Veranderd product !
vrijdag 4 september 2026 om 22:38
Wat vond je altijd heel lekker maar is na " vernieuwd" niet meer je favoriet.
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Zo vond ik de Bros bros bros uit het Adele Bloemendaal tijdperk het allerlekkerste.
Sinds ze dat harde laagje eromheen hebben verwijderd koop ik het niet meer.
Nu kocht ik van de week weer taaitaai..is het ineens platter, andere smaak en het " laklaagje" zit er niet meer op, alleen sintjes en piet is vervangen voor de zak van Sinterklaas...
Waarom veranderen fabrikanten een goed lopend product of halen ze een goed lopend product uit de schappen ?Zoals een paar jaar geleden haalde de ruiter Hagelslag de karamel uit de schappen terwijl die vaak uitverkocht was, zo gewild !
Ik snap er soms helemaal niks van .
Jaja weet het..maak soms taalfouten..hè maar ik ben ..ik !
maandag 7 september 2026 om 07:39
Hier zeggen we ook slof en ik kom uit het noorden. Zeggen ze dat in de rest van Nederland niet zo?
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 7 september 2026 om 07:42
Deze heb ik even gemist. Taai is toch heel anders dan slof!?!?
Ik vind vlees ook taai soms maar nooit slof.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
maandag 7 september 2026 om 10:37
Niet veranderd maar wel foetsie het was een tijdelijk product. In 2012 lanceerde Unilever ter gelegenheid van het 50-jarig bestaan van het iconische ijsje én de grote sportevenementen van dat jaar (zoals het EK Voetbal 2012 en de Olympische Spelen) een speciale limited edition: de Oranje Raket.
Zo jammer dat het niet meer verkocht wordt.
Zo jammer dat het niet meer verkocht wordt.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
maandag 7 september 2026 om 18:52
Die is lang niet zo lekkerKamilleT schreef: ↑06-09-2026 19:22https://www.glutenvrijewebshop.nl/de-ce ... nvrij.html
Glutenvrije gnocchi.
maandag 7 september 2026 om 21:25
Dat was de Spoetnik.Waitingforthenight schreef: ↑07-09-2026 13:56Die heb ik nooit gegeten, maar ik mis nog steeds het raketje met het topje van chocolade!
Everything is possible for the one who believes.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in