simpel over. Opzich zegt het feit dat ze zorgassistente is, nog niks over haar eventuele diploma's. Je ziet wel dat ze goed verzorgd is en veel sport. Dat vind ik niet perse bij zwakbegaafd passen. Kan natuurlijk ook zijn, dat ze een keer een hersenbloeding oid heeft gehad. Iig beter voor haar dat Fred haar wegstuurt. Ze is hoe dan ook een lief mens.
woensdag 2 september 2026 om 11:05
Is dat niet een beetje te veel gespeculeer over iemands IQ? Stel nu dat jullie het mis hebben – het moet toch verschrikkelijk zijn als mensen aan het bespreken zijn of je zwakbegaafd bent of niet omdat je aan een tv-programma hebt meegedaan?
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
woensdag 2 september 2026 om 11:07
zwembad84 schreef: ↑02-09-2026 11:01Ik heb eerder ook eens genoemd hier dat ze niet heel intelligent overkomt. Zwakbegaafd vind ik denk ik wel wat te ver gaan nog, maar ze komt idd vrij simpel over. Opzich zegt het feit dat ze zorgassistente is, nog niks over haar eventuele diploma's. Je ziet wel dat ze goed verzorgd is en veel sport. Dat vind ik niet perse bij zwakbegaafd passen. Kan natuurlijk ook zijn, dat ze een keer een hersenbloeding oid heeft gehad. Iig beter voor haar dat Fred haar wegstuurt. Ze is hoe dan ook een lief mens.
Wat een gek vooroordeel.
Zwakbegaafd is net onder het gemiddelde hé.. een iq tussen 70 en 85
woensdag 2 september 2026 om 11:07
woensdag 2 september 2026 om 11:09
Ik vind het ook ver gaan. Zwakbegaafd, zo niet dan hersenbloeding.
woensdag 2 september 2026 om 11:21
zwembad84 schreef: ↑02-09-2026 11:01Ik heb eerder ook eens genoemd hier dat ze niet heel intelligent overkomt. Zwakbegaafd vind ik denk ik wel wat te ver gaan nog, maar ze komt idd vrij simpel over. Opzich zegt het feit dat ze zorgassistente is, nog niks over haar eventuele diploma's. Je ziet wel dat ze goed verzorgd is en veel sport. Dat vind ik niet perse bij zwakbegaafd passen. Kan natuurlijk ook zijn, dat ze een keer een hersenbloeding oid heeft gehad. Iig beter voor haar dat Fred haar wegstuurt. Ze is hoe dan ook een lief mens.
Op de laatste zin na is dit echt een belachelijke post.
woensdag 2 september 2026 om 11:53
Meneer was gewoon diep beledigd dat hij zijn ‘verlangen’ niet in haar mocht steken. Brrrrr. In alle opzichten een intens goor mannetje. Maar goed dat Doete heel ver weg is. Hij is een jengelende geile pusher en zij lijkt me iemand die misschien best kwetsbaar is qua grenzen bewaren.
woensdag 2 september 2026 om 11:55
woensdag 2 september 2026 om 11:58
mienbillekesjeuken schreef: ↑02-09-2026 11:53Meneer was gewoon diep beledigd dat hij zijn ‘verlangen’ niet in haar mocht steken.
woensdag 2 september 2026 om 12:07
Simpel op het zwakbegaafde af. Dat is toch echt wel de indruk die ze bij mij maakt.Cheshire-cat schreef: ↑02-09-2026 11:55Ik denk zelf dat Doete in het normale leven alleen maar Fries spreekt en het haar moeite kost om Nederlands te spreken. En dat de reden is waarom het zo geforceerd en voor sommige mensen hier als zwakbegaafd wordt bestempeld. Wat ik overigens veel te ver vind gaan.
En dat is een probleem, omdat telkens weer blijkt dat de makers van dit soort programma’s heel hard zoeken naar typetjes. Ook bv Kirsten, uit MAFS NL die online werd gebashed, en toch wel heel erg iets van autistisch spektrum liet zien. Dan kan ze er dus niks aan doen als ze ‘raar’ reageert. Zelfde geldt voor Doete.
Want er is niks mis met zo’n deelnemer. Wat er wel mis is dat tv makers juist met die types scoren. Dat wéten ze en daarom casten ze die. Niet voor niets stapte die psycholoog, Patrick op vanwege ethische bezwaren. In Engeland zIjn al vrouwen aangerand of verkracht door hun tv-partner. Programma werd meteen van de buis gehaald.
Deelnemers dienen ook tegen zichzelf in bescherming te worden genomen. Mensen die gemiddeld sociaal wenselijk reageren en gemiddeld assertief genoeg zijn maar ook weer geen relschoppers, zijn totaal niet interessant qua tv maken.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in